Jsem rád, že jsem našel vaše forum, protože mám otázku, kterou jste jako majitelé strojů se spoustou chromování možná již řešili. Měl bych otázku, jestli jste se setkali s reklamací povrchové úpravy chromováním? Jak postupovat, jaké jsou lhůty? Vzhledem k tomu, že jedná o poměrně pracné a i nákladné služby, jak postupovat při uplatnění záruky, když se začne chrom loupat okamžitě, nebo až později, tedy ne hned při převzetí díla, resp. tedy služby, protože se jedná o povrchovou úpravu na vlastní díly.
Děkuji předem za vaše rady.
Jiří
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
vyplynulo doufám z výše popsaného (zmínka o fakturaci a vystavení dobropisu), že v tomto případě se jedná o plnění mezi dvěma firmami. plnění nabývá platnosti v okamžiku předání věci...
i v OZ platí, že např. sjednáš a podepíšeš pojistku na motorku a ta platí i když nezaplatíš až do doby, kdy ji jedna strana vypoví. pak se teprve řeší finance.
Naposledy editováno 29.01.2017 16:53:38
Šel bych se nějak domluvit po dobrém a tohle téma tady k vyřešení nepřispěje.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace chromování
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Tedy doufám, že až budeš sám něco řešit, zúčastní se ti takových nepřispívajících, co možná nejvíce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ty chceš tedy reklamovat práci, kterou jsi ještě neuhradil. A co má být výsledkem této reklamace - vrácení peněz? Nebo oprava?
Jinak s tou pojišťovnou nemáš tak úplně pravdu, protože pokud není pojistné uhrazeno v dohodnuté době, ruší se pojistka od samého počátku.