globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pryskyřice do nádrže ?
 
30.1.2012 v 22:35
NEmáte někdo zkušenosti s pryskyřicí co se leje do nádrže aby se utěsnila? na mým prskoletu mi prosakuje benzín a nevím odkud proto bych potřeboval nějaký tip jak to utěsnit.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pryskyřice do nádrže ?

4.3.2012 v 23:10 | Nahoru | #31
Nevím, jestli to tu někde nezaznělo, ale taky řeším jak se zbavit rzi v nádrži na mym poměrně vzácnym keplu... Napadla mě relativně dobrá věc. Několikrát jsem nechával pracovně pozinkovat některé součástky, a teoreticky by šla nechat pozinkovat celá nádrž, čímž by teda o pár gramů přibrala, ale myslím že to stojí za zamylšení... má s tím někdo zkušenost? Příjde mi to lepší než epoxidy který se za pár let vyleptaj.

Pryskyřice do nádrže ?

5.3.2012 v 08:11 | Nahoru | #32
Myslím že zinkování ti díry nezalepí

(reakce na) Pryskyřice do nádrže ?

14.3.2012 v 07:37 | Nahoru | #33

Jiří_Tyrk píše: Nevím, jestli to tu někde nezaznělo, ale taky řeším jak se zbavit rzi v nádrži na mym poměrně vzácnym keplu... Napadla mě relativně dobrá věc. Několikrát jsem nechával pracovně pozinkovat některé součástky, a teoreticky by šla nechat pozinkovat celá nádrž, čímž by teda o pár gramů přibrala, ale myslím že to stojí za zamylšení... má s tím někdo zkušenost? Příjde mi to lepší než epoxidy který se za pár let vyleptaj.



Asi si ani nebyl schopen si přečíst tu diskuzi jak vidím...
Takže pro tebe ještě jednou:
Tekla nám nádrž od péráka z takové mikroskopické trhlinky (samozřejmě po laku i po chromech). Cínování nepomohlo tak jsme to řešili jinak. Ty pryskyřice nejsou nejšťastnější a časem popraskají. Dělá se to většinou takovým speciálním kaučukovým lakem, který je flexibilní a líp se vyrovnává s tepelnými rozdíly atd... jinak kompletní postup:

1) vypustit nádrž
2) odstranit hrubé nečistoty a velké kusy rzi pomocí ocelových matek (ideálně smíchané s vodou) a pak jen otáčíš a klepeš s nádrží
3) odmašťovač, který se udržuje cca hodinu při určité teplotě - ideálně ponorným vařičem - můžeš tento krok klidně dvakrát zopakovat pak vypustit
4) odrezovač který se udržuje na určité teplotě po dobu asi hodiny, dvou - ideálně ponorným vařičem, opět pak vypustit
5) vlastní kaučukový lak (smíchají se dvě látky v určitém poměru a vliješ je do nádrže - konzistence podobná vodě) a pak otáčíš nádrží na všechny strany aby se to rovnoměrně rozprostřelo... pak to vyliješ... ale i pak musíš ještě pár hodin obracet nádrž aby ti ten lak nestekl na určité místo... ideální je mít např. nějaký plastový lavor, na který nádrž položíš a budeš průběžně obracet např. na jednu stranu nádrže za půl hodinky to otočíš na druhou atd... můžeš i ten poslední krok udělat znovu a mít tedy dvě vrstvy...

až tohle nám opravdu pomohlo, ten prostředek je celkem známý a dá se koupit na veteránských burzách atd... nebo objednat za cca 1200,- lze zde:
http://www.vintage-replica.cz/

tady máš od nich i návod:
http://www.vintage-replica.cz/Navod-krem-rot.pdf

Opravdu to funguje a než zkoušet všelijaké "rady" které ti mají ušetřit pár stovek a ve výsledku zjistíš že nefungují, tak mi přijde rozumnější to zainvestovat rovnou do něčeho takto ověřeného...

Naposledy editováno 14.03.2012 07:40:15
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist