Téma: Seřízení karburátorů Shadow 600
19.11.2015 v 21:44
Zdravím, potřebuju radu....dneska jsem to odstrojil že trochu natřu rám kde bude potřeba a tak...ale to je mimo mísu....sundal jsem svody a zjistil že mi nepálí přední válec na volnoběh...po přidání plynu začne jet normálně. Všechno jsem odstrojil, sundal karburátory....abych se líp dostal k motoru, kterej chci vyleštit. A teď k věci. Chci se zeptat jestli se dají karbece seřídit a synchronizovat když nejsou nasazený na motoru...jestli se to nasadí na nějakou měřící mašinku nebo tak něco. Díky za rady ;)
Diky za rady.
Klic se nakonec vyrobil z vhodne trubicky, co se narazila na ocelovej protikus. Jeden sroub jsem vytocil klestivkama, takze se to dalo i lidsky zmerit. Membrány práve derave nejsou, vsecko vypadá, ze uz to nekdo relativne nedávno čistil. Nebo jestli je to tím, že toho leju jen 100 oktanovje benzin ... Těžko říct ... Dnes se karbece koupouv ultrazvuku, pak ještě naložim všechny trysky do čističe karburátorů a o víkendu se nad bude skladat. Jen nemam tesneni plovakovky, bude potreba urcite nove.
Dílenskou příručku s hodnotama základního seřízení mám, takže se to snad povede ... Nikdy jsem to ještě nedělal, ale kdo se bojí, sere v síni ...Aspoň se něco naučím
Klic se nakonec vyrobil z vhodne trubicky, co se narazila na ocelovej protikus. Jeden sroub jsem vytocil klestivkama, takze se to dalo i lidsky zmerit. Membrány práve derave nejsou, vsecko vypadá, ze uz to nekdo relativne nedávno čistil. Nebo jestli je to tím, že toho leju jen 100 oktanovje benzin ... Těžko říct ... Dnes se karbece koupouv ultrazvuku, pak ještě naložim všechny trysky do čističe karburátorů a o víkendu se nad bude skladat. Jen nemam tesneni plovakovky, bude potreba urcite nove.
Dílenskou příručku s hodnotama základního seřízení mám, takže se to snad povede ... Nikdy jsem to ještě nedělal, ale kdo se bojí, sere v síni ...Aspoň se něco naučím
Tak jsem asi zjistil příčinu divného chodu - na zadním válci se šoupátko občas zadrhne v nejvyšší poloze. Šopátko i šachta pro něj jsou na fotkách, to černý na šoupátku je predpokládám nějaká kluzná vrstva, která má to nejlepší za sebou. A teď co s tím? Nová šoupátka? Proč ne, klidně je koupím,ale pokud budou opět drhnout? Pak je správní postup zkusit zalapovat šachti v karburátoru nejakým hodně jemným smirkem pod vodou? Nebo jak postupovat?







Nn, pruzina tam je. Soupatko na rozdelanem karbecu padne krasne vlastni vahou dolu. Pokud to slozim, tak obcas zustane viset a trvato nez spadne. Jak kdyby tam nesel vzduch nahoru nad membranu. Tu podtlakovou membranu na boku (air cut off vent) tam zatim nemam. Ta kluzna vrstva me napadla jen tak. Soupatko vypada, ze je z mosazi/bronzu a ne nem je cerna vrstva nevim ceho. No, zkusim soupatko brusnou pastou prebehnou a vyzkouset. ale je pravda, ze kdyz jsem si dal hodne zalezet na poici membrany, aby pekne sedela, hlavne, tak se to zdalo byt lepsi ... Zatim ale nemam tsneni plovakovky, takze to nemuzu zkusit na motorce jak se to bude chovat ...
včera nové pokusy - zkoušel jsem lehce rozleštit šoupátko i karbec - smirek pod vodu 1500 + 2000 zrnitost a zlepšení nula. Tebo jinak, šoupátko se už neseká, ale přijde mi, že se prostě vrací pomalu. Druhá strana se vrací rychleji. Pokud šoupátka s membrána prohodím, tak se vrací pomalu obě. Dneska ještě tkusím asi vzít šoupátko trochu leštícím kotoučem nebo lapovací pastou na ventily a zkusím se podívat mikroskopem na sedlo jehly ... Ale je to nějaký divný. A nebo je pomalé vracení v pořádku?
Takže to nakonec vypadá na špatně namontovanou membránu
Včera jsem ještě šoupátko i jehlu pčeběhnul hadrovým leštícím kotoučem, nikde nic nezadrhává ... Ale pořád jezdio jedno šoupátko pomaleji než druhé. Nakonec jsem ze zoufalství zkusil fouknout do hadičníků od výdechu z karbce a hle, jednou šoupě vyjede krásně nahoru - to "pomalu" jezdící a to druhý se ani nehne ... Když jsem dával víčku, tak se mi shrnul kraj membrány a netěsnila. A já blbec bral, zo to tak má být správne. Takže po srovnání membrán jezdí obě šoupátka stejně pomalu. Takže to budu brát, že to tak má bejt a uvidíme jak se to bude chovat při testu. Výšku hladin v plováhpvce mám zatím nahrubo, měrka je na cestě, ale asi bude test než přijde, v nejhorším to pak rozdělám znovu.

Motorka složená a jezdí. Proj jsem jen 12 km pro ahřátí, pak jsem podle manuálu doseřídil bohatost a zdá se to ok, tahne to slušně, jede to dobře, nesmrdí to, asi se to ani nijak extra nehřeje ... Tak uvidíme, ale po seřízení jsem to zkoušel jen kousek, asi 10 km. Nakonec je nové jen těsnění plovákovky a šrouby bohatosti s příslušenstvím (přužinky, podložky, O kroužek). Divnej tah po zavření a znovu otevření plynu se zatím nukázal, ale to otestuju snad na nějakéí delší trase.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
"ztlumeni" vykuchaných výfuků Honda VT 600 Shadow | 1Gabo | 11 | 9.4.2025 v 07:05 1Gabo |
netočící se ventilátor Honda VT 600 Shadow | zručák | 5 | 6.9.2024 v 10:01 1Gabo |
servisní manuál Honda VT 600 Shadow | zručák | 2 | 3.9.2024 v 07:59 kawarer |
Honda shadow VT600 Honda VT 600 Shadow | chibah | 17 | 25.8.2024 v 06:34 MungoJerry |
vůle na protihřídeli Honda VT 600 Shadow | zručák | 2 | 13.7.2024 v 13:56 zručák |