Ono sjíždět asfalt není asi taky žádná lahoda, ale tak nějak se poslední dobou trochu zamýšlím nad tím, co by se asi stalo, kdyby mi 200kg motorka v zatáčce podklouzla a zavalila mi v rychlosti nohu. Nějakou dobou se pokouším sehnat pořádné padáky - takové, které pořádně ční do stran. Jednak z toho důvodu, že budu moct třeba na cvičišti více experimentovat, aniž by moje motorka utrpěla vážnou újmu v případě skluzu, druhak z důvodu bezpečnosti, aby mě v případě podkluzu motorka neporanila.
Jenže, takové padáky nejsou. Asi z estetických důvodů. Jsou jenom jogurtovské givi padáky, které snad pouze chrání víka motoru, no a pak už jen takové ty špunty. Takže trochu závidím kolegům na BMW kterým ční do stran ty válce, myslím, že bych se něčím takovým cítil o fous bezpečněji, ale zase na druhou stranu, ten traktorový motor by mi asi příliš radosti neudělal.
Takže, co s tím. Kdo už v zatáčce spadl a jak moc to bolelo, když ho zalehla vlastní motorka?
Jediný řešení je odkulit se od mašiny co nejdál a modlit se, aby ta mrcha nepřiskákala zpátky na tebe.
1 reakcí na tento příspěvek Podjetí s motorkou v zatáčce a pád
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podjetí s motorkou v zatáčce a pád
Aj po tom všetkom stále jazdím a nie zrovna pomaly, ale v zatáčke už ostal blok neísť úplne na hranu a samozrejme jazdím tak, aby som mojím ani cudzím zavinením už nespadol...
BTW keď už vám motorka na nohu padne, tak si dávajte pozor, aby ste nabudúce padli na druhú stranu a keď už nie nabudúce, tak aspoň do tretice a keď sa ani to nezadarí, tak sa aspoň nešmyknite na ľade na túre 10 km od cieľa. Našťastie to nie je cítiť, pokiaľ nebehám, asi mi tam niečo ostalo vnútri svalu, ale vo väčšine polôh sa to tvári neškodne.
Ale ono pri šmyknutí obvykle tá motorka (podľa toho, čo som videl) spod človeka nejak vyletí, lebo nemá také trenie...