globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Zdravím,
dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.

Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?

Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.

Díky




Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.

Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy


Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:15 | Nahoru | #31
wolken> Ten motor měl špatnou volnoběžku a startér fungoval v jednom z dvaceti případů. Ironií je to, že jsem to tomu klukovi zapomněl říct a tak mam tu blbou volnoběžku zpátky v tom novým motoru. Ten měl sice původně i nakopávačku, ale ta mu tam nešla při skládání dát a tak to složil bez ní.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:26 | Nahoru | #32

Hippieguy píše: wolken> Ten motor měl špatnou volnoběžku a startér fungoval v jednom z dvaceti případů. Ironií je to, že jsem to tomu klukovi zapomněl říct a tak mam tu blbou volnoběžku zpátky v tom novým motoru. Ten měl sice původně i nakopávačku, ale ta mu tam nešla při skládání dát a tak to složil bez ní.



Kolik si za to řekl? Spíš kolik facek si mu za to,že se serre do něčeho čemu nerozumí dal ?

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:27 | Nahoru | #33
Tak už víme co tam mlátí. Vyndat, znovu rozebrat, novou volnoběžku a jestli se tam mele něco z nakopávačky no tak potěš koště.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:32 | Nahoru | #34
Nerozebirat! To je zbytecna ztrata casu ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:34 | Nahoru | #35
Bimbam> V tom motoru určitě nic neni, pochybuje, že je tam nějaký zapomenutý nářadí. Ta nakopávačka neni vůbec namontovaná.

Co se týče volnoběžky, může to bejt zdroj těch zvuků? Na tom motoru jsem najel asi 700km a nikdy z něj žádný podivný zvuky nešly.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:39 | Nahoru | #36
Ty vole ty mě zabiješ

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 00:40 | Nahoru | #37
1: ROZEBRAT
2: ZJISTIT PŮVOD ZVUKU
3: OPRAVIT
4: SMONTOVAT
5: JEZDIT
ALE NÉ V BLÁTĚ !

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 02:40 | Nahoru | #38

wolken píše: 1: ROZEBRAT
2: ZJISTIT PŮVOD ZVUKU
3: OPRAVIT
4: SMONTOVAT
5: JEZDIT
ALE NÉ V BLÁTĚ !



asi tak hlavne uz to nestartuj a nervi tam ty rychlosti pod parou bo to poseres jeste vic
a jestli te ten "mechanik" rekl ze to je ok, dat mu dej facku a kopanec do riti a radsi to dej nekomu jinymu.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 05:07 | Nahoru | #39
je to tvoje blbost a ne tvyho kamosa tez jsem delal autotronika ale na puleni motoru moji 125 ccm bych si netroufl. Ve skole praxe veskera zadna, rozebrany motor sme nevideli za cele 4 roky a tak to byla tvoje vina zes mu to dal .... Jinak za tvy predesly vlakna a servisni upravy si zaslouzil jezdil max na kolobezce

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 05:46 | Nahoru | #40
Nesmějte se mu - autor kráčí ve stopách národního génia Járy Cimrmana a objevuje slepé vývojové cestičky. Nebýt takovýchto lidí tak by se pokrok zastavil.
Já osobně bych teda na řazení hasák nebral a pokorně bych to znovu rozebral, protože co s tim může být ti stejně nikdo takhle na dálku neporadí - ale samo se to nespraví. Ten motor možná po chvíli provozu utichne - navždy.

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 06:06 | Nahoru | #41
Nedávno v prosinci jsem skládal motor do svýho XR. Řadit jde normálně a nic tam nemlátí. Něco tam je v prdeli, to nezajedeš. Takže znova vyndat a rozebrat. :D

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 06:37 | Nahoru | #42

wolken píše: 1: ROZEBRAT
2: ZJISTIT PŮVOD ZVUKU
3: OPRAVIT
4: SMONTOVAT
5: JEZDIT
ALE NÉ V BLÁTĚ !



Poslední větu bych vypustil. Není důvod proč by nemohl jezdit v blátě, když tam má půl motoru ze 4-kolky

Hipík: diskusí tady na fóru nezjistíš co to dělá. Musíš to rozebrat a pohledat. Podle mě ti mlátí klika. Ale je to věštění z křišťálové koule

Naposledy editováno 25.01.2013 06:39:27

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 07:58 | Nahoru | #43
mrkni tady

ale jo ten klučina prostě umí pobavit

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:16 | Nahoru | #44
HornisGSX>

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:32 | Nahoru | #45
Je správně nastavená vačka vůči klice? Takhle mi to přijde jako kdyby se někdo o zub netrefil a ventil si domlouval rande s pístem.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:44 | Nahoru | #46
yetti_cz> Takže zkontroluju nastavení rozvodů, ale nemělo by to pak blbě startovat? Ten motor startuje okamžitě.

Ještě jsem se o tom bavil s jednim klukem a toho napadla chudá směs, že jsou to samozápaly. Nebo že je špatně nastavený zapalování a dává jiskru ve špatnej čas. Timhle by to bejt nemohlo?

Naposledy editováno 25.01.2013 08:46:41

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:50 | Nahoru | #47
No coment. Jsem taky mechanik. Nevíte někdo,jak se pečou buchty? J.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:52 | Nahoru | #48
Benda1> Ha ha ha

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 08:56 | Nahoru | #49
Zbytečně si tu necháš nadávat, prostě to znova rozeber a koukni se na ventily a píst. Pak koukni jak postavil převodovku.
E: i kdyby to bylo o zub startovalo by to normálně, tenhle zvuk vypadá že je to o zub

Naposledy editováno 25.01.2013 08:56:56

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:01 | Nahoru | #50
Z toho videa je prd slyšet, ale ty zvuky jsou docela kovový. Právě kdybys to měl moc chudý tak ti to asi nechytne bez problému. To samý to zapalování. Samozápaly na volnoběh u téměř studenýho stroje, no nevim.

2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:01 | Nahoru | #51
Hele tohle ti fakt nepreju, ikdyz za tve vystupy v predchozich vlaknech by se zdalo lehke rict ti dobre ti tak.
CHapu ze si do toho klumpru narval prachy a cas, ale neni dohaje uz ted ten spravnej cas si rict "fuck it" a odvezt to do srotu ? (Coz jsme ti mimochodem rikali uz kdyz ti to zralo 1l oleje na 100 km nebo tak nejak).
Motorka v takovymhle stavu se nevyplati generalkovat ani kdyby to byl original, cinska kopie uz vubec ne.
Jinak to mlaceni, kdyz to delal kamarad co generalkoval pincka, vi ze 4T ma nejaky rovody ?

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:09 | Nahoru | #52
gugo> hele buďme taktní... uděláme zbírku a odkoupíme to od něj co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:20 | Nahoru | #53

gugo píše: Hele tohle ti fakt nepreju, ikdyz za tve vystupy v predchozich vlaknech by se zdalo lehke rict ti dobre ti tak.
CHapu ze si do toho klumpru narval prachy a cas, ale neni dohaje uz ted ten spravnej cas si rict "fuck it" a odvezt to do srotu ? (Coz jsme ti mimochodem rikali uz kdyz ti to zralo 1l oleje na 100 km nebo tak nejak).
Motorka v takovymhle stavu se nevyplati generalkovat ani kdyby to byl original, cinska kopie uz vubec ne.
Jinak to mlaceni, kdyz to delal kamarad co generalkoval pincka, vi ze 4T ma nejaky rovody ?



Házet to ze skály mělo smysl možná na podzim, když jsem to zadřel. Ted když jsem dal 9kkč to už neudělám.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:32 | Nahoru | #54
Hippieguy> Delej jak myslis, kazdopadne prosimte neprestavej publikovat, myslim ze tvuj obcasnik s nazvem "cim nas tentokrat hrnek sroubu prekvapi" s obcasnym zvlastnim vydanim by me uz docela chybel. Neni mmoho pripadu, kdy si clovek muze rikat "Ja jsem ti to rikal".

Prosimte kolik stoji celej motor, kdyz si ted do toho narval 9tis za generalku staryho ?
DYt ja jsem schopnej sehnat na Alpa jetej motor za 10-15 tis. Novy motory 125 ccm na chinu se musi dat poridit za 10 tycek ?

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:38 | Nahoru | #55
Hele držím ti palce, vždycky pobavíš a jestli jednou tu motku dáš do kupy, tak to bude na metál . Ale nech si poradit a neposlouchej bláboly od kamošů... Všichni ti radí, že je potřeba to znovu rozdělat a zkontrolovat - asi bych začal předvodovkou a šel dál, rozvody, klikovka, apod. A ty tu budeš mlet něco o zajetí a o směsi.

(reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:40 | Nahoru | #56

Hippieguy píše: V tom motoru určitě nic neni, pochybuje, že je tam nějaký zapomenutý nářadí.



Kdyby byl v motoru zapomenutej třeba hasák, tak bys to zjistil velice rychle

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:41 | Nahoru | #57
Kluci a vy si myslite, ze nekdo kdo studuje gympl dokaze v pohode rozhodit motor a postavit ho jak ma bejt? Tohle je na dalsi investici a to proste nema smysl. Za ty prachy, ktery jsou v tom utopeny, uz by byl rozumnej japonec.

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:43 | Nahoru | #58
Tu 150ku motor jsem koupil za 2k, s tim, že mě doprava stála 1200. Takže za 3,2k. No a díly stály taky docela dost, ložiska jsou NTN a za ně jsem dal taky asi 2,5k. Omylem jsem koupil ložiska na kliku špatný velikosti a už nešly vrátit. A pak tam byly kroužky, ventily, píst, gufera, vodítka ventilů a ještě nějaký další kraviny. zase to stálo okolo 2k. No a pak je to práce za kterou jsem dal 1200kč. Takže jsem ted kousek pod devíti tisícema.

Mam to celý rozepsaný i s paragonama. Ale je pravda, že mam ted další motor, ze kterýho můžu brát díly.

Edit: písmenka

Naposledy editováno 25.01.2013 09:44:45

1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:48 | Nahoru | #59
nic ve zlym ale přijde mi jakože ty a ta tvoje parta jste nesvéprávný bastlíři bejt tebou tak ten motor rozeberu a místo šroubů co ho drži po hromadě bych ho slepil vterinkou a izolačkou aby tam bylo min věci co se může posrat .....
řeknu ti to takle asi seš debil vyhodit 9000 za to že to posral ještě víc ... asi bych mu rozmlátil hlavu tim motorem a hlavně to ani nechápu jak to muže někdo posrat ? je to daleko lehčí než poskládat posranou věc z lega prober se !!!
k tomu bouchání sázim , že ten šašek co to montoval nedal pod hlavu ani pod válec těsnění a namrdal tam tubu silikonu .... ted bych řekl že si dává rande píst s hlavou a k tomu řazení mam dojem že při půlení do toho mlátil jak kovář do kovadliny něco ti tam vohnul a ještě vůbec představa že mu do toho motoru něco nešlo dát jako je nakopávačka .... tak to mě rozsekalo uplně

Hlasité klepání a rány z motoru po GO

25.1.2013 v 09:51 | Nahoru | #60
jo a zapoměl jsem ... zeptej se ho jestli vůbec ty nový ventily aspoň zabrousil a při dotahování vačky použil momenták
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING Zadry 6 20.3.2016 v 16:50 hrochino
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 5 25.7.2014 v 20:40 J.M.K.
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 29 25.7.2014 v 08:39 J.M.K.
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING xarel 1 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy


TOPlist