vydal jsem se na cestu cestu cca. 1120km do Holandska (kde se momentálně nacházím), která proběhla bez problémů a tento týden to začalo, cca pul hodiny po nastartovaní úplně bez problému a pak zastavím na křižovatce na červenou, skočí zelená, jedna, rozjezd, dvě, přidat plyn ujedu cca. 10- 20 metrů a najednou to umře až do zastavení (prostě jede, jede a najednou to vypne, jako bych otočil klíčem, je to vstřikování, takže jde slyšet že čerpadlo benzín saje). Jak to zastaví čerpadlo tahá normálně benzín klasicky jako při otočení klíčem, nakopnu, a jede to dal úplně normálně, dokud zase někde nezastavím na volnoběh (volnoběh jsem zkoušel přidávat ubírat, žádné zlepšení čí zhoršení)... rozjedu a ten samy scénář....
Druhý den sednu, nastartuju, a normálně jede půl hodiny cca. až třičtvrtě hodiny, a pak zase, někde zastavím (jako semafor, nebo přechod pro chodce) a stejný scénář CO MYSLÍTE....
Dík za každý tip jsem trochu zoufalý!!!
Je divné, že to takovou dobu, když je studený motor jede normálně, mohu podřazovat, předjíždět, vše ok táhne jede bez cuknutí. a cca po 45 minutách najednou tohle, a blbne to dokud nezaparkuju a dokud to nevychladne. Pak zas tak cca. 45 minutovka ok a zase problém.
Před odjezdem, bylo vše měněno, svíčky, filtry, náplně.
Taky jsem už zkoušel otevřít nádrž jak to začalo blbnout, nepomohlo.
Ještě jak je to zahřáté, a jak takhle někde zastavím, tak pokud je třeba dlouho červená, tak to bublá, a najednou to vypne, ale nastartuju a ok. Ale stane se že to prostě zhasne jak bych vypnul klíč.
1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
gugo píše: Dexxteer> takovyhole chovani nam delalo rele na dukatce. Jeloto jelo to a pak najednou rele odpadlo a po vypnuti zapnuti klicku to zasejc jelo.
ozzy_>to cislo kliky me prijde ze to nebude, to kdyz prestane davat signal vlivem teploty nebo neceho tak to nezrestartujes vypnutim zapnutim klicku.
Takze podle me bud nejaky rele nebo cela ECU
No nestraš s řídící jednotkou !!!!!!

Naposledy editováno 19.06.2017 00:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
gugo píše: Dexxteer> jestli je to strikacka, tak chyba vetsiny cidel je signalozovana FI chybou, takze to muzes vynechat.
FI kontrolka nesvití... je ale zajímavé, že jak to dělá po zastaveni na neutrál ale, když to vypnu a nastartuju na tom semaforu tak to nedělá. Co teda řídicí jednotka v hajzlu?
(reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Pokud je v okruhu zapalovani nejake rele, ktere ma byt sepnute v navaznosti na zatazenym stojanku atd, proveril bych ro rele. Nejlip tak ze kdyz to chcipne nechas tam klicek , proklemujes kontakty a kdyz to chytne tak vis ze to bylo ono.
Pokud tam rele neni, patral bych na cidlech stojan/neutral/spojka + ta diodova logika co tam je.
2 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

Shrnutí:
0min - cca. 30 minut
- Sednu ráno na motorku, nastartuju a jede naprosto perfektně cca 30minut (tedy v těch 30 minutách zastavuji na křižovatkách a po rozjezdu proste jede bez chyby)
cca. 30min - nekonečno
- Zastavím někde kde dám neutrál, rozjíždím se na první rychlostní stupeň, zařadím dvojku, přidám plyn, par sekund jede a náhle bez jakéhokoliv cukaní nebo něco, chcípne.
- Zastavím, vyřadím, nebo stačí jen zmáčknout spojku, Nastartuju, motorka naskočí na drc a jede zase jako by se nic nestalo třeba deset KM dokud nezastavím a nedám neutrál.
- Tak mě tak napadlo, že prostě když dám někde neutrál, tak to chcípnu a dám zpět do polohy ON a jak je chvíle pro rozjezd, tak nastartuju a jedu.
--- A ono to prostě najednou jede a po tom nastartování nechcípne.
????????? Tedy co to je? No buď nějaké zblblé čidlo, nebo chyba v jednotce....??????????
Naposledy editováno 19.06.2017 10:19:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
gugo píše: Dexxteer> kdyz to znovu startujes jdes pres vypnutej klicek chcipak nebo staci proste jen po chcipnuti zmacknout starter ?
Normálně to chcípnu červeným přepínačem, a zase ho dám na ON, čerpadlo nasaje a čekám na zelenou, při žluté zmáčknu startér a jedna a jedu. Klíč nevypínám je dole pod sedadlem.
Někdy otočím i s klíčem, ale to jen kvůli světlům jak cítím, že bude delší interval na větší křižovatce např.
1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Dexxteer píše: Myslím, že jedině něco v elektřině jelikož ta pravidelnost je naprosto pravidelná
Shrnutí:
0min - cca. 30 minut
- Sednu ráno na motorku, nastartuju a jede naprosto perfektně cca 30minut (tedy v těch 30 minutách zastavuji na křižovatkách a po rozjezdu proste jede bez chyby)
cca. 30min - nekonečno
- Zastavím někde kde dám neutrál, rozjíždím se na první rychlostní stupeň, zařadím dvojku, přidám plyn, par sekund jede a náhle bez jakéhokoliv cukaní nebo něco, chcípne.
- Zastavím, vyřadím, nebo stačí jen zmáčknout spojku, Nastartuju, motorka naskočí na drc a jede zase jako by se nic nestalo třeba deset KM dokud nezastavím a nedám neutrál.
- Tak mě tak napadlo, že prostě když dám někde neutrál, tak to chcípnu a dám zpět do polohy ON a jak je chvíle pro rozjezd, tak nastartuju a jedu.
--- A ono to prostě najednou jede a po tom nastartování nechcípne.
????????? Tedy co to je? No buď nějaké zblblé čidlo, nebo chyba v jednotce....??????????
Po nastartování to nechcípne viz. citace výše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
vilemx píše: Co se chová jinak po nastartování? Palivové čerpadlo a řízení emisí. Co se kromě čerpadla zaměřit na lambdu nebo PAIR? Protože tuhle motorku vůbec neznám a nechci a ani teď nemůžu studovat podklady, tak je možné, že píšu blbosti.
Po nastartování to nechcípne viz. moje citace.
2 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Dexxteer píše: Po nastartování to nechcípne viz. moje citace.
Právěš proto jsem napsal tři věci, které ŘJ řídí jinak chvíli po nastartování a jinak při delším běhu:
Před nastartováním čerpadlo sepne, i když je v systému tlak = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
Po nastartování ŘJ také nějaký čas kašle na lambu, protože je studená a nepracuje správně = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
Po nastartování nějaký čas nefunguje PAIR, protože je (resp. může být) všechno studené a směs by nedohořívala = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
Naposledy editováno 19.06.2017 13:04:56
vilemx píše: Právěš proto jsem napsal tři věci, které ŘJ řídí jinak chvíli po nastartování a jinak při delším běhu:
Před nastartováním čerpadlo sepne, i když je v systému tlak = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
Po nastartování ŘJ také nějaký čas kašle na lambu, protože je studená a nepracuje správně = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
Po nastartování nějaký čas nefunguje PAIR, protože je (resp. může být) všechno studené a směs by nedohořívala = odlišný režim, než u na volnoběh běžícího motoru.
vadna lambda ti neudela chcipnuti motorky a i kdyby jo tak to da vedet nejakou FI chybou.
1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...


Az to rele najdes, treba tak ze si na nej polozis prst a budes zapinat klicek , tak paj musis najit jeho silovy kontakty jsou jenom dva, takze by to nemel byt takovej problem. Bud by ti mela stacit zarovka s nejakym dratem a nebo si dojdi do mistnohou bauhau koupit nejakej levnej multimetr.
Pobliz toho rele bude takova kosticka se symbolem diody. IMHO je to bud ta kosticka nebo rele cislo 5.
Zjistis tak ze kdyz najdes ty spinany kontakty tak je natvrdo propojis treba dratem, kdzy to pojede a nebude to zdechavat , bylo to ONO. (Po spojeni natvrdo ti samozrejme bude fngovat ochrana vypnuti zapalovani pri rozdezdu se stojanem atd).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
gugo píše: Letem svetem jsem nahlidnul do schematu (pokdu mas eu model). Pokud to neni ECU jako takova, tak najdi rele5
bude nekde v boxu mezi relatkama, tyhle lokomotivy to maj obvykle pod takovym tim chromovanym bordelem jak je tam i bateka
ale tenhle tvuj stroj jsem nikdy nevidel takze nevim.
Az to rele najdes, treba tak ze si na nej polozis prst a budes zapinat klicek , tak paj musis najit jeho silovy kontakty jsou jenom dva, takze by to nemel byt takovej problem. Bud by ti mela stacit zarovka s nejakym dratem a nebo si dojdi do mistnohou bauhau koupit nejakej levnej multimetr.
Pobliz toho rele bude takova kosticka se symbolem diody. IMHO je to bud ta kosticka nebo rele cislo 5.
Zjistis tak ze kdyz najdes ty spinany kontakty tak je natvrdo propojis treba dratem, kdzy to pojede a nebude to zdechavat , bylo to ONO. (Po spojeni natvrdo ti samozrejme bude fngovat ochrana vypnuti zapalovani pri rozdezdu se stojanem atd).
No já mam zrovna US model, ale potkal jsem tady chlapíka co je elektrikář, jen by potřeboval vědět na co se podívat. Kde to změrit. ale US a Eu model asi nebude nějaký velký rozdíl ne. Tady akorát stále svítí blinkry jak je to v USA běžné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...
Jinak nejaky rele to muze byt taky, ale napasovat chovani tvy motorky na jedno relatko mi nejak nejde... Nicmene napriklad jedno moje rele v BMW se chovalo taky zvlastne - rezerva se rozsvitila az po vypnuti a znova zapnuti klicku, ikdyz stav paliva poklesl pod spinanou hodnotu uz pri jizde...
gugo píše: Dexxteer> pokud je elektrikar tak at si stahne manual je tady na strankach (tam jsem ho stahnul i ja) a meri a nebo proste i 1000 km od domova existuje neco cemu se rika servis. Lip ti asi poradit neumim.
Jo no, servis je, ale je ti jasné, že to asi bude vypadat podobně


Slávek-TDM píše: Asi ti to moc nepomuze, a navic je to ciste moje spekulace, ale takhle na dalku to vypada, jako by byl nekde porusenej kabelovej svazek a kabel od cidla neutralu se nekde dotykal jinyho kabelu - zrejme od chcipaku nebo to co ovlada rele palivovy pumpy. Muzou se potkavat nekde u krku rizeni. To ze se to deje az po zahrati - kabely se zahrejou od motoru a pak jsou volnejsi a pri pohybu motorky pri prerazeni se muzou nejak dostat k sobe. Ale jak pisu - je to vareni z vody....
Jinak nejaky rele to muze byt taky, ale napasovat chovani tvy motorky na jedno relatko mi nejak nejde... Nicmene napriklad jedno moje rele v BMW se chovalo taky zvlastne - rezerva se rozsvitila az po vypnuti a znova zapnuti klicku, ikdyz stav paliva poklesl pod spinanou hodnotu uz pri jizde...
No je třeba zkusit všechny možnosti. Tady je nejhorší, že se pokaždé musí sundat nádrž



JardelT píše: a když zastavíš, nedáš neutrál, necháš za 1 a zmáčknutou spojku a pak se rozjedeš, tak ti to nechcípne?
Přesně tohle jsem mu chtěl napsat... Nechat tam kvalt a držet spojku, když dobrý tak je zasraný nebo rozbitý čidlo na kvalty a motorka neví, že je tam neutrál a jakmile pustí spojku tak to jednotka na neutrál utne, bo nemá signál, že tam je neutral...Dexxteer píše: No uvažovalo jsme nad relé, je to top, ale dnes jsme to rozebrali a máme v merku dvě čidla. Nicméně, jak jsem říkal, po zahřátí ca 30 minut to najednou začlo dělat, ale jen v jednom případě, že prostě jedeš a jak někde zastavím dám neutrál (červená , přechod..) tak rozjezd, par metrů jede a najednou ko a po opětovném nastartování dokud jsem nezastavil tak jelo bez cuknutí. Tedy jsem zkusil, při každém zastavení prostě CHCÍPNOUT A ZASE DAT DO POLOHY ON, A PŘI ZELENÉ NAHODIT, A PROSTĚ TO PŘI ROZJEZDU NECHCÍPNE. Tedy místo stát na neutrál, rozjezd se a umřít, tak vypnout a neumřít..... Dost zajímavé zjištění......
Měl jsem to VELICE OBDOBNĚ NA vn 1700.
Problém byl v čidlu polohy klapek kontra nekvaliTNÍ BENzín a nějakej mikrobordel, oprava odhadnuta na asi 35táců, protože Kawa to čidlo nedodává sólo.
Můj přístup, který fungoval bez opravy byl tento:
1. jak to půjde, tak nechat vymazat chybové hlášky
2. dát na chvíli jinej benál, třeba 100oktanů
3. vysledovat kdy to chodí a ten postup dodržovat, i když by byl proti logice
1 reakcí na tento příspěvek Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem přes 1000 km od domova a probleeem ...



dewwil píše: gugo> ty voe, jsme to ale lopaty
No me to zaujalo ze sem totiz pisete veci ktery uz jsem mu psal



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 7 | 10.4.2025 v 18:37 Slávek-TDM |
deformace nádrže Kawasaki VN 900 Classic | Slem40 | 16 | 18.3.2025 v 17:25 TomasRA |
poškodený stator Kawasaki VN 900 Classic, Kawasaki VN 900 Custom | Rodny_King | 18 | 24.9.2024 v 10:02 WartburgTourist |
Převoz motorky Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 9 | 15.9.2024 v 11:03 MMARTINK |
Nejlepsi cesta do Spanelska Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 16 | 15.9.2024 v 10:52 xlynx |