Téma: zánovní octávka
 
30.12.2014 v 15:33
neskutečný co se opravuje

zánovní octávka

30.12.2014 v 21:32 | Nahoru | #31
ty Pzadní dveře taky pasují jen tak tak

zánovní octávka

30.12.2014 v 21:49 | Nahoru | #32
A stejně se najde vůl co to koupí. V práci máme elektrikáře co koupil Ochcávku 2004 se stočenými kilometry a po bouračce,v jeho očích, nejlepším pořádku od kamaráda ze 120 tisíci na tacho. Takže každé zboží má svého kupce. Já jezdím v tom největším šmějdu co se nekrade a nedělají podvody a mám klid.

Naposledy editováno 30.12.2014 21:53:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

30.12.2014 v 22:20 | Nahoru | #33
Poggy> z čehož vyplývá, že se to vyplatí dělat jen u aut, které si drží na trhu nadhodnocené ceny. Octa, Sup, Passat,...

zánovní octávka

30.12.2014 v 23:02 | Nahoru | #34
Kdybychom na trhu ojetin měli takto opravena auta, tak bychom si mohli pískat. U nás v bazarech, ale i v soukrome inzerci, nalezneme daleko podivnější vozy. Není výjimkou, že jsou vozy poskladané z dílu s pochybnou minulosti získaných na "gieldzie v Gliwicach". Mnoho tzv. domácích opravářů taková auta pouze vytáhnou a zbytek spraví kit a lak. Samozřejmostí je stáhnutí tacho.
Na druhou stranu kdo by nechtěl koupit Oc II v plné palbě najeto 47 Tis. ježděnou ženou do práce. Nikdy nebouranou atd. atd.. za 137 tis. Značka finanční tíseň.

(reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 07:07 | Nahoru | #35

hagrid.hagrid píše: myslíš to to ,tady asi ruský ivan udělal asi něco špatně možná mu došla vodka 😄 jinak oprava vypadá hodně kvalitně až na to pravé zadní kolo .

jo jo myslím tohle. A zadní levý se mi zdá šejdrem na druhou stranu než pravý.

zánovní octávka

31.12.2014 v 07:42 | Nahoru | #36
po revoluci tady jezdilo tisíce takových a nikomu to nevadilo

zánovní octávka

31.12.2014 v 08:32 | Nahoru | #37
Ty zadni kola nejspis jenom vypadaji nakrivo..u oktavky jsou hodne utopeny v blatnikach takze z sikmyho pohledu vypadaji takhle..+ u toho pravyho to dela navic zasterka..takovy auto bych si klidne koupil, ale muselo by bejt ani ne za pulku ceny..a libi se mi ta zvukova izolace na podlaze a ve dverich, aby nebyly slyset pazvuky kompletne posvarovanyho auta..

zánovní octávka

31.12.2014 v 09:05 | Nahoru | #38
Já vím čím to je, dali na to šišatý kola!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 11:56 | Nahoru | #39

han píše: Poggy> z čehož vyplývá, že se to vyplatí dělat jen u aut, které si drží na trhu nadhodnocené ceny. Octa, Sup, Passat,...



Pokud se budemem bavit o opravách z nových origi dílů, tak levný auta se opravovat "poctivě" moc nevyplatí. Francouzy a hlavně korejci mají navíc vyšší ceny ND. Klidně o 50-60 procent. To se ale dá zas otočit. Potom se ty auta opravují způsovem vyi výše. Jinak sei nedovedu představit, jak je možný, že někdo vydraží auto za 55 s hodnou cca 110 kde je rozpočet jen na díly 65, bez práce karosáře a lakýrníka a bez laku. Takže zas víc těhle levných aut budou opravány horším stylem (jetý díly, opravování hodně poškozených plechů tmelem a asi i u nějakéhé části díly z kradených aut apod.).
Tím nechci říct, že slušná nezávislá karosárna a lakovna nedokáže kvalitně opravit auto. Jen těch totálek je dost a ceny v držbách pojišťoven jsou dost vysoké na to aby to šlo opravdu kvalitně opravit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 11:59 | Nahoru | #40
Poggy> no spíš bych právě řekl, že se na opravování levných aut (rozuměj aut s nízkou následnou prodejní cenou) úplně vykašlou a budou se zaměřovat na více bonitní sektor.
E: Ještě mě napadlo: v profi autolakovně jsem byl jako zákazník asi 2x v životě a 90% aktuálního předmětu činnosti byly auta s aktuální prodejní bazarovou cenou vysoko nad půl míče. BMW F10, poslední A6, nějaké BMW E92 jsem tam zahlídl. Všechno auta max do 3 let stáří...

Naposledy editováno 31.12.2014 12:30:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 13:17 | Nahoru | #41

han píše: Poggy> z čehož vyplývá, že se to vyplatí dělat jen u aut, které si drží na trhu nadhodnocené ceny. Octa, Sup, Passat,...


Proč myslíš, že superbída a passat jsou cenově nadhodnocené?

Když se podívám na konkurenci (mondeo a alfa) ze stejného roku jako mám pašíka, tak cenově je mondeo stejné a alfa o malinko níž...

U té octávky taky nechápu, jak se to může vyplatit opravit. Leda že by k tomu vraku přišel extra výhodně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 13:42 | Nahoru | #42
RomanSS> Mám takový dojem podle dlouhodobého procházení inzerce. Třeba tohle je namátkou výběr z našeho místního bazaru co má rád škodovky:
Sup
Octa

Když jsi zmínil Mondeo, tak tady jsem namátkou vybral cenový ekvivalent Mondea
a myslím si, že to mondeo je jednoznačně lepší nabídka. Pochopitelně bez posouzení reálných stavů obou aut.

E: K té Octě by se jako ekvivalent tebou zmíněná Alfa hodila tato 159

Nerad bych tady ale vyvolal nějaký flame, každý ať kupuje co se mu líbí, jen si prostě myslím, že ceny některých aut na trhu ojetin jsou vyhnané poptávkou do nesmyslných rovin. To je celý

Naposledy editováno 31.12.2014 13:49:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 13:52 | Nahoru | #43

han píše: RomanSS> Mám takový dojem podle dlouhodobého procházení inzerce. Třeba tohle je namátkou výběr z našeho místního bazaru co má rád škodovky:
Sup
Octa

Když jsi zmínil Mondeo, tak tady jsem namátkou vybral cenový ekvivalent Mondea
a myslím si, že to mondeo je jednoznačně lepší nabídka. Pochopitelně bez posouzení reálných stavů obou aut.

E: K té Octě by se jako ekvivalent tebou zmíněná Alfa hodila tato 159

Nerad bych tady ale vyvolal nějaký flame, každý ať kupuje co se mu líbí, jen si prostě myslím, že ceny některých aut na trhu ojetin jsou vyhnané poptávkou do nesmyslných rovin. To je celý


No fuj, 1.6 v tak velkým autě. Já mám 2008 a tam jsou ceny konkurentů téměř vyrovnané. Ale i tak, ten rozdíl i u tebe zmiňovaných ročnících je tak malý, že bych to nenazýval "nadhodnocené".

A to mondeo je moc pěkné.

A taky nechci vyvolat flame. Vlastně s tebou i souhlasím. Je to dané poptávkou a úspěchem těch modelů.

Naposledy editováno 31.12.2014 13:55:05

1 reakcí na tento příspěvek zánovní octávka

31.12.2014 v 14:10 | Nahoru | #44
já schválně vybral cenově vyrovnané, aby byl rozdíl vidět na první pohled v motoriaci, výbavě, vzhledu,....

(reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 14:15 | Nahoru | #45

han píše: já schválně vybral cenově vyrovnané, aby byl rozdíl vidět na první pohled v motoriaci, výbavě, vzhledu,....


ty nové jsem moc nesledoval. znám rozdíly v b6 a b5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

31.12.2014 v 14:26 | Nahoru | #46
han>
Tak já bych to rozdělil do více skupin. Praha apod. nevím. BMW, MB jsem nedělal. Vezmu manší město s menšíma firmama a leasingy.
1) Nový auta leasingovek a firem mají havarijko všechny. Takže tam se opravuje pořádně a opravují se většinou i velice malá poškození. Leasingy všechny a to i rýpanec po klíčích před vrácením auta leasingovce. Víceméně auta do 5ti let. Úplnejch totálek je v týhle cenový minimum. To musí být velká rána.
2) Auta tak cca 5-8 let už jsou trochu horší jsou u menších havárií taky v pohodě. Srnka, menší náraz na ředek nebo bok apod. Tam se člověk vejde do totálky i z nových origo dílů v pohodě. Věší rány vykoupí bazarista/překupník apod a stylem výše opraví. Většinou jde o auta s cenou 60-130 a po těch je asi největší poptávka jako ojetině. Taky už některý tyhle auta nemají havarijko a je pro soukromníka je rozdíl když autorizák opraví sice pořádně a z novejch dílů za 70 a někdo jinej to tmelem natáhne a nandá díly z vrakoviště za 30. Což bych viděl jako nejproblémovější skupinu z pohledu oprav po větších nehodách. Ono moc lidí asi nekupuje ojetinu za 300 000+. takže kde je největší poptávka bude vždy i nabídka. Taky těch aut jezdí hodně a hodně jich dostane nějakou ránu.
3) Auta 10 let + už se opravují hodně levně, díly se moc nemění, ale zas to už jsou auta který jsou za plánovanou životností a spíš na dojetí. Takže za 30-50 000 už rozumnej člověk u ojetiny nečeká extra stav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

1.1.2015 v 09:28 | Nahoru | #47

RomanSS píše: No fuj, 1.6 v tak velkým autě. Já mám 2008 a tam jsou ceny konkurentů téměř vyrovnané. Ale i tak, ten rozdíl i u tebe zmiňovaných ročnících je tak malý, že bych to nenazýval "nadhodnocené".

A to mondeo je moc pěkné.

A taky nechci vyvolat flame. Vlastně s tebou i souhlasím. Je to dané poptávkou a úspěchem těch modelů.



Rok 2008 je zrovna specifickej v tom, ze prisel novej model mondea a cenu si jakztakz drzi..dej tomu par let a rozdil se ukaze..koukni do roku 2006 , kdy zas prisel novej passat..a to nemluvim o roce 2001..tam uz jsou to nasobky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

1.1.2015 v 14:12 | Nahoru | #48

_monty píše: Rok 2008 je zrovna specifickej v tom, ze prisel novej model mondea a cenu si jakztakz drzi..dej tomu par let a rozdil se ukaze..koukni do roku 2006 , kdy zas prisel novej passat..a to nemluvim o roce 2001..tam uz jsou to nasobky..


No ty starý mondea jsou cenově nízko kvůli pověstným naftovým motorům, nebo ne? To stejné laguna...

(reakce na) zánovní octávka

1.1.2015 v 16:13 | Nahoru | #49
Poggy> no tak já jsem vždy mluvil o autech kde investorem opravy je majitel/překupník. Je jasný, že pokud to jde z kapsy pojišťovny, tak ji všichni vždy rádi podojí. Názorně vysvětlím.
Laguna II, 1.9 dCi r.v.2006 průměrná prodejní cena plácnu 70kkč
Octavia II, 2.0 TDi r.v.2006 průměrná prodejní cena plácnu 160kkč

Jestli budu mít obě tyto auta vedle sebe, stejně zbořený, se stejnýma nákladama na opravu, u Octy se to vyplatí, u Renaulta asi sotva. Proto to co jsem říkal výše.

RomanSS> Laguna II dle mé zkušenosti trpí spíše na poruchy elektroinstalací. Není to ale zas taková katastrofa, nejhorší na tom autě je v podstatě pověst, což je fajn pro kupující bez předsudků.

zánovní octávka

1.1.2015 v 16:24 | Nahoru | #50
han> Táta jí měl v letech 2005-2008. Pověstnou 2,2dci, po 100 tisících se to začalo srát.

S benzíňákem to ale nemusí být špatný, on to měl ve sport edici (teď nevím jak to frantíci nazývají) a jezdilo se v něm super. Já se v něm učil jezdit.

zánovní octávka

1.1.2015 v 16:35 | Nahoru | #51
Áčka to prodaj a nějakej šmudla si pro ní pojede 200km,vo co de?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

1.1.2015 v 23:34 | Nahoru | #52

RomanSS píše: No ty starý mondea jsou cenově nízko kvůli pověstným naftovým motorům, nebo ne? To stejné laguna...



No B6ka taky passatum povest zrovna nevylepsila..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 09:37 | Nahoru | #53

_monty píše: No B6ka taky passatum povest zrovna nevylepsila..


jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)

Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.

Naposledy editováno 02.01.2015 09:41:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:00 | Nahoru | #54

RomanSS píše: jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)

Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.



Jo epb me z tech udelatek v novejch autech taky poradne desi :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:05 | Nahoru | #55

assassin píše: Jo epb me z tech udelatek v novejch autech taky poradne desi :)


a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:10 | Nahoru | #56

karf píše: a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?



Hele nejak se nepidil po tom jak je delanej asistent rozjezdu, ale pokud ma auto normalni rucku - paku, tak myslim ze je ten rozjezdovej asistent resenej jinak nez tim servem co taha za lanka rucky u epb...

Co sem rychle googlil tak je to delany pres esp-abs, takze to "slape" na "normalni" brzdy

Naposledy editováno 02.01.2015 11:12:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:16 | Nahoru | #57

RomanSS píše: jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)

Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.



A v zime musi taky hrozne ulehcovat jizdu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:24 | Nahoru | #58

_monty píše: A v zime musi taky hrozne ulehcovat jizdu..


jo to má každy DSG automat

(reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:34 | Nahoru | #59

bulldogbiker píše: jo to má každy DSG automat



Elektromechanickou rucni brzdu?

(reakce na) zánovní octávka

2.1.2015 v 11:58 | Nahoru | #60

karf píše: a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?


EPB má na zadní nápravě na každém kole elektromotůrek a ten brzdí.

Kděžto autohold ovládá brzdy.

monty> jj, na kravení ve sněhu si musím půjčovat quattro. Pašík je na sněhu k ničemu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist