Téma: Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?
 
24.4.2014 v 23:30
Dneska se na několika serverech objevil uniklý nákres údajně připravovaného nástupce legendární Afriky, a to Hondy CRF1000 Rally. Mělo by se jednat o paralelní dvouvál 900-1000ccm s 21" př. kolem a váhou do 200Kg.

Nějaké další info ZDE , popř. v novém Motorradu.

Co na ní říkáte?


Naposledy editováno 24.04.2014 23:34:11
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

26.4.2014 v 19:46 | Nahoru | #31
FishX3> Honda na podzim s něčím jistě přijde, ale tento obrázek nepochází z Hondy. Je to jen představa nějakého německého Mikoláše Alše...

Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

26.4.2014 v 22:27 | Nahoru | #32
V každém případě by potěšilo, kdyby po letech silničních "endur" Honda začala dělat skutečné cestovní enduro, co nemá "Enduro" je v názvu. Silniční cesťáky, co se snaží vzdáleně připomínat enduro pouze tvarem přední kapotáže, dělá dnes každý.
Na cesťáku typu strom, co má 19" kolo, ještě k tomu lité a světlou výšku 12cm se dá jet offroad jen v nouzi. To už by vyšlo na stejno jezdit offroad na CBR.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

28.4.2014 v 15:31 | Nahoru | #33
No a někteří si koupí pravé enduro a jezdí jen po silnici. A proč ne. Taky si myslím, že do konce roku dojde Honda z nějakým nápadem.

(reakce na) Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

28.4.2014 v 15:41 | Nahoru | #34

KubaLC8 píše: mala ochrana jezdce pred vodou, vzduchem, bordelem, nepohodlne sedno a ten podledlak nevypada zrovna na to, ze by se na nej dala nabalit tuna zavazadel.

Bud z toho meli udelat litrovou crossku ala superenduro, nebo cestaka jako Adventure.

ale tohle mezi... no ja nevim


Takže dát tomu větší kapoty, vyšší a širší plexi, více polstrovat sedlo a rozšířit a prodloužit podsedlák = udělat z toho varadero s 250kg takže buď to a nebo to

Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

29.4.2014 v 12:27 | Nahoru | #35
Z levnějšího soudku:

cb 500x:


nc 700x:


versys 650:


v-strom 650:


Naposledy editováno 29.04.2014 12:28:00

(reakce na) Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

29.4.2014 v 12:42 | Nahoru | #36

RobiXRV píše: No a někteří si koupí pravé enduro a jezdí jen po silnici. A proč ne. Taky si myslím, že do konce roku dojde Honda z nějakým nápadem.


Nevidím tady jedinej důvod tuto variantu odsuzovat, na naše silnice není nic lepšího než enduro na silničních gumách. Dyť celý motárdy jsou postavený v podstatě na přezuté crossce a nikdo se tomu nediví.

Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

29.4.2014 v 13:16 | Nahoru | #37
endura a cendura byly taky dané tou dobou a popularitou Dakaru ne? To samé auta. Jenže časem lidi zjistili, že jim to je na nic, jelikož jezdí stejně po cestách a všechno, co má nad 130kg je jinde, než na polní/lesní cestě nepoužitelné-proč by jinak byla tak populární model "NC" od Hondy - protože většina lidí-těch běžných uživatelů má na motorky úplně jiné nároky, než pár skupin na různých motorkářských fórech.

Nechápu teda ty názory, kdy se hájí stará vyžraná Afrika na úkor "nové 200kg", ani ta LC8 není o moc lehčí.

A ve výsledku? Pokud je někdo fanda do endura na těžkých mrdkách, tak si upraví cokoli - bo co to ve skutečnosti je-ochránit motor/svody, olejový filtr, podvozek=tlumiče, padáky a všechno ostatní časem v terénu odpadne samo viz ty fotky stroma Versyse, multistrady. Yeuop byl kdesi na vchodě a potkal tam maníka na silniční Dukně http://www.motorkar...mp;pgr=2#goto7575569 s drapáky, ale tady lidi brečí už podle obrázku, že se na tom nebude dát jezdit

Honda CRF1000 Rally - nástupce Afriky?

30.4.2014 v 16:44 | Nahoru | #38
Obrázek v motorradu bude jen skica co nemusí mít s realitou nic společného - vzpomeňme si na prezentaci yamahy ST - a to pocházelo přímo od yamahy - malůvku v motorradu dělal bůhví kdo



Pod timhle bych si taky nepředstavil že z toho vyleze to co z toho vylezlo... (tim nepomlouvá mvýsledek - až na hmotnost se mi líbí)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist