paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?
Ahoj všem,
prosím o rady a tipy od nejlépe majitelů této motorky. Kámoš se rozhodl po letech vrátit do mašiny a i když jsem ho přemlouval, nic jinýho než V2 nechce a ještě k tomu chce chrastit spojkou a prostě chce 996,rok 99, novější mašiny se nelíbí.. muj názor byl, že jsou i jiný V2(sp1-2 atd atd), ale on ne, musí to být Ducati a to tahle. prosím o Vaš zkušené názory, co se této motorky týče, co se na ni sere,jestli to žere i trávu kolem silnice, fámy o tom jak bude furt v servise.., vyjimečná cesta s jeho ženou :DD atd. ta v hledáčku je po prvním majitelovi a udajně super stavu.
děkujem
Anketa: když V2 kapotu, tak jedině
996..musíš jít za hlasem srdce :DD
50%
69
SP1-2..je ve všem lepší
18%
25
V4, protože V2 nejede :D :p : )
12%
16
TLR.....
11%
15
RSV..
9%
12

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 10:10 | Nahoru | #31
DUCATI.

Buď ji miluješ se všemi jejími cnostmi i nedostatky a nebo dej od ní ruce pryč. Mě jednou chytla a potom jsem čistě z "ekonomických" a raciuonálních důvodů tuto unačku na chvíli opustil. Byť byl nový stroj ekonomičtější, logičtější, levnější jak na provoz tak na pořízení, nebylo to zkrátka ono. Vrátil jsem se a nelituju. A do budoucna mám jasno. Jakákoliv, ale pořád DUCATI!

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 10:25 | Nahoru | #32
Při jízdě bude rozdíl mezi 996 a 998 hlavně ve vyšším výkonu 998, nějakých 10-12koní navíc, motor testastretta jede prostě líp a možná bude 998 o nějaký to kilo lehčí, při normálním ježdění pro mě ale nepodstatný rozdíly.., jinak určitě neopodstatněnej cenovej rozdíl, myslim že ceny 998 jsou zbytečně vysoko...no původně drahej a kultovní stroj, to je ale dle mě 996 a 916 taky Co se servisu týká, tak při výměnách půlkroužků na motorech 916 a 996 se sundavají hlavy, na 998 už ne, což v autorizovanym servisu znamená o 1-2 tkč navíc, ano tvrdokov na vahadlech byl hlavně na 916 náchylnej na opotřebení, ale vím že při správnym servisu motory najedou až 100tkm. Takže za mě 996 určitě ANO , nebude to při pravidelný údržbě o moc dražší než japonec, jen nevim proč zrovna rok 99 a ne 2000 nebo 01, že by záliba v těžkých třípaprscích?

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 11:46 | Nahoru | #33
A tohle na mě působí solidně, origo stav, podvozek Ohlins, pětipaprsky Marchesini, možná i odpovídající km , ještě servisní historie a potencionální náklady - spotřební díly a cena neni špatná....

http://www.tipmoto.c...cati/219988-996.html

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 12:29 | Nahoru | #34

SirIndy píše: To ze te shodi se rikalo o TLS a zadnej kec to nebyl, kdyz kvuli castym umrtim delali svolavacku a vsem montovali tlumic rizeni... TLR je ve vsech ohledech dotazenejsi motorka nez prvni narychlo vyvinute TLS.



dobře dobře , to ale nemění nic na tom, že jsem slyšel i spoustu varování na TLR to je totiž přesně to, jak vznikají tyhle Páni prstenů a určitých strojích :DDD

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 12:32 | Nahoru | #35

drippera píše: DUCATI.

Buď ji miluješ se všemi jejími cnostmi i nedostatky a nebo dej od ní ruce pryč.

Presne kvuli takovejmhle kecum se mi ducati strasne moc zprotivila ackoli jsem driv 999 strasne chtel. Procital jsem spoustu diskuzi a zalibil se mi prispevek od DavR1 kterej psal ze je to jako s kazdou jinou motorkou. I u japonce lze narazit na patecni kus, akorat u ducati maj proste patek dvakrat do tejdne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 14:12 | Nahoru | #36

pylot píše: Presne kvuli takovejmhle kecum se mi ducati strasne moc zprotivila ackoli jsem driv 999 strasne chtel. Procital jsem spoustu diskuzi a zalibil se mi prispevek od DavR1 kterej psal ze je to jako s kazdou jinou motorkou. I u japonce lze narazit na patecni kus, akorat u ducati maj proste patek dvakrat do tejdne...


...a přesně k vůli takovejmhle přizdisráčům jezdí na DUCATI jenom "elita"
(ikdyž bohužel musím uznat že i hodně "mamomrdů" kteří si ji koupí jen pro to, že je to právě DUCATI) ale tohle téma nechci rozebírat furt dokola, páč je to zbytečný a bylo to vyřčeno tisíckrát. "My" víme...

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 14:34 | Nahoru | #37

drippera píše: ...a přesně k vůli takovejmhle přizdisráčům jezdí na DUCATI jenom "elita"
(ikdyž bohužel musím uznat že i hodně "mamomrdů" kteří si ji koupí jen pro to, že je to právě DUCATI) ale tohle téma nechci rozebírat furt dokola, páč je to zbytečný a bylo to vyřčeno tisíckrát. "My" víme...

Krome ty elity s tebou souhlasim. Hlavne s tou zavorkou.
Nicmene ten komentar jsem tu vazne nasel, napsal ho DavR1, kterej motorky dovazi a napsal ho kdyz se ho nekdo ptal proc nedovazi ducatky. Prej je s tim zbytecny trapeni a procento tech vadnejch kusu je proste vetsi. Libit se ti to nemusi ale je to tak a z my hlavy to neni. Budu se chovat aspon trosku rozumne a komentar do tvyho profilu si odpustim.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 14:38 | Nahoru | #38

kawazx10r píše: šlo o to, aby sem napsali ideálně ti zkušení s touto moto. Každá mašina má nějakou svoji muchu..,tady jde o mouchy u 996. popřípadě jak je zásadní rozdíl, nebo v čem je lepší model 998 s testastretou?? jinak z toho co píšeš,bnorec kterej ji chce najde za rok cca 14 tisíc km, na udržbu srát asi nebude a mašinu umýval vždy po každé jízdě..až tím každýho sral :D



jak uz bylo receno 998 je vykonejsi, ma delsi servisni intervaly a spolehlivejsi elektriku...ale ja bych bral 996, ponevadz je to vetsi buchar...ta 998 uz je jemnejsi a tocivejsi....

cenove jsou tu kolem 4.500-996 a 6.500-998, kdyz beru pekny kusy

a jestli ji chce nema cenu nad nicim premejslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 14:39 | Nahoru | #39

pylot píše: Presne kvuli takovejmhle kecum se mi ducati strasne moc zprotivila ackoli jsem driv 999 strasne chtel. Procital jsem spoustu diskuzi a zalibil se mi prispevek od DavR1 kterej psal ze je to jako s kazdou jinou motorkou. I u japonce lze narazit na patecni kus, akorat u ducati maj proste patek dvakrat do tejdne...



to jako kvuli kecum nejakyho virtuala si nekoupis vysnenou motku??

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 14:47 | Nahoru | #40

Londoner píše: to jako kvuli kecum nejakyho virtuala si nekoupis vysnenou motku??

Pro me to neni vysnena motorka. Uznavam schopnosti 1198, chapu streetfightera, chapu i ze prodavaj diavela i kdyz me se strasne nelibi a uznavam ze mulina muze bejt fajn stroj... Ale nechapu proc je kolem nich porad tolik kecu. Kdejaka jina znacka dela super motorky. Kazdej druhej kdo ma do prdele diru touzi po ducati... Nevim proc ale momentalne mi duc prijde jako nejtuctovejsi znacka.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 15:03 | Nahoru | #41

pylot píše: Pro me to neni vysnena motorka. Uznavam schopnosti 1198, chapu streetfightera, chapu i ze prodavaj diavela i kdyz me se strasne nelibi a uznavam ze mulina muze bejt fajn stroj... Ale nechapu proc je kolem nich porad tolik kecu. Kdejaka jina znacka dela super motorky. Kazdej druhej kdo ma do prdele diru touzi po ducati... Nevim proc ale momentalne mi duc prijde jako nejtuctovejsi znacka.



ja reagoval na to tvoje "ackoli jsem driv 999 strasne chtel"......

a to jestli ti prijde tuctova nebo netuctova je uplne jedno....dulezity je co to prinasi lidem co na nich jezdej.....vse ostatni jsou jen kecy....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 15:13 | Nahoru | #42
Motorky si kupujeme pro radost. A kdyz je tak odhodlany...jina moznost nepripada v uvahu. Stejne by mu to pak nedalo spat, kdyby koupil neco jineho.

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 16:06 | Nahoru | #43

Evo píše: Motorky si kupujeme pro radost. A kdyz je tak odhodlany...jina moznost nepripada v uvahu. Stejne by mu to pak nedalo spat, kdyby koupil neco jineho.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 18:46 | Nahoru | #44

pylot píše: Pro me to neni vysnena motorka. Uznavam schopnosti 1198, chapu streetfightera, chapu i ze prodavaj diavela i kdyz me se strasne nelibi a uznavam ze mulina muze bejt fajn stroj... Ale nechapu proc je kolem nich porad tolik kecu. Kdejaka jina znacka dela super motorky. Kazdej druhej kdo ma do prdele diru touzi po ducati... Nevim proc ale momentalne mi duc prijde jako nejtuctovejsi znacka.



Jen taková všetečná otázka... "NA KOLIKA SI OPRAVDU JEL...JAKO, ŽE SI JÍ MĚL V RUCE TŘEBA NA 150KM A VÍC...ŽE SI JÍ NĚKDE POVODIL V ZATÁČKÁCH A POUŽÍVAL SI TO NA TO, NAČ JE TO DĚLANÝ " ? ...hmmm ?
Na kolika italskejch motorech obecně si jel MV Augusta, Benelli, Ducati, M Morini, M Guzzi ? Je ti 22 let, sedlal si rozpočtovou 650ku a teď máš Rakoousko Italskýho hřebce po pár kilometrech...a chceš tu kázat něco o tuctovkách ?

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 18:55 | Nahoru | #45
mel jsem M900,748,996,jezdil na SS900,Hyp1100 a stary Multisrande,obcas se neco podelalo,ale financne to nezrujnuje a za ten pocit pri jizde to stoji
doporucil bych model od r.2000 kvuli hezcim kolum,jeste lepsi by byla 998,protoze na okruh ma trochu vic kobyl,bombasticka stabilita v zatackach,spolujezkyne at si koupi svoji masinu,na 996 jen solo

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 19:17 | Nahoru | #46
t_freedom> Co maji moje zkusenosti spolecnyho s manii kolem ducati a s alergii na fraze jako "Kdyz ji milujes neni co resit" nebo "Kdo sedne na ducati uz nechce jinak"... Stejne tak jsem alergickej na "Dvouval v zatackach posere vsechny ctyrvalce" nebo "dvouvalec co taha odspoda"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 19:22 | Nahoru | #47

pylot píše: t_freedom> Co maji moje zkusenosti spolecnyho s manii kolem ducati a s alergii na fraze jako "Kdyz ji milujes neni co resit" nebo "Kdo sedne na ducati uz nechce jinak"... Stejne tak jsem alergickej na "Dvouval v zatackach posere vsechny ctyrvalce" nebo "dvouvalec co taha odspoda"...


Ještě je dobrá univerzální hláška ve spoustě profilech: "no prostě Ducati, kdo ji má ví kdo ne nemá cenu mu to vysvetlovat"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 19:24 | Nahoru | #48

t_freedom píše: 996 a 998 jsou obě klasiky. Jen novější motory netrpěly tolik na tvrdokov vahadel.
Kdybych se rozhodoval nad 2V klasickou zmrzlinou tak buď 916 nebo rovnou 998.
Na denní ježdění ale asi spíš 999.
V2 bude vždyčky trochu náročnější na údržbu a spotřební matroš - prostě za to co 4vál bouchne na každou otočku u dvouválu je mezi prostě větši prodleva a jsou tam rázy. Jde o pocit jednoho každýho...já už asi jinak jezdit nebudu chtít...
Jen plasty jsou pro mě zbytečný

Jak píše Houba, 998 a 999 už jsou servisně "friendly" motory...s 12tkm intervaly a poměrně malou poruchovostí.



998 ma servisni interval 10 tis

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 19:32 | Nahoru | #49
pokud chces 996 tak jedine rok 2001! 99 ma tripaprsky brembo, od roku 2000 uz jsou kola marchesiny pro me osobne mnohem hezci a rok 01 ma navic vzadu tlumic ohlinc,takze za me,pokud 996 rok 2001 lepsi by byla 996SPS,ale to uz je jina cenovka,jinak 998 si nekupuj pac tech je tu malo a budu rad kdyz to tak zustane

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 19:33 | Nahoru | #50

italšrot píše: Ještě je dobrá univerzální hláška ve spoustě profilech: "no prostě Ducati, kdo ji má ví kdo ne nemá cenu mu to vysvetlovat"

Ta je uplne typicka....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:08 | Nahoru | #51
pylot> co ti na to mám psát...svez se a pak mudruj ... takhle to zní spíš jak hrdé znouzectnostní řeči o tom, že to vlastně vůůůůbec nechceš... svým způsobem ani nevíš pořádně proč...že někdo pindá nějaký klišé ...a co mi je do toho?...já na tom jezdím, nezjímá mě omáčka...a motocykly od Ducati jsou prostě skvělý...uměj "tahat odspodu", maj v půlce spektra otáček 80%krouťáku na požádání, jsou úzký, obratný, LEHKÝ, a umějí brzdit - co sakra víc chtít od sportovního dvouválu ?
... můžeme o tom vést polemiky a diskuse, ale je to asi tak vše co můžeme dělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:13 | Nahoru | #52
Jaris998> na olej ano,na řemeny 20tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:23 | Nahoru | #53

t_freedom píše: pylot> co ti na to mám psát...svez se a pak mudruj ... takhle to zní spíš jak hrdé znouzectnostní řeči o tom, že to vlastně vůůůůbec nechceš... svým způsobem ani nevíš pořádně proč...že někdo pindá nějaký klišé ...a co mi je do toho?...já na tom jezdím, nezjímá mě omáčka...a motocykly od Ducati jsou prostě skvělý...uměj "tahat odspodu", maj v půlce spektra otáček 80%krouťáku na požádání, jsou úzký, obratný, LEHKÝ, a umějí brzdit - co sakra víc chtít od sportovního dvouválu ?
... můžeme o tom vést polemiky a diskuse, ale je to asi tak vše co můžeme dělat.

Ale ja jsem nerekl ze jsou motorky od Ducati spatny. Neduveruju jim po strance spolehlivosti. Argumenty proc tomu tak je jsem uvedl vyse. Ja jsem jen rekl ze se mi znechutily tim jak se o nich vsude porad mele a jak je kazdej vynasi do nebe. Taky vam necpu ze se vam nemaj libit a nemate na nich jezdit. Jen proste nechapu co je na nich exkluzivniho a proc se tak strasne demonizujou. Budu poslouchat jak jsou skvely, pak se na tom jednou svezu, bude to uplne obycejna motorka a ja ducati zavrhnu uplne stejne jako jsem zavrhnul litrovy SV po tom co jsem slysel jak jsou litrovy dvouvalce brutalni a pritom to jsou normalni obycejny polomotory...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:30 | Nahoru | #54
996

Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 20:35 | Nahoru | #55
exkluzivní jsou hlavně použitý komponenty, proto jsou i takový cenovky... Brembo, Marchesiny, Ohlins, Showa, Termignony, Arrow, OZ atd... plus samozřejmě design...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:37 | Nahoru | #56

freddy32 píše: Jaris998> na olej ano,na řemeny 20tis


ja mel na mysli predevsim servis.pulkrousky,,jinak mas pravdu jen doplnim remeny 20tis,nebo dva roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:48 | Nahoru | #57
Jaris998> a v 10tis.je na ventily jen kontrola,každej to stejně dělá po těch 20ti při řemenech.

Naposledy editováno 24.09.2012 20:50:44

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #58

Zx-10RCarlos píše: 996



zx10r

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 21:07 | Nahoru | #59
pylot> svez se a pořádně se projeď. Pak uvidíš, když budeš objektivní. Já na líp fungujícím dvouválu nejel. Brzdy, tuhej rám, úzká stavba, rozložení hmotnosti, výbornej motor, nízká hmotnost... a charisma zvuku a projevu motoru smete všechny řadový vysavače...nevím co víc napsat. VTR, SV, TL(S/R) na to prostě nemaj už jen komponentama který italové např. na mým S4RS používaj(ne že bych je dokázal naplno využít) ...proto je Duckna dražší...proto je exkluzivnější...
Stačí ti to takhle bez "cliché" ?

(reakce na) Ducati 996 rok 1999...vs. jiný V2 ?

24.9.2012 v 21:11 | Nahoru | #60
t_freedom> Rozhodne mi to takhle vyhovuje vic nez tak jak to dostavam vetsinou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R honzabiker 21 26.8.2021 v 11:40 honzabiker
Mužete poradit Ducati 996 triumphmajkl 9 8.4.2020 v 09:18 t_freedom
Ducati 996 - zahlcovanie motora a "... Ducati 996 prodrive 0 30.6.2019 v 10:18 prodrive
Ducati 996 výrobný štítok Ducati 996 prodrive 16 4.8.2018 v 17:27 t_freedom
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist