globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka pro začátečníka (spíše výletní)
 
15.3.2015 v 18:17
Ahoj motorkáři :)

vím, že těchto témat je zde již mnoho, jenže nějak jsem v nich neobjevil stroj, který by mne zaujal.
OD lonského záři (2014) jsem "čerstvím" držitelem ŘP sk. A2 (35kW) a že bych na jaře pořídil novou mortorku.
No jaro je oficiálně za dveřmi a tak bych se chtěl zeptat na Vaše doporučení, jelikož v obchodech říká každý něco jiného.

Na úvod je třeba říci, že:
- zkušenost s moto: 0 (jen z autoškoly)
- mám 22let
- výška: 194cm
- váha: cca 86kg
- vel. boty: 48 (zde nevím, zda to jde ovlivnit kvuli velikosti/šířce stupaček či řazení - každopadně motorkářské boty jeste nemam, takže botasky) - u bot, co jsem se ptal bude trochu problém s nakladněním (klasika)
očekávání od stroje: pohodový, na projížďky, menší cesty
- cena: zde nemám uplně přehled, ale co jsem viděl, tak max 150tis?
motorka je teda pro mne (194cm/86kg) a taťku (182cm/75kg)

nikdy jsem (krom autoškoly) na motorce nesedel a tak silniční žihadla nepripadají v úvahu.
Jak jsem již psal, používání motorky výhradně ja projížďky, malé cesty, pohodová jízda.
Žádné závody, žádně extream /terén race, rychlá jízda apod.. nebo z druhé strany "kufrák" (aby byla motorka obalena haldou kufrů :D)
Je také pravda, že jelikož mi nejde moc o výkon, ale o pohodu/zážitek z jízdy, vybírám hlavně podle vzhledu, prostě bych chtěl, aby mne ta motorka na první pohled zaujala.

1) samozřejmě první co mě trklo bylo Kawasaki, konkrétně Z300 nebo ER-6 (ted nevim zda "n" nebo "f").
-no v obchodě mi bylo hned řečeno, ať na ni hned zapomenu z důvodů:
a) velmi silné stroje a pro začátečníka jistá smrt, protože ten výkon láká to ohulit (ovšem zabít se dá na všem - takže tohle není úplně duvod do ní nejít)
b) motorky jsou pro menší řidiče, takže s mojí výškou bych měl problém, jelikož se na motorkách spíše leží a je pravda, že mně ty záda občas bolí.
c) problém s ČR distribucí a náhradními díly

takže se prý mám poohlédnout po značkách Yamaha, Honda, Suzuki a typy naháče nebo endura...

2) Honda
zde mne zlákali 3 modely:
2a) Hornet - designově nádhera, ale výkonově mimo mé schopnosti..takže nic
2b) CBF500 - myslim ze je to tento název nebo jemu podobný - nový by měla stát cca 130tis. a je to prý ideál pro začátečníky
2c) CBR500R/CB500F/CB500X - toto jsem našel zde v článcích, kde vše bylo hezky popsáno, vysvětleno, znázorněno - www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/honda/honda-cb500x-26241.html
ted si nepamatuju, jeden z techto 3. typu je právě pro ty vyšší lidi. Cena opět přívětivá.

3) YAMAHA -
zde mne zaujal model MT-07 - opět konkurent Hondy, cena stejná. vzhled vypadá slušně.
img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2014-03/27749/20140316164232-yamaha_383772_2014_yam_mt07rsk_eu_bwc1_accstu_001_jpg_resize_1000x830__type_jpg_.jpg

Proto tedy před koupí píšu raději sem, protože přeci jen máte více zkušeností než prodeje, který mi vecpe cokoliv, co chce zrovna prodat.

Jeste byc hměl asi podotknout, že motorku by využíval i další člen rodiny, který má 182cm. Ten by nejraději nejakeho chopera či podobný "harlej" styl, to se zas nelíbí mně, takže je nutno udělat kompromis, takže něco na půl.

Děkuji moc za Vaše návrhy, na které se velmi těším :))


Naposledy editováno 17.03.2015 10:16:39

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 12:16 | Nahoru | #31
Co se týká ABS, osobně bych ho bral, ale nemám.
Máš A2, tedy do 35kW - bez škrcení splňuje jen CB500X a 390 DUKE, ostatní by omezit na 35kW měli jít, ale netuším cenu u různých výrobců a jsem líný hledat.
Problém s díly na Kawu jsem zatím, naštěstí, nezaznemenal. Asi ti to netvrdil ofic. prodejce Kawasaki
Pokud jsi již omezil trochu svůj výběr, tak vyraž do ulic a na každou z těch motorek si sedni, ať to nevybíráš jen podle obrázků
Vzhledově je krásná každá...

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 12:30 | Nahoru | #32
Ahoj, kdyby to bylo jenom pro tvýho tátu, tak bych volil to CB, je to kvalita za nádherný peníze a v červený ( jsem na ní úchyl ) je to koťátko, na občasný projetí v jednom "kolem chalupy" za sucha naprosto dostačující, jenže obávám se, že na těch tvejch 194cm by to nemuselo být úplně ono, dojeď k prodejci a sedni na to.
ABS já třeba neřeším, protože tomu nerozumím , bo jsem měl vždycky starý vrány a ty ho neměli a ani nevím zda bych ho chtěl.
Ten novej Versys se mi docela líbí, někdo nadává, že se s ním Kawa unifikovala ( např. k Yamaze ), ale mě tenhle styl sedí, záleží jestli máš/chceš pustit hned na začátku své ( zatím neznámo jak dlouhé ) motorkářské kariéry o 50t víc než v případě CB ( pokud by výška nevadila ).
Jo a nezapomeň, aby se taky líbilo tatíkovi ( ty Duke asi na něj trošku divočina ne? )
Já včera na živo okouknul Guzinu V7 Special a moc by se mi to jako druhej mazlík do garáže líbilo, ale to není nic pro tebe , ale tátovi by se tohle "retro" asi pozdávalo.
http://motoguzzi.cz/...y/classic/v7-special
To XJ je podobně velký jako to CB a když ho necháš ofiko přiškrtit ( ne jenom v papírech ) tak to možná pojede podobně nebo ještě hůř než to CB takže proč dávat o 30t víc, navíc za ty peníze pouze šedivá ( nic pro mě ).
Já jsem spíš na ty cesťáčky a z tvého výběru s ohledem na tvou výšku bych volil Stroma nebo Versyse.

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 12:59 | Nahoru | #33
to Lyžař - nn, to nebyl ofiko kawasaki :D to byl pravě ten prodejce "seženu všechno" - moto centrum

to ganmiki - presne jak říkas, tata je zase "ujetej" na harleye, takže když viděl např. tohohle -



, uplně slintal. jenže pro mě (jakožto 22letýho to přijde jak sběratelský kus z 2. světové - ted to nemyslim jako urážku, ale prostě bych na to nesedl :D)

jj, bylo by to lepší, zkusim se tedy po LBC ještě podívat, ale asi to nebude žádná sláva, jelikož jak jsem říkal, vím jen o té Hondě, že tu má krámek, zbytek je mix.

EDIT:
ještě koukám na tu versys - jsou modely 2014 a 2015, zatim jsem nezjistil rozdíl, jaké modely máte vy??
jen škoda, že se nedělá v té zeleno-černé barvě, protože ta ke Kawasaki prostě patří, ale ani ta celá černá, nebo černo-bílá nebo i žlutá nevypada nejhůře.

Naposledy editováno 17.03.2015 13:11:34

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 15:07 | Nahoru | #34
CBF500 ani hornet uz se neprodava. U tech stroju nad cca 500ccm je potreba si overit jestli se prodavaji i ve verzi s 35kw nebo jestli je mozne vykon dodatecne upravit. Ne u vsech 600-650 se da vykon snizit, navic to snizeni vykonu zase neco stoji.

Ja bych volil asi tu CB500 F nebo X + poradny padaci ram + vybavu + motoskolu

Nebo jak tu zaznelo koupit nejakou ojetinu do 35kw, dva roky se na tom vyjezdit, pak si muzes rozsirit ridicske opravneni uz budes vedet co a jak a muzes vybirat motorku bez ohledu na omezeni vykonu.

Edit: tak koukam ze versis650 se da koupit novy i ve verzi s 35kw

Naposledy editováno 17.03.2015 15:14:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 16:04 | Nahoru | #35
Maty_Kolin>
No oni prave někteří tvrdí, že by měla byt na mě malá :( ale jasny, dokud si ji ne zkusím, nezjistim to.

Kde jsi koukal na tu kawasaki? Na tech kawasaki strankach nebo mas jiny web? Myslim ze na tech kawasaki strankach to je taky, ale rad mrknu i na jine weby. Diky

Jeste see zeptám: kdyz se u nekterych modelu vyrábí verze 35kW (nebo 25kW), to znamená ze je tam jiny motor práve s timto maximen nebo je to původní, ale jiz uskrcen? Nikde jsem se nedocetl, zda jsou tyto verze prave bud skrcene nebo se jedna opravdu o verzi 35kW ( kde tech 35kw je max)

EDIT (16:32):
tak na kawasaki strankach jsem dal porovnani:
Versys 650 r2015 vs Verys r2014 (také 650): a z roku 2015 je omezená verze 35kW, kdežto z roku 2014 je omezená verze 25kW.

To je asi dost málo že? když jste mi tu říkali, že za sezonu se človek otrka a i ta 35kW bude slabota. (i kdyz ja si myslim, že na mně tech 35kW bude až až napořád)

Naposledy editováno 17.03.2015 16:35:24

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 16:22 | Nahoru | #36
Zizkin> hodil jsem do guglu versis 35kw nova moto - hodilo mi to odkaz na neiakeho prodejce a tam pisou ze je mozne dodat i s vykonem 35kw.

Jak to ktery vyrobce konkretne resi nevim. Motor bude 100% stejny, predpokladam ze tam bude jinak naprogramovana ridici jednotka, mozna jine vstrikovace paliva upravene sani apodd. Otazkou je spis jestli je mozne takovou verzi 35kw pozdeji upravit na plny vykon...

To by ti mel byt schopen rict prodejce jak je to vyreseno a jestli to pak pujde otevrit....

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 17:03 | Nahoru | #37
Hele ono je otázka co je pro koho slabota, já jsem měl jako předposlední stroj to CB450S co mám v profilu, ta má tuším 32kw a jezdím s kámošem co má Maraudera 800 kterej má 37kw a jezdíme takový normální vyjížďky po okolí tedy převážně Střední Čechy a v podstatě dle předpisů ale to CB bylo ( logicky ) díky konstrukci a váze mnohem hbytější do zatáček než ten jeho "neohrabanej" cruiser a v rámci jízdy podle cca dodržování předpisů to úplně stačilo, nakonec jsem jí prodával spíš než že bych jezdil na její maximální možnosti proto, že mi byla malá ve dvou s ženou na delší cesty a nijak rozumě se na to nevešli zavazadla. Je pravda, že teď co mám TDM už kámoš nestíhá vůbec a když jedu a s ním a i když nejsem žádnej střelec, musím se na můj vkus už docela dost plazit no v rámci našeho dlouhodobého přátelství to občas zkousnu, dyť o nic nejde a když se chci vyblbnout tak stejně nejraději jezdím sám. Jasně někomu je málo Hayabusa a někomu stačí 6kilo Transalp celý léta, holt podle vkusu každého soudruha, proto si ale myslím, že nějaká universální pravda neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 17:10 | Nahoru | #38
ganmiki> tak jo :) mockrát vám všem děkuji :) takže když se povolí zvýšení financí, tak tedy bychom šli pravděpodobně do toho Versyse. Našel jsem v Ml. Boleslavi autorizovaný prodej/servis (do Bolky to není z LBC daleko), takže bychom se mohli jet podívat a nechat si ještě poradit od nich (co by nám řekli, to jsem zvědav :D).
Horší by to bylo se servisem, protože kdyby bylo něco akutního, tak to do Bolky je pak dálka :-/
Jak řešítě vy nějaký servis? máte něco u vás ve městě nebo taky dojíždíte?

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 17:27 | Nahoru | #39
Co nezvládnu sám, jezdím do 33km vzdáleného prověřeného servisu což mi přijde na pohodu.
Do Bolky to mám cca 30km, když tam náhodou pojedete a budu mít volno, klidně si tam můžeme dát sraz, kdyžtak mi pak pošli PM, jestli by Vám to třeba nevadilo, hlavně aby bylo teplo, autem tam nepojedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 17:49 | Nahoru | #40
Zizkin> Má cenu přemýšlet u Versyse o nižším výkonu? Není to záludná motorka a pokud budeš jezdit do 6tis. otáček/min., což s novým stejně budeš, tak se nemáš čeho bát. Navíc podle toho, co říkáš, máš v hlavě dost rozumu na to, abys za něj těch pár desítek tisíc km moc netahal.
A u nového bych se návštěvy servisu vůbec nebál. Jen včas měň olej a další spotřební díly a jsi na několik let v klidu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 18:20 | Nahoru | #41

Krejza píše: Zizkin> Má cenu přemýšlet u Versyse o nižším výkonu?


Vzhledem k tomu ze je tazatel cerstvym drzitelem ro A2 tak to urcite cenu ma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 18:51 | Nahoru | #42
Maty_Kolin + krejza >
no právě.. říkám, ja jezdil maximálně na babetě (kdyz mi bylo tak 15-17), pak nic, ted jsem si nechal udelat papíry na A2, poprve jsem tedy sedel opravdu na motorce (kde se řadí :D), takže strach jsem měl dost velkej. No nakonec to dopadlo dobře, papíry jsem udělal (což bylo někde v září - to byla nějak loni poslední možnost (časové období), protože pak se zkoušky dělají až letos). No a od té doby jsem na tom zase neseděl. Ale tím že zima ne a ne přijít, koupil se bráchovy ten Aprillia skůtr (125ccm, ale škrcen na 50), takže jsem celý podzim jezdil na něm. Jenže to je jak na kole, absolutni pohoda, žádná rychlost a při výlete do okolních vesnic (cca 30km tam) mě už z cesty bolely zada nebo nekdy nohy. Ale říkám, zkušenosti ze skutra nemá cenu říkat, protože si na tom připadám fakt jak na kole :D (nebo jak jste tu psali "odrážedlo" :D)

s tím servisem jsem to myslel tak, že když to koupím "až z Boleslavy", což je cca 50km, zda to není určitá nevýhoda, kdyby se se strojem něco stalo (kdyby byl nepojizdný), tak bych ho tam neměl jak dovést.. (myslím ted na nejhorší).. jen se chci dopředu připravit.

stejně, strach tam je a je třeba se tomu rozumně postavit. i když mně komisař i učitel schválili, že jedu dobře, nespěchám a nepřeháním to, tak stejně sím vím, že nejvíc mám při rozjezdech (a hlavně do kopce) .. ale to je jak s autem, musím se otrkat (po autoskole s autem stacilo par jízd a ted je to v poho), jen je blbý že tady (na moto) to může spadnout :D :-/
Navíc, ještě jsem měl problem s váhou té motorky. Učitel říkal, že ta stará Kawa 500 er-5 má cca 140kg, no a mě to přišlo strašně težký s tím vubec hnout. Nejsem teda žádná vyžle, ale na svojí výšku mám stále málo váhy, takže když ted vidím že Versys má cca 200kg, tak se děsím :D

co se týče toho výkonu.. no já totiž nemám vubec představu, jaký může být rozdíl mezi např. 25kW vs 35 kW, anebo 35kW vs tech 51kW.
a jak už tu psal ganmiki, musim zjistit od prodejce, zda verze 35kW je škrcená puvodní 51kW nebo je to fakt max. tak výkonný.
Kdyby to bylo škrceny, tak stejne odblokování by přislo v uvahu minimalně další rok. nejsem blazen abych to hned otevřel.

Naposledy editováno 17.03.2015 18:53:57

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 19:13 | Nahoru | #43
Zizkin> KTM Duke - sou to jednoválce, počítej s většíma vibracema, ideální na litání kolem komína, na cestování radši více válců.

Podívej se taky na servisní intervaly, mně na V-Stromovi trochu vadilo, že sem 3x do roka musel do servisu kvůli výměně oleje (kvůli záruce), servisní interval 6000km, teď mám NC700X s dvojnásobným servisním intervalem.

ABS - dobré pro začátečníky, kteří nedokáží dobře odhadnout rychlost nebo nemají cit při brždění. Já ABS nemám a ani nepamatuju, kdy sem se naposledy dostal do situace, ve které bych ho využil.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 20:51 | Nahoru | #44
Zizkin - pri tvojej vyske na duke 390 zabudni ak nemas firmu, ktora ti prerobi nadrz a kapotaz okolo nadrze. Proste sa na nu kvoli kapotazi a nadrzi nezmesis. Ja mam 179 a na tom sa nedalo jazdit. Mozno pod 170cm uz by to slo ale pochybujem. Kopat pri radeni a brzdeni zadnou do plastov kolenom nepovazujem za bohovsku zabavu. ;) Robili to v indii pre indov a ti maju priemernu vysku o dost mensiu ako priemerny europan aj trochu urastenejsi indovia zistili ze je to hovadina.

maly strom nie je zla motorka ale na pohodove vychadzky a mensie cesty podla mna nezmysel. Hra sa to na univerzala a tym padom da sa pouzit na mnohe ale zaroven je vo vsetkom mizerny. Relativne slaby vykon, nieco tam je tesne pred obmedzovacom ale nic moc. Na pohodove vychadzky pre zabavu uz radsej choprika/cruiserika nez toto cenduro. O stromcekovi uz napisali mnohi ze je to sice fajn moto ale neskutocne bezpohlavna a nezaujimava a nezabavna. Cize odvezie a A do B ale to vie aj kopu inych moto, ktore na rozdiel od stormceka maju aspon nejake plus. A su lacnejsie. Vobec cendura ako boli v mojej oblasti zaujmu volakedy pri hladani prvej moto su teraz kompletne mimo. Jedine co maju dobre aj to nie vsetky je ochrana proti vetru.

CB500x - viezol som sa na eFku a tie nove dvojvacle cb500 maju dve vyhody. Nizku cenu a relativne nizsiu hmotnost. Inak motor sice mozes vytacat ale nepomoze to. Na okresky staci, v skupine moze byt zabavna najma tym ako na nej mozno v pohode budes stacit tym co maju dvoj a viacnasobny vykon. Ale inak je taka, hmm, no neurazi ale ani nenadchne. Ale preco nie, kym nebyskusas nieco silnejsie alebo zabavnejsie inym sposobom tak ti bude pripadat ako paradna moto.

K tomu banditovi a riaditkam. Nizsie riaditka (do istej vysky) su trochu pohodlnejsie ako vyssie, akurat ze dolezitejsie je ako daleko su od sedacky. Pri tvojej vyske ak mas dlhe ruky s tym mozno nebudes mat problem ale ak pri vzpriamenom posede dociahnes len s vystretymi rukami v laktoch tak budes musiet lezat na nadrzi ak budes chciet mat plnu kontrolu nad moto. Lenze ani vtedy ju nebudes mat plnu, lebo cast pojde do krku (zvratena hlava) cast do krizov (udrzat sa v hlbokom predklone). Ak chces jazdit v SS pozicii preco nie, ale ak chces jazdit na pohodu a zabavu vzpriamene a nejde ti o maximalku na rovnke alebo o co najrychlejsi prejazd milion krat treningovo prejdenou tou istou zakrutou, tak je lepsie mat riaditka menej sportove a menej dizajnovo blbo umiestnene ako na niektorych nahacoch alebo cafe raceroch, kde dizajn zvitazil nad zdravym rozumom a pohodlim.

A k ABS. Ak pojdes na vylety len cez pekne slnecne vikendy mimo rusnejsich ciest, tak abs asi nevyuzijes, ale potom naco si kupovat motohandry a poriadnu prilbu. Zakon splnis aj s najlacnejsim kokosakom (dokonca bude lahsi nez najlahsia karbonka), v slapkach, tricku a kratasoch je cez leto prijemnejsie nez v kozenej kombineze, takze naco si otravovat zivot s abs ked ho mozno nevyuzijes vobec, pretoze ti nikdy nic nevleti do cesty na poslednu chvilu ani nikdy nic neprehliadnes a teda nebudes musiet panicky brzdit. ;) Rovnako ako nemas dovod padnut a teda naco je ti nejaka pasivna ochrana (handry ktore sa bud drat namiesto tvojej koze) ked aktivnu (abs) predsa nepotrebujes.

Za mna z tvojho vyberu by som siel do 690duka. Je to neskutocne zabavna motorka. Sice sa s nou neviem pohnut z krizovatky , ale inak je to taka hrava moto, na ktorej bavi robit to co by si si na niecom inej nikdy nedovolil. Sam o nej uvazujem pripadne o smc akurat musim zistit ci tie rozbehy z krizovatiek boli mnou, motorkou alebo prepinacom map. Na svojej stvrttonke nemam dobry pocit ked mi uchadza zadne koleso v zakrute ale na dukovi ma to naopak bavilo. Ja totiz potrebujem moto do koca aj do mesta aj na dialnicu aj na okresky aj do pekneho pocasia aj do zleho. A duke mi pripadal skor na zabavu nez na chodenie do prace. Aj ked take chodenie do prace by ma urcite bavilo :).

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 23:02 | Nahoru | #45

Maty_Kolin píše: Vzhledem k tomu ze je tazatel cerstvym drzitelem ro A2 tak to urcite cenu ma...



Sorry, přehlédl jsem to, nestíhám to všechno v práci číst.

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 23:19 | Nahoru | #46
Zizkin> Sám jsem začínal na Shadow 750 s výkonem 50Kw, hned na začátku jsem ji opřel o výfuky při manipulaci, potom už nic. Ale tohle je zrovna věc, kterou se naučíš snadno a rychle, najdeš si tu pozici, kde ji máš držet, aby ti nespadla. Hned, jak roztočíš kola, ti celá hmotnost motorky nepřijde, když ji má dobře rozloženou.
Jako celkem fajn řešení mi přijde, do doby, než si uděláš neomezené A, koupit něco lehčího a znatelně levnějšího. Nebude tě tolik mrzet, když to odřeš. Naučíš se na tom a po roce prodáš.

Porovnej, kolik tě bude stát otevření uškrcené motorky a kolik bys prodělal na koupi a prodeji jiné, slabší, viz třeba er5, atd. Asi to bude dost podobná částka. Jestli ti to otevření za to stojí.

Naposledy editováno 17.03.2015 23:25:48

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

17.3.2015 v 23:29 | Nahoru | #47

Peter3P píše: maly strom nie je zla motorka ale na pohodove vychadzky a mensie cesty podla mna nezmysel. Hra sa to na univerzala a tym padom da sa pouzit na mnohe ale zaroven je vo vsetkom mizerny. Relativne slaby vykon, nieco tam je tesne pred obmedzovacom ale nic moc. Na pohodove vychadzky pre zabavu uz radsej choprika/cruiserika nez toto cenduro. O stromcekovi uz napisali mnohi ze je to sice fajn moto ale neskutocne bezpohlavna a nezaujimava a nezabavna. Cize odvezie a A do B ale to vie aj kopu inych moto, ktore na rozdiel od stormceka maju aspon nejake plus. A su lacnejsie. Vobec cendura ako boli v mojej oblasti zaujmu volakedy pri hladani prvej moto su teraz kompletne mimo. Jedine co maju dobre aj to nie vsetky je ochrana proti vetru.



Díky za tenhle názor. Když jsem ho tu před rokem pronesl, tak mi bylo řečeno, že tomu h...o rozumím, když mi po zkušenosti s Versysem připadá Strom jako nudná motorka.

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

18.3.2015 v 08:52 | Nahoru | #48
Zizkin> Zajeď tedy do Boleslavi, posaď se na Verše a ozkoušej....(pokud nákup nového neodložíš a nepořídíš do začátku nějakou starší motorku - což bych viděl jako rozumnější) a pak vítej mezi Versysáky

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

18.3.2015 v 10:12 | Nahoru | #49
er5 je o dost těžší než 140, bude jen kousek pod versysem ale s nižšim těžištěm. Až zohledníš hlavní kriteria cenu-vzhled-posaz-servis tak si promysli jestli využiješ polokapotáž (mně třeba vadí při zatáčení ) a jestli tě táhne trhavější dvouval nebo hladší čtyřval (velký jednobuch je pro začátečníka nejnáročnější)

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

18.3.2015 v 12:01 | Nahoru | #50
na zaciatok si kup ojetinu, nema zmisel sa ucit jazdit na novej motorke, najme ak ti 2x padne... (statistika)

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

18.3.2015 v 18:04 | Nahoru | #51
XJ 6 si s tvojíma parametrama vyškrtni. Jsem o něco menší(190) a neposkládal jsem se na ni. Přišlo mi, že řadička s brzdou jsou na nohu vel 40 Zdá se to, ale je to prcek a špatně se na ni skládá s větší postavou.

Versys by mohl být ideální, ale ne každému se líbí

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

18.3.2015 v 20:40 | Nahoru | #52

TomanPCM píše: na zaciatok si kup ojetinu, nema zmisel sa ucit jazdit na novej motorke, najme ak ti 2x padne... (statistika)



Nojo, ale nezapomen ze statistiku zkresluji treba takovi trotlove jako ja co se uci jezdit uz 20let a pada jim to 10x za sezonu

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

19.3.2015 v 11:48 | Nahoru | #53
....tak ER6 neni zadny zabijak. Pritule si ji koupila minuly rok a to z duvodu ze je to mensi motoa dosahne dobre na zem, a take to je jeji uplne prvni moto, a krom par uusteni v nulovych rychlost to v poho zvlada. Jen ta motorka je mensi no. Pre me 185/86 je to uz docela dost na hrane. Takze v tvem pripade bych spis zkusil nejake to cenduro.

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

19.3.2015 v 19:47 | Nahoru | #54
Už při pohledu na moje profilfoto je jasné ,jakou motorku bych Ti doporučil já,takže to nebudu opakovat,jelikož to vypadá jako by to byla jediná dobrá motorka.Jen chci napsat hlavně pro ostatní,ten ,kdo nemá víc jak 180cm si fakt nedovede představit jaký je to problém si vybrat motorku.Nějaké ER5 nebo 6 či XJ 6 a spoustu dalších je bohužel mimo hru i když jsou to pěkné a jistě dobré motorky,jenže s kolenama u řídítek je Ti ta motorka na prd.A to mám o něco mín než 190cm.A jestli máš dost peněz na novou ,tak se na staré vrany vyprdni.Pokud za rok zjistíš ,že Ti ta nová vyhovuje tak si ji necháš,starou vranu bys stejně za rok prodával a na tom určitě proděláš.

Naposledy editováno 19.03.2015 19:52:02

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

20.3.2015 v 18:14 | Nahoru | #55
Díky všem moc.. No jako koupit vraka a naucit se na nem je opravdu logicke, ale po roce, co s nim? to uz to chtit nikdo nebude. nejvic bych se bal, ze to bude vic v servisu nez ze bych na tom jezdil.
Kazdopadne mam rozhodnuto, budu hledat jen Versys 2015. (z roku 2014 se mi ten vzhled (predni svetlo) absolutne nelibi).. hlavne si ji budu muset pred koupi vyzkouset.
Jedine co vidim jako problem, na oficialnich strankach Kawasaki je Versys jen v Bíle\Černé\žluté barvě. Nevypada to nejhůř, ale když jsem viděl, že na netu jsou obrázky i Versyse v zeleném (což dle mého kawasaki ma být zelená), tak jinou barvu nechci a bude problém ji sehnat :D :-/

Proste oboje ma sve pro a proti. No musim si verit a novou motorku neznicit. Snad mam dost rozumu, ze to budu hyckat a jezdit normalne.

Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

21.3.2015 v 07:10 | Nahoru | #56
Pán se s tím nesere a jde do toho bez kompromisů-plně to schvaluju.

(reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

25.3.2015 v 08:45 | Nahoru | #57
Zizkin> Nechci ti kazit představy, ale zeleného neseženeš, opravdu jen bílá, černá a žlutá... Led že by sis nechal novou motorku přestříkat

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

26.3.2015 v 18:52 | Nahoru | #58
NO to mi ani neříkej :( :D jaktože se to tedy hemžína netu obrázky? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

2.4.2015 v 14:27 | Nahoru | #59
Zizkin> Nějak tomu nerozumím, na českých stránkách je model 2014 i 2015 v barvách jak jsem psal a na kawasaki.com je vskutku zelená a bílá Tak tomu nějak nerozumím

Ale vypadá to, že pro Evropu opravdu zelená není...

Edit: oprava

Naposledy editováno 02.04.2015 14:37:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro začátečníka (spíše výletní)

2.4.2015 v 18:28 | Nahoru | #60
Lyžař> jj, oni mi v prodejně říkali, že na náš trh je jen bíla/černá/žlutá

takže budu objednávat tento měsíc bílou :)

Moc tedy všem děkuji za pomoc, rady a tipy :) Versys vypadá opravdu skvostně a věřím, že budu spokojen :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist