Téma: Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.
30.8.2014 v 12:40
Ahoj.Mám slabou chvilku a tak zakládám toto téma.Pro někoho možná určitě na hraně.Zač se omlouvám.Se s tím určitě srovnám,ale tak nějak jsem se jenom potřeboval "vypovídat"
Jak začít.No půjdu rovnou na věc.
Již nějakou dobu sleduji inzeráty a vývoj cen u ojetých motorek.Tak nějak všeobecně,nicméně na prvním místě u BT Bulldog,R1100R,ale mám i víc značek v hledáčku.A tak nějak se mi zdá,že cena ojeté motorky v dobrém a rozumném stavu (nemyslím již od pohledu bouračky,zanedbaná údržba,splácaniny,nesoucí stopy necitlivého zacházení,...) jde v průměru nepatrně nebo spíše vůbec,nijak výrazně dolů?????
Vždyť je již rok 2014 a motorky z roku 2002 +- se pořád drží nad 70 tisíc a víc????
Vím,že u motocyklu rok nehraje takovou důležitou úlohu,jako u třeba automobilu.
Zas na druhou stranu dovozci,a že jich není málo,naši republiku neustále dopují dovozem dalších a dalších a dalších motorek????
Jako z pohledu prodávajícího je to určitě super.Jenže já mám jistou cenovou hranici,za kterou nechci a nemůžu jít.Takže je to o určitém bodě v časové přímce,kdy se protne moje možnosti a představa o ceně s poklesem tržní ceny mnou vyhlídnuté moto......Jenže,kdy to bude??Je to boj,ale zas jednou to příjde


Naposledy editováno 30.08.2014 13:10:04
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 12:08 | Nahoru | #31

assassin píše: Ono zas s takovym autem jedes opatrneji .... Co takhle na cestach potkavam vraky aut ze kterejch neni pozna co to bylo puvodne tak jsou to spis moderni auta ....


Bod pro tebe, taky pravda. Když si vezmu mladý Clio 1.2 43kw, mám tendenci s tím jezdit 70, protože potom se ten motor už moc točí

AndělČK píše: ...Ale hlavní bezpečí ve vozidle nedělá jeho samotná bezpečnost, ale především řidič. Ten je u moderních bezpečnějších vozidel sváděn k riskantnější jízdě.

úmrtí dle příčiny

Tady si můžeš stáhnou přehled a poznáš, že jízda ve Felicii, je v životě procházka růžovým sadem. Třeba na vdechnutí žaludečního obsahu umře skoro stejně lidí, jako při dopravních nehodách osobních aut.


Jo, to je taky pravda, pozoruju to sám na sobě, nicméně i když ty budeš řídit jako pánbůh, nemusí tě to ochránit před blbcem.

Ten seznam jsem celej neprošel, neměl jsem na to kvanta dat sílu a hlavně nervy, nicméně pořád pro mě není nutné chodit blbý náhodě naproti. Jízdu na mašině do toho nezahrnuju, na tý jezdím sám a nezodpovídám za jiné. A to, že mě někdo sundá, je holt možnost, se kterou musím počítat.

K tématu - já se nedivím, že ty ceny nejdou nějak dramaticky dolů, proč by taky měly? Když vezmu v potaz tu svou, která je defakto tuctovka: Není důvod prodávat 12 letou motorku, která je v dobrém technickém stavu a výkonově i vzhledově má pořád co nabídnout za 20-30 tkč jen proto, že je jí tolik, kolik je. A že nové mašiny stojí od 120tkč? To sice ano, jenže většinou jsou to relativně slabé šestky a nedělám si iluze o kvalitě výroby u takových low-end modelů. I když je fakt, že dneska se už ojebává snad všechno a je jedno jestli to stojí 100, nebo 200 tkč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 12:09 | Nahoru | #32

Piwell píše: Jak bylo řečeno - pokud na to nemáš, poohlídni se po levnější motorce. Pořád lepší jezdit na starší a levnější než sedět u PC a "onanovat" nad prastarým eRkovým BMW, což mimochodem taky žádná hitparáda neni ...



... jako majitel prastareho eRka musim durazne protestovat!

Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 16:41 | Nahoru | #33
Tak to mě ostatně jako majitele staré vrány z roku 2008 těší, tak to si ještě počkám až to půjde nahoru, zakonzervuji v garáži :)

(reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 17:01 | Nahoru | #34

MedWed píše: ... jako majitel prastareho eRka musim durazne protestovat!



Neřekl bych, že R1200 je prastarý jako R1100. Já měl R1150 GS, viz profil.

1 reakcí na tento příspěvek Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 20:14 | Nahoru | #35
Nevadí mi počkat.Ale budiž.Co navrhujete na druhou misku vah????
Když by tedy šlo o výběr podle vás finančně méně náročné a dostupné motorky.
Jako protiváha těmto strojům R1100R,R850R,BT Bulldog?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 22:07 | Nahoru | #36

Krovak píše: Jo, to je taky pravda, pozoruju to sám na sobě, nicméně i když ty budeš řídit jako pánbůh, nemusí tě to ochránit před blbcem.

Ten seznam jsem celej neprošel, neměl jsem na to kvanta dat sílu a hlavně nervy, nicméně pořád pro mě není nutné chodit blbý náhodě naproti. Jízdu na mašině do toho nezahrnuju, na tý jezdím sám a nezodpovídám za jiné. A to, že mě někdo sundá, je holt možnost, se kterou musím počítat.

K tématu - já se nedivím, že ty ceny nejdou nějak dramaticky dolů, proč by taky měly? Když vezmu v potaz tu svou, která je defakto tuctovka: Není důvod prodávat 12 letou motorku, která je v dobrém technickém stavu a výkonově i vzhledově má pořád co nabídnout za 20-30 tkč jen proto, že je jí tolik, kolik je. A že nové mašiny stojí od 120tkč? To sice ano, jenže většinou jsou to relativně slabé šestky a nedělám si iluze o kvalitě výroby u takových low-end modelů. I když je fakt, že dneska se už ojebává snad všechno a je jedno jestli to stojí 100, nebo 200 tkč .



Ahoj, zrovna ten levný nový low-end mám už čtvrtým rokem (Kawa 650R rok 2010) a překvapivě je to sakra poctivá práce. Pokud se na něčem šetřilo, tak je to na technické úrovni komponent (hlavně podvozek), ale ten stroj je hodně poctivě udělaný a hodně mě překvapuje ta výdrž. Létám s tím po okruzích, mám na ní kolem patnácti pádů a pokud do něčeho během výletu mimo trať nenarazí nebo nedělá přemety, tak to prostě jen sebereš a jedeš dál. Protože se tak nekoukalo na váhu, tak to vydrží i o dost více než high-end stroje.
Je pravda, že nová auta už jsou často dost tragédie, ale motorky se zatím naštěstí drží a stále jsou to ty neuvěřitelné držáky, které jedou ať s tím děláš co s tím děláš .

(reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 22:14 | Nahoru | #37

P-M-T-K píše: Nevadí mi počkat.Ale budiž.Co navrhujete na druhou misku vah????
Když by tedy šlo o výběr podle vás finančně méně náročné a dostupné motorky.
Jako protiváha těmto strojům R1100R,R850R,BT Bulldog?????



Ahoj, doporučval bych prostě něco tuctového, to co píšeš jsou hodně vyhledávané stroje. Třeba Hornet 900, starý litrový Fazer, Kawa GPZ v litru, ta jezdí moc hezky, Suzuki Bandit 1200 a tak bych mohl pokračovat. Všechno super spolehlivé stroje, ale žádné exkluzivky ani zajímavé mašiny, prostě dobré motorky které odvedou dobrou práci .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

1.9.2014 v 23:02 | Nahoru | #38

Mr.Dreamer píše: Ahoj, zrovna ten levný nový low-end mám už čtvrtým rokem (Kawa 650R rok 2010) a překvapivě je to sakra poctivá práce. Pokud se na něčem šetřilo, tak je to na technické úrovni komponent (hlavně podvozek), ale ten stroj je hodně poctivě udělaný a hodně mě překvapuje ta výdrž. Létám s tím po okruzích, mám na ní kolem patnácti pádů a pokud do něčeho během výletu mimo trať nenarazí nebo nedělá přemety, tak to prostě jen sebereš a jedeš dál. Protože se tak nekoukalo na váhu, tak to vydrží i o dost více než high-end stroje.
Je pravda, že nová auta už jsou často dost tragédie, ale motorky se zatím naštěstí drží a stále jsou to ty neuvěřitelné držáky, které jedou ať s tím děláš co s tím děláš .



Přítelkyně Versys (9/2009):
Loni (6/2013) při koupi na tacho 32k km. Už měla neorigo řetězovku, která byla za zenitem. Všechny 3 kotouče v pokročilým stádiu opotřebení. Některé plasty pár drobných šrámů. Dle mého (myslím aspoň trochu zdravého) úsudku měla ta motka při koupi minimálně 60k km, kdoví jestli né 90k km či ještě víc - podle řetězovek a kotoučů. No a co? Teď má dle tacho přes 45k km, tzn. podle mě min. 75k km. Olej nežere, šlape jak víno, benzínu žere prdlajs, motor jen přede a jezdí o líp než můj zánovní (ještě zdaleka nezajetej) Versys. A bratrovo Versys taky tak pěkně nejede (ten má cca 20k km).

Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

2.9.2014 v 09:41 | Nahoru | #39
a co čekáte, že se rozpočtovka rozpadne po 50tkm? Jasně že vydrží 100-150. Ale 200-250 jako dřív už ne. Nedělejte si iluze. Šetří se na laku, úpravě výfuků, motor spaluje chudou směs. Někde tu byl o tom článek.
A první er6tky hrozný svary a ten rádoby elox nátěr rámu hroznej, o výdrži versysu po pádu píše zawist z rok 2010 níže: http://www.motorkar...etail&ddid=15434

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

2.9.2014 v 10:58 | Nahoru | #40

Piwell píše: Přítelkyně Versys (9/2009):
Loni (6/2013) při koupi na tacho 32k km. Už měla neorigo řetězovku, která byla za zenitem. Všechny 3 kotouče v pokročilým stádiu opotřebení. Některé plasty pár drobných šrámů. Dle mého (myslím aspoň trochu zdravého) úsudku měla ta motka při koupi minimálně 60k km, kdoví jestli né 90k km či ještě víc - podle řetězovek a kotoučů. No a co? Teď má dle tacho přes 45k km, tzn. podle mě min. 75k km. Olej nežere, šlape jak víno, benzínu žere prdlajs, motor jen přede a jezdí o líp než můj zánovní (ještě zdaleka nezajetej) Versys. A bratrovo Versys taky tak pěkně nejede (ten má cca 20k km).



Jo aha, tys myslel takto nedávno. Takže mám vlastně s tou svojí ještě štěstí a být o rok-dva novější, už mám problém. To je možné, na novější než své jsem už dlouho nejel. Pokud je to pravda, tak to mě tedy dost zklamalo . Naštěstí je zatím plán, že k těm 4 sezónám, po které tu svou mám přidám další 4, takže to zatím řešit nemusím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

2.9.2014 v 17:41 | Nahoru | #41

Mr.Dreamer píše: Jo aha, tys myslel takto nedávno. Takže mám vlastně s tou svojí ještě štěstí a být o rok-dva novější, už mám problém. To je možné, na novější než své jsem už dlouho nejel. Pokud je to pravda, tak to mě tedy dost zklamalo . Naštěstí je zatím plán, že k těm 4 sezónám, po které tu svou mám přidám další 4, takže to zatím řešit nemusím .



Nejsem si úplně jist, zda ti přesně rozumím ...

(reakce na) Cena ojetého motocyklu z pohledu kupujícího.

2.9.2014 v 18:24 | Nahoru | #42

Piwell píše: Nejsem si úplně jist, zda ti přesně rozumím ...



Jo, napsal jsem to blbě. Jde o to, že jsem původně špatně odhadnul, o jak moc nových motorkách mluvíš. Mám to zkreslené tím, že tu motorku mám už hodně dlouho a tak jí pořád beru jako zánovní, přitom mi už za tu dobu v garáži dost zestárla...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist