Téma: Výměna kol pouze na okruh
28.6.2012 v 09:41
Ahoj... Mam takovej dotaz na zkusenejsi bikery. Obcas mam chut si trosku zablbnout, ale jelikoz jsem trosku jedinec se svedomim, tak nechci blbnout na silnicich a rad bych vyrazil na okruh. Zasadni problem je, ze nechci "huntovat" klasicke gumy a tak me napadlo poridit druhou sadu rafku a a na to obout okruhove gumy. Po prijezdu na okruh po ose na klasickych pneu prehodit rafky obkrouzit si svoje a pred navratem zase prehodit sadu na klasiku. V tu chvili me ale napadly zasadni problemy a to s řetezovkou a brzdama.

Proto bych se rad zeptal, jestli to nekdo obdobnym zpusobem realizuje, nebo proste poridil druhou masinu jen na okruh. Popripade jaky "pojiste" atd tak nejak vsechno okolo.

Diky za info
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 12:05 | Nahoru | #31
BTW: ikdyz to nepatri do tohodle vlakna, tak kdyby se nasel nekdo z brna a okoli na vyjizdku, tak dejte vedet :)

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 12:49 | Nahoru | #32
reddick:
Jestli máš FZS 600, tak např. nakup sadu pneu Dunlop RoadSmart,nebo SportSmart, který nikdy nedostaneš na "hranu" a jsou použitelný jak v normal v provozu, tak i na okruhu a nemusíš řešit kraviny typu koupě jiných ráfků s jiným typem pneu atd.

Z vlastní zkušenosti mám nazuty na litrové motorce dvousměsovky RoadSmart 2hou sezónu, najeto cca 8000km + 3x ježdění na okruhu v Brně bez větší známky opotřebení po celém obvodu pneumatik.
Za celou sadu jsem dal 6200,- CZ, takže super užitnost za super cenu!
Takže tak nějak..

Čus S

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 14:37 | Nahoru | #33
Máš cestovně-sportovní motorku a řešíš okruhové gumy? Proč? Tomu moc nerozumím. Jestli chceš jezdit okruhy, tak si na to kup odpovídající motorku. Jestli ne, tak to v klidu obkroužíš na sportovně-cestovních gumách, stačí jen je ufouknout na "správný" tlak. Radši ty peníze za ráfky projezdi, budeš z nich mít větší užitek a radost.

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 15:18 | Nahoru | #34
Částečně souhlasím s mike.46,

Včera odpoledne jsem byl s kámošem se mrknout v Brně na okruhu a jezdil tam kolega na naháči H6 a ten si tam ty různý kapoty typu GSX-R600/750/1000 a jiné značky motorek exelentně předjížděl ,prostě nádhera.
No takže to asi nebude o těch závodních slickách atd. pro běžného motouživatele, ale o tréningu stylu jízdy na motce a hlavně o kvalitních pneumatikách.

Čus S

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 15:42 | Nahoru | #35
kup si kvalitní gumy, jak kluci píšou a nijak nelaboruj. Ráfky, atd. jsou vyhozený peníze, pokud začínáš, to ty prachy raději zainvestuj do kvalitních gum a budeš spokojenej. Pro začátek tam žádnou střelbu lítat nebudeš (aby si je za den odpravil) a ty gumy využiješ i na běžné silnici. Pokud koupíš jetý jebky, které budeš neustále přezouvat, tak spíš vyhodíš víc peněz za přezouvání (cca 15éček za zadek). A hlavně kvalitní guma, je kvalitní guma o tom to je, budeš mít čistou hlavu a nemusíš furt přemýšlet, proč tu jetou jebku někdo asi sundal...už je špatná, uklouzne,....necítit z té gumy jistotu (lepší je minimální investice do kavlitní gumy než investice do opravy rozbité motorky a to když to dobře dopadne a neublížíš sobě nebo někomu jinému).

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 16:22 | Nahoru | #36
kavka Id:Souhlas s Tebou

Výměna kol pouze na okruh

29.6.2012 v 14:46 | Nahoru | #37
Prave proto jsem tenhle tread zalozil, aby mi zkusenejsi poradili, nejsem zadnej prebornik a ani jsem nikomu nezbastil rozum, tak prave proto se ptam :) protoze kdybych byl tak tohle vlakno nezalozim a rovnou to udelam, jak jsem prvne napsal... Nicmene jste mi dali spoustu argumentu proc to tak nedelat a ja se budu drzet vasich rad...

Kazdopadne teda ale dojedu ty strady a az pak bych poridil ty corsy co jste psali
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist