V kvetnu jsem koupil novou Honda CB500F, nyni najeto 3tis km. Moto super - mala spotreba, jednoduche ovladani, vydrzel jsem jezdit cely den bez bolesti pozadi, vyrazne unavy, zatim zadna krizovka.
Porad se dost ucim, zatim zadne klopeni, aby skrtali stupacky, vysedani v zatacce.
Moto jsem kupoval jen podle recenzi, bal jsem se vyzkouset bez zkusenosti.
Cekal jsem vetsi vykon, na vyjezdu ze zatacky drzim jen plnej, nemuzu si pekne davkovat, kolik potrebuju.
Take jsem cekal, ze kdyz zatahnu plnej pri spravnej otackach, ze se lehce nazdvihne predni kolo.
Do 100vky svizne zrychleni, jen to prizvednute kolo mi chybi (kdyz zatahnu na doraz - kdyz obcas budu chtit)
Nad stovku pri predjizdeni auta uz musim s vetsim rozmyslem, nezrychluje to jak bych si predstavoval (dynamika auta).
Jezdim jen sam, vylety do 200km, 1x jsem jel 500km, nahac s porednim strednim plexi mi vyhovuje.
Nepotrebuju jezdit 160, ale mit dostatecnej potencial pro svizne predjeti, dostatek dobre davkovatelnyho vykonu pro prizvednuti predniho kola jen plynem, snadne davkovani plynu na vyjezdu ze zatacky.
Chtel bych stejne snadno ovladatelne moto jako mam (CB500F), jen vice vykonu.
Okukoval jsem Hondu CB650R, libi se mi vytacet motor do vyssich otacek, jen mam obavu, jestli ma dostatek korutaku na predjizdeni, kdyz nejsou zrovna idealni otacky (ted jsem zvyklej mit porad 4-6tis, abych mel dostatecnou dynamiku).
Jeste jsem koukal na Suzuki GSX-750s, KTM Duke790, Ducati monster 821, ale trochu se obavam, ze tyhle asi nejsou tak snadno ovladatelne a davkovani plynu v zatacce asi neni tak plynule (abych se nevymaznul).
Jeste nejsem rozhodnutej, jestli stravim dalsi sezonu na CB500f, nebo uz pujdu do jine. Bohuzel jsem se rozmyslel tak dlouho, az predvadeci mota uz jsou prodana a dalsi az pristi sezonu(to budou mit zase az tak kveten). Takze zatim jen sbiram rozumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
JBaxa píše: husq701> Tebe museli ve škole a na vojně strašně mlátit. A nejspíš si byl i dost šikanovanej, co? Když si tak zahořklej a zlej.
Ty me bavis :D co dalsiho tam mas psychologu?
Ty jsi dneska tak vyrovnanej protoze jsi ve skole a na vojne nekoho sikanoval? :D
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
ty řidítka kmitj právě proto, že se odlehčí přední kolo
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
Naposledy editováno 10.10.2019 13:09:06
s tou 790kou bych jeste chvili asi pockal, protoze asi jedinej komu se nesere je nejakej srsen
MT07 / 09 nemusi byt spatna volba
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
Naposledy editováno 10.10.2019 16:49:25
Kazdopadne to chce zkusit, co ti prijde ze jede dostatecne. Myslim, ze bys nebyl zklamanej ani nejakou sportovnejsi sestkou ... sice to tolik netaha za ruce, ale ze by ti nemelo cokoliv kolem sto koni stacit si nemyslim.
David-Plzen píše: foxdive> Vlastne mi jde jen o ten vykon na vyjezdu, aby to melo vic vykonu nez potrebuju a mohl jsem si davkovat, zrychleni, kdyz potrebuju predjet auto. To prizvedly kolo byla zrejme jen mylna predstava o sile silnejsi motorky nez mam. Mel jsem predstavu, ze napr. na MT09, neni mozne pri 50tce na 2ku, pridat plnej a neprepadnout... Proste citit tu silu, davkovat min nez ma motorka potencial, ne ji zdimat nadoraz a citit, ze to je stale min nez chci.
jo už ti rozumím, dnes můžeš koupit v podstatě cokoli co má kontrolu trakce a dávat tomu na prdel, pokud to bude čtyřválec nebo trivalec úplně v pohodě, dvouvalec tě může trochu vyplasit ale kontrola si s tím poradí, takže Kup klidně Mt 10 je fo hodná motorka když máš vše zaple i hlavu samozřejměvilemx má s endurami celkom pravdu, s tým s ním súhlasím. zároveň padať na držku v blate je príjemnejšie, ako na asfalte. Tiež som dlhé roky drandil Gileru 125 v teréne a čo to sa ako samouk na zlámaných končatinách naučil ( múdry sa učí na chybách cudzích, pre mňa kreténa, Bohužiaľ ostalo sa učiť na svojich), to občas "na staré kolená" využijem na asfalte.
Ale dám ti jednu radu, tiež z vlastnej skúsenosti. Ak jazdíš krátko a ešte nevieš využiť potenciál, tak to nemusí byť ono.
Rok po kúpe fundura som neprekročil 7000 otáčok. Potom, potom som začal chápať, prečo tú moju mašinu volajú funduro Pri správnom preradení vystrelí ako z praku (relatívne malého, ale praku)
Možno je tam pes zakopaný (nedovolím si tvrdiť, že určite, netuším, ako jazdíš).
Čo sa týka ostatných reakcií, prikláňam sa k dvojvalcom.
3 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
Vykašli se na nákup nové motorky a nauč se pořádně jezdit na tom, co máš, na to je to ideální motorka. Navíc ten dvouválec jede od spodu opravdu pěkně a reaguje okamžitě. Jestli máš problém předjíždět s tímhle, tak čtyřválcem, kterej budeš muset nejdřív "rozmotat", si moc nepomůžeš.
A_jap píše: Nezlob se, ale píšeš, že vlastně jezdit neumíš, zatáčky ti moc neříkají, ale chceš vyšší zrychlení a zvedat přední kolo. To je slušnej recept na špitál - v tom lepším případě. Měl by ses naučit spíš brzdit a zatáčet. A pokud máš málo výkonu na předjíždění při 100km/h, tak neumíš moc jezdit ani rovně. Promiň, že to píšu tak "na hulváta", ale mám tu samou motorku a správnou prací s řadičkou, plynem, otáčkoměrem a pár metrovým odstupem od auta jsem schopnej se před něj dostat doslova za pár vteřin. Samozřejmě, že to není raketa, ale v rychlostech kolem 100km/h se s ní dá předjíždět suverénně skoro všude.
Vykašli se na nákup nové motorky a nauč se pořádně jezdit na tom, co máš, na to je to ideální motorka. Navíc ten dvouválec jede od spodu opravdu pěkně a reaguje okamžitě. Jestli máš problém předjíždět s tímhle, tak čtyřválcem, kterej budeš muset nejdřív "rozmotat", si moc nepomůžeš.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
1 reakcí na tento příspěvek Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
cbf má snad 43kW, nebo kolik, ne? S tim už se dá pracovat, ale musíš na tom něco umět.
A to kmitání... pokud ta motorka bude mít geometrii v pořádku, tak to bude jen malé škubnutí co nevyděsí, ten tlumič není nutný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zadní světlo KTM Duke 790 KTM Duke 790 | Marťas95 | 3 | 28.4.2024 v 15:35 rg250 |
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Duke 790 za Duke 790 :) KTM Duke 790 | ThoprT | 21 | 15.9.2023 v 22:20 Capirossi |
Identifikace ND potrebneho k namont... KTM Duke 790 | ThoprT | 7 | 7.9.2023 v 18:40 ThoprT |