zdravím,
je tu sice dost odborníků (ty prosím aby se zdrželi komentů), ale je tu i dost normálních chlapů, co opravdu mají přehled - ty prosím o názor.
Je pravda, že koncernový motory TSI z let 2009 - až cca 11, jsou stejný nespolehlivý křápy a pasti, jako populární HTP? Pročetl sem horu diskusí, a TSI tam vavříny rozhodně nesbírá (údajně totální chabrus na rozvody)
Takle: měl sem chuť pořídit auto s tímhle motorem a z tý doby (1.2 nebo 1.4), ale zatím mám po chuti....
takže - jo, nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: KubaLC8> no, nemusí, ale tak nějak jsme na to zvyklí za tu dobu. Zkrátka - chtěli sme zase Škodovku (resp. VW, koncern). Racionální důvod v tom vlastně žádnej není (pokud pominu vzhled auta - mám plnej barák bab, a těm se nový škodovky prostě líběji).
Hele a neni to trosku omezujici? Tak kdyz skodna neumi udelat motor dle tvejch prestav, tak kup neco jinyho ne? Ja tuhletu "zavislost" nechapu (jak dojedu domu tak to ma spousta lidi)....to jako mate akcie skody nebo jak? Nic ve zlym :)
A když jsem se ptal mechanika jakou značku koupit,tak mi řekl že už je to v podstatě jedno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
proč závislost - protože prostě nevím protože sem asi českej pepík, a protože prostě bych chtěl škodnu, která doveze do práce a děti na kroužky, na nákup, jednou ročně na dovolenou po čr, a co víc chtít. Navíc yeti není tak hnusnej, rapid se mi taky celkem líbí..... až na ty motory teda. Já vím, že je plno jiných značek, kterým tohle nesahá pod kotníky, ale to prostě není ono - omezující to je, souhlasím. Jenže od r. 1960 nás doma vozí boleslavskej šíp , chtěl bych v tom pokračovat, no. Jak to mám vysvětlit....
fockewulf píše: Takhle to vypadá v jednom threadu hrůzostrašně, ale jsou někde statistiky, kolik aut to skutečně potká? Něco jako HTP, jak psal Yura.
zajímavá poznámka. Taky by mě to zajímalo. Všechny to asi určitě nebudou, ale to procento rozhodně nebude malý - na fobii htp škodovka přímo dělala originál opravný sady (mám jí v autě), což by se jim na pár tisíc kusů asi nevyplatilo si myslím
1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI
Já bych vzal 1,4 MPi 16V. Sice moc nejde a trochu žere, ale jinak je to na takovéto "domácké mrdání" celkem slušnej motor.
1,8/2,0 je moc špatnej. 1,4 je něco mezi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Akorát ještě dotaz: 1.4 mpi je pokud vím starší typ v Oct a Fob, ale to nechci, já to furt směřuju na mírně použitej Yeti, případně Rapida. Tam se taky dává Mpi? já sem myslel, že tyhle dvě auta jsou osazený už jen motorama TSI.
A do třetice - už sem párkrát někde viděl Yeti s motorem označeným 1.2 FSi - to je co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
na práci mám 21 let starýho pežota 106 1.0, úplně na něj seru, dostává jen benzín, občas olej a filtry, a to autíčko jezdí, jezdí, jezdí a jezdí. Občas si postaví hlavu s nějakou kravinou, tak se to opraví za pár korun a jedu dál. Ale žádný záludnosti, chytáky, loterie (dá to/nedá to).....v tomhle je dokonce lepší, než nová škoda.
Nevím no, prostě bych to auto chtěl, ale než mermomocí koupit něco jinýho, radši počkám, až se to zlepší (teda snad se to někdy zlepší)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Rozvodová sada 3000 + tmel 1000, práce 2000. Mě by se měnit i olej. Takže 350 fitr + 4 litry oleje + práce. To by bylo lepší připočíst a udělat s tím zároveň. Ceny zaohrouhlovány po paměti. Poud nebudou poškozený lišty pro řetěz. To ti nikdo neřejne předem. 1,4 MPi jen Fabia/Roomster. 1,2 v Yeti bude jezdit za cca 8 lirů. Jinak do Octavie II se montoval i stará 1,6 PMI 77kW. Moc nejede, ale je spolehlivá, ale moc jich není. Rapid je možné koupit s 1,2 MPi - defakto s tím motorem co máš teď, pak 1,2 TSi, 1,4 TSi a 1,6 TDi. FSi neexistuje, to jen prodejce špatně označil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Můj otec tím asi trpí taky,vždycky měl škůdky,od devadesátejch každý tři čtyři roky novou.Tu poslední má letos pět let(1.8tsi žeroucí olej,2x z ničeho nic zhasla-plaťák a diagnostika nic neukázala),tak začal žvatlat,že letos teda asi Q5 nebo A5.V pátek viděl v Ženevě superba a už je mi jasný,u kterýho prodejce zase skončí
roomster nechci, to je fuj a znova fabii už taky ne, i když ta nová nevypadá zle. Nojo, že to 1.2 tsi bude v takovej krávě velkej (yeti) rozežraný, to se dá čekat. Ale už sem živil i rozežranější auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI
Ne, že bych chtěl koncern obhajovat, ale bavíme se o jednotkách případů ročně - že by teda shodou okolností všechny tyhle případy chodily sem na fórum?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: georgeCZ>díky
takže nebrat.....
nezbývá tedy než brutálně přitlačit na pilu, a vysolit za (minimálně) rok 2012? Uf, no tak budu holt dýl šetřit
Tak si ještě ke všem stávajícím problémům pořídíš auto co má ložiska a všechny komponenty v druhé jakostní třídě a s omezenou plánovanou životností aby automobilka vydělala na servisu...jen do toho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
...každopádně se ale nebavíme o závadovosti 50%, jak je tady prezentováno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
kutilsro píše: Tak si ještě ke všem stávajícím problémům pořídíš auto co má ložiska a všechny komponenty v druhé jakostní třídě a s omezenou plánovanou životností aby automobilka vydělala na servisu...jen do toho
a které je ta první jakostní třída? (na Bentley nebo ferrari opravdu nemám)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Yura píše: a které je ta první jakostní třída? (na Bentley nebo ferrari opravdu nemám)
Mluvím o všech autech střední a nižší střední třídy vyrobených v posledních letech...nemáš na Bentley nebo Ferrari ale na to aby jsi platil jako mourovatý za servis nového auta které by tě správně nemělo nic stát mít budeš?...Tohle nechápu jak si všichni snaží koupit co nejnovější auto aby se jim nekazilo a ono je to naopak
4 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI
Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....
Po městě a na kratkejch tratích?? Ty a Tvoje jaguari zkušenosti už se mi maličko zajidaji...
Jirka