globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí
1.8.2013 v 20:54
Ahoj, konečně jsem vyřešil problém se hřejícíma se kabelama a jak už to u týhle potvory bejvá jedno opravým a na další přijdu nebo se posere. (je to první motorka co mi takhle dává zabrat, za chvíli bude celá nová)

Hřály se kabely od altíku do regulátoru měl jsem novou baterku tak tu jsem vyřadil z příčin rovnou, alternátor proměřenej a ok, regulátor proměřenej jak mi tu někdo radil a myslel jsem, že je špatnej podle rad, tak jsem koupil novej . . . nakonec to byla špatná nová baterka po reklamaci mi poslali od jinýho výrobce a už to maká dobijí a kabely se hřejou minimálně ( už se z nich nekouří).

Když jsem ale nastartoval motorku tak si poblafávala a jeden válec nešel. Sahal jsem na svody a 4. byl furt oproti ostatním studenej a dala se na něm udržet ruka.

Co jsem tak hledal po foru a napadlo mě tak základ je jiskra ( ta jde ) a palivo. Neměl jsem svíčák tak jsem se nemoch podívat . . . dal jsem se tada do čištění karburátorů (obrázky mám v deníku)

Po vyčistění a namontování žádná změna, tak jsem si udělal svíčák abych moch povoli svíčky a 3 byly mokrý hodně a 4. válce jen trochu. Prohodil jsem je a od tý doby už ta potvora nechytla.

Svíčky jsem znova vyndal očistil vysušil a furt nic, z vejfuku lítaj plameny asi bude uchcaná tak jí necham přes noc oddechnout.

Teď nevím jak pokračovat, každopádně to chce změřit kompresi, ale nemám doma kopresimetr. Nemátě někdo nějakej zlepšovák ? vím že se dá natlakovat spal. prostor a koukat jak rychle tlak padá a porovnat to s jiným válcem ( to je jen orientační) a musel bych podle kliky zjistit kdy jsou zavřený ventily (to nevim jak zjistit) v pondělí bych si moch možná pujčít kompresiometr na auta, ale nevim jestli bude mít koncovku na moto a jestli ho tam dostanu. Nebo se to v domácích podmínkách dělá ještě jinak ?

Je mi divný že by to z ničeho nic byly ventily, je pravda že motorka cca 3/4 roku stála předělávám jí na street a když jsem jí koupil tak tenhle problém nebyl to až po složení motorky. ( na motor jsem nesahal)

Ještě jsem si vzpoměl, že svíčky dával původní majitel nový, prej starý připek když při startování přidíval plyn (což se mi taky trochu nezdálo) a když jsem je vyndal tak byly černý ( bohatá směs ) hladina se nedá nastavit a šroubky od směsy byly všechny vytočený o 3 otáčky tak jsem je tak po složení nechal - v tom návodu se navyznám když je onglicky tak nevím kolik maj bejt . . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

13.8.2013 v 21:54 | Nahoru | #31
a co to seřízení karbíků, na to mi odpovíte ? :)

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

13.8.2013 v 22:34 | Nahoru | #32
Že by ti nešel jeden válec na rozhozené karbecy, obzvláště, pokud si s nimi nic nedělal, se mi nějak nezdá, ani šroub bohatosti volnoběhu to tolik neovlivní, obzvláště když má vliv jen v nízkých otáčkách, synchronizace taky ne, vyčištěné jsou?, teda konkrétně ten, který nejede?, membrána vpořádku?, spíš mě z toho pořád vychází ta elektrika, pokud teda ten válec není vydechlý bez komprese, ale to se samo od sebe stáním v garáži moc nestává, zapalovací cívky a kabely od nich jsou vpořádku?

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

13.8.2013 v 23:41 | Nahoru | #33
jj karburátory vyčištěný membrány jsem prohlížel a taky v pohodě, když se daly nový svíčky tak se to zlepšilo protože předtim to prskalo strašně a jelo na 3 a 4. svod se vůbec nehořejval, teď už se hřejou všechny 4 stejně . . . fakt už mě nic nenapadá . . .

furt si říkam že je nejlepší si to udělat doma a přijít na to, něco se přiučit, to se v budoudnu nestratí . . .ale stejně na to dolazení bych to někam asi odvez.

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 00:30 | Nahoru | #34
sundej airbox a pridavej plyn vsechny soupata musi chodit cca stejne. zkus i plnej aby uplne vyjely, to je potom peknej efekt jak to vidis tu smes

mozna si si s tema blbyma svickama podpalil ventily takze meric komprese, motor nechat aspon dva dny stat a pak zmerit tlaky bez karburatoru. pokud bude mit jeden valec malou kompresi a po pridani oleje se to o moc nezvysi (to by znamenalo kruhy) tak jsou to netesny ventily. Ja je mel a jelo to normalne si myslim akorat to strasne strilelo a pri malo plynu kolisal vykon.
Mas velkou vuli na sytici a cistil si to taky? doviraji ti vsechny ok?

Dat sroubky na smes do vychozi polohy (manuál - 1 a 5/8 ot. nastavit volnobeh 1100ot. Pote tocit doleva nebo doprava se sroubkem nez se zvednou otacky o 50ot. na 3 karbci, pak ostatni tri karbce (1,2,4). Znovu nastavit volnobeh a pak ZASROUBOVAVAT sroubek na 3 karbci nez klesnou otacky o 50ot., doladit volnobeh a znovu na 3 karbci zasroubovavat aby to kleslo o 50ot. a nakonec nastavit "final opening" dle manuálu 3/4ot vysroubovat.. Potom mam nastavit ostatni karbce stejnym zpusobem - zasroubovavat nez klesne o 50ot. a pak ten final opening.

Naposledy editováno 14.08.2013 00:37:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 07:19 | Nahoru | #35
milion> okey dneska zkusim ty soupatka, aby bylo videt co to přesně dělá . . .

sytič sem taky rozebíral a čistil, teĎ je docela velká vůle na lanku cca 1cm.

jak se musí postupovat při měření komprese ? ohřátej motor, vyšroubovaný všechny svíčky a plnej plyn ?

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 07:31 | Nahoru | #36

M4rť4s píše: milion>

jak se musí postupovat při měření komprese ? ohřátej motor, vyšroubovaný všechny svíčky a plnej plyn ?


Jj, a startovat dokud bude tlak stoupat.

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 13:43 | Nahoru | #37
tak jo nebo rovnou sundat karburátory a je o jednu ruku potřeba míň

Dneska jsem si pujčil do šéfa kompresiometr tak snad se tam s nim dostanu





ještě mi dal radu když najdu horní uvrať válce tak do něj fouknout stlačenej vzduch když to bude rychle utíkat bude slyšet jestli sání nebo vejfuk a pak podle toho jak rychle padá tlak tak kroužky . . . to s tim tlakem je jen tak orientačně . . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 19:49 | Nahoru | #38
Dneska jsem udělal video GOPROem , ale nejni to na tom moc vidět . . .

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 21:26 | Nahoru | #39
Koukám,že ty svíčky hážou jiskru všude,jsou zkratované.Vyměnit a mohlo by to jít,ale musíš ještě šroubky bohatosti směsi dát tak na 2 otáčky,jinak se to uleje zas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

14.8.2013 v 21:33 | Nahoru | #40
Stehlajslada> jj přesně to jsem udělal svíčky jsou nový a směs má 2 a 1/4 a je to lepší jde na 4 ale zlobí to

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

15.8.2013 v 14:57 | Nahoru | #41
Mně kdyby motorka šla na tři válce, taky by se mi to zdálo divný

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

15.8.2013 v 21:00 | Nahoru | #42

Danny350 píše: Mně kdyby motorka šla na tři válce, taky by se mi to zdálo divný



A já myslel, že je to normální . . . . :D

O víkendu se chystám změřit komprese a kouknout na ty šoupátka pak dám vědět

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

15.8.2013 v 21:04 | Nahoru | #43
Napadlo me,zkus prohodit civky.Jestli se nepletu meli by byt dve,kazda na dva hrnky.Tak je zkus prohodit jestli se zavada neposune.....Ono nekdy staci kdyz jsou spinavy kabely a dela to psi kusy.....

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

15.8.2013 v 22:41 | Nahoru | #44
M4rť4s> A taky si pamatuji,že když sem nechal mokré svíčky přez noc tak ráno to šlo nepravidelně a jedna byla šluslá.Tak sem to nechal na druhý den vyměnil tu špatnou a zkusil nastartovat opět,ale byla další pryč,tak sem je vytáhl osušil a tu druhou nahradil novou a je klid.Ono pokud ty ulité svíčky zůstanou mokré v motoru a nevysuší se buď zahřátím motoru v chodu,nebo venku hadrem na suchu,tak mokré zůstavají do dalšího studeného startu a z dalším zatočením ty mokré svíčky kratují opětovně.Zkus je ty svíčky vypálit(na plotýnce,v troubě,nebo nad kahanem)Aby z nich vyprchali zbytky benzínu a nevodila ti celá elektroda dokola.

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

16.8.2013 v 21:32 | Nahoru | #45
Díky za nápady zejtra na to kouknu uvidim co z toho vyleze . . . chci se podívat ještě jednou do karburátorů jestli jsou tam fakt origo trisky, protože jsem si vzpoměl, že když jsem to koupil tak byla na kyvce nálepka KaN ale fitr vypadá jako obyčejnej . . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

17.8.2013 v 11:41 | Nahoru | #46
Tak jsem vyndal svíčky a jsou do bíla je to hodně chudý, všechy 4 válce takže budu muset vytočit zkusmi o půl otáčky teď mám 2 a 1/4

šoupátka jdou stejnoměrně, ale bez airboxu to nešlo do plnejch otáček jak mi tu nekdo psal ať zkusim i uplně vršky . . . je to na to moc chudý . . .

A další věc, mám "grafy" od měření komprese, ale mám jen starej kompresiometr kterej se jen přiloží, na konci má gumovej konus a docela se s tim peru . .
2 meření ( první měření bylo seznamování s přístrojem ) viz foto ten 4 je ale furt míň než ostatní má 12 [teď nevim jednotky ] a další nasledující je 2 a ten má 13,6 možná 13,8 ještě to chci zkusit až budu mít dole karburátory . .. jinak tohle bylo za teploty motoru 50 - 43°C postupn2 klesala















Teď jsem ještě nahlídnul do těch karburátorů a je tam triska 40S a pak 120

Po obědě změřim tu kopresi bez karburátorů a do toho nejhoršího válce zkusim dát olej . . ale kolik ? :D jednu stříkačku ?

Naposledy editováno 17.08.2013 12:45:22

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

17.8.2013 v 17:09 | Nahoru | #47
Posílenej obědem jsem vydal na měření koprese bez karburátorů, bylo to o to snadší, že jsem nemusel držet plnej a moch jsem se věnovat přitlačování kompresiometru . . .
výsledek je takovej, že tlaky maj rozdíl necelej jeden bar . . takže si myslim, že to bude celkem těsný . . .







takže to bude nejspíš v seřízení karburátorů a nebo mě ještě napadlo, že si to někde saje falešnej vzduch, ale to by muselo do všech válců když jsou svíčky do bíla . . . ještě kouknu jednou na ten vzduchovej filtr. . .

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

18.8.2013 v 19:56 | Nahoru | #48
Nějakej nápad ? složit a vyzkoušit po změně nastavení směsi + prohodit zapal. cívky ?

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

6.4.2014 v 19:35 | Nahoru | #49
Tak jsem po zimě natočil mašinu a furt mi to přijde jako kdyby jeden válec vynechával v nízkých otáčkách když dám plnej chvíli prská a pak se zvednou otáčky . . . Dneska sem teda sundal znova karburátory a rozebral je.

Co na nich kontrolovat ?
Trysky vyčistit vzduchem, všechny průchody karburátoru taky vyfoukat, pružinky nad membránama jsou stejně dlouhý. Podle manuálu nastavim směs na základní nastavení, daj se nějak univerzálně nastavit podtlaky, jako že do základního nastavení ? Třeba změřit posuvkou, aby všechny klapky byly stejně otevřený ? V servisu to asi dělaj na moto co ?

Ještě zijstil že molitan co čistí přívod vzduchu co jde nad membrány do karburátoru je starej v rozpadu, dá se koupit novej ? Nebo tam dam prostě kus svýho molitanu?

Naposledy editováno 06.04.2014 19:36:45

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

6.4.2014 v 23:43 | Nahoru | #50
kup si dynojet - novy jehly, pruzinky a trysky pro ten ladak

jinak bych vysrouboval sroubky pro bohatost a vzdycky striknul cistic na karburatory (brzdy) a profouknul kompresorem. pak si karburatory dej jako kdyz jsou na moto a napust je benzinem - na odkalovaky dej pruhledny hadicky a povol sroubek. hadicku dej nahoru a uvidis hladinu - necho to tak aspon par minut.
podtlaky udelej pomoci dvou nadob - hadicky co pujdou na 2 valce zalepic do vicka tak aby byli tesne pod vickem. pak udelas propojovaci hadicku (obraceny U) kterou zalepis tak aby sla az na dno. no a pak tam das do jedny tolik vody, aby to ta hadicka nenacucla i kdyz to bude trochu bublat. no a sestelujes tak jak je v manualu v presnym poradi - nastavis tak aby hladiny kmitali co nejmin a v obou sklenicich byli cca nastejno. po prvnim nastaveni si udelej smes a pak znovu zkontroluj synchro.
sestelovani smesi jsem ti psal uz driv..
do toho nadechu jsem dal tusim houbicku na nadobi :)
sundej si airbox a zkus na miste vytacet. vsechny soupatka musi chodit stejne a jestli se dobre pamatuju tak i pul plynu je otevrelo na max jak to letelo do otacek
co privod benzinu je ok - dej si hadicku na podtlakac zasaj, zacpi hadicku jazykem a palivo musi tect proudem porad. pak zkontroluj hadicku co vede k valci jestli neni praskla - to pak jeden valec prisava vzduch.
zkontroluj priruby jestli nejsou popraskany a jestli mas spony podotahovany..

Naposledy editováno 06.04.2014 23:46:13

Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

7.4.2014 v 06:29 | Nahoru | #51
To je vlastně pravda, oni tam budou nejspíš origo trisky jehly atd. . musim to dohledat v manuálu, koukal jsem že tam je 20 a 40 triska.
Jinak hladiny se nastavit nedaj, jsou daný na pevno.
Přípravek na synchronizaci mám , jen s tou směsí sem to moc nepochopil, už mám nový budíky, digi takže ukazujou i těch 50 otáček včera sem to právě čet nejřdív se přidává o 50 ot pak se ubírá o 50 . . . takže to bude zpátky na tom samým místě né ?
A dynojet se prodává jen prostě sada 1 na otevřenou koncovku kterou tam prdnu a je klid nebo se musí na brzdu atd ?

Naposledy editováno 07.04.2014 11:17:55

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.4.2014 v 16:02 | Nahoru | #52
Kutilove! Řekněte mi, co s těma motorkama dělate! Ja ma 96" najeto 80000km a nikdy jsem nic takoveho neřešil Nehrabejte se v tom, když tomu nerozumite. Třeba ty svičky. Nic na nich neskoušej! Zahoď je jak daleko umiš a běž si koupit nove!
Chudaci motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.4.2014 v 20:38 | Nahoru | #53

CBR-rr píše: Kutilove! Řekněte mi, co s těma motorkama dělate! Ja ma 96" najeto 80000km a nikdy jsem nic takoveho neřešil Nehrabejte se v tom, když tomu nerozumite. Třeba ty svičky. Nic na nich neskoušej! Zahoď je jak daleko umiš a běž si koupit nove!
Chudaci motorky



Asi to začlo tim, že sem koupil bouranou rok 98, která byla skládaná ze všech ročníků. Protože sem se v ročníkách nevyznal tak sem si nevšim, že přední kapoty jsou starší a zadní novější, což to nemá na chod motoru vliv :D , ale když sem dojel domu a po tedjnu odešla baterka, s údivem sem zjistil, že tam byla 12V 4 AH ta oddělala reg. dobijení, jak mi bylo řečeno a pak už to šlo jedno s druhým . . . tak mi pověs jak se v tom člověk nemá hrabat, když to koupí od někoho kdo vůbec netuší :D.

Jinak jak se má člověk naučit něco novýho, aniž by se v tom hrabal a snažil se pochopit funkci atd ?
Je jednoduchý to odvést do servisu a pak jim zaplatit, to umí každej :D

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

9.4.2014 v 20:57 | Nahoru | #54
ja byl i na brzde protoze se mi to zdalo chudy.. zlepseni tam je, ale poznat to je az pri rychlostech nad cca 220

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 15:59 | Nahoru | #55
milion> a co jsi zjistil na brzdě ?

Naposledy editováno 10.04.2014 16:00:28

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 16:20 | Nahoru | #56
ze jsem mel pravdu - nejvetsi tryska byla na muj molitanovej filtr + ladak se svodama furt malo. zkousel jsem laborovat s jinyma tryskama, ale nakonec jsem si za to zaplatil a jsem spokojenej. Jak rikam nad 200 to tam leze daleko rychlejs, jinak to ani moc poznat nebylo, mozna trosicku lepsi stredni otacky. Kdyz sem to odpalil na jednicku nebo dvojku i bez nalazeni, tak sem si stejne myslel ze se neudrzim

koukni mi na profil, tam mam toho daleko vic - v deniku

Naposledy editováno 10.04.2014 16:21:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 16:46 | Nahoru | #57

M4rť4s píše: Asi to začlo tim, že sem koupil bouranou rok 98, která byla skládaná ze všech ročníků. Protože sem se v ročníkách nevyznal tak sem si nevšim, že přední kapoty jsou starší a zadní novější, což to nemá na chod motoru vliv :D , ale když sem dojel domu a po tedjnu odešla baterka, s údivem sem zjistil, že tam byla 12V 4 AH ta oddělala reg. dobijení, jak mi bylo řečeno a pak už to šlo jedno s druhým . . . tak mi pověs jak se v tom člověk nemá hrabat, když to koupí od někoho kdo vůbec netuší :D.

Jinak jak se má člověk naučit něco novýho, aniž by se v tom hrabal a snažil se pochopit funkci atd ?
Je jednoduchý to odvést do servisu a pak jim zaplatit, to umí každej :D


V tom připadě ti přeju pevne nervy a hodně trpělivost a to co jsem psal před tim, patři puvodnimu majiteli.

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 23:13 | Nahoru | #58
CBR-rr> Pohoda

(reakce na) Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 23:13 | Nahoru | #59

milion píše: ze jsem mel pravdu - nejvetsi tryska byla na muj molitanovej filtr + ladak se svodama furt malo. zkousel jsem laborovat s jinyma tryskama, ale nakonec jsem si za to zaplatil a jsem spokojenej. Jak rikam nad 200 to tam leze daleko rychlejs, jinak to ani moc poznat nebylo, mozna trosicku lepsi stredni otacky. Kdyz sem to odpalil na jednicku nebo dvojku i bez nalazeni, tak sem si stejne myslel ze se neudrzim

koukni mi na profil, tam mam toho daleko vic - v deniku



A co to takhle stojí naladit na brzdě ?

Naposledy editováno 10.04.2014 23:14:07

1 reakcí na tento příspěvek Jde na 3 válce, teď už ani nenastartuje a střílí

10.4.2014 v 23:19 | Nahoru | #60
myslim ze sem platil kolem 3000
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist