
Máte někdo nějaké přesnější informace o tomto problému?
...celkem mě zarazila tloušťka stěny pístu,je to jak papír


Naposledy editováno 14.05.2014 20:15:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
DucS píše: To buď rád...dobře už bylo,teď už bude jenom hůř. Teď se všechno podřizuje hmotnosti,emisím a kvalita je v prd*li.
Výrobci nepotřebují,aby auto..motorka vydržela 10 let bez závad fungovat...a tak se vyrábí spotřební zboží. Jen ta cena tomu neodpovídá. Nízká kvalita by měla mít nízkou cenu...ne vysokou,jak tomu je teď.
zlaty komunisti, vid?

1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
1290 SuperDuke R 2014 enigine lowres kopírování 263x300 fotoCo bylo nejtěžší část rozvoji Super Duke R motor 1290?
"Nejtěžší byl vývoj pístu. Chcete-li Vrtání a zdvih větší, ale udržet váhu stejnou ... dobře, věděli jsme, že to bude obtížné. Podařilo se nám ji dává velký respekt k základnímu designu. Pístní čep je nyní 20 mm v průměru, který je dva mm menší, než je nalezen v motoru předchozího 990 Super Duke R Dále tuhost pístu byla optimalizována podle analýzy konečných prvků. Jen jsme museli mírně upravit profil mikrofotografie a upravit kroužky, aby se spotřeba oleje na bezpečné straně a pak píst pracoval. Profil píst není válcová, protože píst tepelně roztahuje při použití, zejména v horní části. Z tohoto důvodu, tvar pístu zužuje od zdola nahoru. Také průměr pístu není přesně zaoblená, ale mírně oválné. Profil je optimalizován tak, aby se přesně hodí do válce pod maximální pracovní tlak. Stupeň oválného tvaru, se pohybuje v rozmezí 40 až 50 mikronů. Jak přišel první složka vzorku jsme mohli vidět, že struktura byla perfektní, a to bylo velmi obohacující chvíle pro nás. "
Co je povlak na bocích pístů?
"To je Grafal povlak, který je určen pro fázi záběhu a je také důležitý pro delší životnost motoru. Grafal je produktem německé píst výrobce "Mahle" a je aplikován metodou sítotisku. Tak od prvního okamžiku, kdy píst tření se snižuje, a podobá se již run-ve složce. "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
dave-lister píše: Je možné že to je vyrobený v Číně. V Rakousku ten motor poskládají z nakoupených dílů od dodavatelů. Kde to vezme dodavatel se asi nezkoumá.
Divil bych se že by to KTM měla jinak
Jeden místní uživatel má za sebou v rámci záruky výměnu motoru v 1190 Adventure, tak jsem taky kapku znejistěl... No a včera mi přišel domů dopis přímo z fabriky, že u nového Advíka prodlužují záruku o jeden rok. To člověka zase trochu uklidní, že se fabrika stará a prodejem to pro ní nekončí.
1 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
Pravděpodobně je chyba v dovírání ventilu,kdy vyskočí vymezovací podložka a vzpříčí se..tím pádem ventil zůstane pootevřený a potká se to. Povídá se něco o dohořívání paliva ve výfuku,kdy vznikne protitlak který působí proti sile zavírání ventilu.Ventil se malinko opozdí oproti vačce.
KTM o tomto musí vědět,protože už před hodně dlouhou dobou se vyjádřil někdo od KTM na netu,že motor není připraven na použití s QS. Proč? Dohořívání paliva ve výfuku? Asi taky testovali a něco se jim potkalo. Jenže už se potkal i motor bez QS.
Něco je tam špatně a KTM mlží...podle informací z netu prý KTM netuší proč se toto děje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
DucS píše: Podle všeho to není páteční kousek. Je to nejspíš konstrukční vada a KTM o ní ví už delší dobu...přesto se superduke 1290 vesele prodává.
Pravděpodobně je chyba v dovírání ventilu,kdy vyskočí vymezovací podložka a vzpříčí se..tím pádem ventil zůstane pootevřený a potká se to. Povídá se něco o dohořívání paliva ve výfuku,kdy vznikne protitlak který působí proti sile zavírání ventilu.Ventil se malinko opozdí oproti vačce.
KTM o tomto musí vědět,protože už před hodně dlouhou dobou se vyjádřil někdo od KTM na netu,že motor není připraven na použití s QS. Proč? Dohořívání paliva ve výfuku? Asi taky testovali a něco se jim potkalo. Jenže už se potkal i motor bez QS.
Něco je tam špatně a KTM mlží...podle informací z netu prý KTM netuší proč se toto děje .
no, možná by měli odborníci z KTM navštívit tento thread. Tady je dost lidí co to ví přesně

seikos píše: no, možná by měli odborníci z KTM navštívit tento thread. Tady je dost lidí co to ví přesně


Dvě fotky ještě nedělají výrobní vadu. Počkal bych si na další vývoj situace, jestli budou další podložené případy a pak uvidíme postoj výrobce.
Naposledy editováno 15.05.2014 11:37:18
2 reakcí na tento příspěvek KTM superduke 1290R problém s motorem
prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu


prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...
Dolph-cz píše: mimochodem úplně nevidím přímou souvislost QS s tím,že se potkají ventily.někdo tady psal o výbuších směsi až ve výfuku a protitlaku-ale při řazení s QS se přece na pár milisekund odpojí dávka paliva-takže jaké dohořívání ve výfuku... ?
prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu
prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...
a nebo to je celé kachna. Umřel jeden Duke a někdo z toho dělá hoax.
Jsem tak zběžně gůglil a nic podobného jsem nevygůglil. Takže pokud by bylo "po celém světě povícero SD s motorem KO", určitě by toho byl plnej net
Podle poslední informace jednoho majitele super duke 1290R mu vyskočila ventilová podložka a dostala se do alternátoru a způsobilo to další škody. Doslova napsal kapitální škody na motoru při stavu tachometru 270 km /najeté kilometry/!!!
Mimo to se probírají úniky oleje z motoru,ale to bych považoval za takovou dětskou nemoc,nic vážného,stát se to může.


Naposledy editováno 16.05.2014 11:16:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Dolph-cz píše: mimochodem úplně nevidím přímou souvislost QS s tím,že se potkají ventily.někdo tady psal o výbuších směsi až ve výfuku a protitlaku-ale při řazení s QS se přece na pár milisekund odpojí dávka paliva-takže jaké dohořívání ve výfuku... ?
prostě to soudruzi zdupali,mně se ta 1290 hoodně libíla,ale jak to tak čtu,tak to asi bude další paskvil,který z ničeho nic udělá cink,cink a je 50litrů v hajzlu
prostě japonec je japonec...čím více motorek jsem vyzkoušel,tím více začínám souhlasit s tímto rčením...
Tak to promiň,ale QS většinou odpojuje cívky,palivo snad jen ten pravěkej PC.Btw,kdyby to bylo pružinama,tak snad není problém dát silnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem
Jasek píše: Tak to promiň,ale QS většinou odpojuje cívky,palivo snad jen ten pravěkej PC.Btw,kdyby to bylo pružinama,tak snad není problém dát silnější.
Jj, odpojí zapalování, mezitím vlítne do laufů nespálená směs a pak zápalko sepne, mrda jak sviňa a u SuperDuka R je hotovo

Pamatuju na MotoGP v r.2007 jak Hopkins na Suze v Brně zařadil a to byly bomby, že v Praze si důchodci odplivli...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM superduke 1290R problém s motorem

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM Super Duke - špony v oleji [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 33 | 11.10.2024 v 10:22 ariba |
KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | Versysák__ | 5 | 10.10.2024 v 22:39 Kohlstein |
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... | riderr3 | 1 | 6.9.2024 v 15:28 Gahan37 |
Brzdová kapalina nebo minerální olej KTM 1290 Super Duke R | Martin1200 | 4 | 24.8.2024 v 21:34 Martin1200 |
Tlumič řízéní - jaký olej KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT | riderr3 | 9 | 17.8.2024 v 22:05 assassin |