1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Ono se to zdá jako pakárna. Je ale potřeba koukat na to, kolik ta motorka stojí a co umí. Ta cena je fakt dobrá a dají se odpustit takovéhle věci. Aspoň já to tak vidím.
Jinak jsou recenzenti, kteří tam dají quickshifter hned šestku a jedou tak celé video Takový styl by odrovnal převodovku na mém B12 s mizernou cementací kol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Kohlstein píše: Mně nepřijde úplně normální jezdit na litru 1-2-3-2-1 furt dokola a rvát tam tu jedničku, tady bez spojky přes blipper ...
me to prijde uplne normalni, protoze na vyssi kvalty uz to na beznych okreskach kde se nejede pres 200 nejede...
ja teda vetsinou jedu 2-3-4 protoze V2 ma kratsi kvalty a taky mensi vykon... mit jednicku ktera jede 100+ tak pouzivam stejny rychlosti jako on...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
jandaxx píše: JAVR> Já mám GSX-S 1000. Tiboon GSX-S 1000GX. Takže prakticky stejný motor. Při našich jízdách jezdí o cca 0,4 - 0,5 litrů navíc podle pp. Když jedu za 5, on zhruba 5,4. Což si myslím, že může odpovídat i v reálu. Protože GX je o něco těžší. Já mám pohotovostní 209, GX 232. GX bude mít i větší odpor vzduchu a Tiboon bude mít pár kilo navíc. Ty motory jsou až neuvěřitelně úsporné. Jízda za "6" už je o častým taháním za plyn do naprosto nelegálních rychlostí, jizda na zabití a vzetí papírů. Při výletním tempu s davem a lehce nad limity se dá s GSX-S jezdit za 4,6.
Tak to je pěkná spotřeba, vzhledem k tomu výkonu… mě žral street triple 675 pořád min. 7l na sto.
Bandit 650 mi pod 6 taky nikdy nešel..
Naposledy editováno 09.05.2024 12:56:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Při výkonu 112 kW / 11000 rpm to jede na jedničku 120 km/h , 33,33 m/s. Síla na zadním kole je F= P/v = 112.000 W / 33,33 m/s = 3360 N. V oblasti nejvyššího točivého momentu je to ještě o asi 10-15 % víc, ale to se smaže jako ztráty v převodech. I kdyby na zadním kole byla celá váha motorky s jezdcem cca 300kg a těžiště bylo v tom nejsprávnějším místě, tak ten výkon zadní guma na asfalt jen tak nepřenese.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
nebo spis takhle - kdyz se jede svizne, tak jsem rad kdyz motor otackama nepada pod otacky s vrcholem krouticiho momentu, pokud to na technicke trase treba pri 60-80kmh vychazi na jednicku, budu radit jednicku...
ale posledni motor GSXR na kterym jsem najezdil nejak vic km byla K1... takze veteran
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
Pedl píše: assassin> No není čtyřvál jako čtyřvál. Já na svém B12 skoro jedničku nepoužívám, dvojka táhne od volnoběhu i do kopce jako nic, není tak nervózní jako jednička, těch 60-80kmh bych snad jel na trojku
Tak jasne, ale b12 se ten styl kterej mam na mysli moc nelibi, ono to je z te kategorie u ktere hrdi majitele rikaji, ze je jedno jake tam mas otacky, poorad to jede… a ono to je obvykle tak, ze je fuk jaky jsou tak otacky, protoze to stejne nejede
Ja jsem si ted na to daval bacha kdyz jsem jel na veceri do centra a jedna davam docela dost, bavi me jak to na nijede, dvojka uz neni takovej narez… ale samo, tele je proti k5 zdechlina taky…
Kohlstein: je to tak, majitele to neradi slysi, ale V2 moc nejede a jeste ma uzky pasmo pouzitelnych otacek… chce to umet radit aby se clovek udrzel konkurence…
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
co jsem zatim nasel, jsou pujcovny v Nemecku, kde by ji podle internetu meli mit, ale v CR jsem na nic nenarazil, aspon cely den, idealne 3+, jestli mate nekdo tip, budu moc rad
diky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
https://bikes.suzuki...uzuki-road-show-2024
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
prochi20> musi se tam registrovat? to ale taky bude takova slaba hodinka ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX
https://www.suzuki-cartec.cz/motocykly/
Road Show: https://www.suzuki-.../aktuality/roadshow/
edit - za ty odkazy na Brno může Metric
Naposledy editováno 16.05.2024 17:08:29
MaraVo píše: Metric> to puci ale jen tak na hodku ne? ja bych chtel aspon den, dva, proto spis pujcovnu...
Zavolaj a dohodni sa, ja o žiadnu Suzuki záujem nemám, ale keď som sa zaujímal o Triumpha (Tiger 1200 Rally) - v Brne je to ten istý dealer, nebol problém si ho požičať na celý deň. Moja skúsenosť je, že s nájazdom cca 300 km zaplatíš tak 3-4 tis., čo je v mojom prípade menej než 1% ceny motorky, a obvykle Ti to pri kúpe vrátia - ak si ju naozaj kúpiš.