Téma: Někdo z okolí Českých Budějovic- odměna jistá !
 
14.11.2014 v 20:42
Dobrý den,

Hledám někoho zkušeného, znalého motorek (Nejlépe Yamahy FZS 6), ochotného, který by si chtěl přivydělat nějakou tu kačku. Jde jen o to, že mám vyhlídnutou jednu motorku na koupi od majitele, který je pro mou smůlu z Jižních Čech a já z Ostravy (dlouhá cesta). Šlo by jen o to, aby jste mi omrkli, zda je vše s motorkou v pohodě (pokud by bylo, přijel bych už potom sám a motorku si vzal). Odměnu bych Vám zaslal prostřednictvím int. bankovnictví .

Chtěl bych oslovit ale opravdu člověka, který se vyzná! Prosím, berte to na vědomí.

Děkuji .

PS: Celkem to spěchá (nejlépe tento víkend, při nejhorším ten další), kontaktovat mne můžete i přes tele. : 736 243 742. Volejte od po do ne, ráno i večer


Naposledy editováno 14.11.2014 20:48:16
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo z okolí Českých Budějovic- odměna jistá !

24.11.2014 v 22:43 | Nahoru | #31

J.M.K. píše: Cechl> R6 má 120k, takže ta oficiálně ani na 35kW zaškrtit nejde. Právě díky takovým vykukům, co lítali na "YZF-R1, v TP 25kW, ale jinak otevřená, jede 311km/h", se vyhláška upravovala. Holt na motorku, která má v základu víc, jak 95k, s ŘO A2 zapomeň. A narazíš-li na motorku škrcenou "postaru" na 34k (25kW), tak nesmí mít v základu víc, jak 68k (podmínka, že aktuální výkon nesmí být méně, než polovinou výkonu původního). Jedinou šancí je narazit na motorku, která vyjela seškrcená už z fabriky a tedy o "neškrceném" výkonu nemá nikde v dokumentaci údaje. Ale těch bohužel moc není.



Díky, pěkně napsané . Vím, jde mi o ty, které vyjely už z té fabriky. Není jich moc, ale nerad bych se vzdával před bojem . Jinak... jak to udělá výrobce, že vyjede R6 přímo s 35kW? Nějaký jiný typ omezovače?

(reakce na) Někdo z okolí Českých Budějovic- odměna jistá !

24.11.2014 v 23:24 | Nahoru | #32
Cechl> Ta kategorizace s omezením na 35kW je relativně nová, zatím nevím o výrobci, který by začal chrlit z linky motorky už takto omezené. A omezené "neodškrtitelně" to asi nebude, viz kupu dvoutaktů 125ccm, které kvůli kategorizaci jdou dodávané uškrcené na 15k (11kW), někdy je snad i záměrně uváděno i méně (např. kolega měl Husku WR125 se 7, nebo 8kW v TP, přitom byla odškrcená naplno - cca 37k), ale přitom odškrtit normálně jdou (obvykle restrikc v sání a ve výfuku). Takže v případě těchto motorek to bude zřejmě stejné. To jen žabožrouti byli takoví exoti, že u nich nebyly vůbec povolené motorky nad 100k a požadovali, aby si to nemohl každý Lojza v kůlně otevřít, takže byly škrcené z fabriky jiným tvarem vaček a třeba i omezením v řídicích jednotkách - je proto ošemetné dovézt si motorku z Francie a doufat, že bude stačit vyhodit podložky v sání, přetryskovat a nazdar. Naštěstí už od toho nesmyslného omezení Frantíci upustili.
Jinak ale začínat hned na sportovní motorce s výkonem kolem 100k opravdu není dobrý nápad. A naopak jízda na R6 uškrcené na 34k bude utrpením.

(reakce na) Někdo z okolí Českých Budějovic- odměna jistá !

25.11.2014 v 07:22 | Nahoru | #33

Cechl píše: Díky, pěkně napsané . Vím, jde mi o ty, které vyjely už z té fabriky. Není jich moc, ale nerad bych se vzdával před bojem . Jinak... jak to udělá výrobce, že vyjede R6 přímo s 35kW? Nějaký jiný typ omezovače?



Taková neexistuje... ale jako vtip dobrý
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist