poslední dobou mě čím dál tím víc láká myšlenka, pořídit si kus ještě "starýho poctivýho železa",prostě motorky,kde se ještě nehledělo na nějaký to kilo,ale zase to byla bytelná "nezničitelná" konstrukce a to pokud možno v trošku sportovnějším podání a to ve 2 válci nejlépe vzduchem chlazeným ...
Nemyslim v žádnym případě veterána, ale něco , co se vyrábělo cca od 98 do cca 2005.
Určitě do toho nechci investovat nějaký velký peníze a tak by to měly bejt "nedoceněný" kousky, co šly s cenou hodně dolu,ale na trhu se dají sehnat v pěkným zachovalym stavu jako např. BMW R 1100S.
Co by jste si koupili vy?
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
to je ingot!!
Naposledy editováno 05.01.2012 20:38:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
mari píše: Kubát> tyhle stroje maj něco do sebe, ale servisovat bych to nechtěl...
Co maj všichni s tim servisem? Před tejdnem jsem si nechal seřizovat ventily,měnit rozvody a nový svíčky za 4300 Kč. To se ti zdá moc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
mari píše: Sojky> prostě do starší Ducny bych nešel,bez urážky...
tak to tě uklidním, ta hranatá stříbrná je 900 SS HF. Je to raritka a vyráběla myslím kolem roku 2000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
VlastíkPlamínek píše: tak to tě uklidním, ta hranatá stříbrná je 900 SS HF. Je to raritka a vyráběla myslím kolem roku 2000
Jo jo, tak nějak, já tušim že 98 ale ruku do ohně za to nedám. od 99 se už dělalo IEčko.
Sojky píše: Jo jo, tak nějak, já tušim že 98 ale ruku do ohně za to nedám. od 99 se už dělalo IEčko.
říkám že hádám, 2010 jsem jel z WSBK v Brně do Phy spolu s krásným HF (fajn klučina), byl krásný letní podveček takže cesta z Brna do Phy byla dlouhá cca 350km bo kolem Telče jsou přeci krásný zatáčky a cesty
1 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
edit. na Enfilda sem zapoměl ale to je fakt retro (měl sem tu možnost ho projet a krása!!! )jenže to asi nehledáš, tak nemá ani cenu psát něco vo Uralech...
Naposledy editováno 05.01.2012 23:49:59
2 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poctivej kus železa s duší...
Majklos píše: FishX3> Jo tak by se mi taky líbilo ale myslím že zrovna tenhle stroj nesplňuje podmínku, nechci za to moc dát.
Případně ještě tohle:
Ale pokud chceš něco mladšího tak co třeba TL?
VF nepatří zrovna mezi extra spolehlivé stroje. VFRem to později vše dohnali i předehnali, ale tyhle první VF raději nebrat.
3 reakcí na tento příspěvek poctivej kus železa s duší...
VlastíkPlamínek píše: FYI Kábův skvost je na prodej
a tady je ta LM-V
Ta první Guzina je luxusní, něco takovýho by se mi líbilo, ale už je to mimo rozpočet,ta druhá už je u mě veterán...
Sema píše: mari>ten Skovej boxer bude to pravý
to máš asi pravdu, protože podmínky splňuje, je to poctivej kus motorky s charisma a jsou relativně levný, přitom ve většině případů ve slušným stavu...
Pokud by se mi podařilo narazit na kousek v úpravě Boxer Cupu už s lepším podvozkem a v pěknym stavu pod kilo, asi bych neváhal...