globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvoupatrový most na D1
 
14.2.2008 v 14:05
Určitě hodně z Vás litá po D1 aniž bystě věděli že na D1 jezdíte po dvoupatrovém mostě, přes vrchní část vede D1 a přes spodní část "okreska", ten spodní most byl původně určen a postaven pro dálnici ale nebyl k tomu využit a měl být zbourán, ale je to hezká stavba a tak se rozhodlo že zůstane zachován a nad ním se vystaví nový. V létě je tam moc hezky, takže doporučuju se tam cestou zastavit. Je to most přes želivku tuším že snad na 75 km z prahy a dostanete se na něj ze sjezdu Hořice.

pokud už to tady bylo tak se omlouvám







Naposledy editováno 14.02.2008 14:28:38
Předchozí
1 2
Následující

Dvoupatrový most na D1

10.3.2008 v 21:31 | Nahoru | #31
Zákaz. a celá republika už se tam byla podívat. jak se znám, tak mě tam určitě chytnou esembáci.

1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1

10.3.2008 v 22:22 | Nahoru | #32
Hezky tip :)

(reakce na) Dvoupatrový most na D1

10.3.2008 v 23:33 | Nahoru | #33

1 reakcí na tento příspěvek Dvoupatrový most na D1

17.3.2008 v 20:59 | Nahoru | #34
Ja jsem kousek a nikdo tomu odjakziva nerekl jinak než "Hitlerovy mosty" ... :) JAko vrele doporucuju. Koupani taky dobry :D

(reakce na) Dvoupatrový most na D1

21.3.2008 v 17:52 | Nahoru | #35
Oboji mam par kilometru od baraku a musim jen potvrdit ze je na co koukat!
PS: Je fakt, ze na ty nemecky (nedostaveny) mosty se obcas dojde podivat policie s pejskama

Dvoupatrový most na D1

21.3.2008 v 19:18 | Nahoru | #36
wocky> Kdyby s pejskama ... :) I na lodich jizdí ...

Dvoupatrový most na D1

1.4.2008 v 10:35 | Nahoru | #37
Pertla> kdyby měli alespon benzínové motorové čluny,ale pánové musí mít elektromotory víš kolikrát jsem už musel urvat vlasec z prutu abych mohl zdrhnout? Ale koupání tam nemá chybu:)

Dvoupatrový most na D1

1.4.2008 v 11:23 | Nahoru | #38
N 49° 12.766 E 016° 31.277
http://www.mapy.cz/#...9.21277%2016.52128@@

Na zadaných souradnicích naleznete jednu z nejzajímavejších a nejoriginálnejších staveb na našich dálnicích. Stavitelé tu již ve 40. letech 20. století zajímave vyrešili problém, jak pod vysokým náspem vybudovat nejen most pro potok, ale i pro polní cestu. Tato cesta navíc nejen, že križuje dálnici, ale na každé strane se ješte rozvetvuje. V normálním prípade by tedy bylo nutné postavit dva mosty pod dálnicí - jeden pro potok a druhý pro polní cestu. A navíc ješte dva rovnobežné mosty podél obou stran dálnice, které by prevádely polní cesty pres potok. Díky dostatecné výšce náspu však mohlo dojít k soucasnému rešení, kdy byl nejdríve postaven most pro potok, který byl sveden do dvou dlouhých potrubí. Nad nimi vede polní cesta nejen prícne, ale i podélne v místech, kde nad tím vším vznikl ješte jeden most pro samotnou dálnici.

(ze hry geocaching)

Dvoupatrový most na D1

2.4.2008 v 12:49 | Nahoru | #39
Tagstein> Jj koupani je tam bozi ... akorát už jednou jsme zdrhali před takovym parníčkem a ten pán na nás řval ať zastavíme ... naivka lol

(reakce na) Dvoupatrový most na D1

3.2.2010 v 22:18 | Nahoru | #40
Ratlik> V zašlapaných projektech o tom byl jeden díl najdeš to tady: http://www.ceskatel...061011.html?online=1

Dvoupatrový most na D1

4.2.2010 v 07:54 | Nahoru | #41
Zdar,
článek o dvoupatráku je na
http://www.motoroute...voupatrovy-most.aspx
J
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist