Naposledy editováno 26.09.2008 20:34:34
prackarr>Hadra.ml>Hornet je hodnej... Nevím jak jede CB, ale jel jsem na GS a je to sakra poznat.
Může být,ale pokud ho řídí nezkušený začátečník,může to být lehce smrtící střela...
Jo, ale stejně tak to může být i to CB nebo třiapůla, nebo třeba Peugeot 205. Pravda je v tom, že čím silnější motorka a málo zkušeností, tím rychlej jdeš napřed držce.
Kikan>prackarr> Hele je X lidí co začínaj třeba na supersportovnim 6kilu a v pohodě.. pokavaď nejsi vypatlaný hovado, tak to zvládneš. Nevim proč by to jestli se na motorce zabiješ nebo nezabiješ mělo záviset na štěstí... Je asi docela logický, že pokud někdo kdo nejezdí na motorce a sedne na nějakou raketu a myslí si že je to v pohodě a pak to ve 3 zatáčce to pošle do stromu, tak tomu ani to štěstí nepomůže... Já řikám, že pokavaď bude jezdit v klidu, tak nemusí mít strach že mu ta motorka bude ujíždět pod prdelí. Co jsem četl testy, tak psali, že HORNET a motorka s dobrym podvozkem a hodně předvídatelnym motorem, takže pro začátek ideální. Já si ho taky budu kupovat na další sezonu a to jsem předtim najezdil přibližně asi jenom 9000km na CBR125R a myslim, že v palici nemám tak nasráno abych jezdil jako kokot. Právě proto nehledám žádnýho supersporta, ale něco na čem se dá jezdit v klidu. Takže asi takhle.
Hm,a ti,co se popelí v urně a válí po sanatoriích psali přesně to,co ted ty.
Že voni ty motorky do 600ccm vůbec dělají,že?
Ono totiž nejde jen o výkon a rychlost,ale taky o hmotnost,gyroskop,setrvačnost,pomíjivost rychlosti a pudu sebezáchovy. Kup si co chceš,ale z 125ky na 600 rovnou je dost dlouhý skok a přeji ti,aby jsi šťastně "doskočil".
Az vystridas x (kde cislo X je vetsine nez jedna) motocyklu, ujedes dejme tomu 150 000 Km bez nejake vaznejsi nehody,tak si myslim,ze budes mit pravo cokoli hodnotit ci doporucovat. Zatim ti bez urazky tece mliko po brade.
Jinak rizeni motocyklu je hodne intuitivni zalezitost a mnoho veci clovek musi zvladat podvedome a to nelze koupit. To se da jen ziskat.
jinak hornet je dost naspicovany motocykl....tzn. ze k clovekovi,co zacina, prubeh kroutici momentu neni zrovna moc privetivy. A jak rikam vsem. Nejvetsi nepritel nejsou ani tak kone,jak hmotnost a NEovladatelnost motocyklu.
www.motorkari.cz/forum-detail/
a nezapomeň odskočit na Váňově příspěvku č.43
Naposledy editováno 30.08.2008 13:30:32
Naposledy editováno 29.08.2008 23:08:29
david haya>To sou zas kecy tady... neni to jen o motoru, ale i o podvozku a o brzdach. Ja se malem zabil na skutru. Kdo rika ze 350 jawina je bezpecnejsi nez moderni supersport, ten bud umi jezdit jen na plnej plyn anebo na nicem dobrym nikdy nejel
Pro zkušenýho jezdce je bezpečnější moderní supersport, pro začátečníka určitě ne.
Stráťa>david haya>To sou zas kecy tady... neni to jen o motoru, ale i o podvozku a o brzdach. Ja se malem zabil na skutru. Kdo rika ze 350 jawina je bezpecnejsi nez moderni supersport, ten bud umi jezdit jen na plnej plyn anebo na nicem dobrym nikdy nejel
Pro zkušenýho jezdce je bezpečnější moderní supersport, pro začátečníka určitě ne.
duvod? na novym gsx-r si prepnes palivovou mapu ze to pak skoro nejede a zaroven mas pod prdeli neco co se ti nerozhoupe na kazdym hrbolu
2) Ani 350 se nerozhoupe na každým hrbu pokud máš v pořádku tlumiče, bohužel 90% jawek má na jedněch tlumičích klidně 50000, dávno to netlumí a pak si majitelé stěžujou že se to houpe a vlní.
Takže motorkářská veřejnosti, emoce se snad už uklidnily a já si tímto dávám kapitalistický závazek. Neříkám, kdy na TO dojde a obávám se, že to bude až po sezóně, páč v létě mám málo času. Dám si tu práci a VYVRÁTÍM A DO ZÁKLADU ROZCUPUJI zde oblíbenou TEORII O VHODNOSTI SUPERSPORTOVNÍHO MOTOCYKLU PRO ZAČÁTEČNÍKA. Psychicky se připravte na technickou přednášku hemžící se pojmy jako přilnavost, výkon, kroutící moment, zrychlení a samo zpomalení, ztráta adheze, kompresní poměr atakdále. Slibuju, že se pokusím to vysvětlit tak, aby to každej pochopil a uvítám spolupráci a případné dotazy těch, kteří se chtějí někam posunout a jsou schopni argumentovat. Než k tomu dojde, vyzývám všechny, kteří řeší toto dilema, aby se NENECHALI OVLIVNIT RADAMI které nejsou podloženy znalostmi problematiky. Těch mrtvol je fakt už dost.
Naposledy editováno 30.08.2008 06:48:33
Kikan>Nooo, tak bejt tebou, tak bych šel asi do Horneta... je to hodná motorka. Ale jak se tu řiká...''Každá motorka jede jenom tolik kolik chceš ty''. 5kilo bych si nekupoval z důvodu, že tě to hnedka přestane bavit, protože rozdíl mezi 2válcovim 5kilem a 4válcovim 6kilem je fakt velkej... Vyber si nějakýho naháčka a opatrně na něm... Můj favorit je hornet
jo....já bych na tvym místě šel taky do horneta
salusa>prackarr>Kikan>Nooo, tak bejt tebou, tak bych šel asi do Horneta... je to hodná motorka. Ale jak se tu řiká...''Každá motorka jede jenom tolik kolik chceš ty''. 5kilo bych si nekupoval z důvodu, že tě to hnedka přestane bavit, protože rozdíl mezi 2válcovim 5kilem a 4válcovim 6kilem je fakt velkej... Vyber si nějakýho naháčka a opatrně na něm... Můj favorit je hornet
Hoši,proč vy to pořád píšete,jako by si tazatel měl koupit motorku a měl ji mít až do smrti?
Ty jsi měl jen jednu motorku?
Neumí na ničem jezdit,a ty mu poradíš 100konovýho horneta,nechápu.
Až ho 5ti kilo omrzí,tak prodá a koupí něco většího a ne,že koupí 6kilo a někde se zabuje,jak onehdy Juniorka.
Taky každej keců,že to zvládne,je to o otočení plynu,v hlavě srovnaný a pak to poslala do auta v zatáčce. Nedochází ti,že takového člověka nepřímo ohrožuješ na životě?
Fakt tyto kecy nechápu..
presne, ty keci o tom, ze to je o hlave nesnasim, to je totalni kravina. jak nekde psal NOFear je to o stesti a zkusenostech jezdce
Kdyz zacinas jezdit ( a je jedno na cem ), tak je to tak 10% umeni a 90% stesti a postupne se to zacina obracet, ale jak se na tebe to stesti vysere, tak si skoncil. Jsou proto lidi, ktery zacali z niceho na SS a jezdi dodnes a takovy co zacali na 500 a uz tu nejsou.
...., ale berte tohle jen jako takovej muj priklad a osobni nazor.