Naposledy editováno 28.06.2016 10:29:46
2 reakcí na tento příspěvek svítí fi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
assassin píše: sonicek: me se moc nezda ta spotreba u tveho otce, na 3km courackach ten ropak bude zrat, me sluzebni auta po praze vzdy ukazovaly do tech cca 5km spotrebu kolem 8-10 l (fabie,passat) az po zahrati to zacalo klesat...
Presne tak. Me ted auto bere cca 6,2, ale tuhle jsem coural po Brne a jel jsem taky skorem za devet. Ta spotreba se studenym motorem je vysoka. Jedes porad defakto na sytic. Nebo casty rozjizdeni. Taky spotreba nahoru.
To Sonicek: Hele auta nemivaji ukazatel kdy ti regeneruje filtr. Jen kdyz je uz hodne ucpanej, tak ti vetsinou zacne blikat zhaveni nebo nejaka kontrolka. Ja kdyz dovezl domu auto, tak bylo uplne mrtvy. Proste to jen kourilo a motor protestoval. Zapnul jsem si manualne pres diagnostiku regeneraci a bylo to podstatne lepsi. Pak jsemvyndal sani a egr. No nehoraznej bordel tam byl. Zenska s tim jezdila jen v nizky tockach, tak byl porad otevrej. Tak cely vycistit, pri ty prilezitosti vykuchat virive klapky, zaslepit egr, odmontovat dpf. Ale stejne auto moc nejelo. Trvalo cca 4.000km nez se auto rozjezdilo. A jen diky tonuhle jsem se dostal se spotrebou z 7,2 prumer na 5,6. No a pak jsem upravil vstrikovace a dal chip a jsem zase na 6,5 :) ale pointa je ta,ze timhle kratkym dojizdenim z auta bude za chvili pekna kasicka. Na 3km si kup radeji nejakyho scootera, felicii nebo kolo :)
Naposledy editováno 29.06.2016 08:57:52
StiefTomas píše: Presne tak. Me ted auto bere cca 6,5, ale tuhle jsem coural po Brne a jel jsem taky skorem za devet. Ta spotreba se studenym motorem je vysoka. Jedes porad defakto na sytic. Nebo casty rozjizdeni. Taky spotreba nahoru.
To Sonicek: Hele auta nemivaji ukazatel kdy ti regeneruje filtr. Jen kdyz je uz hodne ucpanej, tak ti vetsinou zacne blikat zhaveni nebo nejaka kontrolka. Ja kdyz dovezl domu auto, tak bylo uplne mrtvy. Proste to jen kourilo a motor protestoval. Zapnul jsem si manualne pres diagnostiku regeneraci a bylo to podstatne lepsi. Pak jsemvyndal sani a egr. No nehoraznej bordel tam byl. Zenska s tim jezdila jen v nizky tockach, tak byl porad otevrej. Tak cely vycistit, pri ty prilezitosti vykuchat virive klapky, zaslepit egr, odmontovat dpf. Ale stejne auto moc nejelo. Rrvalo cca 4.000km nez se auto rozjezdilo. A jen diky tonuhle jsem se dostal se spotrebou z 7,2 prumer na 5,6. No a pak jsem upravil vstrikovace a dal chip a jsem zase na 6,5 :) ale pointa je ta,ze timhle kratkym dojizdenim z auta bude za chvili pekna kasicka. Na 3km si kup radeji nejakyho scootera, felicii nebo kolo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Můžu si regeneraci filtru zapnout sám? Dostanu se do samodiagnostiky, ale teď si nevzpomínám, že by jsem tam s tím mohl operovat, leda vyčíst závady a hlášení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: StiefTomas> EGR jsem zaslepil, byl jsem na diagnostice protože mi občas svítí vrtulník (pečené kuře), takže jsem tam měl pokles tlaku v railu, takže novej palivovej filtr a závada odstraněna, pak jsem zaslepil ten egr ventil a vyměnil vzducháč. Teď mi každou třetí projížku svítí zase vrtulník (kuře), a na diagnostice to hodí chybu, že by to měl být právě EGR, ale i tak by to nemělo mít vliv na spotřebu. Možná to bude ten filtr pevných částic.
Můžu si regeneraci filtru zapnout sám? Dostanu se do samodiagnostiky, ale teď si nevzpomínám, že by jsem tam s tím mohl operovat, leda vyčíst závady a hlášení.
Hele EGR ventil ti bude psát chybu, páč je sání hlídanej tlak. Když se ti otevře egr ventil, navýší se ti tlak v sání. Pokud je zaslepenej, jednotka to vyhodí jako chybu. Rgeneraci musíš zapnout jen přes diagnostiku. Přes komfortní ovládání to nejde. Jinak egr nato vliv mít může, páč když ho zaslepíš tak ti jde v nízkých otáčkách více splodin do filtru a rychleji se zanáší. Stejný je to s chipem. Pokud mu naholíš hodně nafty, bude hned ucpanej a bude regenoravt třeba každých 100km. Proro když chiptuning, tak je lepší dát i dpf pryč. Nemluvě o tom, že bez dpf ti jde razantně dolu spotřeba a auto zabírá mnohem lépe odspodu. Ale dneska po tom na technických jdou. Oni nezjistí, že je vykuchanej, ale chce to, aby tam alespoň na oko byl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: assassin> právě mě záráží, že když jedu jeho autem, třeba u nás po městě, tak aktuální spotřebu to ukazuje do 6l, a já při stejné motorizaci mám od 2+l více.
evidentne ma jen "skoro" stejnou motorizaci, u me je treba skoro stejnej motor jako ve variante s euro3 (ja mam euro4) a zere to tak o litr a pul az dva vic... nez stejne 2,4d s euro3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: StiefTomas> Takže co doporučuješ? Naladit optimálně na brzdě? a všechny eko srance pryč? Jak často se zapína regenerace? není možný, že je KO a auto mi tam pořád sere naftu, aby jej vypálila? Moc se v tom nevyznám, tak se ptám.
Hele na brzdu určitě nepotřebuješ. Auto má vzduchováhu a samo se nastaví na optimální podmínky. Jinak co bych ti doporučil. Záleží kolik do toho auta chceš nasypat a co vlastně od něj požaduješ.
1.možnost - udělat chip, vykuchat dpf, zaslepit egr ventil, vypnout v řídící jednotce a doufat, že projdeš na emisích, případně na STK vždy vrátit funkční dpf s přehráním na origo sw.. zde čítej budeš cca na 10.000,-
2. možnost - vyndat záslepku egr ventilu a jezdit dálky
Jinak regenerace se pouští buď když je ucpanej dpf nebo cca každých 1500km... Zkontroluj kolik máš v motoru oleje.... Nesmí přibývat.. Když regeneruje filtr, tak ti do motoru jde hodně nafty a ta ti zůstává na stěnách nikasilu. Ta samozřejmě rozředí olej, který je na stěnách a steče dolu do vany. Hele to by chtělo to auto napíchnout a pak bych ti řekl jak je natom filtr pevných částic, turbo,vstřikovače, čerpadlo, váha vzduchu.
Jinak samozřejmě pokud je dpf k.o. a motor ti pořád regeneruje tak to tím klidně může být. regeneraci poznáš podle toho, že ti z výfuku jde bílej kouř a smrdí to jak spálená guma :) naíc ti na volnoběh skočí spotřeba cca na 4L.
Naposledy editováno 29.06.2016 10:01:32
assassin píše: evidentne ma jen "skoro" stejnou motorizaci, u me je treba skoro stejnej motor jako ve variante s euro3 (ja mam euro4) a zere to tak o litr a pul az dva vic... nez stejne 2,4d s euro3
Jj, Do Eura 4 se už začínali montovat dpf filtry a ta spotřeba šla o litr nahoru. Fakt super věc tohle. Jen převážíš bordel o něco dál :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Jinak olej jsem měnil, neubejvá, není ho ani víc. Měnil jsem ho cca. před měsícem a nezdál se být ani nějak nadměrně zasranej.
Jinak se mi občas stává, že nastartuju...necham chvíli brblat, pak se rozjedu bez plynu, a když šlapnu na plyn, tak motor nereaguje, prostě drží volnoběh a otáčkoměr se nehne. Takže vypnu/zapnu a jedu dál, čím to?
parkrát se mi stalo, že jsem motor nastartoval, ale motor měl malé otáčky a tak nějak to kuckalo a hádalo se to. To se občas děje i na té C4.
nějaká rady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
Sonicek píše: assassin> není to skoro, je to stejnej motor. Je tam jen jinak řešená ta regenerace, a C4 je rok 07 a já mám forda 05, takže by tam mělo být i stejná norma E3
Pokud má euro 3, tak dpf není potřeba. Jinak to že nereaguje plyn může být vadným plynovým pedálem. On má dvě možnosti. Jedna je klasikcá která reaguje na šlaápnutí a pak je nouzová a to je, že když odejde a nereaguje, tak drží jen nějaký otáčky na dojezd. A ještě me napadá, že by mohlo být vadný čidlo klikové hřídele. To je to, že on si bere nouzově signál z čidla vačky a cuká to. Nebo to může dělat egr ventil. Říkám, bez diagnostiky nic nezjistím. Jinak pokud má tvůj otec aditivum a ty máš vstřikování nafty, tak to může být ten rozdíl.
Naposledy editováno 29.06.2016 11:30:29
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi
gugo píše: To sem vam to vyvolava s normalnima diagnostikama, mercedes je na tohle uplne blbej a hlavne kazdou chvili to komunikuje jinak, z toho by se jeden posr...
bud mas neco moc staryho, kdy si jeste kazdej jel svuj protokol, nebo nejakou poupravenou verzi nejakeho standardu a nebo mas blbej interface/soft
bawa a volva jsou to same, taky jsem musel vybirat a najit co nejzdarilejsi kopii tovarni diag + tovarni soft.... a i tak to ma ruzny vrtochy, ale to je bezny... kodovani ruznejch specialit dela problemy i v servisu...
Sonicek píše: gugo> Taky bych nešel do nového, mám to fakt na dojezd z bodu A do B, žena s tím taky prd najede, vetšinou teď pocuky, takže nové auto by se mi nevyplatilo. V práci máme služebák Citroen Jumpy 2.0HDi a to je nezmar. Už to má 350tis, pořád s tím tady šofér líta, v postatě nulovej servis, ale ten motor jde pořád stejně dobře jako když to bylo nové a to se v tom vozilo kde co, i náklady přes 500kg.
spotreba na cuky kolem 3km (realna) 8,5mi prijde v poho. ono muze byt u toho citronu jinak udelanej palubni pocitac a nepise realnou hodnotu, aby nestrasil lidi, ale prvnich par km ji fixlovat. to se dela bezne, veskery udaje co pristroje ukazuji jsou "filtrovane" - otackomer je uklidnenej aby rucicka nehoupala, teplota ukazuje "prostredek" pro siroke rozpeti, aby lidi nezmatkovali, ze se to prehriva apod....
ja mam 8,5 na dalku, ve meste klido 10... u moderniho ropaka .... za to jsem jezdi se starym benzinovym 2,8l bmw... ale zas abych byl aspon trosku objektivni, skoro o pul tuny lehcim...
Kazdopadne z toho jsem nakonec ustoupil, a se standardnima diag ktery me chodej pro skodovku,hyundai,triumph atd v mercedesu zobrazim kde jakej stav , ale treba si nezobrazim nevymazu chyby. A co jsem sledoval po forech tak tohle o merglech pisou vsici. Jinak jsem mel vito 2003 a ted mam 2007 oba ty modely pouzivaj jinej protokol ale problem je porad stejnej
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
A věřím tomu, že ten motor musí dát 150tis. (při 75-80% zatížení) se servisem dle manuálu. Ale to máš tak, pokud je to nějakej pondělní nebo nedejbože páteční kousek, tak to může být mnohem dřív
ne fakt nevím, jen tak tipuju.
2 reakcí na tento příspěvek svítí fi
1 reakcí na tento příspěvek svítí fi
zatezovani 80procent bych se bal... kdysi jsem se s Theinerem na CVUT hadal, ze si nemyslim ze je dobry pocitat do letadla se zatezovanim motocykloveho motoru na cca 80proc (slo o R1) a co jsem tak slysel tak jim v te UL39 uz ten motor zdechnul.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35872 | Dnes v 01:02 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |