paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při maximálním přidání plynu se motorka dusí
 
13.7.2014 v 08:55
Dobrý den
Mám doma čínskou minicross.
Celá je převařená a nechaná hodit do černého komaxitu ale k tématu.
Když jsem po mém odborném vyčištění a přetěsnění secvaknul opět kartery(celé jsem to naložil do technického benzínu. Nic jsemn nemazal páč motorka má olej v benzínu tak si myslím že jí to musí stačit.A válec byl trošku takovej nějakej usazenej a zvrchu černej, tak jsem to filcákem sundal dolu. Také jsem si vybrousil malinko větší díru z motoru do výfuku protože jsem se dočetl že to je lepší. Také jsem si dal sklolaminátové klapky do motoru a zbrousil dorazy protože jsem se také dočetl že si to někdo udělal a pomohlo mu to--->víc otevřené víc benzínu.
Pak jsem koupil těsnění a vše přetěsnil včetně gufer.
No a teď když vezmu mini a nechám ji trošku ohrát a přidám plný plyn dusí se ale když přidám tak 1/4 až 1/2 tak má fakt velkou snahu vyrazit. Nevím jaký je průběh plynu při vyšší rychlosti protože motorku jezdí brácha(5 let) a ten mi toho moc neřekne.
Tryska je tam tuší 0,69 a směs je pravděpodobně v pořádku protože svíča má dle mého názoru pěknou barvu.
P.S. kdyby byl bratr starší možná by mi k tomu něco řekl protože na tom lítá fakt hodně až mám o něj někdy strach
Motor by měl mít najeto do těch 10mth ale asi 2 roky stál proto jsem ho čistil
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

15.7.2014 v 09:27 | Nahoru | #31
Vítězslav_Máří> Troufnu si nesoulasit, jelikož toho člověka co jak píšeš "napsal tyto bláboly" znám a který se úpravám těchto čínských 2t věnuje poměrně dlouho a úspěšně. Dokonce s tím sám závodí a tuším předloni vyhrál MR na ČÍNĚ kde konkurence ve většině jezdí mini jako je Blata Origami atp! Takže asi tak...
A dále k tomu zvětšování kanálů a konkrétně výfuku, je nesmysl, že by se nemohl zvětšit na výšku. Jen jde o to u jakého motoru a kolik! Sám jsem takto mimo jiné upravoval jeden z motorů který mám a jezdí do dnes a oproti sérii mám nárůst jak na momentu, tak na výkonové špičce! Jinak celý 2t je veliká věda, ale velmi jednoduše řečeno, tím že zvedneš horní hranu výfukového kanálu, jsi schopen dosahnout vyšších max otáček, za cenu snížení momentu v nízkých a středních otáčkách. Ale když se to dobře udělá, je to ku prospěchu věci. Samozřejmě záleží na tom, v čem a jak ten motor bude člověk používat.

Naposledy editováno 15.07.2014 09:33:49

Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

15.7.2014 v 10:30 | Nahoru | #32
Njn, holt všichni jsme v mládí rozdělávali a zase skládali motory z pionýrů a různě se je snažili upravit, dneska se mladí vrtají v motorech čínských minibiků apod....

(reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

15.7.2014 v 21:12 | Nahoru | #33
Tombik> Hezký jak jsi se problému věnoval a neposlal jsi zezr k šípku.

1 reakcí na tento příspěvek Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

16.7.2014 v 17:23 | Nahoru | #34
Prosím skloňovat zezra :)
Samozřejmě děkuji že se mi věnuješ.Já teď vymýšlím jak z toho motoru vytáhnout opravdické maximum.
Jen mi nejde do hlavy proč před úpravou jezdil na větší trysku(i já) a sice se to nechtělo na plnej hned rozjet al chvíli pobublal a pak už táhnul.
EDIT: Jen dodávám mini mám jen pro bratra pro sebe snad letos kupím DT-čko nebo WR-ko 125

Naposledy editováno 19.07.2014 11:36:39

(reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

8.9.2014 v 12:13 | Nahoru | #35
zezr> Na větší trysku jsem jezdil až po úpravě ale to ti neřeknu jakou jelikož jsem tam měl tehda walbro.A jak už tu kdosi psal blábol to není! výkon to přidá neříkám že 1 koník ale přídá a pokud se k tomu spojí další věci jde to lépe znát což na mé motorce šlo ale ta měla úprav více.MALY

(reakce na) Při maximálním přidání plynu se motorka dusí

8.9.2014 v 12:14 | Nahoru | #36
redbill> 2012 skupina OPEN (elite,origami B2) no a má čína :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist