Odkaz zde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Naposledy editováno 29.12.2011 22:10:02
Milosek.m píše: Petr_VFR> jj v klidu nedelam ze sebe žadnýho "racingmástra" ja jen ze sem si predstavil jak to skladam do zatacky koukam kam jedu,druhym okem na džipru na co jedu a jeste brzdim a losuju ten spravny kvalt
twl, chtel bych byt v zatacce s fotakem a kontinualnim snimanim
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Forty píše: Petr_VFR> no taky jsem se nad tím trochu pozastavil, protože jsi zmínil zrovna neutrál ... to se stačí podívat na kontrolku neutrálu. nebo ji snad japka na 12kový VFR nedali ???
twl, normalnes mne dostal, jsem musel mrknout na fotky a je tam, ufff .
Dobra, asi jsem nezvolil uplne vhodnou formulaci , coz na mem doporuceni nic nemeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
kockyss píše: Čus..mám ho a funguje dobře...A to jezdím i na okruhy...během sezony bez problému
A máš přímo ten od Holmise nebo nějaké "džipro"?
Zatím je doporučení spíše NE, ale nevím, jestli to mám přisuzovat odpůrcům Holmisova řešení nebo odpůrcům ukazatele jako takového .
Milosek.m píše: Petr_VFR> to je pekna chujovina páč než přilítnu do zatačky mám už vše odřazíno,odbrždino (i motorem) takže ješte než k ty zatacce dorazim uz vim ze tam je kvalt =dle brzdeni motoru a ne neutral pokud to delas tak jak rikas děláš to špatně
lítám v zatáčkách, přijedu k další, vím, že musím podřadit, abych měl ideál točky na výjezdu, problém je, že z vytočenější dvojky tam prostě vytočenou jedničku nenacpu, spadne to neutrálu a jsem v pyči...když budu vědět, že tam mámza tři, tak na dvojku to bude v klidu, když budu vědět, že tam mám dvě, tak buď se na to už vyseru, nebo holt podržím řadičku dýl a ona tam ta jednička spadne...
stalo se mi 2-3x, dávám si bacha...letmý pohled na ukazatel by možná pomohl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Mirrek píše: Tyhlety ukazatele jsem nikdy nepochopil. Proč má potřebu někdo něco takovýho používat? Když na motorce jezdím tak snad poznám už jen podle zvuku a z rychlosti jakej kvalt tam mám. A to už nemluvím o těch motorkách který maj otáčkoměr větší než rychloměr.
Asi čím víc blikajících čísílek, tím víc ADIDAS.
Nevím co máš za motorku, ale jak už tady někdo psal-u čtyřválců litrového objemu jde poznávání podle zvuku a rychlosti celkem blbě.
Příkladem je kamarád, který měl 1000 V2 a koupil si FZS 1000. Jeho první komentář byl: nevím na co je na té motorce převodovka-po přeřazení mu přišlo, že se skoro nezměnily otáčky-je jemně odstupňovaná.
Já mám něco málo najeto a rozdíl mezi 5 a 6-kou skoro není ani v maximálce u mojí motorky. A navíc můj ukazatel rychlosti má Flash-ledku, která mi signalizuje maximální otáčky pro přeřazení, abych se nedostal do omezovače-a to je taky bomba věc!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
The_Kučí píše: Petr_VFR> To sis jel z Vysočiny pro tu Hondu až do Let joo?
ja mam krovi za barakem, nemusim na Vysocinu
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Milosek.m píše: no tak vetšina ss už ma kontrolku řazení v serii - italové už od 98 ale pořád nechápu na co potřebujete vědět na jakej kvalt jí mrskáte...maximalne se vam stane že tam skusíte hodit 7 a falešnej neutral tam stejne trefíte jak prd páč to ma nějakou prodlevu a když nekdo jede "pilku" a stihá u toho čumět na palubku zas takova pilka to nebude tak a ted mě sežerte
Tak pro tebe už jen jeden argument. Hezky to svítí. A já mám rád vánoční stromečky!