globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovně sportovní pneu versus dálnice
 
28.11.2012 v 08:43
Vybírám nové pneu na SV 650 neb stávající Roadsmart I už dosluhuje.
Vzhledem k tomu, že bohužel dost často jezdím po dálnici a pak také po Praze, potřebuji pneu jejíž střed bude co možná nejdéle odolávat opotřebení resp. zploštění. Jako další priorita jsou dobré vlastnosti na vodě.
Má někdo, asi zejména z řad cestovatelů, zkušenost, která pneu by na výše uvedené ježdění byla nejvhodnější??
Jen doplním, že motorka je lehká, já celkem taky a jezdím zásadně sám a v podstatě bez zavazadel.



Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 11:07 | Nahoru | #31
pila2> precti si toto a vahat o koupi nebudes

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 16:24 | Nahoru | #32
Na loňskou cestu do portugalského Fara jsem na ZZR 1200 obul Pirelli Angel ST E. Po ujetých 8200 km zmizelo pouhých 1,5 mm vzorku vzadu a vepředu ještě méně. Cesta: 80% dálnice v rychlosti 140-170, okresky do 130 kmh. Kdybych to nezažil na vlastní kůži, tak tomu úbytku vzorku neuvěřím .

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 19:37 | Nahoru | #33
Tak ted tedy babo rad
Roadsmart 2 nebo PIrelli angel. Asi si hodim korunou.

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 19:45 | Nahoru | #34
Vem ty, které seženeš za lepší cenu, chybu neuděláš ani jednima

(reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 20:06 | Nahoru | #35

pila2 píše: Díky všem za příspěvky.
Vidím to na Michelin Pilot Road 2 nebo Roadsmart 2.

to alexij: Můžeš porovnat PR2 a Angel???



Přesně jak píše Dave, nevím proč, ale pocitově si s nima dovolím víc. Ani jedny z nich nedostanu na FZ6-tce na jejich limit. S PR2 jsem najel něco kolem 13-tis km a rozhodně to nebylo kochacím tempem.

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

29.11.2012 v 22:57 | Nahoru | #36
tak ono se dost blbě když to tady čtu vůbec výdrž gum porovnává... Někdo komu nevádí jet 10 hodin rovně po dálnici a likviduje jen ten tvrdší střed najede na tý gumě asi jiný kilometry než který na roadsmartech najezdil po dálnici tak dohromady maximálně 1000km... Myslím že v dnešní kvalitě a výběru pneu neuděláš chybu ať si koupíš jakýkoliv cestovní...

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

30.11.2012 v 15:03 | Nahoru | #37
Avon storm 2 ultra, vyzkoušeno na Buse, jak v zatáčkách kolem baráku, tak na dálnicích při delších přesunech v dešti a můžu jenom doporučit. Vydrží věčnost

(reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

30.11.2012 v 16:30 | Nahoru | #38

pila2 píše: Tak ted tedy babo rad
Roadsmart 2 nebo PIrelli angel. Asi si hodim korunou.

...počkej si do jara až budou ty Angely GT

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

30.11.2012 v 19:14 | Nahoru | #39
Já taky tak nějak nechápu, kde na ty nájezdy km chodíte Sportovní guma na zadku 3-4,5 tis. km (dle moto a konkrétní "zátěže"), touringové Roadsmart II cca dvakrát tolik Negumuju, zbytečně nedriftuju, na okruh nejezdím, jezdím tak nějak normálně, co dělá jízdu na motorce jízdou na motorce A jezdím jak v horách za barákem, tak na dovolené ve dvou s kufry. Taky většinou v horách, čili zatáčkách

Jo a dojíždím většinou až na plátno resp. max. pár stovek km před. Předek samozřejmě nee.

Naposledy editováno 30.11.2012 19:18:03

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

1.12.2012 v 07:31 | Nahoru | #40
Za mě PR3, Kawa ZR7 (240kg) a mám na nich 17tisíc a ještě měnit nebudu, jízda z 70% ve dvou a dovolená v Rakousku celá odjetá po dálnicích

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

1.12.2012 v 21:53 | Nahoru | #41
Měl jsem na Buse PR3,nyní Roadsmart 2 a -
Mišáci na mokru v hustém dešti lepší než Dunlop,ale v ostrých výjezdech z kratších zatáček či dlouhých rychlých (kolem 200+)mi přišly uhoupané

Dunlop r.smart2 dobře drží,přijde mi rychleji zahřátý na provozku,ale na hbitý přesun v dešti nic extra,není špatný,ale PR3 v dešti je asi o malinko jinde.
Na obou sadách jsem jel sám,ve dvou i ve dvou s 3kufry a výdrž srovanatelná 8-8.5tis.a plátno.

Ty máš lehčí moto,jsi lehčí než já ,nižší krouták tak neuděláš chybu ani s jednou nebo i tou P.angel(tu jezdí opakovaně kluci na busách z Prahy viz.profil Petrhaya)
Co se týče přesunu po dálnici(např.100-150km) mám vyzkoušeno,že ideál na výdrž pneu je držet se do 160km/h,pak už to rychle ubývá,ale je to můj názor i technika

Naposledy editováno 01.12.2012 22:02:17

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 20:31 | Nahoru | #42
...a co říkáte na tu sportouring MAXXIS SUPERMAX DIAMOND s těma jakoby pičama na bocích poznatky asi nebudou,ještě?

1 reakcí na tento příspěvek Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 20:37 | Nahoru | #43
Ty gumy jsou designově super , myslíš že to bude slisovaná tma nebo budou konkurenceschopné? Maxxis obouvám akorát na kolo, takže vůbec nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 20:51 | Nahoru | #44
DemolitionDave> ...ňáký videa a články jsem dneska vygůglil,ale zase neumim anglicky

Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 21:03 | Nahoru | #45
Ja mel Maxxisy driv a problem jsem s nima nemel (ale byly to moje prvni gumy, takze bych ten problem stejne nepoznal)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 21:12 | Nahoru | #46
banda1250> Já jsem našel článek, ale takové všeobecné řeči a nějaké video jak jede borec na Zedovi na okruhu..tak jsem zvědavý

(reakce na) Cestovně sportovní pneu versus dálnice

10.12.2012 v 21:23 | Nahoru | #47
DemolitionDave> tak to je vono
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist