1 reakcí na tento příspěvek nejistota v zatáčkách
KOPIS píše: Ahoj já bych ze zvědavosti dal na vyvažovačku kolo se starou pneu,když to bude houpat i na novejch pneu skontroluj vůle v uložení kyvky a krku řízení,nastav pérování na tovární nastavení a po 8mi letech provozu bych určitě vyměnil olej v tlumičích
moto žádné vůle nemá , již jsem psal že je absoluně v pořádku a olej v tlumičích je taky měněn,já ho měnim každý dva roky cca 15000km, takový čuně nejsem,abych kašlal na údržbu (po koupi mota byl velký servis- vše) má najeto 19000km a to poctivé a je jak nové.
1 reakcí na tento příspěvek nejistota v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek nejistota v zatáčkách
K tomu ta zadní Michelinka, mám dojem, že Dewil psal, že je to guma dobrá tak na jaro a podzim, v teplotách klouže.
Moje rada zni,pokud je vse ostatni cajk,dej tam dve stejny gumy,Pirelli,Bridgeston,Dunlopy (hlavne ne toho panaka )......spravne je nafoukej a vyreseno!
Naposledy editováno 09.07.2016 15:55:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
AfroRR píše: Čau, jestli máš skutečně tlumiče v pořádku, tak se moto takhle chová kvůli špatně sjetým gumám - vyjetým ploškám, který ani nemusí být na první pohled znát. Na Shiveru má bejt 180/55 guma, 190 nemá smysl dávat na takovou motorku do provozu, jen zhoršíš jízdní vlastnosti. Výměna obou pneumatik za nové bude nejlepší řešení si myslim.
to jo 180 ale na 6palcovím ráfku(běžně u motorek býva 5-5,5 palců což je na 180ky) a tu gumu to dost roztahuje a placatí. a vTP ja i 190ka a to si myslím že na širší ráfek bude určitě mnohem lepší
1 reakcí na tento příspěvek nejistota v zatáčkách
Prvni co,tak rizeni melo tendence se zavirat. Zlepsilo se to spravnym nafoukanim,hlavne zadku. A spravne nafoukany i kdyz pneu bez hran (zanovni),se to zlepsilo,nicmene pada to do tech zatacek furt blbe,zadku se proste nechce,predku zase jo a kdyz to nejak premuzes (v tahlejsich pod plynem to celkem de) ,tak naklon zadnej a zadek sjetej az na kraj. Vim jiste, pred tim tam byl jeste poserpruh. Tak ze vlastne teoreticky kdyz je ta predni v poradku,das podle ni jen zadek a mel bys to okamzite poznat.
Ja bych se vsadil ze i prakticky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
V tom jak co ochotne pada do zatacek,sem pozoroval nejvetsi rozdil pri zmene motorky. Treba takova Gsxr K8 oproti Cbr 05 obe litrovky,obe na Dunlopech a Suza,ta padala do zatacek znatelne lehceji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
chejen píše: o co názor na tu zadní gumu, do náklonu nepustí a když ,tak jedině přes hranu a pak šup bumbác
Prosimte jaky "pres hranu", co to blabolis ? Ze mas gumu jetou do konce neznamena ze kdyz budes ve vetsim naklonu ze z ni "spadnes", jezdim na dromu normalni 180/55 na R6ce a nikdy zadnej problem, Vymejslis kraviny.
Na shiveru je 6" rafek ? Podle me je tam normalni 5.5 jako na sestkach a predepsana 180ka ne ?
Ozzy_ píše: Prosimte jaky "pres hranu", co to blabolis ? Ze mas gumu jetou do konce neznamena ze kdyz budes ve vetsim naklonu ze z ni "spadnes", jezdim na dromu normalni 180/55 na R6ce a nikdy zadnej problem, Vymejslis kraviny.
Na shiveru je 6" rafek ? Podle me je tam normalni 5.5 jako na sestkach a predepsana 180ka ne ?
nejdřív si zjisti podrobnosti o moto a pak sem něco piš. je tam 6ráfek a gumy psané obě, novej model má 5,5 a 180ku a nemůžeš to srovnávat s nějakou R6
Naposledy editováno 10.07.2016 22:16:30
Naposledy editováno 10.07.2016 23:16:03
MarcaBiker píše: chejen> Tak nám asi nezbyde nic jinýho než jí koupit pořádný gumy.Ty Micheliny budou asi pěkný kaše dobrý možná pro cestovatele co nejezdí náklony.Mám to přesně jak popisuješ.
Asi taky nejezdim naklony, mam taky pilot power.... ne vyzne, v tom bych problem nehledal...
Chejen: 180ky pneu jsem driv jezdil, motorka se mi s nima ridila lip, jen ve velkym naklony jsem mel z toho ze jedu "po hrane" divnej pocit (mam taky 6palcu rafek)
(180 jsem jezdil jety, v te dobe 190ku moc motorek nemelo a bylo tezky ji sehnat jetou...)
Btw. Jak se menil ten olej v zadnim tlumici? Me to delalo blbosti kdyz tlumic nebyl ok zrepasovanej a taky se mi to houpalo kvuli velkymu predpeti....
Naposledy editováno 10.07.2016 23:33:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
selkie píše: ...K tomu ta zadní Michelinka, mám dojem, že Dewil psal, že je to guma dobrá tak na jaro a podzim, v teplotách klouže.
Jsme psal ja, ale tohle co pises je hodne vytrzeny z kontextu. Pilot Power rozhodne spatna guma neni, da se na nich letet neuveritelna strelba.
Pokud se budem bavit o jizde v provozu tak prehrat samozrejme jde, ale to jen v pripade, ze se s tim jezdec nebude srat a bude litat svuj oblibenej kopec nahoru a dolu (Zelezny Brod 3x a dost). Ovsem kdo takhle jezdi, uz jsem nepise. Pokud bys dal prulet napr. pres Orly a Jeseniky, problem mit nebudes.
Resp. ono je toho hodne individualni, musi se letet fakt ostre, aby se PiPo prehraly a prestaly fungovat. Ne, ze budu nekde na srazu u piva vykladat, jak jsme to tam v horach driftoval a ve skutecnosti jsem mrdal.
Pilot Power jsou dobry gumy, vyborne funguji na vode, ale prave pro tu univerzalnost (dry/wet) se prehrivaji, ale opet opakuji, ze pri totalni pile (ne zadny plynuly kolinka, ale fakt ostry brzdy a vyjezdy). Uplne stejne jsou na tom napr. BT016.
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Jinak trochu nechapu zakladatele vlakna. Pise, ze motorka je zcela OK a k tomu ma dlouholete zkusenosti i treba ze sportu. Pak preci vim, co je spatne nebo pripadne co delam spatne.
Jsem zkousel na VTX1800 davat kolena, tam se necha mluvit o hodne neprijemnym zavirani, houpani a vubec celkove nestabilite.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
SLEEPER píše: Jsme psal ja, ale tohle co pises je hodne vytrzeny z kontextu. Pilot Power rozhodne spatna guma neni, da se na nich letet neuveritelna strelba.
Pokud se budem bavit o jizde v provozu tak prehrat samozrejme jde, ale to jen v pripade, ze se s tim jezdec nebude srat a bude litat svuj oblibenej kopec nahoru a dolu (Zelezny Brod 3x a dost). Ovsem kdo takhle jezdi, uz jsem nepise. Pokud bys dal prulet napr. pres Orly a Jeseniky, problem mit nebudes.
Resp. ono je toho hodne individualni, musi se letet fakt ostre, aby se PiPo prehraly a prestaly fungovat. Ne, ze budu nekde na srazu u piva vykladat, jak jsme to tam v horach driftoval a ve skutecnosti jsem mrdal.
Pilot Power jsou dobry gumy, vyborne funguji na vode, ale prave pro tu univerzalnost (dry/wet) se prehrivaji, ale opet opakuji, ze pri totalni pile (ne zadny plynuly kolinka, ale fakt ostry brzdy a vyjezdy). Uplne stejne jsou na tom napr. BT016.
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Jinak trochu nechapu zakladatele vlakna. Pise, ze motorka je zcela OK a k tomu ma dlouholete zkusenosti i treba ze sportu. Pak preci vim, co je spatne nebo pripadne co delam spatne.
Jsem zkousel na VTX1800 davat kolena, tam se necha mluvit o hodne neprijemnym zavirani, houpani a vubec celkove nestabilite.
Právě že skušenosti mám a na nic jsem nepřišel - krom té zadní gumy.Proto jsem se opováži se s vámi o to podělit.
Jinak problém je již vyřešen, byla to opravdu ta zadní guma. Ta michelina 180ka na širším ráfku byla dost rostáhlá (malý oblouk)a nepouštěla do náklonu - i v pneuservisu to říkal. bylo to poznat už v prví zatáčce (kruháč) že moto je mnohem stabylnějí a další zatáčky to potvrdily.Tak že 180ku možná ano,ale ne michelinu (připomenu že jí nic nebylo,ani plošky,hrany prostě nic),já dal dle výrobce dunlopu 190 a vše je O.K. Všem děkuji za názory at dobré či stupidní .Tím končím téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek nejistota v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
selkie píše: SLEEPER> ne, určitě to psal Dewil, ale je možný, že jinej typ od Michelinu...
Uz jsem to dohledal. Dewwil s mišlény zacal, ja tam doplnil data k tomu jaru/podzimu a prehrivani... No to je fuk.
Kazdopadne bych pilot power (1,2,3) neskatulkoval jako nestabilni gumy, kt. klouzou.
SLEEPER píše: Uz jsem to dohledal. Dewwil s mišlény zacal, ja tam doplnil data k tomu jaru/podzimu a prehrivani... No to je fuk.
Kazdopadne bych pilot power (1,2,3) neskatulkoval jako nestabilni gumy, kt. klouzou.
A nebo to bylo tak
Ale já už právě slyšel na ty Michelinky víc negativ....každopádně mi to stačí k tomu, že tyhle gumy nechci. Už jenom kvůli pocitu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
SLEEPER> Ten profil je presne na to, co jsi napsal....tak proto,toto
selkie> To delas jedine dobre,on ani ten pocit z jizdy potom asi nebude nic moc...
assassin> Dej si tam Pitelli Diablo Rosso 2 a pak se o nejakym naklonu teprve muzeme bavit.... Bez urazky! Ja uz je jel obe a ten obtloustlej panak, je proste hrozna placka Vyzkousej a uvidis Preju spoustu lepsich zazitku
přitáhl zadní pérování. Přestalo se to houpat a klopit jsem mohl, jak libo.. Za pár dní jsem byl s kolegou a viděl, že měl na své staré Kawě na zadních tlumičích nastaveno nejměkčí tlumení. Zeptal jsem se ho, jestli se mu to v náklonu nehoupe a on že jo. Tak jsme to přitáhli a jaký měl úsměv na tváři...
Naposledy editováno 14.07.2016 13:48:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejistota v zatáčkách
Tomas_81 píše: chejen> Me to bylo hned jasny,sem to rikal ze bych se i vsadil
SLEEPER> Ten profil je presne na to, co jsi napsal....tak proto,toto
selkie> To delas jedine dobre,on ani ten pocit z jizdy potom asi nebude nic moc...
assassin> Dej si tam Pitelli Diablo Rosso 2 a pak se o nejakym naklonu teprve muzeme bavit.... Bez urazky! Ja uz je jel obe a ten obtloustlej panak, je proste hrozna placka Vyzkousej a uvidis Preju spoustu lepsich zazitku
no ja uz jsem dost starej pes abych se ucil novejm kouskum - v provozu jedu neco co dokazou i pilot power a vic stejne nedam protoze uz to smrdi prusvihem... jinak ja tam mam 190 ne 180 a takova placka to neni. na druhejch kolech mam 190/55 nejaky diablo rosso tusim, ale ty nemam v TP
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 22:50 ja1 |
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 12:43 rob456 |
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 5 | 22.4.2024 v 17:24 Gahan37 |
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver | V2OTZ | 7 | 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ |
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 10.3.2024 v 18:57 Gahan37 |