medvedx>Z některýma je to těžko, nedokážou pochopit základní fyzikální vlastnosti.
S některýma je to těžko, nedokážou pochopit, že 78% a 100% je minimální rozdíl. A jestli budeš mít kvůli roztažnosti plynu v gumě 220kPa nebo 225kPa je fakt fuk Ale jestli máš prachy navíc, tak to tam klidně dej. Nám je to buřtRoztažnost je prý v takovém objemu sotva měřitelná a na jízdní vlastnosti a na opotřebení nemá žádný vliv.
hudec>Che>hudec> Naprostá pravda - navíc těch 20 procent navíc tam technicky nelze dostat, páč na začátku huštění je tam VZDUCH, kerýho se nezbavíš
Šup s tím pod vývěvu. lol
Když budeš hustit sundaný kolo,tak bys eventuálně mohl sešlápnout patku z ráfku,nechat to profouknout,nechat naskočit a dofouknout.V tomto případě zbytkový množství vzduchu v gumě odhaduju na 3-4 molekuly
Ale to nic nemění na tom,že čistej dusík do motocyklové gumy nepatří - ne a ne a ne
Tomis 600>v dnešní době je to zcela běžné.Znám hodně borců co to mají.Jak na autě,motorce nebo závodníci na kole.Má to výhody-menší spotřeba pohonných hmot,vetší životnost pneumatik,vyšší stabilita pneumatik...Používá se k tomu dusík
řešíte tu pí..viny!
Dusík v motopneu nemá co dělat,pokud si teda někdo nechce rozbít dobrovolně hubu.
Všichni výrobci vymejšlí,jak co nejrychleji a nejefektivněji prohřát gumu a vy by ste jí tu nejpodstatnější vlastnost eliminovaly nějakym dusíkem,proč,k čemu?
Jednou to budeš muset dofouknout a pokud tam nedáš zase dusík,jeho vlastnosti degraduješ.O tom,že to neni zas až tak samozřejmná věc,dofoukat někde na cestě dusíkem ,nemluvě.
http://www.rozhlas.c...radce/_zprava/447270
Krátce řečeno: Na houby a vyhozené peníze.
Jediné, co je správné, je kontrolovat často tlak a včas dohušťovat.
Jezdím s tím ve všech autech co jsem kdy měl a zcela bez problémů, teď se chystám dát to i do mota a zrovna i s Ultra Sealem.
Millin>Camča_v> To je blbost co píšeš !!! Pneu se ti zahřeje třením o asfalt a čím to máš nafoukané, nemá na teplotu pneu vliv. Naopak, jak tady někdo píše, plyn se teplem, které přebírá i od pneumatiky, neroztahuje a nezahřívá. To znamená, že když v létě ráno vyjedeš a máš tlak 2,9, budeš mít v poledne třeba 3,9 se vzduchem. Kdežto s plynem stále jen tolik na kolik to nafoukáš.
Jezdím s tím ve všech autech co jsem kdy měl a zcela bez problémů, teď se chystám dát to i do mota a zrovna i s Ultra Sealem.
TY SEŠ TAK CHYTREJ,AŽ SEŠ BLBEJ - PŘEČTI SI TO PO SOBĚ JEŠTĚ JEDNOU JÁ SI MEZI TÍM VYPNU CAPS LOCK ....
právě proto,že se plyn nezahřívá,zabraňuje pořádnýmu prohřátí gumy,který je u motocyklu žádoucí