paolo_novy Přidat reklamu

Téma: edit: enduro 4T
Zdravím na příští sezonu bych chtel konecne poradnou motorku bez investic tak do 37000kč myslíte že za to seženu nějakýho schopnýho varana nebo mam jít spíš do DT 125?chci něco do čeho budu lejt benzín a nemusim na to hrábnout a tyhle dvě sou prej spolehlivý a jedou slušně hlavně nějak vypadaj a ne jako koloběžka (cbr třeba)...za rady díky kámoš říkal ať du do yuki ale tý se trochu bojim možná bych koupil novou csr ta stojí 35000 tak by mi taky zajímalo jestli je lepší nová Yuki nebo jetej japonec popřípadě co je nejspolehlivější ve 125? dík

Uzavřeno 20.09.2012 v 21:09 uživatelem Klikoun

Otevřeno 20.09.2012 v 21:09 uživatelem Klikoun

Uzavřeno 30.09.2012 v 19:27 uživatelem Klikoun

Otevřeno 03.12.2012 v 23:32 uživatelem Klikoun

Uzavřeno 22.02.2013 v 23:27 uživatelem Klikoun


Naposledy editováno 20.09.2012 19:29:55

edit: enduro 4T

21.9.2012 v 21:00 | Nahoru | #31
Starší kvalitní japonec, vzhledem tě neoslní, ale když jí dáš co potřebuje tak se ti bohatě odmění.

edit: enduro 4T

21.9.2012 v 21:59 | Nahoru | #32
technická... jaký je rozdíl mezi vidlicovým a véčkovým dvouválcem?

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

22.9.2012 v 09:38 | Nahoru | #33
Mezi Varaderem a XR je rozdíl zhruba jako mezi autobusem a terénní čtyřkolkou.
K čemu tu motorku vlastně chceš?

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

22.9.2012 v 21:44 | Nahoru | #34
Yuki ne můj názor...

Honda XR a yamaha XT...oboje dobré spolehlivé motorky...honda o trochu levnější, s žádnou chybu neuděláš.

já osobně bych po zkušenosti do 2T už nešel...ať to má výkonu kolik chce

a jako majitel varana se ho taky musím zastat zas tolik na něm nemám, ale je to paráda ta motorka nemá žádnou větší chybu...za 35 bude dobrej, já po takových taky koukal, ale když jsem se zamyslel nad prodejem, koupil jsem se vstřikováním s tím, že ho zase dráž prodám (z Francie-celkem něco přes 60 tis kč)...vypadá úžasně a jak tu někdo myslím psal, zvuk origo výfuku je lepší než od laďáku hodí se k motorce...motory do V se prý zadřou jízdou po zadním a ta tady fakt nehrozí

btw: okolo Radčic se motám dost často

(reakce na) edit: enduro 4T

23.9.2012 v 20:24 | Nahoru | #35
EveryBady> Já to tam dal omylem nejsem z radčiz ale z košutky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

23.9.2012 v 20:28 | Nahoru | #36
PetrXX> Varadero jsem chtěl hlavně kvůli vzhledu je to fakt supr ale pak mi napadlo že tu a tam pojedem s klukama v terénu a tam, bych ho rozštípal asi :D jináč šel bych buď do xlr nebo xr...co myslíte že je lepší budu jezdit silnice tak 70% a terén 30% ale xr už mi přijde takový já nevim mě se prostě líbí takový ty pořádný endura jako xlr nebo dr...dá se xr využít do terénu? (lehčí terén né trať) a taky xlr je prej držák (měl ho známej) o xr nic nevim...každopádně pudu do japonce tej yuki se fakt bojim...

Naposledy editováno 23.09.2012 20:31:12

(reakce na) edit: enduro 4T

23.9.2012 v 20:37 | Nahoru | #37
Klikoun> to je fuk prostě plzeňský kraj tak snad se potkáme až budeš něco mít zas tolik varanů tady nejezdí...

jinak ta motorka v čele je XRko ale jak koukam trochu upravený a vidíš co dokáže dej tam lepší pneu a bude to stačit

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

23.9.2012 v 21:13 | Nahoru | #38
Pokud chceš začít pokoušet terén, na Varana bych na tvém místě zapoměl. XR se v terénu rozhodně neztratí. Nad DT od Yamahy jsi neuvažoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

23.9.2012 v 21:40 | Nahoru | #39

PetrXX píše: Pokud chceš začít pokoušet terén, na Varana bych na tvém místě zapoměl. XR se v terénu rozhodně neztratí. Nad DT od Yamahy jsi neuvažoval?



No psal, že chce pole louky atd...varan by to dal, ale když to člověk položí není to sranda a psal, že nad DT uvažoval, ale přiklonil se spíš k 4T

jinak XT od yamahy je taky dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 16:41 | Nahoru | #40
No XT určitě ne kamarád na to nadává jak šílenej...xr je pěkný ale xlr je asi nejlepsi jinac nevite neco o xlr? DT je paráda ale je pěkně nenažraný :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 16:45 | Nahoru | #41

Klikoun píše: No XT určitě ne kamarád na to nadává jak šílenej...xr je pěkný ale xlr je asi nejlepsi jinac nevite neco o xlr? DT je paráda ale je pěkně nenažraný :(



To by me zajimalo, na co u XT nadava. K nenazranosti 2T - na otevrenem KMX pri klidne jizde po silnici i za 4,5 litru, pri ostre jizde v terenu klidne 8.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 17:05 | Nahoru | #42
SirIndy> Ja se ho jeste zeptam co presne s tim uz mel a pak to sem dopisu ma verzi x tedy XT125x je to ten motard... no co ja vim kamarad ma plne otevreny DT koupil ho letos prej po generalce za 37000kc je to rok vyroby asi 2003 tusim a rikal ze kolem 10-ti litru a to je jak octavia 1.8T :D

Naposledy editováno 24.09.2012 17:06:14

(reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 17:48 | Nahoru | #43
a co to xlr víte o něm něco? je parádní

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 18:17 | Nahoru | #44
taky nevím co má proti xt xlr jsem nikdy neviděl a ani nechtěl ... kup yamahu wr 125 r ta zvládne mimo asfalt všechno ale kde na to vemeš nevim

jinak na suzuki DR 125 si koukal ? starý typ je xlr dost podobný a levný ale vím o ní stejný ho*no jinak ten nový vypadá úžasně třeba tady...jen 7.5 tis km

edit: a je tu taky mz 125 sm (ale to je motard nevím jak by se dala přezout)

Naposledy editováno 24.09.2012 18:26:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 19:02 | Nahoru | #45
EveryBady> jo jo wr je pro mě nedostupný :D jináč dr na nej sem taky koukal ale ja nevim jak je to s dílama prej je to horší...na xlr seženeš všechno ale zase ten rok výroby...ale mě dr a xlr připadaj jako pořádný poctivý motorky a ty nový mi už tak nepřipadaj...ae na vzhled to nejezdí jestliže řikáte že xr taky neni špatný tak bych o něm popřemejšlel když neseženu pěkný xlr tak asi koupim xr díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 19:02 | Nahoru | #46
jo a to dr sm se mi moc nelibi přijde mi strašně malinky....

Naposledy editováno 24.09.2012 19:03:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

Skvělá odpověď, děkuji! 24.9.2012 v 19:38 | Nahoru | #47
Klikoun> pravdu máš tak hodně štěstí už mě nic nenapadá zatim se měj ..

(reakce na) edit: enduro 4T

24.9.2012 v 20:46 | Nahoru | #48
EveryBady> díky moc

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

25.9.2012 v 04:15 | Nahoru | #49
XLR je parádní motorka Jestli se ti líbí tak bych jí rozhodně nezavrhoval Jak píšeš je to kus poctivý motorky a ten rok výroby na to moc vliv nemá pokud to doma nemělo nějaký prase, je to držák

(reakce na) edit: enduro 4T

25.9.2012 v 19:14 | Nahoru | #50
cita29> jo díky moc tak já do ní pujdu stzrašně se mi líbí... je to takový enduro jak má bejt...jako tátovo kawasaki KLR

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

3.12.2012 v 23:43 | Nahoru | #51
Hoši koumu neni rady tomu neni pomoci já sem prostě vůl co se týče vybíraní čehokoliv a po dlouhém tápání a nakonec sehnání financí kolem 40000-50000kc (ale neco si chci nechat na hadry) to nakonec vypadá na Varadero holt terény nebudou hovno zle vim jak to bylo u všech kamarádů co řikali mam enduro vole budu lítat terény no a nakonec jezdí 90% po silnici :D a na to si myslim že je Varan dostačující mě jde hlavně o ten posez je tam pohodlicko a je to dobry na cestovani (chcem to v lete poradne rozject a nasbirat zkušenosti aby nebyla rychlá smrt až vlezem na 25kw)..jinak k tomu xt 125x co ma znamej tak tomu se prej posrala už spojka a ještě něco a to už sem zas zapomněl já sem děsnej cip :D no a je to rok výroby 2010...a je nešťastnej že mu to nejede (ujela mu yuki sport to bych si rval vlasy z šišky xt už mu stálo 60000kč a ta sporta kamarádovy stála 14000kč by mi jeblo) no ale jako mě se to xt čistě vzhledově celkem líbí ale mě se zdá takový malý....Takže díky všem za rady je to se mnou těžký :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T

4.12.2012 v 06:42 | Nahoru | #52
 

Klikoun píše: po dlouhém tápání a nakonec sehnání financí kolem 40000-50000kc to nakonec vypadá na Varadero holt terény nebudou vim jak to bylo u všech kamarádů co řikali mam enduro budu lítat terény no a nakonec jezdí 90% po silnici :D a na to si myslim že je Varan dostačující mě jde hlavně o ten posez je tam pohodlicko a je to dobry na cestovani (chcem to v lete poradne rozject a nasbirat zkušenosti aby nebyla rychlá smrt až vlezem na 25kw)..



Jestli mohu, zkusím Ti dát snad dobrou radu:

1.
Když už jsi to realisticky přehodnotil s poměrem silnice-terén...

2.
Když to vypadá, že se chceš-potřebuješ vyjezdit na dváce - to je taky rozumné, přistupuješ k tomu realisticky a to Ti chválím...

3.
A když možná po sezóně, po pár měsících ježdění na dváce budeš pořizovat vyšší objemovou třídu...

Tak kdybys byl např. mým synem ve věku do 17-20 let, poradil bych Ti, abys do té dvácy nevrážel zbytečně víc peněz, než je nezbytně nutný. To znamená, aby sis raději pořídil o cca 20-30 tisíc levnějšího a přitom nadprůměrně kvalitního jednobucha typu Yamaha YBR 125 nebo Honda CBF 125 z druhé ruky. Oba to jsou vzducháče (o starost míň), prověřená japonská kvalita (byť vlastní výroba je mimo japonské území) a provozní spolehlivost, a hlavně naučíš se na tom stejně dobře a prodáš pak s malou nebo žádnou ztrátou.

Lehce ovladatelný stroj je do začátku ideální, provozní náklady jsou velmi přijatelný např. i pro chudšího studenta, litr motorovýho oleje jednou za X-tisíc km a taky spotřeba paliva minimální. Když se za to netahá, tak CBF 125 kolem dvou litrů (já osobně s ní jezdím na spotřebu a dlouhodbě za 1.6 litru na sto), YBR 125 do 2.5 litru na sto (synova zkušenost). A když to budeš honit, tak to bude maximálně o litr víc.

Peníze, co takto ušetříš, si poctivě ukládej stranou a budeš mít pak velkou výhodu při pořízení větší silnější motorky a nebudeš tak moc limitovanej financema - budeš si pak za rok moci dovolit lepší typ v co nejlepším stavu.
Věř mi, že rok uteče jak voda a jestli tu dvácu bereš (logicky a jako většina mladých lidí) jenom jako dočasnou přestupní stanici, ušetřený peníze budou jako když je najdeš.
 
EDIT: oprava překlepů

Naposledy editováno 04.12.2012 06:46:02

edit: enduro 4T

4.12.2012 v 08:02 | Nahoru | #53
My měli doma 3 číny a se všema spokojenost. Každý dobrý mechanik ti dá třeba za Yuki TR ruku do ohně a řekl bych hodně pohodlná motorka s nízkou spotřebou která zvládne i v terénu dost a nesere se. V pátek jsem jí (z důvodu rozvodu) prodal za 20 tis a byla v dobrým stavu. Najeto 6 tisíc. Za 35 koupíš novou a kolem 25 jetou. Ženská s náma na ní jezdila uplně v pohodě to, co my na ostrejch. Je to traktůrek, co jede pořád. Čínu už bych teda dnes až tak nezavrhoval po vlastních gušenostech. Třeba TADY jedna pěkná.

Na Číně se dá už dnes taky slušně pojezdit a máš to za pár kaček a můžeš ještě šetřit na velkou.
















Samozřejmě, když se mi vysypalo ložisko v kole u Husaberga, je to spotřebák a když manželce u Yuki, je to tím, že je to čínská mrdka. I když tam byli dávno daný japonský

edit: enduro 4T

4.12.2012 v 08:12 | Nahoru | #54
Super ! další varan blízko mě dobře děláš cca za 45 tis. už je pěknej varan komplet hadry mě vyšly asi na 12 tis.

Naposledy editováno 04.12.2012 08:16:46

(reakce na) edit: enduro 4T

4.12.2012 v 20:33 | Nahoru | #55
Dovi> no já to chápu ale já si myslim že by ten varan nebyl až tak špatná investice (při koupi dobrého kusu) hned bych vše udělal (olej filtry rozvody) a odjezdit tu sezonu možná dvě nejsem zas takej dřevák ale jako zdaleka nejsem kdovíjakej motorkář.. na dachlu sme lítali asi od 8 let pořád se v tom hrabali tunili blatníky a vyráběli vejfuky aby to SAKRA JELO BRUTÁLNĚ (dal se pořádnej blatník a jako by tom mělo o 10kw víc :D) pak jsem měl 2 jawy 250 (kejvačku i panelku) a loňskou sezonu s čerstvými papíry jsem odjezdil na simsonu enduru (12V r.v. 1990 byl to parádní stroj na starou 50 to jelo pěkně akorád začla blbnout elektrika to byl děs :D) a už sem jel i na tatovo kawasaki ale to jen tak u domu (to je sakra jiný kafe ) ..A teď zpátky k věci :D mě se ten varan strašně líbí práve si myslim když ho vemu za třeba 40000 tak za rok dva pořád třeba 37000 prodat pujde (když si budu nechávat všechny účty od sevisních úkonů atd.) a varan by byl přesně pro mne jak už jsem psal jde mi ted hlavne o cestování a na větší kubatůru už ten váhovej rozdíl nebude takovej povídal táta.. mě se cbf nějak zrovna nezamlouvá ale asi pořádlepší něz CBR 125 jde o to co od toho člověk čeká říct někomu že má sráč je kravina každýmu vyhovuje něco jinýho a kdyby to nechtěl tak to nekoupí..nevim no k těm yukinám.. kamarád má jak už jsem tušim psal yuki 125 sport a nedá na to dopustit má nalítáno asi 40000 a při asi 39000 se mu to kouslo na klice to je celkem slušnej nájezd km na jeden motor z číny r.v. 2003 (dnes budou zřejmě někde jinde) ale kliku nechal udělat vymněnil ložiska něco taky dělal z ventilama (žralo to olej) a ted si jezdí směle dál (teď ne brrr ) každopádně takový ty kecy čínu ne od lidí který to viděli z vlaku neřešim :) ono prostě někoho sere že jeho hondě za 60000 ujede mrdka za 20000 :D ale to je kazdyho vec jen by mi zajimalo jak se to s varanama vyvyjí abych nějak hodně neprodělal...Varan sice je asi docela línej ale tak ject to jede a na cesty ideál jak cip..

Naposledy editováno 04.12.2012 20:35:02

2 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

4.12.2012 v 20:52 | Nahoru | #56
Já teda dokážu jezdit s DT pořád do 5 l po Praze. V max terénim nasazení určitě o něco víc, ale 10? To je teda hodně rozladěný. Jede to hodně dobře od spoda, motor je držák a výkonu pobral celkem slušně. Je to hrozně univerzální stroj skoro na všechno a zábava na tom je. Nehledě na to, že dílů je všude hrozně moc.

(reakce na) edit: enduro 4T

4.12.2012 v 21:10 | Nahoru | #57
Daniel_cz> o DT toho vím celkem dost je to naprosto úžasná motorka a muj velkej sem jenže prostě pro mně k ničemu taky si myslim že finančně neúnosnej... už to mělo hodně kluků který znam nebo ještě maj jo deset litrů je brutus to sice nevim ale tak kamarad to tvrdil ale za 8 to klidne jezdi (bavim se o otevrenym) bydlel jsem driv na vsi a tam DTčka letěly kamarád ho má ten ho koupil letos a nestěžuje si jen na tu spotřebu a do 5L po městě? to by tě ujela bába na babettě jak to dusíš ne? (řeč je samozřejmě o bábě mířící pro rohlíky nikoliv na slevy do kauflandu bába mířící do kauflandu na slevy má před očima černo a ujela by i hayabuse ) nebo je to zavřený? samozřejmě netvrdim že to neni možný ale přjide mi to moc málo...

(reakce na) edit: enduro 4T

Skvělá odpověď, děkuji! 4.12.2012 v 22:01 | Nahoru | #58

Daniel_cz píše: Já teda dokážu jezdit s DT pořád do 5 l po Praze. V max terénim nasazení určitě o něco víc, ale 10? To je teda hodně rozladěný. Jede to hodně dobře od spoda, motor je držák a výkonu pobral celkem slušně. Je to hrozně univerzální stroj skoro na všechno a zábava na tom je. Nehledě na to, že dílů je všude hrozně moc.



Já nevím jak ty, ale mě, jednou Husaberg sežral na 100km 4l a z toho mi vzala čína 12!!! Ono se to v terénu nepočítá na KM, ale na MTH! Každopádně čína na 3 hodinovou vyjížďku ostrým terénem je na 3 litrech a XR400, nebo HSB 400FE, EXC 450 Na osmi litrech za tři hodiny ježdění ostrým terénem.Gas 300 dokonce přes deset!!! DT 125R k těm 2 litrům za motohodinu nebude mít daleko. Pokud chce mrdat asfalt, ať koupí Varana! Lepší stroj na cestování asi není......A snese i pole a louky.......

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

7.12.2012 v 19:24 | Nahoru | #59
Co si myslíte o tomhle? vypadá skvěle http://www.motoinze...xl-125-varadero.html

1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T

7.12.2012 v 20:20 | Nahoru | #60
Cokoliv kromě číny, pokud chceš v první řadě spolehlivou motorku, motory jsou tam jakštakš dobrý, ale ostatek je hnus, bláto, humus...

A pane HypísákGuy, neraď mu ty mrdky, stačí že to máš ty, píšeš že ty ojetý si předchozí majitel vychytal... Kdybych si to od tebe koupil a objevil to tvoje vychytání prasklýho rámu tak bys dostal po tlamě, ani bys nevěděl jak. Ty tvoje opravy můžu přirovnat k prořezávání pneumatik namísto koupě nových. Aneb z hovna bič neupleteš... Takže přestaň těm mladým radit blbosti, pujč si COčko a zavař si tu prasárnu... Sorry, ale začínám být na ty tvoje rady alergickej, když vidím co dokážeš...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist