adys>Bubrak ZX10R> špatně jsem se vyjádřil...chápej ne počítat spotřebu,ale hledět na spotřebu... motorka je především koníček a každej koníček polyká prachy :D
Ja na spotrebu hledim. Proste kdyz jedu na dovolenou, tak by me tocilo kdybych s cestakem jezdil za 10 (kamos s VFR) a nebo se sportakem za 5 (ja se ZX9), najedes treba 3tis km a proc platit vic. Kvuli vysoky spotrebe si spousta lidi nekoupi VTR-F ale kdo chce tuhle konkretni motorku, tak to ozeli. Faktoru je proste spousta, podobne nekdo kupuje levny jety gumy a nekdo jen novy, protoze prece ma motku za nekolik set tisic a tak gumy uz nic neznamenaj. Podobne kdyz sem koupil ZX10 tak mi cpali olej za 600 litr, kdyz mam tu hypervykonou motku.
Lubba>děkuji za odpovědi, udělal jsem si jakž takž závěr. zkusim přes zimu naducat prasátko a uvidím na jaře, nebo spíš v na začátku léta. a třeba klesne dolar a ještě seženu tu levnou "made in USA"
prover si jak je to se zarukou "made in USA" ... nechci delat vlny - ja to presne nevim, ale mam za to, ze zaruka ve statech je rok a plati pro staty (resp. mozna Severni Ameriku)
zaruka Evropska je 2 roky a plati pro Evropu - i tak se nektere servisy cukaji delat zarucni opravy na strojich, ktere ofiko nedovezl importer (to by dle meho ale nemelo projit - kazdopadne od toho existuji nejake obchodni podminky Yamaha Europe predpokladam)
nevim - prover si to, abys neusetril 100tkc (coz je fajn castka samozrejme), ale pak neresil problem, jak neco reklamovat a jednu sezonu jsi nejezdil (coz uz tech 100tkc zacina slevat, vzhledem k tomu, jak klesaji hodnoty SS stroju) ...
jacobo>cece koruna ted oslabuje snad az po intervenci CNB - jinak si myslim, ze menu jsme meli vuci dolaru pomerne hodne silnou ... tak nefim ...
Koruna by oslabovala i bez toho, byla uměle vyhnaná nahoru spekulantama a investorama který se nemaj kam upíchnout protože všude kolem je euro, a navíc myslím byly platby dividend do zahraničí, kdy se musely měnit koruny za eura, to taky nepomohlo. Silnější korunu než teď už těžko budeme mít, i když to je jenom domněnka
Stev>Bubrak ZX10R> Hele to s VTR není až tak pravda. Je fakt že nejsem žádnej střelec, ale i když jezdím rychle, tj. tak 120 - 180 na okreskách (jinde mě to nebaví), tak je to do 7.5, pokud brumlám konstantní rychlostí je to v pohodě do 7L. Mám origo nastavení i filtr, jen svíčky Denso, r.v. 98
U VTR-F to je obecne znamy fakt, jestli ti zere malinko min nez se rika, tak to bud jenom rad. VTR ma bohatsi smes kvuli chlazeni a dvouvalce zerou obecne vic, takze v souctu je to uz dost znat.