Téma: Rossi- Ducati- po 150-té
30.4.2012 v 22:05
Pominu Rossiho rozporuplná prohlášení z počátku sezony a následně z prvního závodu. Pominu nevraživost fanoušků a pustím se do ožehavého tématu "46".
Mám na vás, přátelé motosportu, jednoduchou otázku.
Jak si vysvětlujete současný stav spojení Rossi Ducati v této souvislosti:
Rossiho přijali k Duc s jeho týmem proto, aby se Ducati stala konkurenceschopnou pro všechny její jezdce. Jak je tedy vlastně možné, že místo toho, aby se Ducati přizpůsobovala Rossimu, musí se nyní přizpůsobovat Rossi Ducati? Já si to prostě neumím vysvětlit. Rossi tvrdí, že posez na motorce není takový, jaký potřebuje. Podle mého je to jasný signál toho, že Ducati neplní přání žlutého týmu. Trvá to již druhou sezonu, takže zlepšení nelze očekávat.
Osobně bych očekával, že 7-mi násobný mistr světa bude i za těchto podmínek nejlepším jezdcem rudých,ale zatím to tak tedy rozhodně není.
Abych se vrátil k té původní otázce. Je slučitelné tvrzení Ducati, že chce Rossiho, aby udělal mistrovský bike a současně to, že Rossi už druhou sezonu má sedlo dál od řídítek, než potřebuje pro svůj styl?
Takže anketka


Uzavřeno 05.11.2012 v 11:15 uživatelem Marex
Anketa: Dělá Ducati stroj podle Rossiho přání?
Ano. Rossi dává špatné podněty.
13%
9
Ne. Je to zjevné. Ducati si dělá, co chce.
38%
26
Pravda je někde mezi.
16%
11
Mám jiný názor? (Napiš jak to vidíš ty)
1%
1
Cože? Nevím,ale chci dá hlas. :D
32%
22

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:37 | Nahoru | #31

josef58 píše: Daff4> Loris, že vyhrál na Ducně jen jednou?, myslím,že nejmíň 6 Jednou dokonce v Brně
A co Bayliss v posledním závodě, když si odskočil z wsbk a to mu Vale před startem říkal, ať se mu tam moc neplete


Tak tak. Capi jel s litrem na titul!!! Ale mám dojem, že tu je probíraná doba, kdy u Ducati jezdil Stoner a to je třída 800ccm. Tam to Capimu "moc nešlo".

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:37 | Nahoru | #32

Daff4: ...Jak je tedy možné, že Yamahu, do které přišel, nevyhrála v minulé sezóně jediný závod, nebyla do TOP 3, přišel Vale a Yamaha vyhrála první závod?


Do jednoho tématu tu dal někdo link na výborný článek, kde se píše:

"Though the M1 campaigned by Alex Barros and Olivier Jacque did not win a single race, Barros had a significant input on the bike that Rossi inherited. Masao Furusawa had already built a completely new bike for Rossi's arrival, and the Italian's role was not so much development as correctly identifying the bike that Furusawa had expected to be best. While Rossi and Burgess have received much of the credit for developing the Yamaha M1 that Rossi would go on to win the championship on, that view underestimates the massive role that Furusawa played in understanding the weaknesses of the bike and improving it, before Burgess and Rossi got their hands on the bike to tweak it."

Volněji přeloženo "I když M1, řízená Alexem Barrosem a Olivierem Jacquem nevyhrála jediný závod, Barros měl významný vliv na motorku, kterou Rossi zdědil. Masao Furusawa už vytvořil úplně novou motorku pro Rossiho a Italova role nebyla ani tak vývoj, jako správný výběr motorky, o které Furusawa už předpokládal, že bude nejlepší. Zatímco Rossi a Burges shrábli většinu slávy za vývoj Yamahy M1, se kterou Rossi měl pak vyhrát šampionát, tento pohled podceňuje významnou roli kterou měl Furusawa při pochopení slabin motorky a jejího vylepšení, než na ni vztáhli ruce Burgess a Rossi a doladili ji."

Tolik k zázračným vývojářským schopnostem Rossiho...

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:42 | Nahoru | #33

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:43 | Nahoru | #34
Marex:Je to tvoje anketa ameli by jsme se drzet tematu. My fakt nevime, co se tam odehrava. Nikdo ti pravdu nerekne. Ani Brigs Pacientovi . Jedno je ale zjevne. Rossi Ducati kritizuje, ale Ducati mlci. Zatim. Co si o tom myslet?

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:45 | Nahoru | #35
Virago: Dik.

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 21:53 | Nahoru | #36
Marex> notak rossi na ní ale evidentně nedokázal zajet ani předtim když by to měl jako pan jezdec umet, potenciál na to měla, tak teď když byla předělaná podle jeho představ a nejenom že u ostatních jezdců nedošlo ke zlepšení, naopak u něho samotnýho ke zhoršení- u té polidštěné.
pod sportovníma článkama jsou ty jeho nesmysly fakt unikátní, takže jsem ho dal jako příklad toho co opět očekávám za argumentaci.

jinak teda na demenci mám alergii takže když vidím psat nesmysly, chytnu se toho

1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té

Skvělá odpověď, děkuji! 1.5.2012 v 22:04 | Nahoru | #37
memphis.unv: ale ona udajne nebyla predelana podle jeho predstav. Furt tam neco nesedi. Je mi to ale divne. Proc? Copak oni nechteji vyhravaci motorku pro vsechny?

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:10 | Nahoru | #38

Evo píše: memphis.unv: ale ona udajne nebyla predelana podle jeho predstav. Furt tam neco nesedi. Je mi to ale divne. Proc? Copak oni nechteji vyhravaci motorku pro vsechny?


Dík za pomoc. Já asi neumím dobře vysvětlovat svoje myšlenkové pochody, pže jinak by to ppochopil každý. Natož Memphis, kterého mám za kámoše, navíc mu to dle mého i pálí!!!!

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:14 | Nahoru | #39
Já to totiž chápu tak, že Valerián to vzdal a začal se přizpůsobovat motorce... což teda po více, než roce..... no jo, je to dlouho!!!! Jenže to podle všeho NEBYL JEHO ÚKOL!!!!
Měla vůbec Ducati v plánu to, co médii prosáklo skrz ty nafouklé bubliny P.R.? Tudíž, učinit vše, co novému týmu (a hlavně jezdci s božskou karmou)na očích uvidí? Nebo doufali v to, že nebude třeba větších zásahů a s malým poladěním to dají do kupy?

1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:15 | Nahoru | #40
Marex: Ted budu uprimny. Ja sam nevim, co si mam o tom celem myslet.

1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:17 | Nahoru | #41
Mozna vsichni chteli, aby to klapalo. Ale asi to neni tak jednoduche, jak si my nezasveceni myslime.

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:35 | Nahoru | #42

Evo píše: Marex: Ted budu uprimny. Ja sam nevim, co si mam o tom celem myslet.


Ze stejného důvodu jsem vytvořil tohle téma. Zdá se ale, že tohle neumí vysvětlit nikdo. Zjevně proto se nám to téma nepodařilo rozvinout a plácáme se v kruzích, více nebo méně vzdálených tématu původnímu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:36 | Nahoru | #43
Evo: Já si myslím, že Ducati, Rossi i Burgess byli přesvědčení, že motorka je dobrá a bude stačit najít vhodný základní setup, ze kterého by mohli i ostatní jezdci vycházet. Odtud pochází ten Burgessův sebevědomý výrok, že problémy Ducati dokáží vyřešit do 30 sekund. Jenže pak přišel šok při prvních testech, když Valentino zjistil, jaká je to jankovitá mrcha. A teď se plácají v kruhu, protože požadavky na zkrácení rozvoru a změnu těžiště nejde se stávající koncepcí motoru splnit a jiný motor není Ducati se svým rozpočtem schopná v dohledné době zkonstruovat. Tak hledají berličky jak problém ochcat a ony nefungují.

Naposledy editováno 01.05.2012 22:38:36

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:46 | Nahoru | #44
U Pacienta mne zaujala tato Rossiho slova:
“Tento motocykl je relativně nižší a delší než japonské motocykly a já jsem se ze všech sil pokoušel to překonat. Máme nějaké plány na to jak to zlepšit a já doufám, že v tom budeme moci pokročit již při příštím závodu. Je také důležité začít víkend dobře, protože je dobré postavení na startu základ pro dobrý závod.”

Píár kecy,ale ta počáteční slova jsou zajímavá.

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 22:53 | Nahoru | #45
Vazne nechapu proc hledate zakopaneho psa tam kde neni

,,Nemalá část těchto prostředků ale bude použita na umoření dluhu Ducati, který by se měl v současnosti pohybovat ve výši až 200 milionů euro (5 miliard Kč). ,,

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 23:03 | Nahoru | #46
Jenze oni podle mne nevi, v cem je problem. Nejdriv to byl carbon, pak bezramova koncepce a pak buhvico jeste. Nikdo nic nevi. Rossi obvinuje Ducati a ja jen cekam, kdy Ducati zacne obvinovat Rossiho.

Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 23:13 | Nahoru | #47
Já bych řekl, že za ty roky u Hondy a Yamahy mluví Rossi na karajany z Boloně japonsky, proto to nefunguje. Ducati musíš porozumět, což se mu zatím nepodařilo. Ale dokud nepodepíše někde jinde, což by u mě projel na celé čáře, stále věřím že úspěch musí přijít. Rozjebat Ducati a odejít opět k asijatům, to by p....l. Doufám, že změnou jezdeckého stylu pochopí, že chyba byla zvětšiny na jeho straně. Konec hlášení

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 23:30 | Nahoru | #48

1100Virago píše: Evo: Já si myslím, že Ducati, Rossi i Burgess byli přesvědčení, že motorka je dobrá a bude stačit najít vhodný základní setup, ze kterého by mohli i ostatní jezdci vycházet. Odtud pochází ten Burgessův sebevědomý výrok, že problémy Ducati dokáží vyřešit do 30 sekund. Jenže pak přišel šok při prvních testech, když Valentino zjistil, jaká je to jankovitá mrcha. A teď se plácají v kruhu, protože požadavky na zkrácení rozvoru a změnu těžiště nejde se stávající koncepcí motoru splnit a jiný motor není Ducati se svým rozpočtem schopná v dohledné době zkonstruovat. Tak hledají berličky jak problém ochcat a ony nefungují.



Presne tak. Je treba Duc CELOU prekopat, coz znamena i motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

1.5.2012 v 23:38 | Nahoru | #49

1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Nicméně motorka úplně překopaná je Že to nevedlo ke kýženému cíli je druhá věc. A že se s tou motorkou dalo vyhrávat i bez radikálních změn je taky pravda.



Krom prvni vety souhlasim. Motor prekopanej neni tak neni cela motorka. Ostatne i pod clankama sem tuhle vec psal jeste v zime, ze sice bude deltabox, ale nemusi to stacit, vzhledem prave k nevhodny koncepci motoru.

Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 09:46 | Nahoru | #50
josef58> Myslel jsem Capiho jedinou výhru v době osmistovek :)

A že Ducati je v dluzích? :) Mám pocit, že Audi to koupila i s tím dluhem ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 09:49 | Nahoru | #51
Bubrak ZX10R: Motor je překopaný taky (teď si nevzpomenu přesně, jestli dělali dvě nebo tři specifikace), jen jeho nevhodný koncept zůstal zachován. Přechod na jinou koncepci vyžaduje finance, které Ducati chybí - a paradoxně by byl jednodušší, kdyby nemusela platit vysokou Rossiho gáži.

edit: Ale v tomhle článku z ledna 2012 Burgess tvrdí, že motor V90 (neboli L) je správná koncepce, kterou není třeba měnit. Že dokonce V90 je nejlepší motor a problémy s jehou zástavbou nejsou nic nepřekonatelného. Tak kde je pak ten zakopaný pes?

Naposledy editováno 02.05.2012 12:25:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 14:10 | Nahoru | #52

1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Motor je překopaný taky (teď si nevzpomenu přesně, jestli dělali dvě nebo tři specifikace), jen jeho nevhodný koncept zůstal zachován. Přechod na jinou koncepci vyžaduje finance, které Ducati chybí - a paradoxně by byl jednodušší, kdyby nemusela platit vysokou Rossiho gáži.

edit: Ale v tomhle článku z ledna 2012 Burgess tvrdí, že motor V90 (neboli L) je správná koncepce, kterou není třeba měnit. Že dokonce V90 je nejlepší motor a problémy s jehou zástavbou nejsou nic nepřekonatelného. Tak kde je pak ten zakopaný pes?



si odpovidas sam - museji prekonat problemy s jeho zastavbou a s tim prekopanim motoru, to je jako kdyby nechali karbonovej ram , jen udelali dve nebo tri specifikace jinak zbytek souhlas.

Naposledy editováno 02.05.2012 14:10:39

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 14:34 | Nahoru | #53
Bubrak ZX10R: No sranda je, že karbonový rám mohli klidně nechat, protože tím to nebylo
Ale taky jsem teď někde narazil na zmínku, že protože byl motor nosným prvkem, měl předimenzovanou stavbu - silné stěny, atd., což přineslo nějaká kila navíc. To už teď v deltaboxu není zapotřebí a motor lze odlehčit, jenže to je fakt běh na dlouhou trať, přebudovat komplet motorovou skříň. Navíc se po paddocku šušká, že Ducati už vyčerpala letošní rozpočet (dokonce prý přešvihla o 20 procent), takže prostě nejsou prachy. Možná i odtud přichází Rossiho prozření, že bude muset změnit jezdecký styl - jestli mu v zákulisí naznačili, že pro letošek se další radikální změny už nedočká, je to asi jediná cesta, jak si zachránit reputaci a zajet aspoň občas přijatelný výsledek.

1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 14:50 | Nahoru | #54
1100Virago: k tomu asi neni co dodat s tim ramem nevim, byly kolem toho studie ze neposkytuje potrebnou pruznost v zatacce, tak si porad myslim, ze to je blba koncepce, i kdyz zmena za deltabox je jen na pul cesty

(reakce na) Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 15:18 | Nahoru | #55
Bubrak ZX10R: Karbon jde uplichtit tak, že může mít pružnost nebo tuhost směrovou dle libosti. Stoner žádal rám co nejtužší, protože jeho stylu to vyhovovalo, ale samozřejmě to šlo změnit. Co se s bezrámovou koncepcí dělat nedalo, je právě změna těžiště - jediný způsob jak ho posunout je prodloužit nebo zkrátit zadní kyvku, jenže to vyřeší jeden problém a přinese druhý. Krátká kyvka způsobuje horší trakci a driblování, dlouhá zvětší rozvor a zhorší zatáčení. Je fakt, že v tomhle má deltabox výhodu, kterou právě dokázali Burgess s Rossim u M1 využít - motor byl tak kompaktní, že se dal v rámu posouvat i naklápět a tím optimálně naladit pro různé trati.

Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 15:35 | Nahoru | #56
1100Virago: no dobre, karbon se da uplichtit jak je potreba, nicmene asi vic nez pulka ramu byl vlastne motor, kterej uz asi nesel uplichtit jak je potreba (ta tuhost byla porad stejna ne?)

Rossi- Ducati- po 150-té

2.5.2012 v 21:20 | Nahoru | #57
Heh. Pravda je obojí. Motor je překopanej, pže motor překopali všichni. Jedou se litry. Jenže není překopaná koncepce. Nebudeme slovíčkařit. Yamaha má taky litr a netvrdím, že je motor překopanej, i když zjevně nemohl zůstat kámen na kameni. :P

Rossi- Ducati- po 150-té

4.5.2012 v 08:54 | Nahoru | #58
Anketka se asi už dál nevyvine a byť v ní není potřebných (100tisíc) hlasujících, tak její výsledek je zřejmý.

Rossi- Ducati- po 150-té

4.5.2012 v 14:14 | Nahoru | #59
Začátek hlášení:
Taloši na tom moc nepohrabali, a mlží (i o ekonomické stránce firmy). Čili, dokud to tam nevezme do ruky němec, tak to nikam k světlým zítřkům nedojde.
Konec hlášení.

1 reakcí na tento příspěvek Rossi- Ducati- po 150-té

5.5.2012 v 20:08 | Nahoru | #60
četl jsem rozhovor s jeho kámošem Ucciem, řikal, že mu motorka tolik nesedí, to je prej asi jako když lyžař nebo penista přejde na jinou značku. Podle mě už neni tak dravej jako za mlada a motka asi taky hraje roli. Každopádně je to závodící legenda, na kterou by v dobách top formy neměl stoner ani nikdo jinej.
Téma je zamknuto


TOPlist