paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy
 
13.2.2012 v 12:32
Keeway Mám tajkový dojem, že jsem to už někde viděl... Benelli???

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 18:07 | Nahoru | #31

Katana píše: Tak proč když ty naše Jawy zkopírovaly, nejsou Jawy mezi velkými světovými výrobci, japonci zkopírovaly některé patenty, někdy celý stroje ale to bylo od Němců. A to že předběhly všechny ostatní to se pouhým kopírováním dosáhnout nedá, pokud by jen kopírovaly tak by byly minimálně o krok zpět. Oni šly do aut, motorek a elektroniky naplno, zkopírovaly, zdokonalily a byly na špici a s čínou nás čeká zřejmě to stejný, holt obraz světa se mění.


První japonci, teď číňani... dobré, posunuje se to hezky západně, za chvilku budeme na řadě my a celý svět bude pod náma

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 18:08 | Nahoru | #32
čína a zadní tlumič bokem? radší ne

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 18:17 | Nahoru | #33
Katana> Já to napsal hodně obecně, vysvětlovat mě to nemusíš.To, že Jawa není na špici je snad jasný všem. To že to Japonci dotáhli k dokonalosti vím taky, ale bohužel se mě o tom nechce psát romány.

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 19:02 | Nahoru | #34

Hockin píše: Takhle to začalo i v Japonsku,kde kopčili anglické,italské i české motorky.A nyní na nich jezdí 90% motorkářů

Jo a kvalita taky zezačátku ničemná. Prostě se to vyvíjí dál a asi ještě budeme čumět.

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 19:29 | Nahoru | #35
Mě se to zdá hodně podobný Aprilii SL 750 Shiver?

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 20:08 | Nahoru | #36

VlastíkPlamínek píše: byla to jen otážka času, není na místě hrát překvapnýho


Já myslel, že to přijde tak v roce 2050, až budu slinit v domově důchodců na kolečkovým křesle před TV Noha a motorky mi budou ukradený, ale tohle je moc, moc brzo

1 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 20:32 | Nahoru | #37
a co povíte na



Známej si přes firmu dovalil z číny profi 450 krosku, sice z toho designově koukal japonec , ale už dva roky ji trápí po lesích a drží . Bohužel čínský stroj s cenou nad 150 je v ČR neprodejný, prodej šmejdů si přivolávaj sami lidi, protože jim nevysvělíš že je to už kvalita, ne oni chtěj super cenu....a super cena jde ruku v ruce s nižší kvalitou.

Čína umí dobrý výrobky ne že ne, ale už si to nechá zaplatit. Míchám se známýmu pod ruku v servisu a měl jsem možnost porovnat levný skútr Kingway a levný skútr ZNEN, který je ve finále dražší než Kingway, ale hned zpracováním jak celkovým tak jednotlivých dílů je lepší... Dle slov servismana je u toho cena našponovaná na minimum jen aby to bylo trochu konkurenceschopný (a stejně se cenově nedostanou na cenu šmejda), protože lidi to prostě u těhle levnejch skútrů nechtěj pochopit že existuje lepší a horší varianta ale to je zas jiná věc

Co řikáte na toho Loncina? Něco mi to trochu taky připomíná

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 22:05 | Nahoru | #38

-rabbit- píše: Yamacati FK6 Faker ?
Tam kde u malých objemů šlo o blbost kupce a maximálně zlost z upadlých součástek z bláta, tady jdeme na vyšší level, tady možná půjde o život...



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 22:20 | Nahoru | #39

VlastíkPlamínek píše: byla to jen otážka času, není na místě hrát překvapnýho



Soudruh machr opět nezklamal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 22:30 | Nahoru | #40

PatMatbanda píše: Soudruh machr opět nezklamal.



Promiň, fanclub už je plný, další neberem.

1 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 22:44 | Nahoru | #41
fuj tak todle bych si nekoupil asi bych se bal že mi něco za jizdy z motorky upadne a zabiju se

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

13.2.2012 v 23:50 | Nahoru | #42

VlastíkPlamínek píše: Promiň, fanclub už je plný, další neberem.



Sakra to je ale pro mě ztráta. To mě fakt mrzí.

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 07:49 | Nahoru | #43

Pekeno píše: fuj tak todle bych si nekoupil asi bych se bal že mi něco za jizdy z motorky upadne a zabiju se

No, já před časem o tom Loncinu něco četl a mylím že se dělá ve fabrice kde se pro BMW dělaj motory a ten motor je tam prý i použitej, brzdy Nissin, být v 50-tých letech internet tak by se tam jistě psalo o japonskejch strojích tak jako dnes píšeme o těch čínských, to byla doba kdy svět znal BSA, Norton, Triumph,DKW, Jawa, Motobi a nikdo netušil co bude za 20 let. Osobně ale nejsem zastánce čínskejch strojů.

Naposledy editováno 14.02.2012 07:51:09

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 10:04 | Nahoru | #44
No.. Nechci se zase pouštět do tradičního boje na téma čínské moto,ale jak to tak sleduju .. Je otázkou času,kdy tu bude první čínský litr,dávám tomu tak maximálně 3 roky a i to je možná moc ...Dneska jsem slyšel ve zprávách,že Čína je pro USA hlavní asijský partner,takže už ne Japonsko,ale Čína .. Jediná šance,je ,že se Čín'ané nedostanou k nejnovějším technologiim a jejich věci budou sice vypadat nablýskaně,ale v podstatě to budou stroje technologicky staré tak 5 let .. , tu kvalitu časem vypilují,to se nebojím,už dneska některé ty jejich věci ,jakžtakž snesou srovnání se světem .. No Čín'ani nás pomalu,ale jistě zasypou .. A bylo by sice krásné ,bojkotovat jejich věci a výrobky,ale pro drtivou většinu lidí bude hlavním měřítkem cena , zas na druhou stranu,když tím budou nuceni srazit ceny i hlavní TOP výrobci .. nebudu se zlobit ,uvidíme co to nakonec přinese ...

1 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 10:46 | Nahoru | #45
Pánové nesrovnávejte čínu a Japonce, Japonci kopírovali ,ale jejich kopie byli většinou kvalitnější než anglické vzory....

Jinak ono sednout na činskou 6-ku, bude chtít trochu odvahy, protože upadlá páčka brzdy na dvacce v 80 -ti nebo na 6-ce v 150 to je sakra rozdíl....

A hlavně přemejšlení zákazníků co kupují 600-ku a 125-ku je trochu odlišné, takže bych se té invaze až tak nebál....

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 10:50 | Nahoru | #46

Dave81 píše: O SV se taky psalo, že v 50ti tkm je mrtvý, já bych na to zas tolik nedal..

...ale možná na tom něco bude, v inzerci s 50ti skoro žádná neni :) si jsou všechny fakt mrtvý :)


O SV se psalo, že je po 50 ti tisích mrtvý, protože si to nějakej trouba přeložil z toho objektivního rozboru na www.lpx.cz. Ale, že je hyosung comet šunt, co se mu po cca 10ti tisících zadřou ventily na zadním válci, vzniklo tak, že se určitý "povedený" sérii opravdu zadřely ventily na zadním válci.

1 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 11:07 | Nahoru | #47
Jen abychom se nepřepočítali.Elektronikou už nás Čína,Honkong,Taiwan,Korea už dávno dostala.
Kdo z Vás před 10ti lety přísahal věrnost Nokii a dnes má Samsung,HTC atd?
Já ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 11:09 | Nahoru | #48

Sukin píše: Pánové nesrovnávejte čínu a Japonce, Japonci kopírovali ,ale jejich kopie byli většinou kvalitnější než anglické vzory....

Jinak ono sednout na činskou 6-ku, bude chtít trochu odvahy, protože upadlá páčka brzdy na dvacce v 80 -ti nebo na 6-ce v 150 to je sakra rozdíl....

A hlavně přemejšlení zákazníků co kupují 600-ku a 125-ku je trochu odlišné, takže bych se té invaze až tak nebál....



Ze začátku chrlili taky pěkné zvěrstva.Trvalo chvilku než se dostali tam kde jsou ted.

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 11:35 | Nahoru | #49
Můžeme na číňany nadávat, posmívat se, to je tak ale jediný co zmůžeme.

3 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 12:00 | Nahoru | #50
Čína se na kopiích vyráběných pro svůj trh naučí... doladí technologii a procesy. Za 5-10let to bude zcela jednoznačně těžká konkurence ostatním.

Jak se na začátku 90'let smáli firmám KIA a Hiundai...jak se v 60' smáli SUBARU? Kolik let vyrábí auta Suzuki a kolik Škoda(a nevidím v kvalitě zas takovej rozdíl - v době ano)

Na číňanech je absolutně nejneuvěřitelnější to, jak jsou flexibilní a během 1-2měsíců jsou schopni zavíst změnu ve výrobním programu - což je pro "kontinentální" automotiv téměř nepředstavitelný.
Dnes se tomu smějeme ... a pokud se nic nezmění, tak nás to za 10let převálcuje a budem jen čučet s otevřenou hubou.
Činá/Taiwan jako národ má dvě zásadní vlastnosti
- nemají obecně vrozenou invenci, dokážou přesně kopírovat (to už známe a smějeme se)
- hrozně snadno a rychle se učí, z toho budeme jednou překvapení

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 12:01 | Nahoru | #51

Hockin píše: Ze začátku chrlili taky pěkné zvěrstva.Trvalo chvilku než se dostali tam kde jsou ted.



Které typy konkrétně myslíš???

Honda začala prodávat první motokolo v roce 1949 a za 12 let v roce 1961 už byla v silničních závodech v třídě 125 a 250 Mistrem světa.

Číńani už bastlí motorky minimálně 20 let a kvalita a sportovní úspěchy jsou prozatím dost daleko.

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 12:31 | Nahoru | #52

Sukin píše: Které typy konkrétně myslíš???

Honda začala prodávat první motokolo v roce 1949 a za 12 let v roce 1961 už byla v silničních závodech v třídě 125 a 250 Mistrem světa.

Číńani už bastlí motorky minimálně 20 let a kvalita a sportovní úspěchy jsou prozatím dost daleko.



Ono je potřeba koukat na to v kontextu doby. Dřív sportovní úspěch znamenal nejlepší reklamu, proto byl prioritou. Pochybuju, že pro současný čínský (ale nejen čínský) továrny je prioritou vyhrát MotoGP. Dosahujou zisků i tak a o to jim jde. Vyráběj takovou kvalitu jakou zákazník zaplatí. A pokud se držej, jak píšeš 20 let, tak ve ztrátě určitě nejsou.
A jak už tu bylo správně zmíněno: Automobila jako KIA, Hyundai...před pár lety terč posměchu a "symbol šuntu", dneska zaměstnávaj desetitisíce evropanů a maj nezanedbatelnej podíl trhu.
Rozhodně bych čínu nepodceňoval ani co se motosegmentu týče, dneska jsou ještě asi pozadu, ale podle mě zbytek světa doháněj mílovými kroky....

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 13:58 | Nahoru | #53

Sukin píše: Které typy konkrétně myslíš???

Honda začala prodávat první motokolo v roce 1949 a za 12 let v roce 1961 už byla v silničních závodech v třídě 125 a 250 Mistrem světa.

Číńani už bastlí motorky minimálně 20 let a kvalita a sportovní úspěchy jsou prozatím dost daleko.



S pomocí citace několika článků:
"Druhá světová válka zásadně změnila svět, válečné úsilí USA s SSSR pořádně rozhýbalo ekonomiky těchto států. Poražené mocnosti Německo a Japonsko se po válce s ekonomickou pomocí zejména USA pustili do obnovy svého hospodářství. Velmi rychle se jim dařilo napravovat válečné škody a budovat novou ekonomiku. Nesmírná japonská pracovitost způsobila, že japonský trh byl domácím firmám brzy příliš těsný. Nejprve tedy hledali mezery na domácím trhu. Stalo se tedy, že vznikali nové firmy, které začali vyrábět motocykly. Zkušenosti měli tak maximálně s výrobou kol. Chybějící zkušenosti se nahrazovali jak se dalo a to průmyslovou špionáží, kopírováním, nakupováním patentů a angažováním odborníků. Protože japonské motorky v začátcích vzbuzovali stejnou nedůvěru jako čínské výrobky dnes, museli japonské firmy přesvědčit zákazníky, že neznámé značky jako Honda, Suzuki a další umí také vyrábět kvalitní motorky. Proto museli vyrazit na světové okruhy utkat se s konkurencí. Nedostatek zkušeností byl nahrazován obrovskou pracovitostí a pílí, ale času bylo málo. Velmi brzy se dostali na špici a začali vytlačovat konkurenci jak na závodech, tak na světovém trhu"

"rok 1960

První do světa vyrazila Honda, následovala ji Suzuki. V roce 1960 udělala Suzuki první pokus na Isle Of Man TT, tehdy skončila ještě v poli poražených a závod jasně ukázal kolik se musí firma učit od nejlepších."

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 15:14 | Nahoru | #54
Mno, bejt to za 100 táců, tak to koupím. Jednu čínu jsem měl, lítal s ní Enduro a absolutně bez poruchy. A to dostávala kopky jako prase. Jednalo se o Shineray 250 za 60 000,- Někdo namítne, že za ty kačky se dá pořídit slušnej japonec, ale já byl spokojenej. Lidi si samy dobrovolně kupují sračky. Nebo snad někdo čeká od fungl nové Crossky za 22 000,- něco jiného než poruchy a rozklad po pár mth ?

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 15:39 | Nahoru | #55
Tak ten Keeway si teda dobře troufá Pokud jsem překladu rozuměl dobře,tak s tím chtějí konkurovat Yamaze XJ6 a s cenou se chtějí dostat " výrazně pod 6000 liber - tj.180 000,- .. To by měla být cena za kolik se XJ6 prodává v UK ...

1 reakcí na tento příspěvek Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 16:51 | Nahoru | #56
To je právě ten problém až budou číňani stejně kvalitní tak bude rozdíl ceny oproti zavedeným značkám 15 procent a to už není takovej rozdíl, aby s tím mohli někoho převálcovat.

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 17:00 | Nahoru | #57

Sukin píše: To je právě ten problém až budou číňani stejně kvalitní tak bude rozdíl ceny oproti zavedeným značkám 15 procent a to už není takovej rozdíl, aby s tím mohli někoho převálcovat.



Mno a pak se začnou vyrábět levný motorky v Africe a zase bude o čem psát

Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 18:06 | Nahoru | #58
Nahodou, mne se libi :)

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 18:19 | Nahoru | #59

Sukin píše: Které typy konkrétně myslíš???

Honda začala prodávat první motokolo v roce 1949 a za 12 let v roce 1961 už byla v silničních závodech v třídě 125 a 250 Mistrem světa.

Číńani už bastlí motorky minimálně 20 let a kvalita a sportovní úspěchy jsou prozatím dost daleko.



Přesně, číňani jsou sice možná pracovití, jako japonci, ale jinak to jsou hovada podobný rusákům. Japonec = disciplína, kázeň, snaha se vzdělávat.

(reakce na) Už je to tady, Čína se cpe do střední třídy

14.2.2012 v 18:21 | Nahoru | #60

Hockin píše: Jen abychom se nepřepočítali.Elektronikou už nás Čína,Honkong,Taiwan,Korea už dávno dostala.
Kdo z Vás před 10ti lety přísahal věrnost Nokii a dnes má Samsung,HTC atd?
Já ano

To ano ale jsou to činske značky? Pouze se to vyrabi v čině to je podstatny rozdil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist