Téma: Servis - poradna
 
24.8.2015 v 08:45
Rady a porady

Servis - poradna

16.8.2016 v 07:26 | Nahoru | #31
nevi> Zdar, hlavní válec má podle katalogu stejné číslo opravné sady. Na páčce je to bohužel podle katalogu jiné.

Servis - poradna

16.8.2016 v 21:48 | Nahoru | #32
Jutu> no a mě jde o to u páčky...

Servis - poradna

20.8.2016 v 22:00 | Nahoru | #33
Poradte mi, vedľa sytiča je prepínač hore je RES, dole ON - je to na rezervu? Ak áno, v ktorej polohe je prepnuté na rezervu? Stiahnuť z netu sa mi podarilo vždy manuál, v ktorom o tom nič nebolo.

Servis - poradna

21.8.2016 v 16:10 | Nahoru | #34
jean192> Dolů na ON je to klasicky, na přepnutí na rezervu je to nahoru na RES.

Servis - poradna

21.8.2016 v 21:09 | Nahoru | #35
Aha, tak som to pochopil správne, ďakujem. Koľko je rezerva? Asi moc veľa nie, lebo minule mi začala potvora trhať 2 km od pumpy a vošlo do nádrže niečo nad 19 L.

Servis - poradna

22.8.2016 v 11:51 | Nahoru | #36
jean192> Manuál říká 5 litrů, ale tolik to určitě není. Kontrolka problikává dříve, ale v momentě, kdy motor chcípá a potřebuje přepnout na rezervu, tak tam je odhaduju kolem těch 3 litrů. Aspoň já to tak měl. Takže +/- jak píšeš. Nespoléhal jsem na to a raději bral benzín podle počitadla kilometrů.

Servis - poradna

23.8.2016 v 08:07 | Nahoru | #37
Ja kontrolku nemam miesto nej kontrolka abs. A d´ik za radu. Tiez chodim podla km, ale niekedy to nevydá

Servis - poradna

6.4.2017 v 09:31 | Nahoru | #38
Zdravim. jelikož mi tek olej byl jsem donucen sundat olejovou vanu a objednal jsem nová těsnění.Vanu i motor jsem očistil.bylo tam poničené staré těsnění a něčím přilepené. Nové tesnění tam mam dát nasucho nebo to taky něčim přilepit?? (myslím nějakým tmelem co je na motory)

Servis - poradna

6.4.2017 v 20:04 | Nahoru | #39
nevi> velmi ale opravdu velmi lehce to podmazavam silikonem nebo tekutejsim paulinem.Nesmis to tam ale nablit aby tam pak vznikle amarouny vytekly dovnitr a uvolnily se do oleje.Jinak se to uvolni do oleje a muze zacpat bud saci kos nebo kanal.

Servis - poradna

6.4.2017 v 20:15 | Nahoru | #40
Pabol> díky..silikon na motory už jsem koupil.tak to lehce teda máznu..

Servis - poradna

6.4.2017 v 20:30 | Nahoru | #41
Papier sa silikonom nemaze. Bud sa da len papier alebo len silikon. Papier trocha namaz olejom a zloz

Servis - poradna

6.4.2017 v 21:38 | Nahoru | #42

jean192 píše: Papier sa silikonom nemaze. Bud sa da len papier alebo len silikon. Papier trocha namaz olejom a zloz



normálně ne u nových dílů z fabriky, ale realita u strojů z našich končin po 30 letech provozu a oprav doma tovětšinou vyžaduje...

Servis - poradna

26.10.2017 v 07:59 | Nahoru | #43
Pani pripajam sa k dotazu Nevi, prebija mi mrcha, napatie leze k 15V. Majitelia vesteckych guli, moze to byt zlou kostrou na regleri, alebo je reg v prdeli? A este dotaz, reg je pod prednou kapotou na rame? Uz som chvalabohu 2 roky nemusel masinu rozoberat, tak sa nepamatam, kde co je

Edit: Nevi to riesil na predoslej strane, zbadal som az po odoslani.

Naposledy editováno 26.10.2017 08:00:52

Servis - poradna

22.12.2017 v 18:17 | Nahoru | #44
Tak jsem nakoupil ježíška

Servis - poradna

7.5.2019 v 02:14 | Nahoru | #45
trochu jsem poupravil palivový kohout

Servis - poradna

7.5.2019 v 08:19 | Nahoru | #46
Hrobař: to si jako definitivně odstranit podtlak z kohoutu či co? Nechat to dlouhodobě jen na ventilcích v karbech je trochu risk...

Servis - poradna

8.5.2019 v 22:38 | Nahoru | #47
Podtlak mám vyřazenej už od Seče, jak jsme to dělali spolu.Od tý doby jsem měnil membrány i komplet jehlový ventily, hadičky, palivovej filtr. Jednoho krásnýho dne se možná pochčije,ale seru na to. nebo vymyslim nějakej kohout abch to mohl normálně ručně zavírat, to je jednoduchý.

Servis - poradna

1.10.2019 v 20:32 | Nahoru | #48
Ahoj nemate nekdo zkusenosti? Na dovolene my prestala dobijet (fj1200)rok 91 ujel jsem na novou baterku 200 km a vybila ji do mrte muze to byt regulator nebo neco vaznejsiho diky Martin

Servis - poradna

2.10.2019 v 21:10 | Nahoru | #49
Martin7611> no nejdrive to zmer,jestli to vubec neco dava.fj zrovna na regulator diky typu altiku netrpi a kdyz uz tak spise to ma tendence prebijet a baterku vyvarit. Problem muze byt gelovka kterou to klidne muze pri prebijeni znicit hodne brzo...

Servis - poradna

7.10.2019 v 21:36 | Nahoru | #50
Přebíjení je aktuálně můj problém. V Yamaze chtěj za regulátor 7 tisíc. Čína je za 2.700
Na Ebay je altík tak za 110 - 140 € s poštovnym. Tak jsem ho koupil, snad bude OK

Servis - poradna

18.11.2019 v 08:27 | Nahoru | #51
Ahoj.
A protože čert nikdy nespí, zase jsem něco přikoupil. tentokrát kosmický eroplán z roku 1991 s ABS.
Máte s touto zbytečností někdo zkušenosti? Já jen z BMW. No ještě 3CW a mám ty krámy komplet

Servis - poradna

20.11.2019 v 06:31 | Nahoru | #52
Kaprolet> Jedno 3YA s ABS doma máme a právě kvůli tomu jsem ho kdysi i koupil. V době pořízení bylo tedy ABS nefunkční a bývalý majitel si s tím nevěděl rady. Inu holt vypálená pojistka a spálené konektory u ní byl nepřekonatelný problém.... Jinak k funkci teda nic moc, od páčky k brzdě jsou hadice dlouhé jak prase, takže se to blbě odvzdušňuje a i po odvzdušnění je páčka taková gumová. U zadní brzdy je to podle mého úplně k hovnu.Jinak s tím za celou eru byl jen jeden problém a to, že občas začala problikávat kontrolka, po vypnutí a zapnutí zapalování zase na chvíli zhasla. Problém byl ve spínači brzdového světla u páčky. Celkově bych dnes byl raději, kdyby tam ABS nebylo

Jinak to 3 CW bych řekl je až na design (subjektivní věc) nejpovedenější model.

Naposledy editováno 20.11.2019 06:34:20

Servis - poradna

20.11.2019 v 16:40 | Nahoru | #53
Pabol> no já uvidím. Zatím nevím protože je to nepojízdné. Stálo to údajně 3 roky v garáži. Nevěděl jsem že kupují ABS verzi. Samolepky s označením ABS na ni chybí. Fotky byly mizerný. Ale stejně jsem to vzal. Je v původním laku a až na rukojeti a diodový světlo vzadu a denní vpředu nezbastlena.
Po zapnutí zapalování se kontrolka rozsvítí a za nějakou chvíli zhasne. Pumpa vrčí, relátko spíná. Hadice jsou původní a nikdo se v tom podle hlav šroubů nikdy nevrtal.
Jinak pravda je, že i když je to ve stejné, čili nejlepší barvě jako máš ty, na 1100 se to designově nechytá ani z rychlíku, ale pořád je to staré dobré poctivé FJ.

Naposledy editováno 20.11.2019 17:06:07

Servis - poradna

20.11.2019 v 19:53 | Nahoru | #54
To je jasny,tak hlavne rychle ozivit a poradne zajet

Servis - poradna

21.11.2019 v 09:24 | Nahoru | #55
Zatím se do ní ještě pustit nemohu. Musím předtím dodělat 2 motorky kamarádům. Jen jsem udělal prohlídku a něco jako zkoušku funkčnosti.
Tak snad za měsíc nebo dva bude na řadě.
Nebyl by někde k dostání klín pod motor? Nebo mám rovnou koupit tu laminátovou repliku co němec inzeruje?

Servis - poradna

21.11.2019 v 09:25 | Nahoru | #56

Servis - poradna

21.11.2019 v 13:19 | Nahoru | #57
Ty klíny jsou většinou všechny v prdeli spálený od výfuku a popraskaný vibracema, ten laminát možná více vydrží namáhání...

Jinak je to FJ docela pěkné, to ještě nadělá parádu!

Servis - poradna

21.11.2019 v 22:41 | Nahoru | #58
Klín úplně chybí. Ale to chybí skoro u všech. Jinak je docela pěkná a tváří se tak, že po servisu dalších 20 let dá. Na pravé straně je kousek kapoty u blinkrů striknutej sprejem ale jinak pěkná mašina. Inu nekup to.

Naposledy editováno 21.11.2019 22:48:18

Servis - poradna

21.11.2019 v 22:47 | Nahoru | #59
Pabol> A ještě jsem vzpomněl. V květnu jsem tě asi viděl se sidecarou v Táboře. Bohužel jsem tam byl pracovně a tak jsem nemohl přijít blíž. Snad. příště.

Servis - poradna

22.11.2019 v 05:36 | Nahoru | #60
Kaprolet> Jojo je to možný občas se tam a po okolí s rodinkou na sajdě pohybujeme
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist