Téma: Enduro: tipy na techniku jízdy
15.4.2012 v 13:59
Abych nezaprasil Robertovi jeho enduro-fotky téma, rozhodl jsem se založit téma nové, pro všechny, kteří vědomi si svého mrdalství, s úctou vzhlížejí k enduro machrům a rádi by se cosi přiučili, aby taky mohli machrovat (pozor, u endura ale hrozí nebezpečí, že poblíž nebude dostatek obdivujících šestnáctek, maximálně nasraný lesák).

Toto téma je primárně určeno pro tipy, jak se naučit zvládat enduro.

Tipy na držení rovnováhy, překonávání překážek, jízda po předním kole, po zadním.. prostě kravení všeho druhu, jehož zvládnutí dá jezdci větší jistotu při zvládání motocyklu.
Uvítám všechny dobré rady, připomínky, tipy, postřehy z učení se, ti lepší ať nahodí svá videjka, jak se zlepšují, my mrdalové budeme házet videa těch, kteří to už umí a napoví, jak na to.
1 2

5.5.2012 v 12:28 | Nahoru | #31
Na ortézy si člověk zvykne, jako na všechno. Mě každej chránič ze začátku dost překážel a po pár ¨hodinách jsem si zvykl.
Na kolena mam EVS-RS7

Ze zeačátku mi překáželi hodně. Jsou dost široký, nevim jak jsou na tom třeba Asterisk a jim podobný. Když jsem si párkrát špatně šlápl tak jsem si hodně rychle zvykl a na motorku už bez nich nelezu. Mam zatim "jen" jednou vykloubený koleno a bez operace, ale už mě dostkrát nohy podrželi. Když se stáhnou do boty tak jsou nohy dost pevný, hlavně do boku. Co se mi nezdá až tak dobrý je kolenní chránič, je tam jen taková skořápka, ale zatim jsem s nima sokojenej

5.5.2012 v 12:33 | Nahoru | #32

nimmic píše: ZdeninoTE> ortézy by mě taky zajímaly, je tady toho sice už o nich napsáno dost... ale zkušenosti se můžou měnit
jsem právě po druhé a před třetí operací kolene...právě skrz enduro

prodávám tyhle kdyby jsi měl zájem http://www.motorkar...-cyclone-378937.html

22.5.2012 v 19:12 | Nahoru | #33
Tak jsem dneska zkoušel přejezdy/přeskoky klády na odlehlé skládce dřeva. Malé kousky byly v pohodě. Ale chci se jen zeptat teoreticky, jak na ty větší průměry(?). Anglicky nezvládám tak dobře, abych si překládal řečičky těch moderátorů z videí. Takže zvládám nadhodit přední kolo a naskočit a šusplech. A buď motorku převážím a přes kládu se "přehrabu" nebo se nahoře zaseknu a nepřehrabu. Plynulý přejezd nebo přeskok se mi nepovedl. Proto bych si rád přečetl od někoho kdo to zvládá, jak na to. Vim že toho tréningem časem docílím, ale nechám si poradit

8.2.2013 v 15:29 | Nahoru | #34
PetrXX>
Tenhle plácek si někde v terénu udělat, tak věřim že 80% se naučíš sám.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro: tipy na techniku jízdy

9.2.2013 v 00:20 | Nahoru | #35
jo. s odstupem času k poslednímu svému příspěvku můžu říct, že to chce prostě trénovat a trénovat... ještě je dobrý když tě u toho někdo natočí a ty se pak vidíš co děláš špatně... a společně to proberete

9.2.2013 v 08:50 | Nahoru | #36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro: tipy na techniku jízdy

9.2.2013 v 11:29 | Nahoru | #37
ZdeninoTE> Jestli můžu poradit, já to dělal takhle.. Nahodit přední kolo na kládu, jakoby se na tý kládě ,,zastavit," zhoupnout motorku v tlumičích ( aby mělo zadní kolo větší trakci a následně se odlehčilo přední) a zároveň to přes spojku vyhoupnout. Měl bys to tak přejet bez šoupání motorky po břiše. Snad je to srozumitelný..

9.2.2013 v 17:44 | Nahoru | #38
Neni nad zkušenost z trialky!

10.2.2013 v 00:24 | Nahoru | #39
Králík.> jo, přemýšlel sem že bych si pořídil jako třetí motku šlapačku...