chtěl bych se zeptat jestli bude mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti když je lehce máčklý doraz řízení?
inzerát je tady http://www.motorkar...f-hornet-449071.html
a jak se to mohlo stát?
předem dík
shewcza píše: mám na ní tak 60 000kč a to budu muset jezdit ve staré helmě, teplákách a krátkým triku takže na výběr moc nemám :-/
No, jak říkám, radši bych se koukal po starších v původním stavu než to co jsi zatím poslal
A nebo můžeš za 59 koupit od rydlase, toho znám a je v pořádku
1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
teďkon jsem mluvil s jedním pánem ohledně inzerátu na Horneta a vše vypadá slibně až na to že prý když natankuje plnou nádrž tak furt svítí rezerva a když nastane rezerva kontrolka zhasne. Čím to může být? Máte s tím někdo nějakou zkušenost?
Dobré vodítko, že s tím netřísknul jsou origo hranaté zrcátka, jsou docela drahé a první na ráně, když to spadne...ale jak chceš: -)
1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
koukal jsem do profilu a nestačil se divit. To Tě srazil? Nebo jsi to poslal? Jak jsi z toho vyvázl? Ta fotka vypadá hrůzostrašně
Tohle bylo přebrždění na mizerném povrchu, motorka letěla do protijedoucího auta, já naštěstí ne...jen natržené vazy v koleni
2 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
shewcza píše: mám na ní tak 60 000kč a to budu muset jezdit ve staré helmě, teplákách a krátkým triku takže na výběr moc nemám :-/
Jezdit na takové motorce v teplákách a krátkém triku je skoro sebevražda. To radši vem nějakou levnější, nebo přišetři a kup pořádný mundůr, nákrčník, třeba i páteřák a ledviňák a každopádně rukavice. Boty jsou samozřejmost a rozhodně nejezdi v keckách, už jen proto, ať na křižovatce nehrochneš, až se budeš chtít levou nohou opřít o zem a pozdě zjistíš, že máš tkaničku navlečenou na šaltpáce. Ne nadarmo se říká, že čert se*e do plného pytle a jestli se někde vymeleš, tak budeš za solidní výstroj více, než vděčný.
FiZzeR> Pochopitelně... záleží na tom, jak konkrétně mašina narazí. Také už jsem pár takových viděl. Jak dostane herdu na předek, tak mohou být ohnuté, nebo zlomené vidle, může jít do kytek rám, ale pokud se brýle prudce neotočí kontra, tak se s dorazy nic nestane (pokud nedostanou šlupu odjinud).
shewcza píše: nikdo neví co by mohlo způsobovat opačnou funkci kontrolky rezervy? To znamená když je v nádrži benzín svítí a když dojde na rezervu tak přestane svítit :-/
A co je to za motorku? Záleží na tom, jak je snímač konstruován. U plováku se může někdy kontakt pohnout tak, že bude spínat v jiných polohách. Pokud by byl snímač odporový, tak může být třeba chybně vyměněn při opravě (místo NTC namontován PTC, nebo naopak). Záleží ale i na tom, jak je okruh kontrolky řešen jako celek. Bude-li nějaký složitjší elektronický, tak tam se může stát leccos.
shewcza píše: rozmýšlím se mezi Suzuki SV 650, Hornetem, Fazerem a banditem
na fazerovi jsem jel toho bych bral asi jako až posledního, na mě je to moc velkej "zabiják" hledám něco klidnějšího
na banditovi jsem též měl tu čest jet a ten mi vyhovoval, zbytek motorek jsem neměl možnost zkusit projet tak nevím. Každopádně vzhledově se mi líbí nejvíc SV
Fazer že je zabiják? Myslím že hornet má stejně nebo možná o Kw víc, a ty motory jsou prej skoro stejné, do 8tis beránek a pak letí jako z praku...
pro začátečníka si myslím, že budou všechny dobré, ale každý se chová trochu jinak, záleží co chceš. Bandit je docela těžký, kolik máš ty a kolik měříš? Aby si ho zvládnul
SV bude mít asi nejdravější motor a nejzábavnější...
tak hornet má nakonec o 1 kw mín, na fz6 jsem nejel, tak nevím jaký má přesně projev, ale myslím že to budou podobné motory, dole až moc hodné a sterilní a teprve v posledních 4tis otáček letí až moc... A to mě po chvíli už moc nebavilo. Já jsem jel jen na hornetu a starém SV. Být tebou tak se svezu ješte na nějakém dvouhrnku, aby si fakt vědel co chceš.
Já bych si třeba na 2 sezony klidně to sv koupil radši, než horneta...
Měl jsi už nějakou motorku? Podle tvého vzrůstu a věku už bych uvažoval i o banditu 1200, co ty na to? chceš na tom víc řádit nebo cestovat?
Naposledy editováno 29.11.2012 19:33:46
1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
A aby došel na to co se mu opravdu líbí, tak musí pár strojů vyzkoušet, nejlépe vlastnit aspon půl sezony a najet 2000-3000km, jinak to prostě nejde... Ty šestky jsou sice lehké a hravé, někomu můžou stačit do konce života, ale někomu zase ne... Já být tebou tak toho zkusím co nejvíc než si koupíš "tu na pořád"...
Kup si zatím jednu mašinu na naučení a na poznání co hledáš, pak teprve začni vylepšovat tu pravou...
Být tebou tak počkám na jaro a pak zkusím pár motorek z inzerátů projet...
Tak, či tak, ani s jednou neuděláš chybu, a každá má potom větší sestřičku, kterou si můžeš po 2 sezonách koupit (SV 1000, Bandit 1200, FZ 1), ale každá z nich je dost jiná... nedívej se jen na vzhled, musí se ti to i dobře řídit a bavit tě to...
Naposledy editováno 29.11.2012 20:37:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
Kup staršího bandita za 45, zbytek dej do pořádné výbavy, nauč se pořádně jezdit, a za rok si kup ban. 1200 nebo něco jiného, podle chuti
oioi01 píše: shewcza> aha, ty nemáš ješte ani vybavení? to je základ... !
Kup staršího bandita za 45, zbytek dej do pořádné výbavy, nauč se pořádně jezdit, a za rok si kup ban. 1200 nebo něco jiného, podle chuti
Tak pod tohle bych se taky podepsal...!!!
1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
shewcza píše: a když bandit tak je lepší, co se provozních a servisních nákladů týče, gsf 600 nebo 650 a jaký rok mám brát? Myslím tím který je nejspolehlivější....díky
Přes bandity nejsem úplně znalec, ale myslím, že se dělají od začátku výroby, bez nějakých zásadních změn, kromě těch nejnovějších, kteří jsou už vodníci (snad se nepletu).
A co se týče ser. nákladů, tak to bude u všech těchto mašin (hornet, FZ6, bandit) asi stejné... možná to SV, bude trochu náročnější, ale nic zásadního...
Hlavní je koupit dobrý kus, kterému se hned něco nevysere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
KubaLC8 píše: Samotnej macklej doraz rizeni vliv na jizdu nema, ale je potreba patrat jak se to stalo, proc je macklej?
ranou na predek, polozenim,...
urcite bych nechal zkontrolovat ram, ktery bude na 100% ohlej, takze investice, pak nejaky rovnani a pod., dalsi investice. sam od sebe se neohnul, je potreba patrat
Nevim z čeho vycházíš, ale já měl po třech pádech na RRku - čož bych řekl rámově bude dost podbný - dojebaný oba dorazy a měl jsem rám na měření a byl v limitech... těch 100% bych tedy bral s rezervou - neřikám, že to nebude častý, ale 100% to nebude...
Thiacomo píše: Nevim z čeho vycházíš, ale já měl po třech pádech na RRku - čož bych řekl rámově bude dost podbný - dojebaný oba dorazy a měl jsem rám na měření a byl v limitech... těch 100% bych tedy bral s rezervou - neřikám, že to nebude častý, ale 100% to nebude...
hornet má úplně jiný rám... ocelový-páteřový....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 7 | Dnes v 14:27 Krautkopf |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |