Téma: OT - auto - koncernový motory TSI
 
18.3.2015 v 08:55

zdravím,
je tu sice dost odborníků (ty prosím aby se zdrželi komentů), ale je tu i dost normálních chlapů, co opravdu mají přehled - ty prosím o názor.
Je pravda, že koncernový motory TSI z let 2009 - až cca 11, jsou stejný nespolehlivý křápy a pasti, jako populární HTP? Pročetl sem horu diskusí, a TSI tam vavříny rozhodně nesbírá (údajně totální chabrus na rozvody)
Takle: měl sem chuť pořídit auto s tímhle motorem a z tý doby (1.2 nebo 1.4), ale zatím mám po chuti....
takže - jo, nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 15:51 | Nahoru | #31

Yura píše: KubaLC8> no, nemusí, ale tak nějak jsme na to zvyklí za tu dobu. Zkrátka - chtěli sme zase Škodovku (resp. VW, koncern). Racionální důvod v tom vlastně žádnej není (pokud pominu vzhled auta - mám plnej barák bab, a těm se nový škodovky prostě líběji).



Hele a neni to trosku omezujici? Tak kdyz skodna neumi udelat motor dle tvejch prestav, tak kup neco jinyho ne? Ja tuhletu "zavislost" nechapu (jak dojedu domu tak to ma spousta lidi)....to jako mate akcie skody nebo jak? Nic ve zlym :)

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 17:06 | Nahoru | #32
Londoner> Škodovky kupují fandové a nebo lidi co jim stačí že se dostanou z A do B,ta druhá skupina je nejvíce zastoupena.Pak se nikdo nemůže divit že škodovky jsou oproti zbytku koncernu ochuzený výbavou(např.Octa I vs.Golf IV) a nebo tam cpou starší motory.(TSI s řetězem a ostatní už řemen,atd.)
A když jsem se ptal mechanika jakou značku koupit,tak mi řekl že už je to v podstatě jedno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 18:44 | Nahoru | #33
Londoner>jo, vw má 51, a já mám 49% a taky sem ještě ředitel
proč závislost - protože prostě nevím protože sem asi českej pepík, a protože prostě bych chtěl škodnu, která doveze do práce a děti na kroužky, na nákup, jednou ročně na dovolenou po čr, a co víc chtít. Navíc yeti není tak hnusnej, rapid se mi taky celkem líbí..... až na ty motory teda. Já vím, že je plno jiných značek, kterým tohle nesahá pod kotníky, ale to prostě není ono - omezující to je, souhlasím. Jenže od r. 1960 nás doma vozí boleslavskej šíp , chtěl bych v tom pokračovat, no. Jak to mám vysvětlit....

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 18:50 | Nahoru | #34

fockewulf píše: Takhle to vypadá v jednom threadu hrůzostrašně, ale jsou někde statistiky, kolik aut to skutečně potká? Něco jako HTP, jak psal Yura.



zajímavá poznámka. Taky by mě to zajímalo. Všechny to asi určitě nebudou, ale to procento rozhodně nebude malý - na fobii htp škodovka přímo dělala originál opravný sady (mám jí v autě), což by se jim na pár tisíc kusů asi nevyplatilo si myslím

1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:07 | Nahoru | #35
Na tvoje ježdění by z TSi bylo vhodný max. 1.2 Tsi ať 63 nebo 77 kW. Co se týče rozvodů. Poslední inovace rozvodů byla zavedena do sériové výroby 18.6.2011 - datum výroby motoru, nikoliv auta! před tímto datumem se v rámci reklamací dle typu motoru měnil buď samotný řetěz, celá rozvodová sada a u některých motorů i vodící lišty řetězu. Vadná turbodmychadla byla jen menší série také před tímto datumem. Jinak problém se šelestěním turbodmychdla je vyřešen podložkou po nastavavací el.megnet na turbodmychadlu a změnou SW jednotky motoru - podložka změní základní polohu obtokového ventilu turbodmychadla. Taky po totmto opatření trochu poklesne točivý moment pži částečném zatížení, při plném výkonu nikoliv. Takže pokud nakupovat auto, tak raději od modelového roku 2012. Výměna rozvodové sady je 6 000 Kč práce a materiál.
Já bych vzal 1,4 MPi 16V. Sice moc nejde a trochu žere, ale jinak je to na takovéto "domácké mrdání" celkem slušnej motor.
1,8/2,0 je moc špatnej. 1,4 je něco mezi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:27 | Nahoru | #36
Yura> Hele ja ti to neberu, kdyz ti to vyhovuje tak cajk. Jen ja to nejak nechapu no......jeste to pochopim u zabavnejch aut/motorek ktery maj "neco" navic, ale u spotebaku/uzitnejch veci jako tyhle modely. Mne to doma dycky prijde, ze si ty skudky kupujou ponevadz je maj skoro vsichni a pak se placaj po ramenou a ujistujou se jak udelali dobre a jak se to supr cesky auto a hlavne nemusej poslouchat keci jak se italove/francouzi serou, ford hnije atd......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:31 | Nahoru | #37
Poggy>díky za odpověď ta výměna rozvodů u TSI se finančně fakt vejde do 6t? Já nevim, jen se ptám, páč všude psali o dvou pětkách (teda značkový servisy). Jinak jo, 1.2 by byl téměř jistá volba, já rozdíl mezi 63 a 77 kw stejně nepoznám, a navíc do teď nám slouží auto se 44 kw.
Akorát ještě dotaz: 1.4 mpi je pokud vím starší typ v Oct a Fob, ale to nechci, já to furt směřuju na mírně použitej Yeti, případně Rapida. Tam se taky dává Mpi? já sem myslel, že tyhle dvě auta jsou osazený už jen motorama TSI.
A do třetice - už sem párkrát někde viděl Yeti s motorem označeným 1.2 FSi - to je co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:44 | Nahoru | #38
Londoner>v pohodě, ale tyjo, o sraní a hnití škodovek můžu psát romány v tom rozhodně není Škoda nijak nad zbytkem světa .
na práci mám 21 let starýho pežota 106 1.0, úplně na něj seru, dostává jen benzín, občas olej a filtry, a to autíčko jezdí, jezdí, jezdí a jezdí. Občas si postaví hlavu s nějakou kravinou, tak se to opraví za pár korun a jedu dál. Ale žádný záludnosti, chytáky, loterie (dá to/nedá to).....v tomhle je dokonce lepší, než nová škoda.
Nevím no, prostě bych to auto chtěl, ale než mermomocí koupit něco jinýho, radši počkám, až se to zlepší (teda snad se to někdy zlepší)

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:51 | Nahoru | #39
Yura> Neboj jednou to prijde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:54 | Nahoru | #40
Yura>
Rozvodová sada 3000 + tmel 1000, práce 2000. Mě by se měnit i olej. Takže 350 fitr + 4 litry oleje + práce. To by bylo lepší připočíst a udělat s tím zároveň. Ceny zaohrouhlovány po paměti. Poud nebudou poškozený lišty pro řetěz. To ti nikdo neřejne předem. 1,4 MPi jen Fabia/Roomster. 1,2 v Yeti bude jezdit za cca 8 lirů. Jinak do Octavie II se montoval i stará 1,6 PMI 77kW. Moc nejede, ale je spolehlivá, ale moc jich není. Rapid je možné koupit s 1,2 MPi - defakto s tím motorem co máš teď, pak 1,2 TSi, 1,4 TSi a 1,6 TDi. FSi neexistuje, to jen prodejce špatně označil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 19:59 | Nahoru | #41
Yura> to není k vysvětlení,to je prostě diagnoza
Můj otec tím asi trpí taky,vždycky měl škůdky,od devadesátejch každý tři čtyři roky novou.Tu poslední má letos pět let(1.8tsi žeroucí olej,2x z ničeho nic zhasla-plaťák a diagnostika nic neukázala),tak začal žvatlat,že letos teda asi Q5 nebo A5.V pátek viděl v Ženevě superba a už je mi jasný,u kterýho prodejce zase skončí

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 20:05 | Nahoru | #42
Poggy>jj, dík za vysvětlení
roomster nechci, to je fuj a znova fabii už taky ne, i když ta nová nevypadá zle. Nojo, že to 1.2 tsi bude v takovej krávě velkej (yeti) rozežraný, to se dá čekat. Ale už sem živil i rozežranější auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 20:06 | Nahoru | #43
Kubák> nojo, ale Audi je taky škodna vždyť ten pajšl chrlí jedna fabrika

OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 20:10 | Nahoru | #44
Měla jsem novou octavii s 1.2 TSi motorem, ročník 2012. Loni se potkal motor v 50-ti tisících. Teď jezdím fabii s 1.4 16V a max spokojenost. Spotřeba podobná, výkon ujde, spolehlivost o několik levelů vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 20:22 | Nahoru | #45
Mě by zajímalo, kolika "potkávačům" se ten motor skutečně potkal.
Ne, že bych chtěl koncern obhajovat, ale bavíme se o jednotkách případů ročně - že by teda shodou okolností všechny tyhle případy chodily sem na fórum?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 20:37 | Nahoru | #46

Yura píše: georgeCZ>díky
takže nebrat.....
nezbývá tedy než brutálně přitlačit na pilu, a vysolit za (minimálně) rok 2012? Uf, no tak budu holt dýl šetřit



Tak si ještě ke všem stávajícím problémům pořídíš auto co má ložiska a všechny komponenty v druhé jakostní třídě a s omezenou plánovanou životností aby automobilka vydělala na servisu...jen do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:11 | Nahoru | #47
BagoBorec>už to tady jednou padlo. Muj názor je, že jednotky to určitě nejsou, podle toho co se dá najít a dočíst všude možně, rozhodně nejde o vyjímky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:16 | Nahoru | #48
Yura> Jsou, nemůžu bohužel pustit přesný čísla...
...každopádně se ale nebavíme o závadovosti 50%, jak je tady prezentováno

OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:28 | Nahoru | #49
Já osobně znám několik lidí, kterým se TSi potkal. Jiní mají problémy s protékáním benzínu do oleje. Ten motor je konstruktérský paskvil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:29 | Nahoru | #50
BagoBorec> tak zřejmě jsi u zdroje, to já ne. Podstatný je, že to riziko existuje a malý rozhodně není, tomu prostě nevěřím, sory. Spíš je právě na pováženou, že v tomhle vláknu, kde se sešla mikroskopická částečka lidí, jsou dva (pokud počítám sebe a vyjebaný HTP tak tři) s přímou zkušeností nekvalitních motorů Škoda. Pokud je tu někdo, komu to chodí bezproblémově a dlouho, ať přidá postřeh - to bude jen přínosem pro celou diskusi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:32 | Nahoru | #51

kutilsro píše: Tak si ještě ke všem stávajícím problémům pořídíš auto co má ložiska a všechny komponenty v druhé jakostní třídě a s omezenou plánovanou životností aby automobilka vydělala na servisu...jen do toho


a které je ta první jakostní třída? (na Bentley nebo ferrari opravdu nemám)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:42 | Nahoru | #52

Yura píše: a které je ta první jakostní třída? (na Bentley nebo ferrari opravdu nemám)



Mluvím o všech autech střední a nižší střední třídy vyrobených v posledních letech...nemáš na Bentley nebo Ferrari ale na to aby jsi platil jako mourovatý za servis nového auta které by tě správně nemělo nic stát mít budeš?...Tohle nechápu jak si všichni snaží koupit co nejnovější auto aby se jim nekazilo a ono je to naopak

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 21:54 | Nahoru | #53
kutilsro> to je právě ten průser, že starý pelechy už sou starý, takže se taky sypou, a nový jsou odflákaný, tak se taky sypou (viz správně assasin na předchozí straně). Takže je to jedno. Akorát ty novější (já tu celou dobu mluvím o ojetině, ne o funglu) mají těch nadějí na život poněkud víc.

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 22:07 | Nahoru | #54

Yura píše: Kubák> nojo, ale Audi je taky škodna vždyť ten pajšl chrlí jedna fabrika


Vlastne i porsche A spolehlivost soucasny produkce by tomu mozna odpovidala..

OT - auto - koncernový motory TSI

18.3.2015 v 23:35 | Nahoru | #55
zlatá 1.8T, ideálně jednodušší 110kW AGU.....

4 reakcí na tento příspěvek OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 00:12 | Nahoru | #56
Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....

(reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 00:15 | Nahoru | #57
Londoner> Protoze je na to nizky povko, kdyz se to nerozjede, tak ani nemuzes bourat

Naposledy editováno 19.03.2015 00:28:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 05:20 | Nahoru | #58

Londoner píše: Jo a dalsi vec co nechapu je proc si kupovat 1.2 motor co jezdi za 8??? Mel jsem velkyho jaga s automatem a s V6 3.0L jezdil do 10/100 s prehledem.....



Po městě a na kratkejch tratích?? Ty a Tvoje jaguari zkušenosti už se mi maličko zajidaji...

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 07:10 | Nahoru | #59
BagoBorec dělám tuším přímo ve Škodovce, co přesně nevím, ale teoreticky by mohl mít nějaké přesnější info. Nevěřím jednotkám za rok, ale jednotkám % z celkového množství vyrobených aut.

OT - auto - koncernový motory TSI

19.3.2015 v 07:26 | Nahoru | #60
Hele jsou toho plné diskuze, okolo mě jsou myslím 2 TSI jednotky. O té 1.8 jsem už psal a druhý kamarád má 1.2 a také má problémy. Podle mě se hranice problémových motorů blíží k 50% ve škodovce, ale oni samozřejmě nic nepustí a neřeknou. Nevěřím tomu, že by to byla taková náhoda. Aby se neřeklo, že jsem zaujatý, tak doma máme 4 škodovky a žádná se nesere na motoru tak jako nový TSI(jsou už staršího data výroby).

Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist