1.zadnych penez jsme se nedozadovaly
2.kdyby pan prodavajici zvedal telefon,tak by vedel ze manzel je v nemocnici,tak jsem mu alespon poslala sms
3.kdyz kupujici zacal komunikovat,nic ho nezajimalo
4.mozna to do servisu daval,ale prevodovku delal sam na jare.
5.papiry ze servisu mame a prevodovka se tam nedelala,coz take pak prodavajici potvrdil
6.proc prodavajici tvrdil ze motorka nebyla bourana,pritom byla.Kdyz byl on jediny majitel,ze by o tom nevedel,trosku divne,ne?
7.je to Vas kamarad a Vam muze tvrdit co chce,evidentne by bylo jedno vasemu kamaradovi,kdyby se stalo neco horsiho a nebyl jen v bolestech s vykloubenym ramenem.
8.proc by ho taky neco takoveho zajimalo kdyz mel u penize u sebe a nejake zdravi manzelovo ho nezajimalo ba naopak arogantni pristup prodavajiciho.
9.kazdy at si to prebere jak chce,je mi jedno jestli mi nekdo veri nebo ne,ale ty fotky ze servisu kde je ta motorka ted sem urcite dam,at si pak kazdy udela sam usudek.
Pokusím se ale zachovat nestranně.
Nejsem si jist, zda byl dobrý nápad motorku rozdělávat, pokud rozborce nebyl přítomen původní majitel, jeho svědek a nebo alespoň někdo "důvěryhodný", třeba advokát. Jak nyní prokážete, že během rozborky nebyly původní díly vyměněny za nějaké poškozené? (Já podobnou chybu kdysi udělal také, člověk se stále učí.) Jak se zjistilo, že kolečko nebylo v době prodeje dotáhlé? Předpokládám, že nejpozději při rozborce bylo odmontováno.
Z druhé strany: Mohl prodejce o případných (nekvalitních) opravách vůbec vědět, když se na ně nepřišlo při převzetí motorky? Nemohl motorku s těmito chybami už koupit a nevědět o nich? Dále: nepodcenil pan manžel kontrolu vozidla před jízdou? Z toho by mohla koukat i nějaká pokuta (s tím jsem ale schopen a ochoten pomoci).
Nestálo by za to se pokusit o nějaké smírné řešení?
Na fotky jsme zvědavi, pochlub se.
Naposledy editováno 10.01.2018 02:28:21