paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení
Ahoj,

chtěl bych se zeptat jestli bude mít nějaký vliv na jízdní vlastnosti když je lehce máčklý doraz řízení?

inzerát je tady http://www.motorkar...f-hornet-449071.html



a jak se to mohlo stát?

předem dík
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:19 | Nahoru | #31

shewcza píše: mám na ní tak 60 000kč a to budu muset jezdit ve staré helmě, teplákách a krátkým triku takže na výběr moc nemám :-/


No, jak říkám, radši bych se koukal po starších v původním stavu než to co jsi zatím poslal
A nebo můžeš za 59 koupit od rydlase, toho znám a je v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:28 | Nahoru | #32
ta je slušná, ale zase má takovou nekoukavou barvu. Až nebudu na neschopence prásknu do koní a pojedu se na nějakou podívat. Už jí potřebuju mít doma a leštit

teďkon jsem mluvil s jedním pánem ohledně inzerátu na Horneta a vše vypadá slibně až na to že prý když natankuje plnou nádrž tak furt svítí rezerva a když nastane rezerva kontrolka zhasne. Čím to může být? Máte s tím někdo nějakou zkušenost?

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:33 | Nahoru | #33
shewcza> jak říkám, tohohle konkrétního znám a vím, že žádný problém nemá, majitel na něm už pár let jezdí
Dobré vodítko, že s tím netřísknul jsou origo hranaté zrcátka, jsou docela drahé a první na ráně, když to spadne...ale jak chceš: -)

1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:42 | Nahoru | #34
ok, díky za tip.

koukal jsem do profilu a nestačil se divit. To Tě srazil? Nebo jsi to poslal? Jak jsi z toho vyvázl? Ta fotka vypadá hrůzostrašně

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:49 | Nahoru | #35
shewcza> to je celkem klasický případ...stává se to většinou tak druhý nebo třetí rok co máš motorku a myslíš si, že to máš v rukách
Tohle bylo přebrždění na mizerném povrchu, motorka letěla do protijedoucího auta, já naštěstí ne...jen natržené vazy v koleni

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 16:53 | Nahoru | #36
mazec, tak to jsi měl štěstí. Divím se že po tomto zážitku jsi se k tomu vrátil, ale do toho jak jednou "spadneš" tak nemůžeš jinak co? Hlavně ať se Ti podobné karamboly do budoucna vyhýbaj

2 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 17:18 | Nahoru | #37
nikdo neví co by mohlo způsobovat opačnou funkci kontrolky rezervy? To znamená když je v nádrži benzín svítí a když dojde na rezervu tak přestane svítit :-/

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

Skvělá odpověď, děkuji! 29.11.2012 v 17:21 | Nahoru | #38

shewcza píše: mám na ní tak 60 000kč a to budu muset jezdit ve staré helmě, teplákách a krátkým triku takže na výběr moc nemám :-/



Jezdit na takové motorce v teplákách a krátkém triku je skoro sebevražda. To radši vem nějakou levnější, nebo přišetři a kup pořádný mundůr, nákrčník, třeba i páteřák a ledviňák a každopádně rukavice. Boty jsou samozřejmost a rozhodně nejezdi v keckách, už jen proto, ať na křižovatce nehrochneš, až se budeš chtít levou nohou opřít o zem a pozdě zjistíš, že máš tkaničku navlečenou na šaltpáce. Ne nadarmo se říká, že čert se*e do plného pytle a jestli se někde vymeleš, tak budeš za solidní výstroj více, než vděčný.

FiZzeR> Pochopitelně... záleží na tom, jak konkrétně mašina narazí. Také už jsem pár takových viděl. Jak dostane herdu na předek, tak mohou být ohnuté, nebo zlomené vidle, může jít do kytek rám, ale pokud se brýle prudce neotočí kontra, tak se s dorazy nic nestane (pokud nedostanou šlupu odjinud).

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 17:24 | Nahoru | #39

shewcza píše: nikdo neví co by mohlo způsobovat opačnou funkci kontrolky rezervy? To znamená když je v nádrži benzín svítí a když dojde na rezervu tak přestane svítit :-/



sonda vzhůru nohama?

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 17:26 | Nahoru | #40

shewcza píše: nikdo neví co by mohlo způsobovat opačnou funkci kontrolky rezervy? To znamená když je v nádrži benzín svítí a když dojde na rezervu tak přestane svítit :-/



A co je to za motorku? Záleží na tom, jak je snímač konstruován. U plováku se může někdy kontakt pohnout tak, že bude spínat v jiných polohách. Pokud by byl snímač odporový, tak může být třeba chybně vyměněn při opravě (místo NTC namontován PTC, nebo naopak). Záleží ale i na tom, jak je okruh kontrolky řešen jako celek. Bude-li nějaký složitjší elektronický, tak tam se může stát leccos.

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 17:29 | Nahoru | #41
je to honda hornet r.v.2004

páteřák a rukavice mám, helma stará, ale zatím poslouží. Stejně se nebudu ze začátku nikam honit. Pěkně opatrně, nikam nespěchám

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 18:35 | Nahoru | #42

shewcza píše: rozmýšlím se mezi Suzuki SV 650, Hornetem, Fazerem a banditem

na fazerovi jsem jel toho bych bral asi jako až posledního, na mě je to moc velkej "zabiják" hledám něco klidnějšího

na banditovi jsem též měl tu čest jet a ten mi vyhovoval, zbytek motorek jsem neměl možnost zkusit projet tak nevím. Každopádně vzhledově se mi líbí nejvíc SV



Fazer že je zabiják? Myslím že hornet má stejně nebo možná o Kw víc, a ty motory jsou prej skoro stejné, do 8tis beránek a pak letí jako z praku...
pro začátečníka si myslím, že budou všechny dobré, ale každý se chová trochu jinak, záleží co chceš. Bandit je docela těžký, kolik máš ty a kolik měříš? Aby si ho zvládnul
SV bude mít asi nejdravější motor a nejzábavnější...

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 18:49 | Nahoru | #43
Já mám 187cm a 93kg, přesně jak říkáš. Mě se na tom fazeru zdála ta výkonová křivka ze začátku v těch nízkých otáčkách taková mdlá no a potom v těch vyšších zase moc ostrá, kdežto u toho banditu to bylo takové pozvolné a pvíc předvídatelné.

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 19:30 | Nahoru | #44
aha, tak to jsi kus chlapa...
tak hornet má nakonec o 1 kw mín, na fz6 jsem nejel, tak nevím jaký má přesně projev, ale myslím že to budou podobné motory, dole až moc hodné a sterilní a teprve v posledních 4tis otáček letí až moc... A to mě po chvíli už moc nebavilo. Já jsem jel jen na hornetu a starém SV. Být tebou tak se svezu ješte na nějakém dvouhrnku, aby si fakt vědel co chceš.
Já bych si třeba na 2 sezony klidně to sv koupil radši, než horneta...
Měl jsi už nějakou motorku? Podle tvého vzrůstu a věku už bych uvažoval i o banditu 1200, co ty na to? chceš na tom víc řádit nebo cestovat?

Naposledy editováno 29.11.2012 19:33:46

1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 19:39 | Nahoru | #45
když jsem byl puberťák tak jsem jezdil motokros, ale od toho co jsem si udělal řidičák na nejsilnější kubaturu toužím po nějakém naháči. Žádná silniční motorka mi nikdy neříkala pane, když nepočítám, fichtly, simsony a jawu 350. Měl jsem možnost na pár motorkách se svést, dokonce jsem jel i na okruhu s R-6kou, ale když není vybavení člověk se za to bojí zatáhnout. V autoškole jsem jezdil s banditem úplná funglovka měl najeto 3600km a moc se mi ta motorka líbila. Ale jak říkáš, ten dvouhrnek bych chtěl zkusit, bohužel nikoho neznám. Na Sv-čku se mi navíc strašně líbí vzhled-ten je ze všech zmiňovaných naháčů podle mého nejkrásnější. Jen se bojím aby mi nebylo těch 53kw za sezonu či dvě málo. Jak jsem již zmiňoval chci si koupit motorku kterou si vypiplám a budu jí mít dloouho

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 20:34 | Nahoru | #46
Tak to záleží jen a jen na tom co člověk od toho požaduje a jaké má nároky...
A aby došel na to co se mu opravdu líbí, tak musí pár strojů vyzkoušet, nejlépe vlastnit aspon půl sezony a najet 2000-3000km, jinak to prostě nejde... Ty šestky jsou sice lehké a hravé, někomu můžou stačit do konce života, ale někomu zase ne... Já být tebou tak toho zkusím co nejvíc než si koupíš "tu na pořád"...
Kup si zatím jednu mašinu na naučení a na poznání co hledáš, pak teprve začni vylepšovat tu pravou...

Být tebou tak počkám na jaro a pak zkusím pár motorek z inzerátů projet...
Tak, či tak, ani s jednou neuděláš chybu, a každá má potom větší sestřičku, kterou si můžeš po 2 sezonách koupit (SV 1000, Bandit 1200, FZ 1), ale každá z nich je dost jiná... nedívej se jen na vzhled, musí se ti to i dobře řídit a bavit tě to...

Naposledy editováno 29.11.2012 20:37:10

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 20:38 | Nahoru | #47
Na ty "tepláky" se fakt vykašli já to poslal do kopřiv asi po 1500 km kdy jsem se pěkně svezl asi 10 po asfaltu a zaplať pánu bohu za kůži. Na první mašinu jsem měl 70 tyček ale koupil jsem 2001 za 45 a zbytek šel do vybavení a pořádné zadní gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 20:46 | Nahoru | #48
shewcza> aha, ty nemáš ješte ani vybavení? to je základ... !
Kup staršího bandita za 45, zbytek dej do pořádné výbavy, nauč se pořádně jezdit, a za rok si kup ban. 1200 nebo něco jiného, podle chuti

Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 21:53 | Nahoru | #49
tak vybavení je otázka 10 tisíc to už je to poslední, prvně chci motorku protože já se znám nakoupím hadry za desetitisíce a motorku pak už nekoupím. Tak to bylo i s autem. Nakoupil jsem Hifi soustavu, zesilovače, kabely všechno a nakonec jsem to prodával, protože auto už nebylo prioritou...

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 21:59 | Nahoru | #50

oioi01 píše: shewcza> aha, ty nemáš ješte ani vybavení? to je základ... !
Kup staršího bandita za 45, zbytek dej do pořádné výbavy, nauč se pořádně jezdit, a za rok si kup ban. 1200 nebo něco jiného, podle chuti



Tak pod tohle bych se taky podepsal...!!!

1 reakcí na tento příspěvek Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 22:05 | Nahoru | #51
a když bandit tak je lepší, co se provozních a servisních nákladů týče, gsf 600 nebo 650 a jaký rok mám brát? Myslím tím který je nejspolehlivější....díky

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

29.11.2012 v 23:32 | Nahoru | #52

shewcza píše: a když bandit tak je lepší, co se provozních a servisních nákladů týče, gsf 600 nebo 650 a jaký rok mám brát? Myslím tím který je nejspolehlivější....díky



Přes bandity nejsem úplně znalec, ale myslím, že se dělají od začátku výroby, bez nějakých zásadních změn, kromě těch nejnovějších, kteří jsou už vodníci (snad se nepletu).

A co se týče ser. nákladů, tak to bude u všech těchto mašin (hornet, FZ6, bandit) asi stejné... možná to SV, bude trochu náročnější, ale nic zásadního...
Hlavní je koupit dobrý kus, kterému se hned něco nevysere...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

30.11.2012 v 14:20 | Nahoru | #53

KubaLC8 píše: Samotnej macklej doraz rizeni vliv na jizdu nema, ale je potreba patrat jak se to stalo, proc je macklej?

ranou na predek, polozenim,...
urcite bych nechal zkontrolovat ram, ktery bude na 100% ohlej, takze investice, pak nejaky rovnani a pod., dalsi investice. sam od sebe se neohnul, je potreba patrat



Nevim z čeho vycházíš, ale já měl po třech pádech na RRku - čož bych řekl rámově bude dost podbný - dojebaný oba dorazy a měl jsem rám na měření a byl v limitech... těch 100% bych tedy bral s rezervou - neřikám, že to nebude častý, ale 100% to nebude...

(reakce na) Honda 600f hornet dotaz na máčknutý doraz řízení

1.12.2012 v 12:41 | Nahoru | #54

Thiacomo píše: Nevim z čeho vycházíš, ale já měl po třech pádech na RRku - čož bych řekl rámově bude dost podbný - dojebaný oba dorazy a měl jsem rám na měření a byl v limitech... těch 100% bych tedy bral s rezervou - neřikám, že to nebude častý, ale 100% to nebude...



hornet má úplně jiný rám... ocelový-páteřový....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 7 Dnes v 14:27 Krautkopf
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist