globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.
7.1.2013 v 16:01
Zdravim, nedávno jsem sem zakládal forum na tento problém. Viz FORUM . A do dneška jsem to stále nevyřešil. Abych uvedl věci na další a lepší míru, tak motorka má nové ložiska, gufera, olej v tlumičích, prostě vše tak jak má být. Zkoušeli jsme řidší či hustší olej. Nic nepomohlo. I různě nastavovat předpětí. Také nic. Samotný tlumič když se zmáčkne a je vyndanej z motorky tak to neudělá, až teprve když je to nandaný na mašině. Tak to začne bouchat, dáno tim, že se ten tlumič zatíží tou motorkou a přece jenom to dostává větší rány, než když to zkusim zmáčknout rukou. Bouchá to jen když jedu vemu třeba kamen bo velkou díru a až teprve když se ten tlumič vrací tak to bouchne. Asi jako kdyby rychle se vrátil do původní polohy. Nové tlumiče samozřejmě dávat nechci z prostého důvodu, je to raketa a hlavně motorka má natočeno zhruba 37 tisíc. Což mi přijde zbytečný už tam rvát nové šavle. Poraďte, nesetkal jste se s tim někdo ? Nebo nenapadá vás něco jiného, či na koho se obrátit a kdo by mi mohl pomoct ? Samozřejmě už jsem také slyšel, že někomu to dělalo a nakonec motorku prodal. Já to, ale udělat nechci, chci si jí nechat. Poraďte, jsem už vskutku zoufalej...
Předchozí
1 2
Následující

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

7.1.2013 v 21:14 | Nahoru | #31
Sorry za plevelení výše ale jeden poznatek bych měl, řešil jsem něco takovýho a bylo to nakonec v trubce vidle (v příspěvku 16, díl č.12) na spodku je vevnitř zalisovanej takovej kroužek a ten chodil nahoru a dolů cca 1mm, při tom jak se moto zhouplo kroužek se pohnul a cvaknul, blatník působil jako parádní zesilovač, po odšroubení blatníku nebyl zvuk skoro slyšet ale než jsem se k tomu problému dopracoval ......

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

7.1.2013 v 21:23 | Nahoru | #32
ohlá trubka co zajíždí,futro ve vydlích..??

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

8.1.2013 v 16:03 | Nahoru | #33
UKAŽ KOZY!!! Z kterýho (V)stromu Tě mam jít odříznout?

Naposledy editováno 08.01.2013 16:03:27

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

8.1.2013 v 17:50 | Nahoru | #34
Pavouk106> Ještě vydrž, nebude to dlouho trvat a doopravdy se pujdu zhoupnout

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

9.1.2013 v 11:08 | Nahoru | #35
Tohle jsem řešil vloni.
Nejvíc to bouchá,když jedeš třeba po kostkách,když jsou ty nerovnosti né příliš velké.Celé se to násobí tím,že to začne rezonovat v kapotáži.Když stojíš a přez přední brzdu několikrát propéruješ přední vidli,tak je to takový kovový cvakání(jako by byl povolený krk).

Celý problém je v pouzdrech.Přez to,že vypadají že jsou pěkný,bohužel mají z části odřenou teflonovou vrstvu a tím mezi trubkou,pouzdrem a kluzákem vznikne vůle.
Pokud je trubka zasunutá(propérovaná)tak horní a dolní pouzdro vůli eliminuje.Ale jakmile se kluzák vysune na max zdvih,tak se projevovat vůle klepáním.
Poznáš to tak,že sundáš kolo,chytíš (nejprve jeden,pak druhý) kluzák u osy a podélně s ním zakýveš.Nebudeš věřit jaká je tam vůle.Stačí ale zastrčit třeba o 5cm,a vůle mizí.
V podstatě se jedná o desetinku(v pouzdře) ale na konci kluzáku(u osy) to dělá 5-8mm.
Musíš vyměnit obě pozdra.
Já jsem nejprve koupil jenom ta poměděná(horní),ale na konec jsem musel koupit i ta šedá s teflonovou vrstvou (dolní).
Samozřejmě simeringy a stírací manžetky jsem také hned vyměnil.Navíc jsem si objednal ty horní stírací manžetky na DL 1000,protože mají okolo břitu pružinku-takže jsou lepší než ty na DL650-Pasují naprosto stejně.
























Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

9.1.2013 v 11:49 | Nahoru | #36
Ještě bych dodal,že pokud nepomůže vymezit vůli výměna pozder,tak jsou bohužel už "vyběhané" kluzáky.
To poznáš tak že kluzák pootočíš na trubce o 90° a opět vyzkoušíš vůli.Bohuže tam žádná nebude.To je způsobeno tím,že kluzáky jsou vyběhané podélně do elipsy.
Nám ta výměna dost pomohla i přez to,že tam ještě malinko vůle je,ale je to dobré.
Teoreticky by se to dalo ještě dovymezit vložením planžetky mezi pouzdro a trubku,ale když jsem zvážil riziko,že by se mohla planžetka vysmeknout a zničit vidlici,tak jsem od toho upustil.

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

9.1.2013 v 13:54 | Nahoru | #37
PIGO> Díky za doporučení, do konce týdne to zkusim nějak zpacifikovat a ozvu se zde na forum jak jsem ve finále dopadl. Motorku nevidim každej den, takže nemohu tohle všechno co jste mi tady radili, udělat najednou, ale věřim, že do konce týdne to stihnu a budu moct poreferovat. Zatim dopředu Díky !

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

14.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #38
Tak přináším další info. Tlumiče byly komplet rozebraný, vůle nikde a vše sedí tak jak má. Opravdu nechápu, stále to bouchá. Ještě nás napadlo, že zkusíme sundat veškerý plasty a jet s holou motorkou a jestli tam nedělaj plasty někde nějakej brajgl. Jinak už nevíme. Samozřejmě to budu řešit dál. Případně i ten váš odkaz na Prochymoto.

1 reakcí na tento příspěvek Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

3.4.2013 v 22:11 | Nahoru | #39
tak vyřešil už někdo to bouchání....

(reakce na) Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

4.4.2013 v 09:10 | Nahoru | #40

v.d.k píše: tak vyřešil už někdo to bouchání....



já ne

1 reakcí na tento příspěvek Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

4.4.2013 v 18:52 | Nahoru | #41
v.d.k. > Posílal jsem tlumiče jak jste mi tady doporučovali Prochymoto. Tlumiče mam zpátky, jsem chudší o dva tisíce a tlumiče stále bouchají. Zkoušeli jsme ještě i jestli neni vůle na horních brýlích. Ty drží za vršky šavlí a na krku. Tak jestli na krku neni vůle, tak jsme to vyplňovali planžetama 0,05mm a nedalo se skoro otočit řidítkama. Bouchá dál, tam vůle neni. Dál jsme zkusili jestli matice co je na horních brýlích, jestli když má mističku a dotahuje se to, tak jestli si šroub nesedne už na dno. Tak jsme zkoušeli dát klasickou a aby kdyžtak tyč prošla skrze matici a nesedla si na matici. Nic, dál bouchá. Ještě mi napadlo jestli jak je trubice nalisovaná do spodních brejlí jestli neni volná, ale to mě už přijde docela hardcore.
Jinak co majitelé kteří mají progresivní tlumiče, těm to dělá nebo ne? A co litrový Stromky, těm to také dělalo nebo ne ? Jinak mam ještě jeden nápad. Nenašel by se někdo kdo má taky V-Stroma kterýmu to nedělá a nebouchá ? Že bychom zkusili přendat šavle a tim pádem zkusit vyloučit bouchání, zda-li to bude bouchat i nadále, tak tlumiče by to nebyly a muselo by to bejt jinde. Udělat takovou vylučovací metodu. Najde se tu někdo ? Jestli by se tu někdo našel, klidně se toho chopim a provedu zkoušku. Případně bych i pro ty tlumiče dojel a zkusil je a zase odvezl zpátky vrátit.

(reakce na) Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

4.4.2013 v 21:56 | Nahoru | #42
Pajitu66> no já už taky nemám co vyměnit,vše nové,pouzdra oboje,simeringy i stírací manžety olej a pořád ten pazvuk při rychlým propružení,všude kde jsem se ptal,tak většinou byla odpověď podobného znění.... (Vyřešil jsem to tím, že jsem si na to zvykl a naopak se budu bát až to přestane bouchat, protože to bude znamenat, že se to někde pos...o)....tak si začínám myslet že je to prostě jenom neduh téhle motorky...

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

5.4.2013 v 18:24 | Nahoru | #43
v.d.k.> Nejspíš je to taková bolest té motorky, každá motorka má vždycky nějakej nedostatek na kterou trpí třeba potom všechny. U téhle to je zrovna třeba tohle. Nemůžou bejt třeba ty tlumiče už unavený ? Ani nevim kolik by vlastně stály ? Koupit třeba celej tlumič i s šavlema. Ale jestli bych to měl dělat každejch 30 tisíc, tak dvě sezony a budu je dělat znova....

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

5.4.2013 v 20:15 | Nahoru | #44
NO já si nějakého trochu boucháni všiml když jsem příčně přejížděl koleje po kombajnu na strništi... ale jinak nic nepozoruju - ani teď s wirth progres ani předtim s origo pružinama.

Pravda je ,že na SV mi to docela bouchalo co si pamatuju - ale neřešil jsem to - bral jsme to že je to moto na pěknej asfalt

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

16.4.2013 v 18:11 | Nahoru | #45
Tak jsem se dozvěděl od jednoho itala,že ty kuci taliánský ty šavle řešej taky.Orygoš jsou prý hrozný tak tam cpou tyhle sady a je to prý nebe a dudy
http://www.brunomoto...mcchk=1&Itemid=2

Stále bouchaj přední tlumiče. Vše vyměněno a furt.

18.4.2013 v 20:34 | Nahoru | #46
No já když jsem koupil STROMA(2008) tak měl najeto 970 km a už také klepal takže jsem usoudil, že je to asi taková jeho bolístka a už to neřeším.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist