Uzavřeno 20.09.2012 v 21:09 uživatelem Klikoun
Otevřeno 20.09.2012 v 21:09 uživatelem Klikoun
Uzavřeno 30.09.2012 v 19:27 uživatelem Klikoun
Otevřeno 03.12.2012 v 23:32 uživatelem Klikoun
Uzavřeno 22.02.2013 v 23:27 uživatelem Klikoun
Naposledy editováno 20.09.2012 19:29:55
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
K čemu tu motorku vlastně chceš?
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
Honda XR a yamaha XT...oboje dobré spolehlivé motorky...honda o trochu levnější, s žádnou chybu neuděláš.
já osobně bych po zkušenosti do 2T už nešel...ať to má výkonu kolik chce
a jako majitel varana se ho taky musím zastat zas tolik na něm nemám, ale je to paráda ta motorka nemá žádnou větší chybu...za 35 bude dobrej, já po takových taky koukal, ale když jsem se zamyslel nad prodejem, koupil jsem se vstřikováním s tím, že ho zase dráž prodám (z Francie-celkem něco přes 60 tis kč)...vypadá úžasně a jak tu někdo myslím psal, zvuk origo výfuku je lepší než od laďáku hodí se k motorce...motory do V se prý zadřou jízdou po zadním a ta tady fakt nehrozí
btw: okolo Radčic se motám dost často
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
Naposledy editováno 23.09.2012 20:31:12
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
PetrXX píše: Pokud chceš začít pokoušet terén, na Varana bych na tvém místě zapoměl. XR se v terénu rozhodně neztratí. Nad DT od Yamahy jsi neuvažoval?
No psal, že chce pole louky atd...varan by to dal, ale když to člověk položí není to sranda a psal, že nad DT uvažoval, ale přiklonil se spíš k 4T
jinak XT od yamahy je taky dobrá volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
Klikoun píše: No XT určitě ne kamarád na to nadává jak šílenej...xr je pěkný ale xlr je asi nejlepsi jinac nevite neco o xlr? DT je paráda ale je pěkně nenažraný :(
To by me zajimalo, na co u XT nadava. K nenazranosti 2T - na otevrenem KMX pri klidne jizde po silnici i za 4,5 litru, pri ostre jizde v terenu klidne 8.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
Naposledy editováno 24.09.2012 17:06:14
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
jinak na suzuki DR 125 si koukal ? starý typ je xlr dost podobný a levný ale vím o ní stejný ho*no jinak ten nový vypadá úžasně třeba tady...jen 7.5 tis km
edit: a je tu taky mz 125 sm (ale to je motard nevím jak by se dala přezout)
Naposledy editováno 24.09.2012 18:26:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
Naposledy editováno 24.09.2012 19:03:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) edit: enduro 4T
Klikoun píše: po dlouhém tápání a nakonec sehnání financí kolem 40000-50000kc to nakonec vypadá na Varadero holt terény nebudou vim jak to bylo u všech kamarádů co řikali mam enduro budu lítat terény no a nakonec jezdí 90% po silnici :D a na to si myslim že je Varan dostačující mě jde hlavně o ten posez je tam pohodlicko a je to dobry na cestovani (chcem to v lete poradne rozject a nasbirat zkušenosti aby nebyla rychlá smrt až vlezem na 25kw)..
Jestli mohu, zkusím Ti dát snad dobrou radu:
1.
Když už jsi to realisticky přehodnotil s poměrem silnice-terén...
2.
Když to vypadá, že se chceš-potřebuješ vyjezdit na dváce - to je taky rozumné, přistupuješ k tomu realisticky a to Ti chválím...
3.
A když možná po sezóně, po pár měsících ježdění na dváce budeš pořizovat vyšší objemovou třídu...
Tak kdybys byl např. mým synem ve věku do 17-20 let, poradil bych Ti, abys do té dvácy nevrážel zbytečně víc peněz, než je nezbytně nutný. To znamená, aby sis raději pořídil o cca 20-30 tisíc levnějšího a přitom nadprůměrně kvalitního jednobucha typu Yamaha YBR 125 nebo Honda CBF 125 z druhé ruky. Oba to jsou vzducháče (o starost míň), prověřená japonská kvalita (byť vlastní výroba je mimo japonské území) a provozní spolehlivost, a hlavně naučíš se na tom stejně dobře a prodáš pak s malou nebo žádnou ztrátou.
Lehce ovladatelný stroj je do začátku ideální, provozní náklady jsou velmi přijatelný např. i pro chudšího studenta, litr motorovýho oleje jednou za X-tisíc km a taky spotřeba paliva minimální. Když se za to netahá, tak CBF 125 kolem dvou litrů (já osobně s ní jezdím na spotřebu a dlouhodbě za 1.6 litru na sto), YBR 125 do 2.5 litru na sto (synova zkušenost). A když to budeš honit, tak to bude maximálně o litr víc.
Peníze, co takto ušetříš, si poctivě ukládej stranou a budeš mít pak velkou výhodu při pořízení větší silnější motorky a nebudeš tak moc limitovanej financema - budeš si pak za rok moci dovolit lepší typ v co nejlepším stavu.
Věř mi, že rok uteče jak voda a jestli tu dvácu bereš (logicky a jako většina mladých lidí) jenom jako dočasnou přestupní stanici, ušetřený peníze budou jako když je najdeš.
EDIT: oprava překlepů
Naposledy editováno 04.12.2012 06:46:02
Na Číně se dá už dnes taky slušně pojezdit a máš to za pár kaček a můžeš ještě šetřit na velkou.
Samozřejmě, když se mi vysypalo ložisko v kole u Husaberga, je to spotřebák a když manželce u Yuki, je to tím, že je to čínská mrdka. I když tam byli dávno daný japonský
Naposledy editováno 04.12.2012 20:35:02
2 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
Daniel_cz píše: Já teda dokážu jezdit s DT pořád do 5 l po Praze. V max terénim nasazení určitě o něco víc, ale 10? To je teda hodně rozladěný. Jede to hodně dobře od spoda, motor je držák a výkonu pobral celkem slušně. Je to hrozně univerzální stroj skoro na všechno a zábava na tom je. Nehledě na to, že dílů je všude hrozně moc.
Já nevím jak ty, ale mě, jednou Husaberg sežral na 100km 4l a z toho mi vzala čína 12!!! Ono se to v terénu nepočítá na KM, ale na MTH! Každopádně čína na 3 hodinovou vyjížďku ostrým terénem je na 3 litrech a XR400, nebo HSB 400FE, EXC 450 Na osmi litrech za tři hodiny ježdění ostrým terénem.Gas 300 dokonce přes deset!!! DT 125R k těm 2 litrům za motohodinu nebude mít daleko. Pokud chce mrdat asfalt, ať koupí Varana! Lepší stroj na cestování asi není......A snese i pole a louky.......
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
1 reakcí na tento příspěvek edit: enduro 4T
A pane HypísákGuy, neraď mu ty mrdky, stačí že to máš ty, píšeš že ty ojetý si předchozí majitel vychytal... Kdybych si to od tebe koupil a objevil to tvoje vychytání prasklýho rámu tak bys dostal po tlamě, ani bys nevěděl jak. Ty tvoje opravy můžu přirovnat k prořezávání pneumatik namísto koupě nových. Aneb z hovna bič neupleteš... Takže přestaň těm mladým radit blbosti, pujč si COčko a zavař si tu prasárnu... Sorry, ale začínám být na ty tvoje rady alergickej, když vidím co dokážeš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero | Topriders | 5 | 7.5.2024 v 01:33 Topriders |
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero | Trollik1 | 6 | 13.4.2024 v 08:37 krokoš |
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero | Namalorazce2408 | 7 | 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM |
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero | Moutindown | 7 | 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM |
palivový filtr Honda XL 125V Varadero | jardic | 7 | 24.2.2024 v 23:13 Palucha |