1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Přesně tohle jsem posílal učiteli na mojí fakultě automobilního inženýrství na VUT. Princip chlazení je v tom, že oni tu studenou vodu berou z vdovodního řádu a jakmile proteče motorem letí do odpadu a bere se nová studená voda. V chladiči není šance nic takového udělat. Potom se to taky používá u vodních člunů, tam nabírají vodu přímo z moře. Takhle extrémně podchlazené motory mají téměř nulovou životnost. Takže ano funguje to, ale ne v autě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Lion píše: trins> něco o tom bylo zmíněno tady 800 koní- 7l na sto
no v těch článcích jsem se dočetl cosi o speciální slitině,kterou není potřeba tolik chladit,ale nikde jsem se nedočetl při jaké teplotě ten motor pracuje.
Já bych to bouchačovi možná i uvěřil,ale to by nesměl svoje tvrzení podpořit trvzením že kvůli tomu mají závodní stroje větší chladiče ( ty mají z úplně jinýho důvodu ) a pak do toho zamotat ještě emise
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
edit: a výrobci samochodů drží teplotu motoru vysoko právě kvůli lepšímu spalování na úkor výkonu
Naposledy editováno 07.04.2013 17:31:04
co se tyce venkovni teploty, tak mi prijde ze to nejlip jede tak mezi 18-26 stupni, pokud je vic tak je ten motor takovej gumovejsi mi prijde a pokud je min, tak je slabsi.
co se tyce maximalky, tak samozrejme cim venku tepleji tim lepe (odpor vzduchu)
Velkobouchač píše: trins> věř si čemu chceš stejně ty nepřesvědčíš mě že motor podává největší výkon ve 120°C, ale zajímalo proč teda mají závodní motorky větší chladiče když né kvůli učinějšímu chlazení. Aby vezli víc vody a vešly se do váhového limitu?
edit: a výrobci samochodů drží teplotu motoru vysoko právě kvůli lepšímu spalování na úkor výkonu
no určitě to nemají kvůli tomu aby měli motor kolem 60ti stupňů.ale právě kvůli tomu že mají o "krapet" větší výkon než série a hlavně se s nima jezdí pořád na doraz,takže s normál chladičema by se ten motor "roztekl"
No sem zvědavej co na tyhle teorie napíše murkin
1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
Naposledy editováno 07.04.2013 23:02:23
1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
Ale mam realitu...Jeden zdejsi expert koupil uuplne novou zx12ku a NIJKA nezajizdel a ta motorka jela uuplne na hovno...pak ji hned prodal a smitec.
Tedy u me zajizdeni ano a v tovarne s tim na full nejedou aspon ne delsi dobu.
Hovadina.