


PS.: Kdybych na nějaké zapomněl není problém přidat.

Naposledy editováno 03.06.2012 15:41:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
Makotřas píše: MatousekDave> Také přidám vlastní zkušenost. Po velmi špatných zkušenostech s tady vichvalovanou Suzuki DR 350,jsem si pořídil Husgvarnou te 410 e,jsem druhý majitel najeto 30 000 km bez problému. Motocykl používám na každodení provoz a víkendové enduro vílety ,určitě to není špatná volba jen je problém dnes sehnat pěknou a nezničenou motorku,,
Ja zase postupne nasypal skoro 40000,- do vychvalovaneho DR-Z a stejne ted zase stoji v servise. Za rok co ji mam pomalu vice casu nepojizdna nez pojizdna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
MatousekDave píše: SirIndy> 40 000 To je teda opravdu velká částka, co se stalo?
Nejdrive chcal olej kolem tahla spojky, potom se uvolnil stator alternatoru a znicil se (casta vada DR-Z), k tomu vytahanej rozvodak a potom to hlavni - praskla klikova hridel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
MatousekDave píše: SirIndy> Myslíš, že takovýhle trable mají i ostatní Ečka?
Netesnici tahlo spojky, stator alternatoru a rozvodak/napinak jsou problemem u vsech DR-Z, zejmena tech nejstarsich 00-02. Ta klika je nejspis ojedinelej pripad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm



MatousekDave píše: SirIndy>
A dá se tomu nějak zabránit? Tomu statoru určitě, ne?
JJ, doporucuje se dat tam jine pevnostni lepidlo na srouby co ho drzi. Nejlepsi ze jsem o tom cetl na Thumpertalku a nez jsem to stacil nechat dat udelat tak do tydne se mi to stalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
SirIndy píše: Ostrosti motoru, geometrii, kvalitou odpruzeni... I jako uplnej amater poznam ze DR-Z ma ne zrovna idealni citelnost predniho kola, zadnej zavodak to neni, na USA forech kazdej resi jake tam dat jine vidle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm


1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
Jinak jsem si zkusil i E-verzi, kdybych to vracel zpět bral bych Ečko, ale sehnat pěkný Ečko je nereálný..koupit DR350 je myslím zbytečný, jsou už přece jen olítaný a přitom si stále drží cenu, výkon nic moc a podvozek slabej ..
jinak za mě jedině se starterem, takže XRko je out, je sice lehčí, ale podvozek si myslím je na stejno jako DRZ...jinak ano DRZ má měkký vidle, takže nejlépe vyměnit..
Co se týče servisu pamatuji v manuálu bylo že Sko mělo 6000km a Ečko 3000km, ale pokud se Sko provozuje v terénu interval je poloviční, já měnil po cca 1500km...další výhoda že má DRZ již molitanový filtr...nevím jak ostatní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
LubinWR píše: měl jsem DRZ400S, fajn motorka, velmi spolehlivá, ale je to o kuse a stavu, já ji koupil v super stavu za asi 107t, měla najeto 5.000km a nebylo to naní poznat...prodával jsem ji po 2 letech, měla asi 11t km a cena byla něco pod 70t-najendou nikdo DRZ nechtěl, věřím že majitel je spokojenej a slouží...
Jinak jsem si zkusil i E-verzi, kdybych to vracel zpět bral bych Ečko, ale sehnat pěkný Ečko je nereálný..koupit DR350 je myslím zbytečný, jsou už přece jen olítaný a přitom si stále drží cenu, výkon nic moc a podvozek slabej ..
jinak za mě jedině se starterem, takže XRko je out, je sice lehčí, ale podvozek si myslím je na stejno jako DRZ...jinak ano DRZ má měkký vidle, takže nejlépe vyměnit..
Co se týče servisu pamatuji v manuálu bylo že Sko mělo 6000km a Ečko 3000km, ale pokud se Sko provozuje v terénu interval je poloviční, já měnil po cca 1500km...další výhoda že má DRZ již molitanový filtr...nevím jak ostatní...

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
LubinWR píše: pokud si pamatuji, Sko má cca 40k a Ečko cca 50k..
Pamatujes dobre, S ma 30kW, E ma 36kW.
Ale vetsi rozdil je v reakci na plyn, hlavne stare ecka s karbcem Keihin FCR jsou takove jadrnejsi.
Naposledy editováno 04.06.2012 10:06:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
"V čem se tak odlišuje od ostatních motorek z výběru, když servisní intervaly má stejné?"
Servisní intervaly stejný nejsou. Odpovídaj téměř intervalům klasickejch ostrejch endur. Výše to někdo psal. Podvozek je v podstatě převzatej z RM motokrosu tý(1999)doby, takže výtky proti němu nemaj racionální vopodstatnění. Rozhodně neni horší než yamaha wr stejnýho roku. Jediný čim se liší je přední klasická vidle a seřizování vzdálenosti zadního kola pomocí excentru(stejně jako XR), nikoli stavěcíma šroubama. V americe na tom závodili i v krosu v tehdejší 4T třídě Jedinej "problém" může bejt fakt, že ta motorka se od svýho vzniku nijak nemodernizovala, neni tu ta anologie s jinejma značkama, který představujou rok co rok u konkrétního modelu prakticky úplně novou motorku. U DRZ se to omezovalo jen na jiný polepy plastů. V ČR ta motorka byla nedoceněná, asi z důvodů, že nešla legálně přihlásit. Nemá taky vybavení pro silniční provoz- Brzdový světlo, přední dálkový, klakson a tak dále. Je taky dost vysoká, asi nejvyšší ze všech endur, na tento fakt si mnozí stěžovali. Jinak motorka je štíhlá, malá, lehká, fakt jak RM z tý doby. Brzo si ji zase koupim- s talonama a yošimurou.
Verze má nižší zdvihy pérování neseřiditelnejch tlumičů, jinej karburátor, plechovou nádrž, jiný chladiče atd atd. Nicméně i tak to je supr motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
M6 píše: MatousekDave>
"V čem se tak odlišuje od ostatních motorek z výběru, když servisní intervaly má stejné?"
Servisní intervaly stejný nejsou. Odpovídaj téměř intervalům klasickejch ostrejch endur. Výše to někdo psal. Podvozek je v podstatě převzatej z RM motokrosu tý(1999)doby, takže výtky proti němu nemaj racionální vopodstatnění. Rozhodně neni horší než yamaha wr stejnýho roku. Jediný čim se liší je přední klasická vidle a seřizování vzdálenosti zadního kola pomocí excentru(stejně jako XR), nikoli stavěcíma šroubama. V americe na tom závodili i v krosu v tehdejší 4T třídě Jedinej "problém" může bejt fakt, že ta motorka se od svýho vzniku nijak nemodernizovala, neni tu ta anologie s jinejma značkama, který představujou rok co rok u konkrétního modelu prakticky úplně novou motorku. U DRZ se to omezovalo jen na jiný polepy plastů. V ČR ta motorka byla nedoceněná, asi z důvodů, že nešla legálně přihlásit. Nemá taky vybavení pro silniční provoz- Brzdový světlo, přední dálkový, klakson a tak dále. Je taky dost vysoká, asi nejvyšší ze všech endur, na tento fakt si mnozí stěžovali. Jinak motorka je štíhlá, malá, lehká, fakt jak RM z tý doby. Brzo si ji zase koupim- s talonama a yošimurou.
Verze má nižší zdvihy pérování neseřiditelnejch tlumičů, jinej karburátor, plechovou nádrž, jiný chladiče atd atd. Nicméně i tak to je supr motorka
Intervaly fakt ostrejm neodpovidaj (30MTH vs 10-15MTH). Nejvyssi z endur rozhodne neni, dosahnu z ni daleko lepe nez z XR. Lehka taky neni, srovnavat to s kroskou RM je vylozene vysmech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
MatousekDave píše: M6> A výdrž pístu, klikovky atd. je u E-čka taky počítána na motohodiny, jako u ostrých endur? Jak často je potřeba díly v motoru měnit? (omlouvám se za hloupé otázky, ale docela mě to překvapilo)
To tusim neni ani u ostrejch 4T endur, jen u 2T a u crossek. Proste dokud je v toleranci a u DR-Z by to melo vydrzet veky (rika clovek co ma na DR-Z minimalne treti pist, treti ojnici, druhej valec a druhou klikovku).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší tupé enduro do 400 ccm

SirIndy píše: Intervaly fakt ostrejm neodpovidaj (30MTH vs 10-15MTH). Nejvyssi z endur rozhodne neni, dosahnu z ni daleko lepe nez z XR. Lehka taky neni, srovnavat to s kroskou RM je vylozene vysmech.
No ten povozek je z RM přímo vodvozenej, to neni můj názor ale přímo stanovisko výrobce. Nicméně chápu, že vodborník jako ty to musí vědět líp


Naposledy editováno 04.06.2012 23:24:29
M6 píše:
No ten povozek je z RM přímo vodvozenej, to neni můj názor ale přímo stanovisko výrobce. Nicméně chápu, že vodborník jako ty to musí vědět líp , oukej, je to tupý enduro, sere se a XR je v terénu lepší
Nic z toho jsem nenapsal, nevim co si tu cucas z prstu. Ve srovnani s RM jsem psal o hmotnosti, ktera rozhodne neni z nejmensich. Je to enduro na pomezi mezi tupejma a ostrejma. Sere se nejspise pouze mne. Jak je na tom v terenu v porovnani s XR nemohu posoudit, na XR jsem jel pouze na polnacce.
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší tupé enduro do 400 ccm
Naposledy editováno 05.06.2012 22:23:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DR-Z4S dual sport [1 ... 4, 5] Suzuki DR-Z400S | Jenik789 | 127 | Dnes v 14:02 alda_explorer |
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 316, 317] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 9507 | 28.4.2025 v 14:45 ZdendaZB |
Spolehlivost Suzuki dr-z 400 E Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | prochy_33 | 9 | 22.4.2025 v 15:02 Pedl |
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 | Manhart | 21 | 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein |
enduro - polňačkou, lesem, potokem Suzuki DR-Z400S, Kawasaki KLX 450r, KTM 690 Enduro R... | icedee | 1 | 3.4.2025 v 09:00 kokoška. |