globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.
 
24.3.2008 v 15:23
Tak to je nejhorsi den v zivote. Dovezl jsem funglovku z U.K. Hned co jsem ji sundal z dodavky, nakopnu a jedu. Sice jenom 2 km, ale bez problemu. Dnes, ze ji prevezu ke znamemu do garaze a
nic ... motor toci ..a toci ... ale nenabehla. Az do vymlaceni baterky Proooc??? Ted sedim a cumim jak se mi baterka nabiji. A mam strach, ze se to bude opakovat. Je to cbf 600n r.v. 2007. Tudiz odpadaji veci jako "stary benzin" spatne svicky atd. Dekuji
za kazdou radu. Petr

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 16:31 | Nahoru | #31
když není baterka uplne 100% ok, tak vsechen proud sežere starter a na jiskru už toho moc nezbude a nehodi pořadnou jiskru..rešil jsem podobnej problem u transalpu 02.. stačilo dat kabel na baterku z auta a motorka chytla na cvrnknuti...stejne tu baterku musis nabit...jen by si mel lepsi pocit ze motorka beží...

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 16:39 | Nahoru | #32
2007 je snad stříkačka,už snad od roku 2001 je ďáli.esi to neni imobilizér páč stříkačku nemůžeš uchlemtat.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 16:46 | Nahoru | #33
Pokud to není problém(cbf konstrukčně neznám), vyndal bych kabel od svíčky a vyzkoušel, jestli háže jiskru přiložením na kostru a zastartováním(dej do fajfky jinou svíci). Pokud to je OK, vyndat svíce a zkontrolovat- nesmí být černé. Jinak moje zkušenost je, že po ulití už svíci nerozdejchám a musím měnit(u NGK).Pokud svíce háže jiskru, neznamená to, že je ještě dobrá! Ulití poznáš, že jsou svíce mokré.
Také pokud jsi motocykl kupoval někde v bazaru, nebo salonu,stává se, že ho prodejce často startuje při předvádění a bez ohřátí motoru potom vypne. To je pro svíce hrob. Po nastartování nech vždy motor zahřát a potom teprve vypni-i když se budeš teď jen chlubit kemošům.
Hlavně nevěš hlavu a nezoufej-to je horší než problém tvého motocyklu. Jinak se to neboj zapnout na autoAKU + na +, - na -
V zásadě můžeš mít tři problémy, jak už je psáno.
1. do motoru nejde benzín-motocykly v prodejnách se dost často dotankovávají z kaňďáku(a v tom nějaký ten bordel být může)
2. špatné zapalování-to zjistíš výše popsaným postupem(háže/neháže jiskru)
3. je to ulité, nebo vadné svíce-nejpravděpodobnější

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 17:29 | Nahoru | #34
nech se se trosku roztatlacit... to musi chytit... neves hlavu... nebo kable z auta a je to... takovejch zpusobu je... ani bych to nedaval na nabijecku.. jen bych to nakopl pres kable a ona se sama dobije...

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 17:58 | Nahoru | #35

CubaFZR>nech se se trosku roztatlacit... to musi chytit... neves hlavu... nebo kable z auta a je to... takovejch zpusobu je... ani bych to nedaval na nabijecku.. jen bych to nakopl pres kable a ona se sama dobije...


Nezlob se, nesouhlasím. Aku ja potřeba řádně dobít. Ja ona bude fungovat i když to nadlábneš přes kabely a dobiješ alternátorem, ale má to zásadní vliv na životnost. Taky není nabíječka, jako nabíječka a aku jako aku.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:10 | Nahoru | #36
nabij baterku a zkus to.. jestli porad nic, tak delej az dalsi veci podle navodu, ktere ti zde pisou...

ja mel jet s masinou do servisu.. stala pres 14 dni... prijdu k tomu, dam sytic a plnej (zvyklej ze 125cy)... akorat smrdel benal jak jsem to ulil a jeste mi v tom odesla baterka...
jak kreten jsem tlacil masinu asi pul kilometru nez ta mrcha chytla... pak jsem cekal asi 20 minut, nez jsem popadnul dech a mohl jsem vyjet...
tu masinu jsem vlastnil asi mesic a pekne jsem rudnul a nadaval, ze jestli se rozbila a jestli nenaskoci, tak ji hodim ze sklaly a nazyval jsem ji ruznyma zajimavejma jmenama :D

bude to urco OK...

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:11 | Nahoru | #37
Zkousel jsem to i z kopce, ale nechytlo to. Moc jsem nenabral rychlost. radne nabiju baterku prez noc a zkusim to zitra znovu. V manualu jsem cetl navod, jak nastartovat, kdyz je motor prechlastany = Otevrit plyn doplna, natocit 5 vterin, pokud chytne hned zavrit plyn, Pokud ne pockat 10 vterin a zkusit nastartovat, jak je v navodu. Jinak zkusim jeste vysusit svicky, nez to budu zkouset znovu.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:14 | Nahoru | #38

Vaček>2007 je snad stříkačka,už snad od roku 2001 je ďáli.esi to neni imobilizér páč stříkačku nemůžeš uchlemtat.


CBF 600N je stříkačka až letos 2008, jinak měla karbece.
to Inter-Petr nic nerozdělávej a nabij baterku. Potom dej sytič úplně naplno a bez plynu zkus nastartovat. Startuj max. tak pětkrát s desetivteřinovou přestávkou. V návodu píšou jak startovat i uchlastanou mašinu , ale už si nevzpomenu, návod mám v práci. Nezoufej, zítra ti nastartuje bez problémů.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:15 | Nahoru | #39
h4wk3y> Presne jak pises. Smrad z benzinu na 100 metru a nic. Vis jakej to byl sok??? Snim o motorce od 10ti let a kdyz uz ji mam, tak tohle, ALE je to moje chyba a CHyBAMA se clovek uci.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:18 | Nahoru | #40
bub1> Jo, diky ted studuju navod taky, hlavne o tom uchlastani. Brzo co

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:26 | Nahoru | #41
Hlavně příště si odpust ten horor a pomooc.
Uchlastaná motorka za takovej titulek nestojí.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 18:57 | Nahoru | #42
ja startuju bez sytice ... ten dam kdyz to potom chcipa kdyz je to studene

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

24.3.2008 v 19:05 | Nahoru | #43

Inter-Petr>bub1> Jo, diky ted studuju navod taky, hlavne o tom uchlastani. Brzo co

Zásadně návod až když si nevíš rady. lol lol

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

25.3.2008 v 17:37 | Nahoru | #44
bub1> a sorráč já četl cbr 600f.tak to potom jo

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

25.3.2008 v 18:38 | Nahoru | #45
CBF 600 N r.v. 2007 je ještě karburátor. Sytič má pod sedlem - nádrží. Myslím, že jsi ji uchlastal. Příště vytáhni sytič a normálně ji nastartuj a nic ze sytičem nedělej...jakmile ho totiž brzo zavřeš, motor se uchlastá.pak musíš čekat 1/2 dne než ji zase nahodíš.ale v tom ti poradí už borci co mají karburátorové mašiny. Já už mám 2 roky stříkačku a to co se stalo tobě se mi na karburátorové motce stalo také.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 08:52 | Nahoru | #46
Tak jsem nainstaloval baterku a stejnej pribeh . toci a toci ale nenaskoci. Obcas v tom tak nejak bouchlo, jak kdyby v tom bouchly saze Jestli vite co mam na mysli. Takze ykontroluju svicky. Jak vlastne poznam, ze jsou v haji. Myslim timto zpusobem = uchlastane.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:10 | Nahoru | #47
Inter-Petr> vytahni svicky, zkus je jestli pali (po tech hokuspokusech budou zapraseny jak jetel rekl bych), v idealnim pripade bych dal vsechny novy; ze pali zkusis cvaknutim svicky do kabelu a prilozenim k motoru (uzemneni) a protoceni starterem. Projed tak vsechny svicky (a i vsechny kabely!), protocenim zaroven vycistis spalovaci prostor motoru od benzinu.
Rekl bych, ze bude ulita svicka.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:14 | Nahoru | #48
Inter-Petr> když budou uchlastané budou mokré od benzínu..nesmí být černé pokud jsou vyčistit a skusit jiskru..

PetrXX: byls rychlejší:)

Naposledy editováno 26.03.2008 09:14:45

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:17 | Nahoru | #49
Podle toho, jak to píšeš jsou to 100% svíčky... kup si rovnou nový... uchlastaná motka s karbecama se za chvilku odpaří... dám krk na to, že ti to neháže...dej tam nový svíčky a uvidíš...

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:27 | Nahoru | #50
Tak meto pro nove svicky . doufam, ze mi vydrzi dele Jinak diky za rady, moc si toho vazim. Ja jsem takovej teoretik. VIDITELNE praxi nicim nenahradis. Vecer dam vedet jak to dopadlo.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:33 | Nahoru | #51
No hele jestli to maš nový tak bych se na tady ty všechny rady vykašlal, protože pak zjistí že jsi do toho vrtal tak seš bez záruky.At ti to natočí prodejce než tam něco do jebeš ještě víc.Toto můžeš dělat až budeš mít po záruce.To je můj názor.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 09:51 | Nahoru | #52
Na prechlastane CBF-ko 500 je v navode napisany postup, ze zavriet sytic, otvorit plny plyn, pretacat starterom do 10 sekund. Potom plny sytic, zavrety plyn a malo by to naskocit.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 15:46 | Nahoru | #53
lormil> Ehmmm...mohl bys mi, prosím, ujasnit, co považuješ za "vrtání se do motorky"?
Děkuji

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 15:52 | Nahoru | #54
Možná úplná kravina - padla moje nová Kawa (ne se mnou) - přiběhnu s děsem v očích, zvednu ji - vše OK až na absolutní prkotiny - motor chcíplej a tak začnu startovat - vrrrrr-vrrrrr-vrrrrrr - NIC!!!
Problém byl v tom, že jsem nevypnul a znova nezapnul klíček. Počítač nějak blbě vyhodnotil situaci a vstřikování prostě nedávalo benzín (je to stříkačka a ne karbec - přesto to nechytlo).
Tedy úplná blbost - po chcípnutí to chce vypnout a zapnout klíček v zapalování. Jenže když má člověk slabší baterku a chvíli to trápí, tak to může vytlouct.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 17:08 | Nahoru | #55
mariano> No pokud by chtěl v budoucnu uplatnit záruku z jakého koliv důvodu a servis zjistí že má jiné svíce nebo cokoliv tak s ním vyběhnou.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 18:17 | Nahoru | #56

makoto>když není baterka uplne 100% ok, tak vsechen proud sežere starter a na jiskru už toho moc nezbude a nehodi pořadnou jiskru..rešil jsem podobnej problem u transalpu 02.. stačilo dat kabel na baterku z auta a motorka chytla na cvrnknuti...stejne tu baterku musis nabit...jen by si mel lepsi pocit ze motorka beží...


Přesně tento problém jsem měl letos s tou mojí motkou...http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=20044&fid=5

Naposledy editováno 26.03.2008 18:21:10

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 18:52 | Nahoru | #57
Tak jsem se vratil z garaze, a je mi do place. Vymontuju svicky, ocistim je, dam na faju a prilozim ke kostre, jiskri jak blesk dam zpet ... a porad to same. Tak zase je vymontuju, dam tam fungl ove, co jsem dnes koupil a bez uspechu/ a 1200kc zbytecne nekde/ tocilo to o poznani lepe, bublalo to jak ma ale ten bod zlomu, kdy to prezkoci a nebo kdy si to motor udrzi sam bez starteru nikde ... Tak jsem si nepredstavoval

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 18:58 | Nahoru | #58
Opravdu to nechapu, den pred tim jsem to sundal z dodavky, otocim klic, natocim a uz si vrnela ... ujedu kilak. spokojenost nejvetsi usmev takovej Den po te vytlacim z garaze a zbytek uz znate. Jak kdyby tam nesel benzin ci co, ale ono to nema uzaver benzinu.

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 19:06 | Nahoru | #59
Tak ty svíčky vyndej hned po startování, jestli do toho jde palivo tak budou mokrý. Jak jsem to tu četl tak se mi hned nezdálo že by u nový motorky byli v prdeli svíčky. Tak aspoň máš jednu sadu svíček do zásoby. Mimochodem jak dlouho ten motor neběžel?

Horor - se mi chce brecet ... pomoooc.

26.3.2008 v 19:09 | Nahoru | #60
Aha jsem slepej, den to neběželo. Mě je divný že to nemá žádnej palivovej kohout. Jestli to třeba nemá nějakej automatickej kohoutek. Kdo ví, já znám jen motorky s klasickym kohoutkem. A střelilo ti to při tom startování do sání či do výfuku? To je další důkaz že je to uchlastaný a že tam jde palivo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist