paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 dotaz
 
13.8.2008 v 19:31
uvažuju, že bych na přes rok koupil novou r jednici. ted mam r6. jen se chci optat, jestli je o hodně nákladnější na provoz, zejména spotřeba a gumy, popř. ještě snad něco jiného? ted mam průměrnou spotřebu 6,5 l.
Předchozí
1 2
Následující

R1 dotaz

18.8.2008 v 20:52 | Nahoru | #31

adys>Bubrak ZX10R> špatně jsem se vyjádřil...chápej ne počítat spotřebu,ale hledět na spotřebu... motorka je především koníček a každej koníček polyká prachy :D



Ja na spotrebu hledim. Proste kdyz jedu na dovolenou, tak by me tocilo kdybych s cestakem jezdil za 10 (kamos s VFR) a nebo se sportakem za 5 (ja se ZX9), najedes treba 3tis km a proc platit vic. Kvuli vysoky spotrebe si spousta lidi nekoupi VTR-F ale kdo chce tuhle konkretni motorku, tak to ozeli. Faktoru je proste spousta, podobne nekdo kupuje levny jety gumy a nekdo jen novy, protoze prece ma motku za nekolik set tisic a tak gumy uz nic neznamenaj. Podobne kdyz sem koupil ZX10 tak mi cpali olej za 600 litr, kdyz mam tu hypervykonou motku.

R1 dotaz

19.8.2008 v 14:10 | Nahoru | #32

Lubba>děkuji za odpovědi, udělal jsem si jakž takž závěr. zkusim přes zimu naducat prasátko a uvidím na jaře, nebo spíš v na začátku léta. a třeba klesne dolar a ještě seženu tu levnou "made in USA"



prover si jak je to se zarukou "made in USA" ... nechci delat vlny - ja to presne nevim, ale mam za to, ze zaruka ve statech je rok a plati pro staty (resp. mozna Severni Ameriku)

zaruka Evropska je 2 roky a plati pro Evropu - i tak se nektere servisy cukaji delat zarucni opravy na strojich, ktere ofiko nedovezl importer (to by dle meho ale nemelo projit - kazdopadne od toho existuji nejake obchodni podminky Yamaha Europe predpokladam)

nevim - prover si to, abys neusetril 100tkc (coz je fajn castka samozrejme), ale pak neresil problem, jak neco reklamovat a jednu sezonu jsi nejezdil (coz uz tech 100tkc zacina slevat, vzhledem k tomu, jak klesaji hodnoty SS stroju) ...

R1 dotaz

19.8.2008 v 15:03 | Nahoru | #33
jj, díky, uvidím jaký budou ceny za rok. zatim máme nejvíc oslabující korunu na světě jsem ted vyčetl, za námi už je jen zimbabwský dolar )) třeba zase půjdou SS stroje nahoru.

R1 dotaz

20.8.2008 v 14:51 | Nahoru | #34
cece koruna ted oslabuje snad az po intervenci CNB - jinak si myslim, ze menu jsme meli vuci dolaru pomerne hodne silnou ... tak nefim ...

R1 dotaz

20.8.2008 v 16:04 | Nahoru | #35

jacobo>cece koruna ted oslabuje snad az po intervenci CNB - jinak si myslim, ze menu jsme meli vuci dolaru pomerne hodne silnou ... tak nefim ...



Koruna by oslabovala i bez toho, byla uměle vyhnaná nahoru spekulantama a investorama který se nemaj kam upíchnout protože všude kolem je euro, a navíc myslím byly platby dividend do zahraničí, kdy se musely měnit koruny za eura, to taky nepomohlo. Silnější korunu než teď už těžko budeme mít, i když to je jenom domněnka

R1 dotaz

20.8.2008 v 16:10 | Nahoru | #36
Bubrak ZX10R> Hele to s VTR není až tak pravda. Je fakt že nejsem žádnej střelec, ale i když jezdím rychle, tj. tak 120 - 180 na okreskách (jinde mě to nebaví), tak je to do 7.5, pokud brumlám konstantní rychlostí je to v pohodě do 7L. Mám origo nastavení i filtr, jen svíčky Denso, r.v. 98

R1 dotaz

20.8.2008 v 17:53 | Nahoru | #37

Stev>Bubrak ZX10R> Hele to s VTR není až tak pravda. Je fakt že nejsem žádnej střelec, ale i když jezdím rychle, tj. tak 120 - 180 na okreskách (jinde mě to nebaví), tak je to do 7.5, pokud brumlám konstantní rychlostí je to v pohodě do 7L. Mám origo nastavení i filtr, jen svíčky Denso, r.v. 98



U VTR-F to je obecne znamy fakt, jestli ti zere malinko min nez se rika, tak to bud jenom rad. VTR ma bohatsi smes kvuli chlazeni a dvouvalce zerou obecne vic, takze v souctu je to uz dost znat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist