globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kosmetika
 
19.12.2015 v 15:33
Ahoj chtěl bych se zeptat jakou kosmetiku používate na motorku. Budu kupovat první na svojí první motorku :D a už jsem tu četl nějaký články že treba nano kosmetika je předražená tak aby jsem nešlápl vedle. Díky

Kosmetika

22.12.2015 v 20:33 | Nahoru | #31
Tak jak jsem všechno četl tak každý má rozdílný názor do Jaru určitě nepujdu to bych se jinak neptal . Ted o to teda co presne doporučujete za značku a zda je to jedno nejspise zkusim muc-off a když nebudu spokojeny zkusim jinou. Jak výše zmínil Poggy se mi to zdalo nejak tak nejlepší ale cenově to je raketa.

Kosmetika

23.12.2015 v 08:35 | Nahoru | #32
Jj muc-off je dobrej ale fakt zbytečně předraženej. Vosk je dobrej od želvy, kolem 150kc. Na mytí autošampon. A ještě předtím je dobrý nastříkat předek nějakým odstraňovačem hmyzu, pak jdou mouchy líp dolu A po mytí, jak už tu zaznělo, opláchnout a vysušit utěrkou z mikrovlákna, jinak zůstanou skvrny. Já používám utěrku na obrazovky, je extra jemná a skvěle saje. Na černý nelakovaný plasty je dobrej silikon spray nebo nějakej spray na plasty. A na vyblejskání motoru a kovovejch dílů je taky hromada sprayů, třeba taky silikon, ten je hodně univerzální. Jo a zadní kolo zasraný bordelem od řetězu, tam je dobrej petrolej a nebo konkor, wd40, atd. Laciný a dobrý věci najdeš třeba v lidlu..

Kosmetika

23.12.2015 v 17:56 | Nahoru | #33
Za těch 9 let co jezdím, sem myl motorky jinak než vapkou asi 10x - většinou při prodeji, nebo před lakováním - jo a bylo to jarem
Jinak vapka a sluníčko to dosuší.

1 reakcí na tento příspěvek Kosmetika

23.12.2015 v 21:42 | Nahoru | #34
Za chvíli se lidi budou ptát jak se vysrat a šukat

(reakce na) Kosmetika

24.12.2015 v 09:49 | Nahoru | #35

radim2 píše: Za chvíli se lidi budou ptát jak se vysrat a šukat


Tak nás oblaž svojí zkušeností, třeba se něco přiučíme

Kosmetika

24.12.2015 v 09:54 | Nahoru | #36










Obě tyto motorky myty pouze jarem a dvakrát ročně ošetřeny voskem bez abraziva. Dělám jim to už více jak šest let a stav laku? Posuďte sami!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kosmetika

25.12.2015 v 09:06 | Nahoru | #37

Poggy píše: Pokud používáš jar je naprosto zbytečné používat jakýkoliv vosk. Při prvním použití jaru ten vosk smeješ! Navíc "vysušuje" lak a poškozuje ho. Jar na lak nepoužívat nikdy. Na vosk se musí používat PH neutrální šampóny.

K tématu:
Na umytí např. zde + tohle.
Na umytí po jízdě bez vapky nebo hadice např. tohle + utěrka .
jestli chceš i voskovat vezmibuď zakladní tvrdý vosk např. vosk nebo nějaký sealant + aplikátor, ale ty se dají sehnat v jiných shopech levnější, ale rozdíl je pár desetikorun a to smázne poštovné. nepoužívat rádoby vosky z drogerie za 150 kč. Vosk tam prakticky není a obsahuje silikon a pak to nemusí jít přelakovat.
Před voskem bys měl ještě dekontaminovat lak a ještě rozleštit, ale vše je odvyslé od toho kolik do toho chceš vrazit a jaký čekáš výsledek. Zakladní sadavyjde tak do cca 3000 Kč. Pokud máš mít vše.


Dalsi otrok 24.12. jsem myl auto,dopiju caj-jdu voskovat disky,v sobotu a nedeli budu clayovat,lestit a nanaset Black signature wax,kterej mi konecne pristal pod smrkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kosmetika

25.12.2015 v 11:22 | Nahoru | #38

Kubák píše: Dalsi otrok 24.12. jsem myl auto,dopiju caj-jdu voskovat disky,v sobotu a nedeli budu clayovat,lestit a nanaset Black signature wax,kterej mi konecne pristal pod smrkem


To se máš. A taky koukám, že bych to po sobě měl před odesláním přečíst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kosmetika

25.12.2015 v 11:24 | Nahoru | #39
Kubák> Proboha proc to delas???
Vzdyt prece vidis ze staci umejt Jarem!!!
Velkym finale pak muze byt Tempo a vylestit staryma trenkama.

Kosmetika

25.12.2015 v 14:40 | Nahoru | #40
A musej bejt vypraný ???

(reakce na) Kosmetika

25.12.2015 v 19:43 | Nahoru | #41
Dawe02> Kdyz my uz mame par let mycku na nadobi,tak k jaru nemam pristup
Tempo je klasika,kamos s nim bere novyho superba a chrochta blahem.Proc menit neco,co funguje uz desetileti a neda si rict V praci za mnou prisel obchodak s autochemii,zacal pet ody na "nano a techno",tak jsem se sveril,ze jsem udelal nejakou objednavku u Chemiku a dozvedel se,ze jsem blazen,oni maji "nanovoskovou lestenku" stejne dobrou jako Chemici a jen za 300.Sel jsem do vrtule,moh jsem mit o dvojku vic na darky

(reakce na) Kosmetika

25.12.2015 v 19:44 | Nahoru | #42
Poggy> Na to sere pes,dulezita je myslenka,ne prezentace

Kosmetika

26.12.2015 v 23:52 | Nahoru | #43
A prdel a čuráka si taky mejete jarem?
Ne každej má v garáži starej omlácenej střep, někdo chce taky mít pěknou udržovanou motorku

3 reakcí na tento příspěvek Kosmetika

27.12.2015 v 00:25 | Nahoru | #44
Poggy,Dawe : a nejakou fintu na ten bordel z brzd zatavenej do hlinikovejch disku mate?

(reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 03:35 | Nahoru | #45
assassin> zalezi na puvodu toho prachu a stavu kol.
Klasika na neosetrena kola je ValetPro Blue gel nebo VP Dragon's Breath.
(Pripadne doplnit o CarPRO Iron-x pokud jde prevazne o rez.) Jmenovane od VP nejsou pH neutralni, jsou kysele tudiz agresivni ale vycisti obstojne pripeceny smir i zazranou poletavou rez ze sintrovanych desticek. Existuji i dalsi podobne, ale riskujes viditelne poskozeni laku pokud neohlidas cas pusobeni. Tyto jsou osvedcene a "bezpecne". Na depozity z organickych a ciste keramickych smesi je to mozna i zbytecne silne.
Pro udrzovaci umyvani kdyz uz mas kola osetrena nejakym voskem ci sealantem staci jen oplachnout wapkou. Pokud je treba, tak dobry standard je VP Billberry , ten sunda z vosku vse co nesunda pripadne ta wapka. Ani s dobrym vice naredenym APC neudelas chybu.

Naposledy editováno 27.12.2015 03:49:51

Kosmetika

27.12.2015 v 09:05 | Nahoru | #46
zeptam se vybíram mezi muc-off nebo od želvy co by jste si vzali vy? Ten muc-off je 1l želva 500ml.
pak čištění kol buď želva nebo výše zmíněný Valetpro co myslíte že bude lepší?.... Popřípadě jestli něco chybí nějaky přípravek díky. na začatek se chci vejít nejvíce do litra
Samozřejmě rukavice z mikrovláken

Naposledy editováno 27.12.2015 09:07:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 09:40 | Nahoru | #47
assassin>
Já mám na kola tohle. Pořádně umýt, vosk a pak to šlo buď jen wapkou na benzínce nebo tímhle bez vody v garáži s mikroutěrkou. Jen tyhle věco používám na svoje když zrovna něco mám. Ale funguje opravdu dobře. Jen já tu špínu nikdy nenechal na kole zažrat. V tohle bych dal víc na Dawa. Má toho odzkoušeno určitě víc.

Peta3ek>
Vzal bych spáš ValetPro než želvu.

Naposledy editováno 27.12.2015 09:52:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 09:53 | Nahoru | #48
Poggy> koukal jsem na ty stranky je tam toho hodně. Na ty kola to vypada dobře co by jsi doporučil za autosampon na tech strankach? Asi jich mas vyskoušenych vice. A je lepší suché mytí nebo přes wapku? díky

(reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 10:28 | Nahoru | #49

Peta3ek píše: Poggy> koukal jsem na ty stranky je tam toho hodně. Na ty kola to vypada dobře co by jsi doporučil za autosampon na tech strankach? Asi jich mas vyskoušenych vice. A je lepší suché mytí nebo přes wapku? díky


Je třeba rozlišit jak budeš mít. Pokud máš wapku s nástavcem na tvorbu pěny pak můžeš vybrat z toh co má v názvu snow foam a nebo je ještě univerzílnější Mr. Pink. Ten je použitelný jak do pěny tak na klasické ruční mytí. Takže bych asi jako jedinný volil ten. Nebo ještě V7. Kdyby jsi chtěl hodně šetrný šampon vezmi Wonder, ale není moc účinný pokud je ta špína starší.
Suchý mytí spíš pokud máš omezený přístup k vodě. Řadová garáž apod. Tohle je nejlepší udělat hned po jízdě. Natříkat ecosmart a setřít. Tímto způsobem je nevhodné čistit abrazivní nebo starší zažranou špínu a uschlé mouchy. Tam prostě potřebuješ vodu a trochu to rozmočit. Také potřebuješ více kusů utěrek. Na jednom kole zašpiníš jednu. Takže tak 3-4 ks jsou optimum na celou moto.

edit: Z těhle přípravků mám odzkoušeny osobně jen od Chemical Guys, proto píši tyto. Jinak nejucelenější nabídku od více výrobců najdeš zde.

Naposledy editováno 27.12.2015 10:33:32

1 reakcí na tento příspěvek Kosmetika

27.12.2015 v 10:51 | Nahoru | #50
Používáš nějaké kartače?

1 reakcí na tento příspěvek Kosmetika

27.12.2015 v 11:03 | Nahoru | #51
Dawe, poggy: diky za vycerpavajici info - kola jsou zazrana fest, ctvrt milionu km to nikdo neresil, takze potrebuju neco ucinneho a je mi celkem fuk jestli malo setrne - jako novy uz nikdy nebudou, jen aby to vypadalo nejak jako u lidi.
To same s lakem na aute - je to oparkovany a odreny ze vsech stran, takze taky spis potrebuju neco co jde rychle s nejakym jakztakz vysledkem. Na lesteni apod je to skoda casu, to me akorat vzdy nastve jak zacne byt videt jak je to zhuntovane...

Dawe, jeden OT - netusis jestli se bezne v diag da vycist tlaky co jdou u ebd systemu k jednotlivejm kolum ? Resim problem, ze mi zadni kola brzdi zbytecne moc - rozzhaveny disky a predni studeny... Poggy me navedl na myslenku, ze si auto mysli, ze je nalozene.... Jen je tam jedna velka "kostka" s abs ktera dela absolutne vse a tak chci aspon projit co se tam deje v te elektronice - objednam nejakou knockoff diag - ale otazka je jestli vubec tyhle data bejvaj nekde pristupny...

(reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 11:23 | Nahoru | #52

Peta3ek píše: Používáš nějaké kartače?


Já mám tenhle, ale na motorkový kola není vhodný. Spíš bych volil nějaký jako tenhle. Je univerzálnější.

(reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 11:50 | Nahoru | #53
assassin> normovane to pokud vim neni (myslim tim jako parametr PID v continuous modu 1 podle EOBD jako napr.otacky motoru nebo load). Pokud se nepletu, tak co OEM to jina implementace. Potom bez znalosti dokumentace protokolu to prectes jen proprietalni diagnostikou. Kdyz ale splasis ID (a opravdu tam bude po CANu pobihat :) ) tak to prectes klidne ELM327. Kdyz budes znat bitmapu, tak si tu hodnotu i spravne interpretujes.

edit: pokud bys vedel jiste ze tam ta data jsou, daji se i experimentalne najit. Ale docela to trva.Naskenujes vsechna PID, prectes, vypustis pneu, nactes znova, analyzujes rozdily, najdes PID. Nafouknes na 1bar, prectes, nafouknes 2bary prectes, linearne interpolujes, extrapolujes a mas hotovo. Vyrobis jednoduchy GUI treba v Labview a muzes si to cist online treba na tabletu. Takhle to delam s boostem, EGR, polohou aktuatoru, error codama atd. kdyz je treba testovat auto s konkurenci,
To potrebujes na Volvo?

Naposledy editováno 27.12.2015 11:59:05

Kosmetika

27.12.2015 v 13:19 | Nahoru | #54
Na uschlý hmyzáky a komplet mytí motorky se mi nejvíc osvědčil sprej Trim, je to aktivní pěna, umeju s ní moto a pak přeblejsknu voskem od Želvy a hotovo...



Kosmetika

27.12.2015 v 13:22 | Nahoru | #55
já používám muc off a jejich sadu kartáčů. Při minimu času a snahy to vypadá z pěti metrů umytý, a to mi stačí

Kosmetika

27.12.2015 v 13:45 | Nahoru | #56
Dawe: jj volvo, ale ten postup co pises je na me asi prilis casove narocnej... Zkusim nejdriv kopii te origo volvacke diag - jeden prodejce mi slibil ze posle vypis co vse umi ta diag vycist z brzd...

Naposledy editováno 27.12.2015 13:45:19

1 reakcí na tento příspěvek Kosmetika

27.12.2015 v 16:42 | Nahoru | #57
Ještě jedna otázka ohledně vosku. Ktery vosk doporučíte cca do 300? našel jsem toto je tma psano vosk ale dole v popisu to vypada vic jak leštěnka než vosk. Poprípadě jakej vosk doporučíte. Výše zminovany vosk od želvy nevim jakej je jich docela hodně tak bylo super napsat jakej přesně nebo pokud doporučíte jiny budu rad. Ale aby ta cena byla okolo 300.

(reakce na) Kosmetika

27.12.2015 v 16:58 | Nahoru | #58
Peta3ek> Myslis klasicky nanaseny pastovy vosk? Nebo snadno nanaseny synteticky vosk? Za 300 to poradny pastovy prirodni vosk tezko koupis. Leda malicke promo baleni.
Byt tebou tak zkusim Syntetiku: Chemical Guys Butter wet wax, bezproblemova aplikace, slusna vydrz, vzhled i cena.
Pokud ma lak skrabance a neplanujes ho rozlestit, tak pod ten vosk dej jeste CG Glossworkz Glaze. To je filler a leskla politura pod vosk.

Kosmetika

28.12.2015 v 13:33 | Nahoru | #59
Turtle wax a Sonax, jo a kdyz bys chtel lestit tak W5 lestenka z lidlu naprosto dostacujici....

Kosmetika

28.12.2015 v 14:24 | Nahoru | #60
Umýt vodou s autošampónem. Vapku nepoužívat, ta je na zabahněné crossky, na běžné motorky se nepoužívá, vysoký tlak vody škodí. Pak doleštit autopolishem od TEMPA s voskem. Nic drahého nepoužívám a výsledek je super. Výfuk stačí vyleštit okenou nebo něčím na okna s alkoholem. Já si na čisté motorce zakládám, nejsem prase a člověk má i lepší pocit, když jede na čisté...Všichni kolem se ptají, čím jsem to leštil, že ji mám tak hezkou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist