1 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500 nebo jiný enduro?
2 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500 nebo jiný enduro?
Mluvim ze zkušenosti..Sám jsem s endurem neměl zkušenost, pak jsem měl díky sousedovi možnost si den "užít" v sedle DRrse. A můžu říct, že díky nulovým zkušenostem s jízdou v terénu a tomu, že při 172cm a 85kg jsem z RSE nedosáhl dostatečně na zem (na to, abych udržel padající motorku, byl jsem na zemi jen na špičce..), tak jsem si říkal, že na tohle jsem prostě fakt malej.. Leda by se to ubralo na sedle nebo na přepákování.. A zvlášť pokud jezdíš s batůžkem, by to chtělo abys to alespoň trochu bezpečně udržel ve stoje..
Sám až budu zas uvažovat o návratu na jednu stopu, tak mám v plánu cenduro.. Ale něco i pro můj vzrůst.. Vyzkoušeno že je pro mě OK - freewind, F650, Transalp, z novějších třeba malej Strom..
Jinak GS je taky jednou sen az dosetrim
Edit: jo a f 650 je jeste nizsi takze tam dosahnes i kdybys nechtel
Naposledy editováno 03.07.2013 21:58:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Canyon 500 nebo jiný enduro?
HonzaLK píše: To hondzik9: Už to tady několikrát zaznělo - samozřejmě tě nechci od endura odrazovat, ale při tvých proporcích ti doporučuju si - pokud máš možnost - ty motorky zkusit napřed "osedlat" a pak teprve sháněj.. Protože např. co se ti líbí - DRko a Tenerka - jsou motorky fakt dost vysoký.
Mluvim ze zkušenosti..Sám jsem s endurem neměl zkušenost, pak jsem měl díky sousedovi možnost si den "užít" v sedle DRrse. A můžu říct, že díky nulovým zkušenostem s jízdou v terénu a tomu, že při 172cm a 85kg jsem z RSE nedosáhl dostatečně na zem (na to, abych udržel padající motorku, byl jsem na zemi jen na špičce..), tak jsem si říkal, že na tohle jsem prostě fakt malej....
...no nechci nějak bagatelizovat tvé dojmy,...ale já mám 174 a nikdy jsem takový problém co popisuješ neměl-a že jsem těch endur měl požehnaně. Že by ty 2 cenťáky hráli takovou roli?
Jak psali jiní, pokud se o Canyona někdo dobře stará, je to pěknej a spolehlivej kousek, díky jeho pověsti (volnoběžka) jsou ceny hodně dole.
Mám rád jednoválce i dvouválce ale nesnáším péči o řetěz a proto jsem pak přestoupil na BMW F650 CS.
Rotax motory v F650 jsou pověstné spolehlivostí a malou spotřebou. Když se podívám, za kolik se dnes prodávají F650 ....
http://suchen.mobile...50&ambitCountry=
tak bych moc neváhal. Canyona jsem koupil v CZ, ale pak už všechny motorky i auto v DE.
G650CS jsem si nechal jako druhou motorku, protože se nedá prodat za slušnou cenu a pořád mě baví na něm jezdit.
Z mého pohledu není Canyon tak strašná volba (pokud vezmeš motor 500 ccm a ne starší 600) - jasně není to žádná hitparáda - výkon spíš nic, než moc, elektrika po italsku. Ale ten motor mě (kupodivu vzhledem k jeho "jeden kamarád" pověsti) nikdy nezklamal (ač v rámu naked-biku).
Naposledy editováno 05.07.2013 11:02:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2, 3] Cagiva Canyon 500 | Zerog | 88 | 12.6.2024 v 15:04 Anti |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Karburátor Mikuni BST 40 o-kroužek Cagiva Canyon 500 | Zerog | 18 | 13.2.2024 v 08:04 SOUSEDRH9 |
Neháže jiskru Cagiva Canyon 500 | roko31 | 19 | 25.11.2023 v 21:29 Stepa97 |
Cagiva Canyon 500 Cagiva Canyon 500 | Vojcech | 22 | 18.5.2023 v 13:47 Neeno |