Téma: řidičák am
 
23.3.2014 v 20:04
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda mohu legálně jezdit na pionýru když mám pouze řidičák AM
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek řidičák am

30.9.2016 v 06:44 | Nahoru | #31
Ach jo.... voziky jsou i na 100 nebo 130. Ale obecne plati to, ze maximalne 80 (pokud to neni starsi vozik, ktery ma treba jen 60 max a hlavne ty s vyssi rychlosti musi mit potrebnou homologaci a schvaleni) a hlavne, ze je povinnosti ridice teto soupravy to dodrzet Konstrukcni rychlost nerovna se maximalni rychlost. Pro AM nejsou zadna ustanoveni jako u voziku o povinnosti ridice soupravy toto dodrzet a vychazi se ciste jen z udaje v TP a kdyz mas AM, sedis na motorce co ma v TP objem do 50ccm a rychlost do 45, ale poficis treba 60, tak pokud ta motorka neni upravovana, tak ti nikdo nemuze rict ani popel. Uz vidim jak nekdo z kopce resi na analogovem tachometru jestli jede fakt 45 a ne treba 52 a podobne. Lidi vzpamatujte se, nedelejte z komara velblouda.

Jakmile tam da vetsi valec a podobne, tak je to zasah do konstrukce, rychlost bude urcite vyssi, uprava nebude schvalena, ridicak bude mit jen AM a uz je to pak jasne. Policajti ti nepoznaji nic pokud nebudou mit s sebou brzdu, jinak musi vychazet z udaju v TP. Ale pokud se bude ucastnit nehody a pojistovna se v tom bude chtit pohrabat, tak ma na pruser zadelano zarucene. I do tech 50ccm skutru se restrikce cpou az v poslednich letech aby se to i dodrzovalo, to se drive prakticky nedelo a proto starsi stroj je pro tuto kategorii mnohem lepsi kup.

(reakce na) řidičák am

30.9.2016 v 10:28 | Nahoru | #32

puffybodie píše: Ach jo.... voziky jsou i na 100 nebo 130. Ale obecne plati to, ze maximalne 80 (pokud to neni starsi vozik, ktery ma treba jen 60 max a hlavne ty s vyssi rychlosti musi mit potrebnou homologaci a schvaleni) a hlavne, ze je povinnosti ridice teto soupravy to dodrzet Konstrukcni rychlost nerovna se maximalni rychlost. Pro AM nejsou zadna ustanoveni jako u voziku o povinnosti ridice soupravy toto dodrzet a vychazi se ciste jen z udaje v TP a kdyz mas AM, sedis na motorce co ma v TP objem do 50ccm a rychlost do 45, ale poficis treba 60, tak pokud ta motorka neni upravovana, tak ti nikdo nemuze rict ani popel. Uz vidim jak nekdo z kopce resi na analogovem tachometru jestli jede fakt 45 a ne treba 52 a podobne. Lidi vzpamatujte se, nedelejte z komara velblouda.

Jakmile tam da vetsi valec a podobne, tak je to zasah do konstrukce, rychlost bude urcite vyssi, uprava nebude schvalena, ridicak bude mit jen AM a uz je to pak jasne. Policajti ti nepoznaji nic pokud nebudou mit s sebou brzdu, jinak musi vychazet z udaju v TP. Ale pokud se bude ucastnit nehody a pojistovna se v tom bude chtit pohrabat, tak ma na pruser zadelano zarucene. I do tech 50ccm skutru se restrikce cpou az v poslednich letech aby se to i dodrzovalo, to se drive prakticky nedelo a proto starsi stroj je pro tuto kategorii mnohem lepsi kup.



361/2000 §18, odstavec 5

Řidič nesmí překročit nejvyšší povolenou rychlost vozidla,2) a jde-li o jízdní soupravu, nejvyšší povolenou rychlost žádného z vozidel soupravy.

Tzn. Meles sragory. Kdyz mas v TP maximalne 45km/h muzes legalne jed 45 i kdyby to bylo schopne v realite bez uprav vytahnou 2kilca.

E: to ze kdyz se nestane pruser tak nejakyho skutrika, kterymu nekdo vyndal podlozku z variatoru fizlove resit temer 100pro nebudou je uz neco jineho...

Naposledy editováno 30.09.2016 10:31:25
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist