Proto by mě zajímalo, jestli a jaké zkušenosti máte s LED žárovkami do hlavního světlometu.
Pro příklad ne tomto odkazu, co mám na mysli: http://www.stualarm...12-24v-30w6x5w-bila/
Předpokládám, že když to je myšleno pro auto/moto tak je to i schválené pro provoz na v.k., a nemusí se připojovat žádný regulátor, nebo jak se to jmenuje, jako například, když se dávají diodové blinkry.
1 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
http://www.ebay.com/...;hash=item43c7c6d665
Napájení zdrojem konstatního proudu a opravdu hodně dobrý chladič.
3 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Číkus píše: Fidži_CZ> To vypadá výborně. Pro krátkodobé probliknutí (stroboskop třeba na 2 sekundy) by ani nemusel být problém s chlazením ne?
Hřeje se to fakt pekelně, ale pokuď to přiděláš na nějaký malý pasivní chladič, tak na probliknutí to bude stačit.
Na motorku to dávat určitě nebudu. Mám rozum. Koupil jsem si to čistě na pokusy a hraní.
Vydražil jsem si je na Aukru. Každou za 1Kč + pošta. Prodávající si místo aukce od 1Kč zaškrtl Kup teď za 1Kč. Jinak bych je ani nekupoval.
2 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
I to s tou svítilnou je fakt. Mám ruční svítilnu Petzl, je pravda, že topí pekelně, ale určitě ne, víc než světlomet motorky.
Co se týká světla tak když to dám vedle Xenonu auta, rozhodně se nemusí stydět. S halogenem se to srovnávat nedá, ruční svítilna svítí daleko víc (nebavím se o rozptylu a podobně). Kužel světla je vidět na stovky metrů. Proto jsem to také založil, když vidím jak svítí ruční diodovka, proč by nemohla být funkční moto žárovka?
1 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Mopadge píše: Tak dle foto od SS124 to asi funguje.
I to s tou svítilnou je fakt. Mám ruční svítilnu Petzl, je pravda, že topí pekelně, ale určitě ne, víc než světlomet motorky.
Co se týká světla tak když to dám vedle Xenonu auta, rozhodně se nemusí stydět. S halogenem se to srovnávat nedá, ruční svítilna svítí daleko víc (nebavím se o rozptylu a podobně). Kužel světla je vidět na stovky metrů. Proto jsem to také založil, když vidím jak svítí ruční diodovka, proč by nemohla být funkční moto žárovka?
funguje perfect......zarovky maj vlastní ventilatorek a jsou cely kovovy.....zkus ve dne na jinych auto-moto svetlech prepnout dalkovy a tlumeny,jestli se Ti rosviti patniky a dopr. znacky 100 m daleko je to fakt masakr a v noci jak ve dne a min to zere..........auta se uhybaj a to ještě neslysi muj lauf....akrap open line jen pro srovnani takto sviti homolog origo led day-maker od HD :
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
SS124 píše: jezdim 2 x h4 led cree 3600LM 7500K sviti to jak orig led day-maker od HD lepe nez HID
Tohle je pořádná prasárna.
Jasně všichni si do světel narveme co největší světelný výkon, a ať se protijedoucí řidič třeba posere. Hlavně že já vidím. A za chvilku, aby si člověk na noc bral sluneční brýle.
Je to cca měsíc, co jsem málem srazil chodce na silnici, kdyby neskočil do příkopu. A může za to přesně takovej vypatlanec jako ty. Gratuluji
(sorry za ostřejší slova)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Xenon už jsem tam měl, bylo to světelně OK, ale měl jsem strach o elektriku. Při přepnutí na dálková světla mi na sekundu zhasla přístrojovka a pak se zase rozsvítila. Nevím zda to mělo nějaký vliv, s nikým jsem to neřešil, ale moc se mi to nezdálo. Rozhodl jsem se, že kvůli žárovce nechci riskovat odpálení čehokoliv. Navíc ballast, i když se jedná o moto verzi, mě osobně přišel dost veliký a špatně se na GSXR umísťoval, je tam hodně málo místa. I když jsem koukal na YT na videa, kde tam borec nacpal 3 Xenony i se 3 ballasty, takže to asi jde
Jinak abychom si rozuměli, já tu nikomu nic necpu, ani nepotřebuji super odborné rady o diodách, grafy, schémata a podobně. Opravdu mě zajímalo jen to, jestli to někdo má namontované a co si o tom myslí z praxe, zatím tu jsou 2 uživatele s odpovědí, která má význam.
Mimochodem kdyby měl někdo o ten moto Xenon zájem, tak ho mám, je 1 použitý a plně funkční
SS124 píše: AndělČK> vypatlanec si sam podle sebe soudis jiné.....mam to serizeny a maka to jak ma. Tady mas tlumeny a dalkovy jsou před tim brany z pokleku.........
Pokuť máš skoro 4x vyšší svítivost než sériová motorka, tak se můžeš třeba na hlavu stavět, ale prostě to skoro 4x více svítí.
A když něco 4x více svítí, tak to nemůže oslňovat stejně.
První věc je, že klasická konstrukce paraboly světlometu neumožnuje přesné zacílení světla, tedy že rozhraní mezi světlem a tmou není čisté. Takže světlo, které jde do "očí", je také skoro 4x větší.
Druhá věc je, že i kdyby jsi do světlometu dal čočku, která toto plní daleko lépe a nechal to projít státní zkušebnou,tak ti to stejně neprojde, protože svítivost přesáhne 125000 cd, která je vyžadována pro motocykly provozované na pozemní komunikaci.
Takže ti to nemaká jak má.
Naposledy editováno 04.05.2014 16:06:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Mopadge píše: Fidži_CZ> Nevím zda přirovnání nafty a benzinu je zrovna na místě. Žárovka se vyrábí i ve verzi H11, navíc GSXR má v centrálním světlometu lupu, nesvítí to jen odrazem od paraboly.
Xenon už jsem tam měl, bylo to světelně OK, ale měl jsem strach o elektriku. Při přepnutí na dálková světla mi na sekundu zhasla přístrojovka a pak se zase rozsvítila. Nevím zda to mělo nějaký vliv, s nikým jsem to neřešil, ale moc se mi to nezdálo. Rozhodl jsem se, že kvůli žárovce nechci riskovat odpálení čehokoliv. Navíc ballast, i když se jedná o moto verzi, mě osobně přišel dost veliký a špatně se na GSXR umísťoval, je tam hodně málo místa. I když jsem koukal na YT na videa, kde tam borec nacpal 3 Xenony i se 3 ballasty, takže to asi jde
Jinak abychom si rozuměli, já tu nikomu nic necpu, ani nepotřebuji super odborné rady o diodách, grafy, schémata a podobně. Opravdu mě zajímalo jen to, jestli to někdo má namontované a co si o tom myslí z praxe, zatím tu jsou 2 uživatele s odpovědí, která má význam.
Mimochodem kdyby měl někdo o ten moto Xenon zájem, tak ho mám, je 1 použitý a plně funkční
1 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Včera jsem to konzultoval se známými, co to viděli, nebo měli. Prý dobrý, akorát nikdo neseděl ve voze proti, tak neví co oni na to.
- Bude tedy rozumnější počkat až to začnou vyrábět Philips či Osram přímo pro motorky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Mopadge píše: Fidži_CZ> Tak hlavně si asi stále nepochopil, že nepotřebuju nic vysvětlit. To je ten důvod proč ti to pořád nejde.
Včera jsem to konzultoval se známými, co to viděli, nebo měli. Prý dobrý, akorát nikdo neseděl ve voze proti, tak neví co oni na to.
- Bude tedy rozumnější počkat až to začnou vyrábět Philips či Osram přímo pro motorky.
Nadpis komentáře: RE: příspěvek technika firmy STUALARM IMPORT.
Komentář: Dobrý den, žádné LED žárovky homologaci nemají.
Jméno uživatele: STUALARM IMPORT
E-mail uživatele: info@stualarm.cz
Datum vložení příspěvku: 5.5.2014 9:13:23
Link pro odhlášení sledování vlákna diskuze: Odkaz.
S pozdravem STUALARM IMPORT, s.r.o.
1 reakcí na tento příspěvek LED žárovky v hl. světlometu
http://www.ebay.de/...0bac8#ht_14052wt_882
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LED žárovky v hl. světlometu
Dřív také nešlo koupit homologovaný diodový blinkr, dnes to není žádný problém. Ta 1 diodová svítilna která má vidět kužel světla kilometry daleko bylo dříve taky nemyslitelné. Je to akorát o penězích. Proč by někdo chtěl prodávat žárovku, která ti vydrží sto let, když může prodávat halogen vyrobený za 10Kč a prodaný za 650Kč..... A to nemluvím o penězích za vývoj, aby to právě mohlo mít odpovídající parametry pro E v kroužku.
Jestli si takovej tupec a nechceš pochopit podstatu toho na co se ptáš, tak si čekej, až to začnou vyrábět s homologací. Tím ti tedy nebudu dál spamovat, dutý sud nepotopím. Až budeš chtít seriózně probrat tuhle problematiku a nebudeš jen čekat až tě někdo poplácá po rameně a řekně, že to tam máš dát a že je to skvělý, tak napiš.
Naposledy editováno 06.05.2014 11:05:35
A jak bylo zmíněno, renomovaní výrobci to nedělají kvůli jiným lomům světla, to znamená že nedokáží pokrýt různé paraboly tak jednoduše a korektně jako s žárovkou, proto to nemá homologaci.
OT Xenon:
Stejné je to i s přestavbou na Xenony a HID, a nedivím se že třeba problikne palubovka a tak když máte ballast. Výbojka potřebuje pro zapálení až několik kV a v HIDu je povětšinou velký kondenzátor, který se musí nabít aby podpořil první zapálení a právě při tom nabíjení může mít krátkodobě - třeba 1s špičku i přes 20A (mluvím o renomovaných výrobcích u číny to klidně bude víc) A to už stojí za promyšlení ve vztahu k elektonice motorky.