Téma: Pro všechny 2taktáře
 
23.7.2008 v 12:40
Ahoj, chtěl bych tu trochu rozvinout diskuzi o 2T zakládám toto téma z důvodu že spousta lidí si myslí že se 2T hrozně serou a maj obrovskou spotřebu a jsou hrozně složitý na údržbu :\

Já osobně mám najeto na TDRku pouze 3500 km což je docela málo tak nechci soudit spolehlivost ale zatím jsem maximálně spokojen

Takže budu rád když sem napíšete svoje zkušenosti a postřehy

jinak tato diskuze je určena majitelům 2T a ne lidem který maj kamaráda a ten má kamaráda a tomu se zadřel motor

a pár věcí na zamyšlení:
1. jakou máte spotřebu? - já jezdim za 5 litrů
2. v čem je údržba u 2T větší a složitější než u 4T? - toto nechápu když takové bláboly lidé píší, podle mě je údržba úplně stejná akorát se navíc leje olej

Edit: chybka


Naposledy editováno 23.07.2008 12:41:25
Anketa: Pro majitele 2T: jste se svým strojem spokojeni??
Ano
75%
53
Ne
25%
18

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 16:35 | Nahoru | #31
takže koukám ohlasy více méně pozitivní

NickSlaughter> jsou nějaké 2T ve větších objemech který by byli na silnici ale nebyli to závodní stroje? myslim třeba nějakej naháč? kromě Jaw samozřejmě

martyzostravska> klidně i s Jawou je to taky 2T

bathed>mě se ty vejfucky docela líbí

trikpa> co se ti sere?

Hajtra> tak když RSo chodí za 5-6 litrů tak nevim kde pak lidi berou že jim to žere 8 litrů a víc? :o

Maras> to víš Yamaha

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 16:38 | Nahoru | #32

Ellenka>bathed>Ellenka>2T je 2T
...

Rozebrat sebrat: ty asi myslíš rozebrat SLOŽIT Sllunéško moje, viď? Sebrat možná v Rusku lol lol

lol no tak Zlatičko nechytej mi za slovečka ještě že ty rozumiš tomu co pišu lol



Myšičko moje přenádherná, já to taky zmatlal - to jsem ale truhlík co? Já chtěl napsat sOUložit, víš?

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 16:43 | Nahoru | #33
bathed, Ellenka> nezasírejte to tu

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 16:45 | Nahoru | #34
jo běžte souložít jinam

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 17:20 | Nahoru | #35
já když sem se u krosu rozhodoval mezi 2T a 4T, tak ně bylo řečeno, že u 4T je potřeba více oleje a musíš(mel by se) dělat rozvod jednou za sezónu a po svezení na 4T a 2T byla jasná volba 2T, páč je to brutál když motor je v otáčkách.....4T sa može ít skovat nekam za rožek

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 18:24 | Nahoru | #36

zerze>já když sem se u krosu rozhodoval mezi 2T a 4T, tak ně bylo řečeno, že u 4T je potřeba více oleje a musíš(mel by se) dělat rozvod jednou za sezónu a po svezení na 4T a 2T byla jasná volba 2T, páč je to brutál když motor je v otáčkách.....4T sa može ít skovat nekam za rožek



..... tak to pak jo.... proto na tom taky všichni jedou!

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 18:28 | Nahoru | #37
jednou, jednou, az to bude vsechno zamnou a nekde me potkate, kupte mi pivo a ja vam budu vypravet o 2T

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 18:38 | Nahoru | #38
fallen> tak jo, pivo koupím, ale musíš to otočit a piju rum

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 18:47 | Nahoru | #39

bathed>

Myšičko moje přenádherná, já to taky zmatlal - to jsem ale truhlík co? Já chtěl napsat sOUložit, víš?



Kooooocourku muj verný ..... po prve to bylo spravně složit
..sOUložit s 2T nema nic společneho

ps
PosMiros
my te tady
rozvinujeme diskuzi o TATA nebo TATATATA lol lol

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 19:03 | Nahoru | #40
spotřeba max. 6litrů a teď už se na tom snad nic propánaboha nevysere. No asi jsem na to měl smůlu, prostě odešlo co mohlo, ale vše jsem vyměnil a opravil a zase lítám o106

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 19:09 | Nahoru | #41
jo tak 2T jsou nejvíc brutální pro začátky!! sám se je měl a nejvíc pohoda. Aprilia Tuareg 125 2T 18.5kw:)spotřeba asi 7,5l spolehlivá žádne problémi.. jen jendou se mi posral termostat a zadřel sem.. ale navadí.. jinak sem si koupil Enduro hodnu dominátor 500 4T na cestováni ale potřeboval jsem něco na vyřádění a tak mám opět 2T!! Yamaha YZ 125 2T 2004 cross! nejvíc brutální 31kw!!spolehlivost(drží ), jen pravidelná urdžba spotřeba hodně žere!!

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 19:19 | Nahoru | #42
samí dobrý zkušenosti

fallen> co TMka už je v cajku?

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 20:30 | Nahoru | #43
mam aprilii af1 125 futura ,rok 1993 mam tam ladak arrow trochu vetsi trysku ,mam na ni najete asi jen 400 km ale zatim v klidu celkove ma najete 25000 jak jsem ji koupil tak jela jak ohen ted jede taky ale hnul sem si ze zapalovanim a menil lanko od přivery a regulator. a ted mi nad priveru taha do 9 tisic a pak se tomu nechce nevim proč ,překladal sem si manual a nastaveni přivery mam ok aspon si to myslim. jina k na 3 litry sem ujel asi 70 kilaku a to sem jel za 6 a 5 tisic otacek ale jak ji tocim tak si 6 určitě veme

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 20:37 | Nahoru | #44
aprilialibor > mě to dělalo s tou přívěrou taky , tak jsem tam dal nové lanko a OK, jestli chceš pomoct s nastavením, tak řekni

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 20:37 | Nahoru | #45
mám na TDRku celkem najeto cca 42500 km r.v. 1999 takže předpokládám že údaj to bude asi pravdivej jinak bylo dovezený z Francie v roce 2002

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 20:59 | Nahoru | #46
Stratocaster2> jo diky rad bych nekoho aby mi pomoh ja moc kamosu co maji 2t nemam v Třinci je to s 125 na pi.. ,vsichni cekaj do 18 nebo 21 a kupuijou 600 nebo 1000. A stou priverou sem to skousel i tak ze sem dal prst do te přiruby napojil priveru na baterku a skusil přitlačit jesi nepujde vys a uz to bylo max proste to rve ale jen do 9 tisi a dalsi vec je ze mam asi bohatou smes bo mi to prska olej z vyfuku redim ho 1:50 cerpadlo mam odpojene a hadice strihnute a zatavene

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 21:08 | Nahoru | #47
Stratocaster2> moc bych ti byl vděčnej za jakoukoliv radu ,ktera by vedla k navraceni me aprilie do puvodniho stavu me icq 365320739

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 21:13 | Nahoru | #48
to je tak když se v tom někdo hned hrabe lol jako já vůl když sem si přivez TDRko tak sem hned málem urval ten plast co otevírá a zavírá přívěru lol lol

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 21:40 | Nahoru | #49
PosMiros> je ta spotřeba divná hodně divná ale několikrát jsem se o tom presvedčoval když jsem začínal zak žrala 4,03L na 100 km a ted jezdím za 5L a když jsem dávál full gass a jěště k tomu se spolujezdcem spotřeba presně 5,81L.!!! +olej... jo a otevřená asi je když letí 170 kmh ( tachometrových) realnych to bude někde na 150-155 kmh
jo a je samozřejmě bez uprav všecko v základu.

Naposledy editováno 23.07.2008 21:41:31

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 21:45 | Nahoru | #50
měl jsem simsona-bez problémů a teď na zetce řeším všechno možný,ale motor(díky bezkontaktnímu zápalku)pořád drží.Je fakt,že zvuk a pocit při krocení vytočenýho dvoutaktu ničím nenahradíš....

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 22:11 | Nahoru | #51

PosMiros>takže koukám ohlasy více méně pozitivní

NickSlaughter> jsou nějaké 2T ve větších objemech který by byli na silnici ale nebyli to závodní stroje? myslim třeba nějakej naháč? kromě Jaw samozřejmě

martyzostravska> klidně i s Jawou je to taky 2T

bathed>mě se ty vejfucky docela líbí

trikpa> co se ti sere?

Hajtra> tak když RSo chodí za 5-6 litrů tak nevim kde pak lidi berou že jim to žere 8 litrů a víc? :o

Maras> to víš Yamaha



J 350/640 rv 95 2komoráče, bezkontakt, oilmaster, za 4sezony najeto 22tkm. koupena s 26na tachosu.
problemy: po koupi vybrus, vymena baterky a pak spotrebni veci, v sez 2006 zacala spatne startovat a zdechala, takze nove faje vn kabely svicky rozborka karbu a ok. na konci sez 2006 puleni motoru kvuli moji blbosti-vymena gufera u vystupu z prevodovky se ukazala byt netrivialni. Dale prepajeni regulatoru, zacalo to mene dobijet. Behrm tech 22tkm take repase predni brzdy, nejake ty gumy, desky, lanka, duse, svicky, fajky, vn kabely.

Jinak spokojenost, spolehlivost, v r 2005 cesta do nemec na sraz, za vikend i 900km, za jeden den 550km, spotreba dlouhodoba 5,2l. Cestovka okolo 100km/h
Nemotal jsem se s tim jen kolem komina, dve dovolene na slovensku, xkrat vyjezd do cech, na jare prodano, novemu majiteli slouzi dal.

A kdyz jsme u 2T mel jsem moznost svezt se na yamaze rd350, 2val, vodnik, privery, 6kvalt, 60koni, hodne se mi libilo

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 22:37 | Nahoru | #52
Jako spokojenost, akorát mě někdy nasere, že to neumim v zatáčkách, kde udělá 4T hudla-hudla a je v pi*i... :\

Pro všechny 2taktáře

23.7.2008 v 22:38 | Nahoru | #53

hAjPR>Jako spokojenost, akorát mě někdy nasere, že to neumim v zatáčkách, kde udělá 4T hudla-hudla a je v pi*i... :\



a co údržba? Vždyť je to mnohem levnější...

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 07:58 | Nahoru | #54
PosMiros> Vím snad jen o Yamaze RZR, je to v podstatě nahé RDčko s pár vychytanýma dílama.



a novější model R1Z, ta je hodně dobrá a i design je moc pěkný

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 08:39 | Nahoru | #55

Bago>Já bych něco napsal, ale oni by se do mě zas všichni pustili
Tak budu radši souhlasit s názorem většiny, bo tady na tom serveru se nevyplácí jít proti proudu lol



bago, jen to napiš názory máš rozumný, jak jsem četl Tvou debatu s Robertem..
tak by mně zajímalo, jak přilít do ohně..není nutno kráčet se stádem, každý jsme jiný.
p.s. to, že nejsem schizofrenní, ještě neznamená, že po mně nejdou

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 09:59 | Nahoru | #56
no tak mam najeto 4000km a v klidu,leju tam Q8,benzin,vymenil jsem prevodovej olej a retez docela casto dopinam a mazu

a jen nevim po kolikati km by se mela cistit privera?

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 11:45 | Nahoru | #57

vhx>Bago>Já bych něco napsal, ale oni by se do mě zas všichni pustili
Tak budu radši souhlasit s názorem většiny, bo tady na tom serveru se nevyplácí jít proti proudu lol

bago, jen to napiš názory máš rozumný, jak jsem četl Tvou debatu s Robertem..
tak by mně zajímalo, jak přilít do ohně..není nutno kráčet se stádem, každý jsme jiný.
p.s. to, že nejsem schizofrenní, ještě neznamená, že po mně nejdou


hmm...rozumný...a co z toho mám?zase už mi vyhrožujou násilnou smrtí

Okej, napíšu to...dvoutakty na silnici už jsou dáááávno za zenitem.A hádejte se jak chcete.

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 12:23 | Nahoru | #58

Bago>vhx>Bago>Já bych něco napsal, ale oni by se do mě zas všichni pustili
Tak budu radši souhlasit s názorem většiny, bo tady na tom serveru se nevyplácí jít proti proudu lol

bago, jen to napiš názory máš rozumný, jak jsem četl Tvou debatu s Robertem..
tak by mně zajímalo, jak přilít do ohně..není nutno kráčet se stádem, každý jsme jiný.
p.s. to, že nejsem schizofrenní, ještě neznamená, že po mně nejdou
hmm...rozumný...a co z toho mám?zase už mi vyhrožujou násilnou smrtí

Okej, napíšu to...dvoutakty na silnici už jsou dáááávno za zenitem.A hádejte se jak chcete.



Já si zase myslím, že tvoje názory jsou dementní, ale adekvátní k tvému věku. Dvoutaktní motor má sve nesporné výhody a v budoucnu se budou využívat. třaba Daihatsu vyrábí dvoutaktní diesel.

www.daihatsu.com/



A teď je ve vývoji kombinace 2T - 4T, který využívá výhody obou koncepcí, má daleko nižší emise a spotřebu o celých 27%.
A podívej se na ty výkonové parametry

www.motorauthority.com/news/technical/combination-24-stroke-engine-prototype-tested/



Víš Bago, já nečtu jenom sračky tady na fóru, ale pracuju přímo v oboru, takže když chceš o něčem psát, musíš o tom něco vědět

Naposledy editováno 24.07.2008 12:26:00

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 12:41 | Nahoru | #59
MZ 251
8 tis km...bez problemu
spotreba.... 5,5l (porad plnej plyn)

Pro všechny 2taktáře

24.7.2008 v 13:11 | Nahoru | #60
NickSlaughter> zajimava schémicka ... :o
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist