globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Průzkum nehodovosti motorek
 
12.7.2012 v 16:53
Zdravim, jen pro zajimavost me napadlo udelat tenhle pruzkum:

Sectete vsechny kilometry, ktere jste za dobu co jezdite najeli po silnicich (tedy vynechat teren, trate a okruhy) a vydelte je poctem padu a nehod. Pocitejte cizi i svoje zavineni, vynechte pady pri manipulaci na miste. Podle vysledneho cisla zahlasujte v ankete.

Predem diky za ucast.
Anketa: Můj výsledek:
100000km a více
3%
10
1 - 10000km
27%
77
10001 - 20000km
19%
54
20001 - 30000km
13%
39
30001 - 50000km
12%
34
50001 - 100000km
7%
21
Nulou nelze dělit + najeté km do diskuze
19%
54

1 reakcí na tento příspěvek Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 11:49 | Nahoru | #31
Mám naježděno na fichtlech, babetě, čtyřkolce a podobných samohybkách necelých 8000 km. Jezdím od 7mi let (první motorka byl pařez ) a nehoda ani jedna . Nějak moc na tom blbnete, chlapi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 12:34 | Nahoru | #32

Tombik píše: Mám naježděno na fichtlech, babetě, čtyřkolce a podobných samohybkách necelých 8000 km. Jezdím od 7mi let (první motorka byl pařez ) a nehoda ani jedna . Nějak moc na tom blbnete, chlapi



Ty mas co poucovat, kdyz si jeste poradne jezdit nezacal

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 12:38 | Nahoru | #33

SirIndy píše: Ty mas co poucovat, kdyz si jeste poradne jezdit nezacal


Na to jsme doma rikali" az toho najezdis popredu tolik co ja toho nacouval, tak neco rikej" POravda na motku se to moc aplikovat neda ale prislovi dobry

Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 13:59 | Nahoru | #34
Během prvních 1000 km na moto jsem měl jeden mnou zaviněný pád a jeden kreš po nedostání přednosti. Od té doby mám asi 110 kkm bez nehody.

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 14:38 | Nahoru | #35

gugo píše: privateer> To se me nastesti jeste nestalo, dycky to bylo pozvolne uchazeni. ale je fakt ze se snazim nejezdit na vojetejch gumach, jak je videt platno tak to prezuju


no uznávám že to bylo na hraně co se týká ojetí,ale tam šlo spíš o to že už ta mrcha byla ztvrdlá neb mě na mé motorce s jejíma výkonama vydží celkem dlouho

1 reakcí na tento příspěvek Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 17:36 | Nahoru | #36
počítá se i to když se mě to při rozjezdu postavilo na zadní, motorku sem odhodil ale ja se ani nepohnul z místa ??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 18:30 | Nahoru | #37
Jindra650> 30tis.km za sezonu není velký problém najet, aspon mě přišlo loni že jsem moc nejezdil a stejně jsem to najel...stačí nějaká cesta na 14 dní a je to
Letos mi připadá že skoro vůbec nejezdím a mám stejně 12tis.km za sebou.
celkem 42tis.km a 3 držkonehody

Naposledy editováno 13.07.2012 18:31:48

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 18:35 | Nahoru | #38

pernik92 píše: počítá se i to když se mě to při rozjezdu postavilo na zadní, motorku sem odhodil ale ja se ani nepohnul z místa ??



Pokud je to pro tebe manipulace na miste tak ne

Průzkum nehodovosti motorek

13.7.2012 v 21:19 | Nahoru | #39
...hned první sezonu jsem to po přebžděném kole zahodil. Bylo to po 6t km....
...od té doby zatím klid....ťuk ťuk...

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 00:32 | Nahoru | #40

gugo píše: Kdyz to je otazka jestli chces pocitat pad typu do cesty me vleze na mokrejch kostkach chodec mimo prechod, ja to zaslajfuju a motorka me nespadne, ale drzim ji ve stavu riditko asi tak 10 cm nad zemi stoje jednou nohou na zemi jedndou na motorce KDyby me ji ten chodec nepomohl zvednout tak ji z tohohle nezvednu a polozim ji nazem. Je to podle tebe pad ? :_)



Pád bez šoku...?

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 00:34 | Nahoru | #41

carlos38 píše: Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti...



Přesně ... a proto se furt někde válím... ))

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 00:41 | Nahoru | #42

E-Ryc píše: Podle stejne logiky kdo pada, je frajirek a dela to, na co nema

Abych nebyl OT, xs "telecich" let mozna 10 tisic, pad skutecne za provozu nastesti ne (nepocitam veci jako motor, ktery pri roztlacovani necekane zabral a podobne). Po pauze cca 2-3 na pujcenych, taky bez. Vlastni uz se nemuzu dockat a doufam, ze ji alespon chvili nepokrtim...



S tím bych si dovolil nesouhlasit.... poslední tlamka byla skoro něž sem zastavil páč kanál byl zasypanej drobnýma kamínkama jako cesta po který sem dojížděl a plác už sem se válel...( i smíchy )jestli je toto frajeřina... tak ano sem frajer....přece nepřejedu koťátko ne...?
Od toho jsou padáky a chrániče...na co bych ty hadry jinak měl...? To mužu jezdit jako ostatní v kratasech a v tričku na litru....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 13:44 | Nahoru | #43
dewwil> OK No, ale zes mel teda jen dve nehody kazdou po tolika tisicich, to ses celkem klikar. Hodne km dava i hodne prilezitosti a obcas jsou veci, ktery clovek proste predvidat nemuze. Zajimavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 14:03 | Nahoru | #44

Jindra650 píše: dewwil> OK No, ale zes mel teda jen dve nehody kazdou po tolika tisicich, to ses celkem klikar. Hodne km dava i hodne prilezitosti a obcas jsou veci, ktery clovek proste predvidat nemuze. Zajimavy.



jj, je to klika, zas na druhou stranu to dává i hodně zkušeností a pokaždý jedu s tím jako by mě chtěl každej účastník provozu zabít...

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 14:43 | Nahoru | #45
dewwil>
sikovnej bo presne jak pise jindra nejde o to ze je clovek blbec ale kolik blbcu ho ten dej jede zabit

Jinak ja jsem amater a zacinam cca2tkm bez nehody. Ale uz jsem jednou nedostal prednost nastesti jsem koukal ze ta kra.. cumi jinam takze jsem mel uz dobrzdeno radeji

Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 16:41 | Nahoru | #46
vcera sem chtel hlasovat ze nulou delit nelze... dnes sem mel nehodu, takze sem uz zahlasoval ,protoze vim ,ze se stav delsi dobu nezmeni ,kdyz je motorka rozbita. sice nic vazneho, jen palsty, packa , svetlo a nejake blbosti , me take skoro nic neni ,ale i tak... prvni nehoda na motorce..zajimavej pocit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 16:58 | Nahoru | #47

čydlo píše: Jindra650> 30tis.km za sezonu není velký problém najet, aspon mě přišlo loni že jsem moc nejezdil a stejně jsem to najel...stačí nějaká cesta na 14 dní a je to
Letos mi připadá že skoro vůbec nejezdím a mám stejně 12tis.km za sebou.
celkem 42tis.km a 3 držkonehody

Na najezd konstante 30tis km rocne se musis uz docela snazit, bud dojizdet desitky km na motorce, nebo delat dalkovy vypravy a nebo opravdu kazdy vikend co to aspon trochu jde najet 1000km, protoze ne vzdycky je to na jezdeni - at uz zima, snih nebo celodenni deste a to nepocitam vikendy, kdy je potreba taky udelat nejakou praci. S tou 14denni dovcou ti fakt nevim, 2010 jsem mel skoro 9tis km dovolenou a jel jsem to prumerem pres 400km denne 3 tydny(tak aby to nebyl jen zavod s casem), takze kdybych jezdil pomalu kazdy vikend - rekneme 10tis km po CR, tak bych potreboval 6 tydnu dovoleny po Evrope ....ten rok 2010 mi to dalo nakonec nejakych 15tis km ve vysledku. Bezne je proste na takovy najezd potreba dojzdet do prace, staci 50km denne a mas 16tis km jen to fikne

Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 18:29 | Nahoru | #48
cca 36 000 km bez nehody a pokud se nepocitaj trate a okruhy tak ani bez zklouznuti.

Průzkum nehodovosti motorek

14.7.2012 v 23:11 | Nahoru | #49
Na motorkách mám naježděno asi 150 000km, takže furt začátečník...
Nejvíc " svévolných opuštění motocyklu " jsem spáchal na Jawě, jednou jsem zastavil o zadní nárazník Žigulika, pak v zatáčce předemnou zastavil favorit, tak jsem letěl na hubu, pak mě srazil nějaký strýc s Avií a potahal jawu pod nárazníkem a potom jsem osprchoval už Hondu v myčce vapkou a při výjezdu z benzínky s mokrýma gumama jsem za to zatáh a to byl první drift na motorce, co jsem zažil a neustál...

Průzkum nehodovosti motorek

15.7.2012 v 10:54 | Nahoru | #50
Nula pádů a nehod, najeto cca 10000 (hned klepu na hlavu i dřevo).

Jinak ustlání si po zastavení - uklouznutí na štěrku při sesedání.

Průzkum nehodovosti motorek

15.7.2012 v 23:03 | Nahoru | #51
Nedávno jsem dal úspěšně 100 tis. a zatím klepu na dřevo, bez pádu....

Průzkum nehodovosti motorek

15.7.2012 v 23:10 | Nahoru | #52
Jeste by bylo zajimave, jestli je ten velkej pocet odpovedi 1-10000km kvuli lidem, co jeste vic nenajeli a uz stihli spadnout, nebo je tu tolik lidi, co pada tak casto. Na to ale obycejna anketa nestaci.

(reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 10:00 | Nahoru | #53
Najeto 12 tisic km, jedna nehoda, motorka v poho, ja taky, jen odreniny a skrabance...uklouzlo predni kolo a jel jsem po zadech do protismeru kde jela dodavka, motorka ve skarpe a ja v soku lezim v protismeru, sbiram se a najednou zespod do serpentiny dodavka rychle jak dobytek, tak slajfoval a zastavil me dva metry od xichtu...jinak nic

Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 10:23 | Nahoru | #54
5200 km a ťuk ťuk, zatím držím :)

Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 15:28 | Nahoru | #55
cca 23tisíc, 3x jsem to odložil při stání...hold s mojí obludou byl první rok složitej...teď si místo zastavení,parkování, manipulace předem vyhlídnu...plus jsem poučil batůžka, že když zastavím je fajn, když nezačne slízat než mám nohy na zemi

1 reakcí na tento příspěvek Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 21:27 | Nahoru | #56
za 12 let ježdění po silnici najeto asi 3,5 tis km pád ani jeden, ale pokud vemem můj halvní obor mimo silnice tak tam už sem s pádama někde kolem stovky a některý byly tuze zajímavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 21:37 | Nahoru | #57

Jezi píše: za 12 let ježdění po silnici najeto asi 3,5 tis km pád ani jeden, ale pokud vemem můj halvní obor mimo silnice tak tam už sem s pádama někde kolem stovky a některý byly tuze zajímavý



To mi povidej, v terenu jich mam urcite taky pres stovku a to jezdim teprve tretim rokem Nejzajimavejsi asi byl, kdyz jsem jednou letel pres riditka a dopadl na hlavu a do kotoulu a skoncil sedici na zadku temer nepomlacenej

Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 22:40 | Nahoru | #58
Mám najeto cca 30t km. Mám za sebou dva držkopády, kdy se mi fakt mohlo něco stát + dva high-sidery v menší rychlosti (cca 40 km / h). Pády ze stojánku a položení v nulový rychlosti nepočítám.

Poslední high-sider v pátek ráno. Jsem vůl, zapoměl jsem, že mám poměrně nový gumy, byla taky dost zima a za 500 metrů se nestihly zahřát. Snažím se stihnout zelenou na rohu Dělnický a Argentinský. Moc se s tím nemažu, jedu rychleji než bych měl, slušně klopím levou zatáčku, dávám plyn na výjezdu a už se válím. Adrenalinový divadlo pro znuděný páprdy v ranní zácpě

Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 23:07 | Nahoru | #59
Tak já mam 3700km a ve čtvrtek držkopád v 60tce na mokru.
Předemnou to zašlápnul a šel sem na brzdy a už sem se válel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Průzkum nehodovosti motorek

16.7.2012 v 23:15 | Nahoru | #60
SirIndy> muj zas když sem si v zatáčce vyhodil přední kolo z drážky a ve snaze to srovnat si zapích říditka pod krunýř (nechápu kudy se to tam tou dírou na krk vlezlo, když helma jí překrejvá celou) a následně klasicky přehodil motorku přez bok a druhou stranou řidítek prásknul celkem solidně o zem takže klasika stojka na hlavě a pár kotrmelců výsledek 2 zlomený žebra, ale kdyby mi někdo řek že to natočí tak to zkusim znova
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist