Téma: Zadřený motor po go.
 
17.3.2017 v 22:46
Dobrej, koupil jsem yamahu YZ 125 1996. Najel jsem tak 5mth. Motor od začátku žral olej, protože byla špatná gufera a těsnění. Po rozdělání motoru jsme dokonce zjistili, že předchozí majitel nedal vůbec žádné gufero na výstupní hřídel z klikové hřídele pod zapalování. Takže motor sál pod kliku spoustu vzduchu, spolu se špínou (moc se jí tam nedostalo). Když se ale roztocil tak jel hezky. Nikasil byl v pohodě. Takže se motor rozhodil, daly se nová gufera, těsnění, ojnice, ložiska na kliku a samozřejmě píst. (píst měl vůli 0,06). Bratr motor složil a začal zajíždět. Maximálně tak 300 metrů s přívěrou a ne úplně naplno. A najednou motor začal ztrácet výkon až se úplně zastavil (vymackl hned spojku jak to ucítil). No tak jsme sundali koleno a píst je vybroušen snad až pod kroužek u výfukového kanálu. (jenom tam, jinde je jako nový). Motor po go najel tak hodinu a fakt opatrně. Čím by to mohlo být?




Předchozí
1 2
Následující

Zadřený motor po go.

20.3.2017 v 22:33 | Nahoru | #31
E

Naposledy editováno 22.05.2017 23:15:18

Zadřený motor po go.

21.3.2017 v 07:57 | Nahoru | #32
To snad ne... Ve Strakonicích by to zjistili ne? Koukal jsem i na ten píst co tam byl před tím a ten byl v tom samém místě také nejvíce vydřený. Podle mě ten nikasil měl dost a v místě největší zátěže se odloupl. Čas ukáže

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

21.3.2017 v 07:58 | Nahoru | #33
Nový válec stojí 7000. To se mi zrovna moc nechce. Doufám že křivý není.

(reakce na) Zadřený motor po go.

21.3.2017 v 09:36 | Nahoru | #34

Ghettumil píše: Nový válec stojí 7000. To se mi zrovna moc nechce. Doufám že křivý není.


Kde je k mání nový válec za 7000? To je tak kvalitní nikasil + kvalitní píst.

Zadřený motor po go.

21.3.2017 v 09:42 | Nahoru | #35
Partsdepot.

Zadřený motor po go.

21.3.2017 v 22:46 | Nahoru | #36
E

Naposledy editováno 22.05.2017 23:15:01

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 07:30 | Nahoru | #37
Jestli je to za tu cenu tak bych nepřemýšlel a šel do nového. To máš štěstí, že je to k mání. Potřeboval bych nový válec na Mito, ale ten už neseženu.

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 09:05 | Nahoru | #38
Dal se o setinku větší píst, proto se to oloupalo. Nemyslím si, že by tam byla deformace. Ten nikasil tam byl prostě dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 11:40 | Nahoru | #39
E

Naposledy editováno 22.05.2017 23:14:42

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 12:05 | Nahoru | #40
No, já si myslím, že to zadres znova

Kdoví, co to mělo za prase v rukách a kdoví co tam kdo dokurvil.
Myslím si , že je to "chudé".
Rozmrdany karburátor, možná to někde saje falešný vzduch.
Já bych to svěřil někomu, kdo tomu rozumí!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 12:06 | Nahoru | #41

Torino píše: Velkej pist by byl zadrenej na vice mistech,tohle bude spis o mazani.


Kdyby to nemazalo, tak je to zadrene kolem dokola.

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 12:19 | Nahoru | #42
Já jsem na tom motoru před tím najezdil 5 hodin a salo to vzduchu habaděj a že jsem jí nešetřil jako při zajíždění. Karburátor byl kompletně očištěn a seřízen dle manuálu. Nechapu proč bych měl zadřít znovu. Pokud by byl křivý válec, tak by to snad při nikasilu zjistili ne? (starý se musí odstranit)

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 17:16 | Nahoru | #43
To nemá smysl

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 17:27 | Nahoru | #44
osobne myslim, ze nikasil se rozhodne neoloupe, protoze je starej, neni to poleva na dortu, ale stabilni chemicka sloucenina - v podstate keramika, to vydrzi tisice let beze zmen stuktury :)
muj tip - pokud sedi to vse co jsi tu psal ohledne mereni, vuli atd - tak to bylo v tom miste prehrate = chudsi smes, na zajizdeni to chce nastavit karburator ne "podle manualu" ale radeji bohatsi. to same s olejem, radeji vic nez na kolik se bezne jezdi. navic to serizovani na naky hodnoty z manualu uz neni uplne aktualni u motoru co je 10,15,20 let starej, vse je ruzne vybehane, nic nema vule jako novej stroj na kterej to nastaveni sedi. casto u mx stroju uz to neni ani puvodni motor, ale nejakej novejsi, nebo skladacka ruznych dilu, z ruznych rocniku...

nikasil bud od nekoho koho mas vyzkousenyho , ja pokud je moznost bych dal novej valec, pokud je na partsdepot za 7k, tak jestli mas znameho treba s motoservisem, kterej ma na PP nejakou slevu, uz to udela docela velkej rozdil....

Zadřený motor po go.

22.3.2017 v 17:37 | Nahoru | #45
No dobře, poslal jsem ho do Strakonic.

(reakce na) Zadřený motor po go.

23.3.2017 v 00:15 | Nahoru | #46
E

Naposledy editováno 22.05.2017 23:14:22

1 reakcí na tento příspěvek Zadřený motor po go.

23.3.2017 v 09:50 | Nahoru | #47
Už to písal Assassin - chudobná zmes, prehrial sa a hryzol v najteplejšom mieste. Niekde na nete sú spomienky vývojára z čz, tam testovali krosový motor na stande, zabudli pustiť ventilátor na chladenie a tá potvora sa uchladila zmesou.

(reakce na) Zadřený motor po go.

23.3.2017 v 11:34 | Nahoru | #48
E

Naposledy editováno 22.05.2017 23:14:03
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist