nic ... motor toci ..a toci ... ale nenabehla. Az do vymlaceni baterky Proooc??? Ted sedim a cumim jak se mi baterka nabiji. A mam strach, ze se to bude opakovat. Je to cbf 600n r.v. 2007. Tudiz odpadaji veci jako "stary benzin" spatne svicky atd. Dekuji
za kazdou radu. Petr
Také pokud jsi motocykl kupoval někde v bazaru, nebo salonu,stává se, že ho prodejce často startuje při předvádění a bez ohřátí motoru potom vypne. To je pro svíce hrob. Po nastartování nech vždy motor zahřát a potom teprve vypni-i když se budeš teď jen chlubit kemošům.
Hlavně nevěš hlavu a nezoufej-to je horší než problém tvého motocyklu. Jinak se to neboj zapnout na autoAKU + na +, - na -
V zásadě můžeš mít tři problémy, jak už je psáno.
1. do motoru nejde benzín-motocykly v prodejnách se dost často dotankovávají z kaňďáku(a v tom nějaký ten bordel být může)
2. špatné zapalování-to zjistíš výše popsaným postupem(háže/neháže jiskru)
3. je to ulité, nebo vadné svíce-nejpravděpodobnější
CubaFZR>nech se se trosku roztatlacit... to musi chytit... neves hlavu... nebo kable z auta a je to... takovejch zpusobu je... ani bych to nedaval na nabijecku.. jen bych to nakopl pres kable a ona se sama dobije...
Nezlob se, nesouhlasím. Aku ja potřeba řádně dobít. Ja ona bude fungovat i když to nadlábneš přes kabely a dobiješ alternátorem, ale má to zásadní vliv na životnost. Taky není nabíječka, jako nabíječka a aku jako aku.
ja mel jet s masinou do servisu.. stala pres 14 dni... prijdu k tomu, dam sytic a plnej (zvyklej ze 125cy)... akorat smrdel benal jak jsem to ulil a jeste mi v tom odesla baterka...
jak kreten jsem tlacil masinu asi pul kilometru nez ta mrcha chytla... pak jsem cekal asi 20 minut, nez jsem popadnul dech a mohl jsem vyjet...
tu masinu jsem vlastnil asi mesic a pekne jsem rudnul a nadaval, ze jestli se rozbila a jestli nenaskoci, tak ji hodim ze sklaly a nazyval jsem ji ruznyma zajimavejma jmenama :D
bude to urco OK...
Vaček>2007 je snad stříkačka,už snad od roku 2001 je ďáli.esi to neni imobilizér páč stříkačku nemůžeš uchlemtat.
CBF 600N je stříkačka až letos 2008, jinak měla karbece.
to Inter-Petr nic nerozdělávej a nabij baterku. Potom dej sytič úplně naplno a bez plynu zkus nastartovat. Startuj max. tak pětkrát s desetivteřinovou přestávkou. V návodu píšou jak startovat i uchlastanou mašinu , ale už si nevzpomenu, návod mám v práci. Nezoufej, zítra ti nastartuje bez problémů.
Rekl bych, ze bude ulita svicka.
Problém byl v tom, že jsem nevypnul a znova nezapnul klíček. Počítač nějak blbě vyhodnotil situaci a vstřikování prostě nedávalo benzín (je to stříkačka a ne karbec - přesto to nechytlo).
Tedy úplná blbost - po chcípnutí to chce vypnout a zapnout klíček v zapalování. Jenže když má člověk slabší baterku a chvíli to trápí, tak to může vytlouct.
makoto>když není baterka uplne 100% ok, tak vsechen proud sežere starter a na jiskru už toho moc nezbude a nehodi pořadnou jiskru..rešil jsem podobnej problem u transalpu 02.. stačilo dat kabel na baterku z auta a motorka chytla na cvrnknuti...stejne tu baterku musis nabit...jen by si mel lepsi pocit ze motorka beží...
Přesně tento problém jsem měl letos s tou mojí motkou...http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=20044&fid=5
Naposledy editováno 26.03.2008 18:21:10