paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
28.10.2012 v 15:01
Zdarec

Před nedávnem jsem začal zvažovat výměnu mojí kawy 636 za něco nahatýho ve dvouválu a do oka mi padlo Tuono, dost jsem si o něm přečetl. Bál jsem se prodat kawu a pak shánět tuono, proto jsem se byl před pár dny na jedno podívat a svést se a mám v tom možná ještě větší zmatek. Motorka je to fakt krásná ale jízdou mě úplně nepřesvědčila. Pár naháčů doma máme a jízda na nich mě opravdu baví, hlavně ta obratnost. Dvouválec už jsem měl a jízda s ním mi sedí a daleko víc mě baví. Tuono na které jsem se jel podívat mělo širší řídítka a jelikož jsem menší postavy, tak jsem měl dost propnuté ruce a manévrování v malý rychlosti nebylo pro mě tak jednoduchý, ale jsem přesvědčený, že s origo řídítky by to nebyl problém. Co mě zarazilo byl chod motoru. Od litrového dvouválu jsem čekal nástup výkonu už v malých otáčkách, ale zdálo se mi, že ten motor byl do 4-5 tisíc nepoužitelný a něco dít se začlo až mezi 6-7 tisíci otáčkami, pak to ale jelo opravdu dost dobře. Celkově mi ten chod motoru přišel dost neohrabanej. Od pár lidí jsem dříve slyšel názor, že tenhle pocit má ze začátku dost lidí u tohoto motoru a když se naučí ho držet takzvaně u huby tak mu přijdou teprve na chuť. Má s tím někdo z vás zkušenost?

Díky za vaše zkušenosti a připomínky k tématu Burak
Předchozí
1 2
Následující

jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit

2.11.2012 v 20:32 | Nahoru | #31
já jezdil Tuona dvě a obě dve se chovaly výborně. Nedávno jsem se dokonce svezl kousek na tomhle tom starém modelu. Je tam vidět rozdíl, ale jak píšeš. Totálně zkurvená ovladatelnost těma širokýma řidítakama. Za další, tvůj exemplář klidně mohl mít zasraný vzducháč, nesřízený motor, kdo ví jak vykuchanej vejfuck a vymslím ti dalších 100 důvodů, které můžou totálně zhasit pocit z jízdy, nemluvě o rozhašeném podvozku a mastných brzdách.
Netvtdím, ž etomu tak bylo, ale něco z toho klidně mohlo být a pak je ten dojem z motocyklu dosti zkreslený. Mě Tuňáci fungovali v podstatě od nějakých 3000-3500ot./min bez cukání, bez problémů, ovšem na rozdíl od např. SV1000 měl tenhle ROTAX chuť k životu daleko dýl a tahal i u vrchu. Střed byl fantastický. Teststretta u SF byla daleko divočejší a bavit se začínala až od 4500ot./min. Tuňákem nic nezkazíš! Doporučuju ale novější model.




Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist