Název tématu je jasná otázka.
Teď jakou z těch slavných japonců?
nejvíce se mi zamlouvá YZto jenže sehant v dobrém stavu za uvedenou cenu je docela složité,tak by mě zajímal názor na takovou suzu kterých je dost za rozumné peníze a rokem výroby mladším než YZ. Prej se na RMkách serou převodovky? Je to pravda,nebo jen kachna?
Praská na CRkách deltabox? Motorově to bude dle mě vše stejné,ale co když ne? KX taky nevypadají špatně.Od kterého roku má smysl brát?
Moto budu mít na závodní využití.
Hledání sem už použil a každej řešil krosku na pole,takže žádné nebylo k mé spokojenosti.
Dík za užitečné názory.
Naposledy editováno 28.11.2012 16:21:59
4 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
podle mně je největší úlet kupovat krosu kolem 100tis.kč.-už je přece jen olítaná,zralá na kompletní generálku a přitom nová,krásná,voňavá se dá koupit pod 140tis.
czechino píše: Mám známého kterej jezdí motokros už 15 let je mu 45,vše si dělá sám takže né žádnej lojza a říkal že ochotnej prodejce hlavu a válec sundá,jen se to musí předem domluvit, nevim kolik si viděl motorů ale ja jich viděl dost a vím jak poznat jetej 2T. Když používáš plnou syntetiku tak tam nemůže být karbon po pár mth...
jestli najdeš někoho,kdo při prodeji sundá válec,jen aby jsi se kouknul-tak sežeru metlu
to je blbost.
czechino píše: Mám známého kterej jezdí motokros už 15 let je mu 45,vše si dělá sám takže né žádnej lojza a říkal že ochotnej prodejce hlavu a válec sundá,jen se to musí předem domluvit, nevim kolik si viděl motorů ale ja jich viděl dost a vím jak poznat jetej 2T. Když používáš plnou syntetiku tak tam nemůže být karbon po pár mth...
no u čz bych ji klidně sundal,ale kdo mi zaplatí těsnění nebo gumičky pod hlavou u vodníka
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Zapomeň. Motor bych ti nikdy nerozdělal. A když je v ideálním stavu tak už vůbec ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
KubaLC8 píše: poznas leda hovno, uz si to priznej. Jedina jistota je ta, kdyz si ty dily povymenjujes sam.
To jistota je o tom žádná,ale nemusíš koupit motku abys do ní hned 30 nasypal
Jen se zeptám, měl si někdy 2Taktní motorku která točila více než 5000ot.?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
czechino píše: kixs2> Jistě že každý ne,já říkám prodejce který bude psát motor po GO a nebude mít žádnou fakturu, tak pak bych na tom trval,jinak ne
tak ti to holt neprodám a koupí nekdo jinej motky si delam pro sebe a faktury nepotřebuji. a není problém ji nechat napsat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
KubaLC8 píše: naivni blazne
prece nebudou lidi prodavat motorku pripravenou na sezonu! to je holy silenstvi si tohle myslet, nechal bych si 10-15tycek mimo na opravy. Mozna ani to nebude stacit.
Blbost :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Vojta_WR-f píše: Blbost :D
ty znáš někoho kdo dá do motorky 35t za go a hned prodává za udělanou za 45t?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Nedavno jsem prodaval mou EXC 300 a sam jsem kupci nabidnul rozborku vrsku. Pokud by to naopak nekdo nechtel dovolit pri koupi, tak ho poslu do haje.Pokud polozim penize na stul a reknu ze to beru,kdyz bude vevnitr vsechno vporadku, tak pokud nema spinave svedomi,tak mu to nemuze vadit. Motorek je dneska jako sracek a kupcu s penezma malo.
OK, když se chceš zbavit motorky a kupujícímu tohle nabídneš, je to super bonus a máš skoro jistotu, že prodáš .
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
natysmoto píše: Celou dobu se tady pise o dvoutaktu a tam ti tahle sranda zabere 20 minut a 50 korun.
za 20 min sundat sedlo,nádrž, vypustit chladič ,sundat výfuk,vyndet karbec a sundat válec...... to je na reprezentaci v enduru. jedině ho vyndat velikým kladivem
1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Na zbeznou kontrolu a eventuelni odhaleni nejake pasti ti opravdu staci sundat hlavu,pist sjedes dolu, diodkou posvitis na nikasil a do kanalu, pist nahoru,zkontrolujes hrany pistu a to co namaloval karbon,z toho se da taky hodne usuzovat, reknes je to vsechno OK, stroj nalozis a doma si to v klidu peclive slozis. Zcela jiste se vyhnes situaci,kdy puvodni majitel odhalil nejaky problem a resi ho prodejem cele motorky.
natysmoto píše: No, enduro me tolik nezajima,nevim jak rychli tihle kluci jsou. U AB Cardionu jezdili Hondy RS 125 a sefmechanik umel vymenit pist za 7 minut. Ne to jenom rozebrat,ale cele zase slozit. Pokud normalni mechos nezvladne sundat "hlavu" dvoutakta za 20 minut,tak je to kokot. Je to typ od typu, ale kdyz budes nachystany a budes spechat,tak to musi jit za 5 minut.
každý nemá doma tak vybavenou dílnu a tolik přípravků jako servis na mx. a u nových strojů tě nepřekvapí zaoxidovaný šroub
Mi tato kontrola prijde uplne banalni. Ja chapu,ze kdo tomu nerozumi,tak se toho boji a ma dojem,ze pak uz to nikdy nepojede,ale je to opravdu naprosto jednoducha operace a castou kontrolou muzes predejit vetsim problemum. Kdyz se nekdy zajdes podivat treba na motokary,tak uvidis,ze do valce cumi dirou po svičce po kazde jizde a minimalne jednou za den hlavu sundaji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |