Téma: emisni limity a mercedesy na chcanky
 
22.9.2014 v 18:04
tak uz jsou tu prvni vlastovky snizovani emisnich limitu,novy Veckovy mercedesy uz delaji jenom jako ctyrvalce a dolejvalj to chcankama (nadrz je vedle normalni palivovy nadrze) aby to vubec jelo,nechci ani pomyslet jak budou za par let vypadat masiny
takze sbohem naftovy sestivalce jedny z nejlepsich motoru

emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 22:37 | Nahoru | #31
Ad Prius - hele, a ta baterie v tom bude po těch 6 letech funkční? ...a z hybridu je rázem klasický čistý a neekologický spalovák

Naposledy editováno 22.09.2014 22:41:08

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 22:37 | Nahoru | #32
Manzak: zmensuji se objemy motoru - ale urcite to neznamena vetsi namahani motoru - vsechny ty motory jsou preplnovane - kdyz do 1.6ky foukam pres pul atm tak tak je to jako by to byl 2,5-3,0 NA motor, kdyz to pak ma kooem 150ps - tak se ten motor flaka. Ty vykony nejsou ve velkejch otackach, to zatizeni od vyssich tlaku neni velky - to mechanicke zatizeni od setrvacnych sil je jinde - tzn starej dvoulitr co tocil 6tis dostaval vetsi kour nez novej litr co ma stejnej vykon ve 4tis....

Ve firme sme meli fabii s 1.4 dieselem, dostaval neskutecnej kour a jediny co odeslo na motoru bylo ve 120tis turbo - oprava v autorizovanem servisu neco pres 20... To mi neprijde spatny, kdyz vezmu pocet km a zatez.... Tak muj starej trilitr na v opravach prepoctenejch na km je nakladnejsi...

Tak klidne si kupujte stary auta bez ekokurvitek, jen jsem zvedav jak dlouho to bude koho bavit jezdit za 8+ litru benzinu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 22:42 | Nahoru | #33

assassin píše: Manzak: zmensuji se objemy motoru - ale urcite to neznamena vetsi namahani motoru - vsechny ty motory jsou preplnovane - kdyz do 1.6ky foukam pres pul atm tak tak je to jako by to byl 2,5-3,0 NA motor, kdyz to pak ma kooem 150ps - tak se ten motor flaka. Ty vykony nejsou ve velkejch otackach, to zatizeni od vyssich tlaku neni velky - to mechanicke zatizeni od setrvacnych sil je jinde - tzn starej dvoulitr co tocil 6tis dostaval vetsi kour nez novej litr co ma stejnej vykon ve 4tis....

Ve firme sme meli fabii s 1.4 dieselem, dostaval neskutecnej kour a jediny co odeslo na motoru bylo ve 120tis turbo - oprava v autorizovanem servisu neco pres 20... To mi neprijde spatny, kdyz vezmu pocet km a zatez.... Tak muj starej trilitr na v opravach prepoctenejch na km je nakladnejsi...

Tak klidne si kupujte stary auta bez ekokurvitek, jen jsem zvedav jak dlouho to bude koho bavit jezdit za 8+ litru benzinu :)



Tím chceš říct, že turbo motor nového auta s osekaným obsahem, který spaluje chudou směs, je namáhaný stejně jako starý atmosférický?

Naposledy editováno 22.09.2014 22:43:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 23:21 | Nahoru | #34

Manzak píše: Neresil bych prostou spolehlivost motoru, vetsi starosti mi delaji ty ekosrance okolo. Zmensovani obsahu je jedna z tech veci, to zvyseni spolehlivosti asi neprinese, ale dalsi ptakoviny jako egr ventil, filtr pevnych castic, nebo dvojity turbo, to je zdroj potencionalnich problemu, a pekne drahych problemu kdyz se to vyhnoji. Nadaval jsem hodne, kdyz jsem zjistil ty specifika, ktery patri k memu autu, dokonce jsem i uvazoval, ze to prodam a koupim neco starsiho bez tech ekonesmyslu, ale mozna budu nakonec rad, ze nebudu potrebovat tu AdBlue kapalinu jak o ni pise CBRMilan v prvnim prispevku. Dalsi spatna zprava je, ze jak se ty ekonormy zprisnuji, tak brzo se budou ekokurvitka montovat i do benzinovych motoru. Poslanci v Bruselu jsou uplne odstrihly od reality a zijou si nejakej svuj sen, z puvodne dobry myslenky vytvorili byrokraticky bazmek, ktery ztraci zivotaschopnost a konkurenceschopnost jako relativne nedavno RVHP.



Pod to se podepíšu. Kor, když náklady na výrobu těch kurvítek kolikrát znamenají větší zátěž, než výroba klasického železa. Sódruzi v Bruseli holt vidí a servírují jen to, co se jim hodí (přesněji, řečeno, co jim automobilky přikážou - budou z toho mít zisk). Z podobného soudku je ukázkovým příkladem ta bez prominutí zasraná fotovoltaika - pár panelů někde na střeše fabriky, což by byla jinak nevyužitelná plocha, prosím... ale zaplnit tím celá pole, to už je nesmysl a hlavně podvod. Ne ve smyslu těch podvodů s licencemi, dotacemi a natáčením falešných MWh, ale ve smyslu té "údajněekologie" - ten panel totiž za dobu své životnosti vyrobí méně energie, než kolik padne na jeho výrobu a následnou likvidaci. Ale o tom se pochopitelně už "nemluví".
Jinak k tématu, nejlepší je klasický motor s řadovým čerpadlem, nepotřebuje vůbec k chodu elektriku a je masivní a hodně vydrží. Turbo pomůže, ale nesmí se to zase přehánět. A třeba s těmi ventilky s vysílačkou do ŘJ kvůli kontrole tlaku v gumách, za tím je jednoznačně zase "lobby" výrobců s cílem zase hrábnout lidem do kapsy, podobně jako nedávno ty zvěsti o tom, že "vozy starší 6 let budou muset na TK každým rokem"... tak i cvičené kryse musí být jasné, kdo primárně byl měl zájem něco takového prosadit.

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 23:22 | Nahoru | #35
Prosim panove, nečetl sem to cely, ALE!
Bluetec nema s žadnym provozem na tu "močovinu" nic společnýho, to si raději o tom něco přečtěte od oficial mercedesu nebo se zajděte popsat do autorizaku.
Zaprvy jste tuhle ameriku objevili asi tak po po osmi letech co to mercedes (a hlavně jeho kamiony) použiva. Aditivum Bluetec je uplně stejnej maras, kterej vam přidavaj do nafty a benzinu pumpy, takže neni duvod se rozčilovat.
A hlavně mercedes s touhle technologií právě přišel kvůli tomu, aby mohl pořád do svych aut dávat naftovy 5/v6/v8 válce, do kterych davno nainvestovali nemaly penize a vyvoj tehle technologie taky prováděl ve spolupráci s AMG divizí, kterou za emise jebali neustale.
A řekněte mi upřímně, kdo z vás viděl v C verzi V6 naftu do C classe se běžně daval maximalně 2.3 diesel, a dneska už jen dvoulitr, raritně V6.
Nehledě na to, že vás fakt zabije jednou za 2-3 tisice km tam natlačit do nádrže par litru AdBlue za 100 kč (proboha snad když mam mercedes tak neřešim kolik takova blbost stoji)

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

22.9.2014 v 23:42 | Nahoru | #36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 05:02 | Nahoru | #37
karf> v tomhle bych viděl spíš zaplacenou reklamu od škodovky, máme v práci služebák O2 sice 1.9 tdi 77kw a teď při 250 tis. se tam dával už třetí novej motor. O1 byla určitě povedenější co se týče ropáků, tam nám akorát "odcházela" vana :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 06:36 | Nahoru | #38

DucS píše: Tím chceš říct, že turbo motor nového auta s osekaným obsahem, který spaluje chudou směs, je namáhaný stejně jako starý atmosférický?



Jo presne tak. Otacky - setrvacne sily ten motor namahaj vic nez par psi plniciho tlaku navic
Atmosferickejch motoru jsem mel dost , momentalne "vyhlasenej" M52 od bmw a zadny extremni drzaky a natoz bezudrzbovy to nejsou... Zase jsou v mem okoli motory ala 1.6ecoboost od fordu ktery uz maj vic km nez moje bawo a nesahlo se na ne...

emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 06:39 | Nahoru | #39
Jo a jinak nejaky ty "chcanky" uz maj namontovany skoro vsechny diesely - takze zadna novinka ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 07:33 | Nahoru | #40

eramthin píše: karf> v tomhle bych viděl spíš zaplacenou reklamu od škodovky, máme v práci služebák O2 sice 1.9 tdi 77kw a teď při 250 tis. se tam dával už třetí novej motor. O1 byla určitě povedenější co se týče ropáků, tam nám akorát "odcházela" vana :)


zlikvidovat za 250 tisíc km 2 motory 1.9tdi 77kw? to chce opravdu velkou dávku vidláctví. vsadil bych svůj mizerný plat, že kdyby každý z těch zaměstnanců měl stejné auto doma a jezdil s ním "jako s vlastním" tak mu vydrží právě těch 500 tisíc úplně bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 08:46 | Nahoru | #41
OCTAVIA 1 1.9tdi 66kw 758 253km. Původní motor, vlastní zkušenost. Nejlepší auto co jezdí za 4l/100km. Pokud si nepotrpíte na image tak není co řešit, ten motor je k neutahání.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 08:51 | Nahoru | #42

karf píše: zlikvidovat za 250 tisíc km 2 motory 1.9tdi 77kw? to chce opravdu velkou dávku vidláctví. vsadil bych svůj mizerný plat, že kdyby každý z těch zaměstnanců měl stejné auto doma a jezdil s ním "jako s vlastním" tak mu vydrží právě těch 500 tisíc úplně bez problémů



Asi tak. Což mě připomnělo vtip:

Jaký auto je nejlepší do terénu??? .... služební ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 08:53 | Nahoru | #43

shewcza píše: OCTAVIA 1 1.9tdi 66kw 758 253km. Původní motor, vlastní zkušenost. Nejlepší auto co jezdí za 4l/100km. Pokud si nepotrpíte na image tak není co řešit, ten motor je k neutahání.



Nasi maj stejny auto, jen 81kW... 360tis a na motoru se menila vaha vzduchu jinak puvodni .... Ale za 4litry na sto je to uz hodne "pan klobouk" styl....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 08:59 | Nahoru | #44
J.M.K.>

Jinak k tématu, nejlepší je klasický motor s řadovým čerpadlem, nepotřebuje vůbec k chodu elektriku a je masivní a hodně vydrží.

Ano měl bys pravdu,pokud by litr nafty stál korunu a po světě jezdilo pár kusů aut tak by se navíc nějaký ty saze a NOx daly tolerovat a naše děti by radostně běhaly v tom smradu a dýmu za nimi.Nedokážeš si ale asi představit jak by to vypadalo s těmito motory při dnešních počtech aut a jejich nájezdu(stačí si ale porovnat emisní normy např. z r.1980 a euro6 můžeš si to potom přepočítat na tuny sairajtu).Zřejmě netušíš co vše testují výrobci aby dosáhly ten nej. poměr spotřeba/emise/výkon/ekonomičnost provozu-ano nic není zadarmo.Taky bys nejezdil bez vzduchového filtru i když přece snižuje výkon a zvyšuje spotřebu na druhou str.ale zvyšuje radikálně životnost motoru-to samí platí pro eko-kurvítka jen s tím rozdílem že zvyšují ¨naši¨ životnost .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 09:11 | Nahoru | #45

coffman píše: J.M.K.> Ano měl bys pravdu,pokud by litr nafty stál korunu a po světě jezdilo pár kusů aut tak by se navíc nějaký ty saze a NOx daly tolerovat a naše děti by radostně běhaly v tom smradu a dýmu za nimi.Nedokážeš si ale asi představit jak by to vypadalo s těmito motory při dnešních počtech aut a jejich nájezdu(stačí si ale porovnat emisní normy např. z r.1980 a euro6 můžeš si to potom přepočítat na tuny sairajtu).Zřejmě netušíš co vše testují výrobci aby dosáhly ten nej. poměr spotřeba/emise/výkon/ekonomičnost provozu-ano nic není zadarmo.Taky bys nejezdil bez vzduchového filtru i když přece snižuje výkon a zvyšuje spotřebu na druhou str.ale zvyšuje radikálně životnost motoru-to samí platí pro eko-kurvítka jen s tím rozdílem že zvyšují ¨naši¨ životnost .



Tak dejchani rakovinotvornyho popela z tehle starejch ropaku asi nikomu nevadi, hlavne ze to najede pul milionu km a nesere se na tom filtr pevnejch castic a dalsi zbytecny kurvitka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 09:12 | Nahoru | #46

assassin píše: Nasi maj stejny auto, jen 81kW... 360tis a na motoru se menila vaha vzduchu jinak puvodni .... Ale za 4litry na sto je to uz hodne "pan klobouk" styl....



Jo to máš pravdu, ráno do práce nikdy nespěchám. Odpoledne už je 5.5. Jen jsem poznamenal, že to jde

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 09:21 | Nahoru | #47
karf> tak o tom žádná, jak se zachází s firemními auty bohužel každý víme. Nicméně i při takové zátěži jsou prostě tři motory moc, u té jedničkové 1.9tdi pd 74kw bylo něco kolem dvouset, když šla pryč a motor původní, takže rozdíl v kvalitě tam určitě bude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:20 | Nahoru | #48

assassin píše: Tak dejchani rakovinotvornyho popela z tehle starejch ropaku asi nikomu nevadi, hlavne ze to najede pul milionu km a nesere se na tom filtr pevnejch castic a dalsi zbytecny kurvitka



No tak jednoduchy to ale neni, pac vyroba a nasledna ekologicka likvidace tehle ekokurvitek stoji vic energie a zatizi ekologii emisema vic, nez kolik to odfiltruje bordelu za celou dobu provozu. Navic ty auta diky tomu maji vyssi spotrebu.

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:24 | Nahoru | #49

Manzak píše: No tak jednoduchy to ale neni, pac vyroba a nasledna ekologicka likvidace tehle ekokurvitek stoji vic energie a zatizi ekologii emisema vic, nez kolik to odfiltruje bordelu za celou dobu provozu. Navic ty auta diky tomu maji vyssi spotrebu.



Jo jasne ta ekologicka stopa v globalu je vetsi - ale rozprostrena nebo soustredena do obkasti kde zije minimum lidi (nakej prumyslovej komplex kde vyrabi baterie treba)
Ale ve meste se da dychat. Tzn elektromobily nebo i auta s minimem emisi maji ve meste smysl - prestoze nejsou tak ekologicka jak ekoteroristi tvrdi.

Staci par starejch ropaku v rusne ulici ve vetsim meste a chcipnul bys - ono stacila praha v dobe nez se jakz takz obnovil vozovej park a kdy jezdily vsechny ty skodovky a ziguly bez katalyzatoru...

emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:35 | Nahoru | #50
jedine tíčko a červenýý íííčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:45 | Nahoru | #51

shewcza píše: Jo to máš pravdu, ráno do práce nikdy nespěchám. Odpoledne už je 5.5. Jen jsem poznamenal, že to jde



Já s tim 66kW v O1 jezdim běžně kolem 5, lehce nad 5. Ale za ty 4 se dá když jezdím jako 80% ostatních lidí ....

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:55 | Nahoru | #52

moucan píše: Proč jsem střídal auta je věc čistě moje (bouračky to nebyly, nikdy jsem žádnou za dobu vlastnictví řidičáku neměl). A co se týče hodnocení kvality tak se neřídim sebou ale lidma z mýho okolí který maj najeto několikanásobně víc než já. Na to abych já objektivně zhodnotil auto čistě za sebe jsem ještě malý pívo.
Konktrétně na čem se šetří? Když neberu i takový kraviny jako třeba to že se začly dávat už od továrny na určitý značky aut co nejlevnější pneumatiky, lije se pro úsporu do motoru minimum oleje atd. tak hlavně na kvalitě použitejch materiálů a to jak na dílech motoru tak i vnitřku auta.



gumy a olej je spotrebni zbozi... s kvalitou auta to nema nic spolecnyho...

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 10:56 | Nahoru | #53
Piwell> jak říkáš Já jel i s dvojkovou oktávkou (1.9 77kw) za 4,2l/100km. Byla kurva mlha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 11:14 | Nahoru | #54

dewwil píše: TMPS


U nových pneumatik: spárování senzorů s vozidlem v případě použití nových senzorů (nové identifikační číslo senzoru) nebo při změně pozic kol a tím pádem i senzorů, zajištění správné komunikace mezi senzorem a jednotkou TPMS
Toto se mi zdá blbost, jestliže vyměním pneu, tak se nic nezmění a tudíž se nemusí nic párovat.

Naposledy editováno 23.09.2014 11:15:23

1 reakcí na tento příspěvek emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 12:45 | Nahoru | #55
To je zase téma.
Koukám, že někteří mají opravdu bujné představy. Po 1,2HTP městském autě by chtěli nájezd 500tkm. Hlavně ať moje kára má hodně válců, velkej objem. To nový Mkový báwo je tragedie, protože tomu sebrali válce. Sice to jede fest líp než to předchozí, žere to o 30 procent míň, je to o řád jiná cenová kategorie než hledám, ale stejně je to strašná jebka nedomrlá downsizingová . To že z mojí hustokáry s tím nejlepším motorem co už nikdo nevyrábí lítají vzadu saze i brikety je mi jedno. Já ten filtr pevných částic prostě vyříznu, protože mi bere pět koní a když s tím jezdím jenom couračky po městě, tak se to zanese. Jo a je to kurvítko a vymyslela to evropská unie a proto je to banda degenů .

PS: Jediná věc co mě rve kule je systém Start/Stop. To je opravdu v současné implementaci ekoteroristická zhůvěřilost. Byl by to dobrej pomocník, ale je to špatnej pán. Znamená to pro mě manuální vypínání po každém nastartování a trvale to (jednoduše) vypnout nejde, pokud nechci rvát ven pojistku a čučet na chybovou hlášku. Ale třeba za nějakou dobu to bude taky fajn systém...

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 13:27 | Nahoru | #56

assassin píše: Nasi maj stejny auto, jen 81kW... 360tis a na motoru se menila vaha vzduchu jinak puvodni .... Ale za 4litry na sto je to uz hodne "pan klobouk" styl....


tak váha vzduchu byla taková bolístka těhle motorů, ale tyhle motory 700 tisíc bez větších problémů musí dát a tuneři dokonce tyhle motory tunily na nějakých i neuvěřitelných 200kw+..byla to špica mezy motory a tak povedej diesel už nikdy nikdo nevyrobí..jen škoda že EKO to zabila

Naposledy editováno 23.09.2014 13:28:18

(reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 13:37 | Nahoru | #57

dewwil píše: To chce klid, třeba nyní musí mít všechna nová auta TMPS (Tire Monitoring Pressure Systém) povinně... Takže pokud budeš chtít na toto auto druhou sadu kol léto/zima tak je musíš vybavit dodatečně TMPS ventily a ty nechat naprogramovat na tvou řídící jednotku při ceně od 800,-Kč do 2500,-Kč za ventil podle typu auta, tudíž na některé auta ten za 800,- nepůjde atd... Výdrž toho ventilu je 2-5 let dle využití vozu. Pokud se na to vybodneš a budeš na STK tak ji neprojdeš



Cože? To si děláš prdel... takováhle kokotina a povinně?

Čidlo jestli řdič již nenaprděl příliš mnoho metanu nebojiná zbytečnost bude hádám výmysl pro další pětiletku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 14:28 | Nahoru | #58

Franco82 píše: To je zase téma.
Koukám, že někteří mají opravdu bujné představy. Po 1,2HTP městském autě by chtěli nájezd 500tkm. Hlavně ať moje kára má hodně válců, velkej objem. To nový Mkový báwo je tragedie, protože tomu sebrali válce. Sice to jede fest líp než to předchozí, žere to o 30 procent míň, je to o řád jiná cenová kategorie než hledám, ale stejně je to strašná jebka nedomrlá downsizingová . To že z mojí hustokáry s tím nejlepším motorem co už nikdo nevyrábí lítají vzadu saze i brikety je mi jedno. Já ten filtr pevných částic prostě vyříznu, protože mi bere pět koní a když s tím jezdím jenom couračky po městě, tak se to zanese. Jo a je to kurvítko a vymyslela to evropská unie a proto je to banda degenů .

PS: Jediná věc co mě rve kule je systém Start/Stop. To je opravdu v současné implementaci ekoteroristická zhůvěřilost. Byl by to dobrej pomocník, ale je to špatnej pán. Znamená to pro mě manuální vypínání po každém nastartování a trvale to (jednoduše) vypnout nejde, pokud nechci rvát ven pojistku a čučet na chybovou hlášku. Ale třeba za nějakou dobu to bude taky fajn systém...


A můžu se zeptat, v čem ti vadí Stop/start? V jakém autě ho máš?
Tatík ho v autě má a nenašel jsem situaci, při které mi to vadilo.

Mně co na moderních autech vadí, je elektronická parkovací brzda. Teď se mi vysrala.

Naposledy editováno 23.09.2014 14:38:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 14:47 | Nahoru | #59

RomanSS píše: A můžu se zeptat, v čem ti vadí Stop/start? V jakém autě ho máš?
Tatík ho v autě má a nenašel jsem situaci, při které mi to vadilo.

Mně co na moderních autech vadí, je elektronická parkovací brzda. Teď se mi vysrala.



Octavia III 2.0 TDI DSG a sere mě to typicky na křižovatce, kde si zastavím, čekání tak 4s než projede auto, po dvou to chcípne a pak hned znovu startuje. Taky to zasahuje podle mě moc brzy po startu. Takže v blbý situaci je to třeba 5 startů během prvních pěti minut jízdy se studeným motorem. Vadí mi to spíš pocitově kvůli motoru, prodleva tam není nijak velká, takže to nezdržuje.
Kdyby to bylo v základu nastavené tak že po startu je systém vypnut a tlačítkem ho zapnu tak je to ideální. Dojedu k závorám, povolím start stop a on zhasne motor. Dojedu kolonu kde vidím že budu stát aspoň pár desítek vteřin, opět to samé.

Má to šetřit palivo, ale v mém případě to chcípne motor častěji když nechci (a za 2s se rozjíždím), než když se to hodí a motor je vypnutý aspoň půl minuty. Takže palivo to nešetří a motoru to minimálně za studena určitě životnost neprodlužuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) emisni limity a mercedesy na chcanky

23.9.2014 v 14:52 | Nahoru | #60
RomanSS> 20x v koloně před semaforem popojedeš a zastavíš, 20x ti to chcípne a nastartuje. Tohle vymyslel retard a osobně bych to nechtěl a nebo měl furt odpojený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist