Téma: Husčí olej do motoru
15.9.2014 v 19:29
1 reakcí na tento příspěvek Husčí olej do motoru
skus to zahustit instantní jížkou ta nedělá hruhky
2 reakcí na tento příspěvek Husčí olej do motoru
Potřeboval bych husčí benzín, aby to tak rychle do motoru neteklo a mýň to žralo, doporučíte mi něco?
1 reakcí na tento příspěvek Husčí olej do motoru
Husí olej To je dobrý. Dej radši peníze do zdokonalení ČJ.
1 reakcí na tento příspěvek Husčí olej do motoru
Chlapi, ale ten nápad autora vlákna s "husčím" olejem je přesný příklad toho, jak se tady pečuje o motorky...
Nejsem vyznavač Yuki, ale tuším, že podobný přístup by měl k rachtajícím ventilům i u renomované značky... Prostě nalít "husčí" olej a je to...
Nejvíc mě pobavily ty bukový piliny v některém z předchozích příspěvků
Ale abych nebyl jen za princa Jasoňa, tak si pamatuju, že někdy v roce 1988 jsem jezdil na zetce 175 a protíkal u ní převoďák mezi kartrama. Tata mě tenkrát z náklaďáku donesl nějakej ruskej převodovej olej, tvl, ten byl tak hustej, že ani skoro nechtěl téct. Násilím jsem to tam nacpal (ten olej) a bylo po problému...
Naposledy editováno 18.09.2014 22:37:05
Nejsem vyznavač Yuki, ale tuším, že podobný přístup by měl k rachtajícím ventilům i u renomované značky... Prostě nalít "husčí" olej a je to...
Nejvíc mě pobavily ty bukový piliny v některém z předchozích příspěvků
Ale abych nebyl jen za princa Jasoňa, tak si pamatuju, že někdy v roce 1988 jsem jezdil na zetce 175 a protíkal u ní převoďák mezi kartrama. Tata mě tenkrát z náklaďáku donesl nějakej ruskej převodovej olej, tvl, ten byl tak hustej, že ani skoro nechtěl téct. Násilím jsem to tam nacpal (ten olej) a bylo po problému...
Naposledy editováno 18.09.2014 22:37:05
1 reakcí na tento příspěvek Husčí olej do motoru
Je sranda, jak se všichni chytaj, ale to, že u ventilů se vůle zmenšují a tím pádem pokud cvakaj, tak jsou seřízený dobře už neví skoro nikdo... Tak kdo je tady vlastně debil
Naposledy editováno 20.09.2014 09:01:14
Naposledy editováno 20.09.2014 09:01:14
Hoši, hoši! Ty vaše rady to je děs běs, katastrofa! Hlavně vidím, že tady z toho máte psinu, ale tazateli šlo o seriozní radu, aspoň myslím. No a že neví, že se nepíše hustčí ale hustšší, to už my technici neřešíme, tady jde o motorký a ne o hodinu českého jazyka! Doporučovat 2T oleje, nebo převoďák je naprosté diletantství, protože Yuki 125 je moderní stroj se čtyřdobým motorkem se společnou náplní pro mazání motoru , převodovky a mokrou spojkou.
Tuto motorku: Yuki 125 sport jsem osobně měl skoro přesně 10 let od novoty a nalítal natom 43tis km, ale po 30tis jsem vyměnil pístní sadu (píst, čep, kroužky, tesnění pod hlavu i válec) svépomocí, je to do 1000kč v origo dílech od piramidy Průhonice (dovozce yuki), nějaké zkušenosti s tím teda mám! Dodnes lituji, že jsem tam raději nezkusil koupit celý fungl nový motor z endurka yuki 200tr za cca 15tis, jelo by to líp a žralo jen o chlup víc, ale musel bych upravit secundární převod protažením do rychla.
Olej jsem si léta měnil sám a taktéž jsem si upřitom sám seřizoval i ventily a dělal veškerou údržbu, něco i preventivně. Patří tam 0,1mm na oba ventily, ale je dobré to udělat lehonce těsnější, zvláště ten sací. Musíte to seřizovat v horní úvrati pístu, ale té, co je po kompresi, rozhodně né te, když je střih ventilů. Motorem se točí zleva, tam je pod víčkem yuki vlevo šestihran na ořech 14 a točíte to jako kola při jízdě.
Do yuki 125 se mi nejvíce ze všech osvědčil olej AGIP I RIDE 10W-60, (dříve se jmenoval: agip racing formula 10W-60) žádnou 40, to je blbost co tam předepisují a dávají v servisech, jinak to zvoní ve vyšších otáčkách od 5500 vejš, ale stačí vám ho koupit litr, je to plně syntetický esterový moderní olej, sice dost drahý, ale vyplatí se to, olejový filtr nemá, jen sítko dole pod motorem.
http://www.srovnanic...T%20MotoGP%2010W-60/
Při výběru oleje je třeba zohlednit, že jde o motor, který je chlazený jen náporovým vzduchem, takže ta provozní teplota tam dost líta, proto doporučuji vysoký provozní rozsah, tedy 10W-60, nikoliv 20W-50, nebo 60, ten je jen na horké léto. Tento olej je top, co tam můžete dát, jezdil jsem léta jen na něj a maximálně se mi tam osvědčil, ato jak zklidněním a ztišením motoru, zejména ve vysokých otáčkách od 6000 nahoru, tak jeho dotěsněním a i pomalou rychlostí degradace oleje provozem motoru a mohu vám ho nejvřeleji doporučit, stejně jako ho doporučují v moto GP pro závody i běžné použití!
Motul také nabízí olej 10W-60, ale při mém dotazu na něj se prý těměř neprodává a tak prý je to pro ně okrajová záležitost, přestože do malých vysokootáčkových motorů, které se hodně hřejí je velmi vhodný.
Benzín do yuki 125 (ounly special fuel)
Rovněž upozorňuji, že s touto motorkou je opravdu nutné vyhledávat benzinky, které ještě mají speciál a snažit se tankovat výhradně speciál! Na N95 to prostě vždy jezdilo o chlup hůř a hůře se to roztahuje třeba v kopcích a je to takové tupější a nedá se to nato seřídit. Této problematice jsem se věnoval a dělal i porovnávací měření na motorové brzdě na N95 a speciál 91. Speciál byl lepší ve vyšších otáčkách, naturál v nižšších, ale tady se jezdí hlavně na vyšší otáčky. Motorka je prostě seřízena na nižšší oktanové číslo benzínu a speciál ji vyloženě chutnal a vyhovoval. Experimentovat s technickým benzínem jsem nezkoušel. Speciál jsem ponejvíce viděl na čerpačkach v Králověhradeckém a Pardubickém kraji ato ještě letos a dokonce v tomto měsíci na vícero benzinkách, problém je s mím na jihu Moravy a v Jihočeském kraji, nevím proč a čím to je, ale je to tak.
Kdyby byl nějaký dotaz, pokusím se odpovědět a poradit.
Naposledy editováno 26.05.2015 14:00:11
Tuto motorku: Yuki 125 sport jsem osobně měl skoro přesně 10 let od novoty a nalítal natom 43tis km, ale po 30tis jsem vyměnil pístní sadu (píst, čep, kroužky, tesnění pod hlavu i válec) svépomocí, je to do 1000kč v origo dílech od piramidy Průhonice (dovozce yuki), nějaké zkušenosti s tím teda mám! Dodnes lituji, že jsem tam raději nezkusil koupit celý fungl nový motor z endurka yuki 200tr za cca 15tis, jelo by to líp a žralo jen o chlup víc, ale musel bych upravit secundární převod protažením do rychla.
Olej jsem si léta měnil sám a taktéž jsem si upřitom sám seřizoval i ventily a dělal veškerou údržbu, něco i preventivně. Patří tam 0,1mm na oba ventily, ale je dobré to udělat lehonce těsnější, zvláště ten sací. Musíte to seřizovat v horní úvrati pístu, ale té, co je po kompresi, rozhodně né te, když je střih ventilů. Motorem se točí zleva, tam je pod víčkem yuki vlevo šestihran na ořech 14 a točíte to jako kola při jízdě.
Do yuki 125 se mi nejvíce ze všech osvědčil olej AGIP I RIDE 10W-60, (dříve se jmenoval: agip racing formula 10W-60) žádnou 40, to je blbost co tam předepisují a dávají v servisech, jinak to zvoní ve vyšších otáčkách od 5500 vejš, ale stačí vám ho koupit litr, je to plně syntetický esterový moderní olej, sice dost drahý, ale vyplatí se to, olejový filtr nemá, jen sítko dole pod motorem.
http://www.srovnanic...T%20MotoGP%2010W-60/
Při výběru oleje je třeba zohlednit, že jde o motor, který je chlazený jen náporovým vzduchem, takže ta provozní teplota tam dost líta, proto doporučuji vysoký provozní rozsah, tedy 10W-60, nikoliv 20W-50, nebo 60, ten je jen na horké léto. Tento olej je top, co tam můžete dát, jezdil jsem léta jen na něj a maximálně se mi tam osvědčil, ato jak zklidněním a ztišením motoru, zejména ve vysokých otáčkách od 6000 nahoru, tak jeho dotěsněním a i pomalou rychlostí degradace oleje provozem motoru a mohu vám ho nejvřeleji doporučit, stejně jako ho doporučují v moto GP pro závody i běžné použití!
Motul také nabízí olej 10W-60, ale při mém dotazu na něj se prý těměř neprodává a tak prý je to pro ně okrajová záležitost, přestože do malých vysokootáčkových motorů, které se hodně hřejí je velmi vhodný.
Benzín do yuki 125 (ounly special fuel)
Rovněž upozorňuji, že s touto motorkou je opravdu nutné vyhledávat benzinky, které ještě mají speciál a snažit se tankovat výhradně speciál! Na N95 to prostě vždy jezdilo o chlup hůř a hůře se to roztahuje třeba v kopcích a je to takové tupější a nedá se to nato seřídit. Této problematice jsem se věnoval a dělal i porovnávací měření na motorové brzdě na N95 a speciál 91. Speciál byl lepší ve vyšších otáčkách, naturál v nižšších, ale tady se jezdí hlavně na vyšší otáčky. Motorka je prostě seřízena na nižšší oktanové číslo benzínu a speciál ji vyloženě chutnal a vyhovoval. Experimentovat s technickým benzínem jsem nezkoušel. Speciál jsem ponejvíce viděl na čerpačkach v Králověhradeckém a Pardubickém kraji ato ještě letos a dokonce v tomto měsíci na vícero benzinkách, problém je s mím na jihu Moravy a v Jihočeském kraji, nevím proč a čím to je, ale je to tak.
Kdyby byl nějaký dotaz, pokusím se odpovědět a poradit.
Naposledy editováno 26.05.2015 14:00:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |